Καλωσόρισμα

Εγώ, ο πρωτοπανεντιμοϋπέρτατος Κωνσταντίνος Καντακουζηνός, οι κουροπαλάτιοί μου, οι πρωτοσπαθάριοί μου, οι λογοθέτες μου, η κυρα-Μαριγώ η πλύστρα μου και η Σβετλάνα η μασέζ μου (σιάτσου) σας καλωσορίζουμε εις το ιστολόγιόν μου.

Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011

Ο Ιωάννης Καντακουζηνός υπερισχύει

Ο μπάρμπας μου, ο αυτοκράτωρ Ιωάννης ΣΤ', είναι συγκλονισμένος: υπάρχει ένας μανιακός εξ Αιγύπτου ονόματι Κωνσταντίνος Καβάφης που δηλώνει ποιητής και ασχολείται συνεχώς μαζί του. Ήδη έχει γράψει ένα ποίημα σχετικώς με την στέψιν του (πρόκειται για το ποίημα "Από υαλί χρωματιστό", ανάλυσιν του οποίου έχω κάνει εδώ). Ο ποιητής επανέρχεται τώρα(;) με ένα άλλο ποίημα υπό τον τίτλον "Ο Ιωάννης Καντακουζηνός υπερισχύει".
Δυο λόγια για το έργον (το ιστορικόν πλαίσιον θα το διαβάσετε εις την ανάλυσιν του πρώτου ποιήματος): λίγο μετά την νίκην του μπάρμπα μου εις τον εμφύλιον με την αυτοκράτειρα Άννα της Σαβο(υρ)ίας, ένας κτηματίας που ανήκει μάλλον εις τους λεγόμενους "Δυνατούς" (νομίζω πως ξέρω ποιος είναι: πηγαίναμε εις το ίδιο γυμναστήριον και εις το πεκ-ντεκ έβαζε διπλάσια κιλά από εμένα), οικτίρει την επιλογήν του να σταθεί εις το πλευρόν της αυτοκράτειρας κατόπιν προτροπής του μητροπολίτου και αγωνιά για την τύχην του.
Είναι προφανές ότι ο παντελώς άγνωστος και ατάλαντος ποιητής προσπαθεί να κλέψει ολίγην από την αίγλην του μπάρμπα μου, για να αναρριχηθεί. Και επειδή πιστεύω πως εδιάβασε την ανάρτησίν μου για το άλλο του ποίημα και το κράξιμον που έφαγε εκεί, αποφάσισε να το γυρίσει εις τα γλειψίματα (π.χ. γράφει ότι ο μπάρμπας μου είναι "λίαν επιεικής" ή βάζει τον άρχοντα να σκέπτεται να προσπέσει εις τα πόδια της θειας μ' της Ρήνως - "ή, στην κυρία Ειρήνη να προσπέσει, να κλαυθεί;"). Ωστόσο, όπως κάθε μανιακός φαν, έτσι και αυτός δεν μπορεί να κρύψει την ζήλιαν του για την δόξαν του μπάρμπα μου: δύο φορές τον αποκαλεί "κυρ Γιάννη", όπως και εις το πρώτον ποίημα (τάχα μου τίτλος βυζαντινός, λες και ο μπάρμπας μου είναι κανένας μπακάλης).
Ο ενοχλητικότατος τούτος τύπος έχει προκαλέσει την οργήν και τον φόβον του Ιωάννου ΣΤ' (συγκεκριμένως φοβάται μην τον δολοφονήσει ο μανιακός του φαν κατά την διάρκειαν της απονομής των Όσκαρ, όταν θα δίδει το χρυσούν αγαλματίδιον εις τον "Κυνόδοντα", γι' αυτό και έχει φαγωθεί να προσλάβει σωματοφύλακα τον Κέβιν Κόστνερ). Μία άλλη του σκέψις είναι να κάνει ασφαλιστικά μέτρα εναντίον του. Εγώ του είπα ότι έχω βάσιμες υποψίες πως ο Καβάφης δεν πρόκειται να γράψει άλλο ποίημα, αλλά ο μπάρμπας μου είναι ανένδοτος. Θέλει μάλιστα να ζητήσει τα ασφαλιστικά μέτρα από το Συμβούλιον της Επικρατείας. "Μα, μπαρμπούλη" είπον εγώ "εις το Πρωτοδικείον πρέπει να πας, ουχί εις το Συμβούλιον της Επικρατείας". "Δεν με ενδιαφέρει" είπε ο αυτοκράτωρ "σιγά μην πάρω το τρόλει να πάω στην Ευελπίδων και να στηθώ στις ουρές μαζί με όλες τις πλεμπαρίες. Άσε που στο Συμβούλιο υπάρχουν ακόμη μερικά δικά μου παιδιά που έχουν λουστεί στα νάματα της Ελληνορθοδοξίας".

