Καλωσόρισμα

Εγώ, ο πρωτοπανεντιμοϋπέρτατος Κωνσταντίνος Καντακουζηνός, οι κουροπαλάτιοί μου, οι πρωτοσπαθάριοί μου, οι λογοθέτες μου, η κυρα-Μαριγώ η πλύστρα μου και η Σβετλάνα η μασέζ μου (σιάτσου) σας καλωσορίζουμε εις το ιστολόγιόν μου.

Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 2010

Η οικονομική ελίτ, το ΔΝΤ της, η κυβέρνησις του και τα ΜΜΕ τους

Σήμερον δεν έχει ανάρτησιν. Σήμερον έχει έναν απλόν σύνδεσμον προς μίαν συνέντευξιν, η οποία εδημοσιεύθη χθες εις την Ελευθεροτυπίαν και εντός ολίγων γραμμών ομιλεί περί του ΔΝΤ, της κυβερνήσεως, των ΜΜΕ και της στρατηγικής του αδιεξόδου που ακολουθούν. Εν ολίγοις, ο καθηγητής Ρίτσαρν Πιτ ομιλεί για γεγονότα που υποψιαζόμεθα, αλλά πιθανόν δεν είχαμε κατανοήσει πώς ακριβώς λειτουργούν. Διαβάστε την εδώ:
Γιατί εις την χώραν ταύτην (και ουχί μόνον) έχουμε ξεχάσει πως οικονομία=πολιτική και ουχί σύνθετες μαθηματικές φόρμουλες (αυτές είναι απλώς τα εργαλεία της).

Ειμί Κωνσταντίνος και σήμερον ωλοκλήρωσαν άλλοι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι σεκρετικοί νοτάριοί μου θα παραλάβουν το σχόλιόν σας