Ωστόσο οφείλω να ομολογήσω ότι η ενασχόλησις του αποτυχημένου Αλεξανδρινού ποιητού με τον μπάρμπα μου έχει ξεσηκώσει τους αναγνώστας τού παρόντος ιστολογίου εις την Αίγυπτον (πρώην επαρχία της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας - για να μην ξεχνιόμαστε). Χιλιάδες λαού έχουν συγκεντρωθεί εις την πλατείαν Ταχρίρ του Καΐρου και φωνάζουν συνθήματα υπέρ του μπάρμπα μου και εμού προσωπικώς. Η αυθόρμητος αντίδρασις τους κατά του καθεστώτος (της Άννας της  Σαβο(υρ)ίας, εννοείται) συνδυάζεται με την απαίτησιν εγκαθιδρύσεως ενός νέου φιλελευθέρου και σοβαρού καθεστώς, αυτού των Καντακουζηνών (τώρα ξέρετε πώς ξεκίνησε και τι ζητά η εκεί εξέγερσις).
Επειδή φοβούμαι ότι διάφοροι κακεντρεχείς δεν θα με πιστεύσουν, ιδού ντουκουμέντα από τις ογκώδεις διαδηλώσεις υπέρ του Ιωάννου ΣΤ' και εμού:
Πλατεία Ταχρίρ, Κάιρο - ο λαός φωνάζει: "Στρώστε τα λινά, να 'ρθούν τα Καντακουζηνά" και: "Δεν είν' η Πούλια, δεν είν' ο Αυγερινός, είν' ο Κωνσταντίνος ο Καντακουζηνός"


Γκρούπις του μπάρμπα μου αισιοδοξούν για την επιστροφήν της δυναστείας μας


Ειμί Κωνσταντίνος ο υπερισχύων και άρτι ωλοκλήρωσα.

Υ.Γ.1: Αι ημέραι δόξης των Δυνατών της Αιγύπτου έφτασαν εις το τέλος τους. Ό,τι έφαγαν, έφαγαν. Θα φύγουν μαζί με τον Μουμπάρακ, όπως οι Δυνατοί της Άννα της Σαβο(υρ)ίας. Αλλά έτσι είναι, έπαιξαν και έχασαν: εδιάλεξαν το λάθος στρατόπεδον και τώρα που ο Ιωάννης Καντακουζηνός υπερισχύει, θα αντικατασταθούν από άλλους Δυνατούς - εκτός βεβαίως από όσους είναι τόσο Δυνατοί ώστε να μην τους αγγίζει κανένα καθεστώς.
Υ.Γ.2: Εμελέτησα το έργον του αταλάντου ποιητού και μένω έκπληκτος: καλά, τι κουτσομπόλα είναι αυτή; Δεν έχει αφήσει πρόσωπον για πρόσωπον που να μην το έχει σχολιάσει: από τον Δημάρατον μέχρι τον Ιουλιανόν και από τον Κλεομένη μέχρι τον Μανουήλ Παλαιολόγον. Ήδη η Σταματίνα Τσιμτσιλή τρέμει μήπως ο Καβάφης πάρει την θέσιν της εις το Πολύ Μπλα-Μπλα.
Υ.Γ.3: Αν δεν γίνει δεκτή η αίτησις ασφαλιστικών μέτρων του μπάρμπα μου, υπάρχει και άλλος τρόπος: θα διαδώσουμε για τον Καβάφη ότι ήτο γκέι όπως ο Κολοκοτρώνης.
Υ.Γ.4: Τελευταία φορά που ασχολούμαι με τον συγκεκριμένον ποιητή. Άλλωστε εις το παρόν ιστολόγιον σχολιάζω πολύ σημαντικότερα θέματα - από Τζούλια και κάτω.

16 σχόλια:

  1. Τρελαίνομαι με τη λέξη πλεμπαρία! Στο εχω πει άλλωστε!

    Δεν εχω κατι άλλο να σχολιάσω! Ειμαι κουρασμένη! Εσκαβα σήμερα!

    Ο Κολοκοτρώνης γκέι; Το ακουσαμε κι αυτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θα σου στειλω εξωδικο που ειναι γκεη ο καβαφης
    να μαθεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νομίζω λαοφιλέστατε, πως η διάδοσις ότι ο ποταπός ποιητής είναι γκέι δεν θα έχει τα αναμενόμενα αποτελέσματα μιας και ο Μέγας Περιφεριάρχης Αρτιάδης εδήλωσεν εις τας πρωινομεσημβρινάς εκπομπάς των ημετέρων τηλεοπτικών σταθμών, ότι περιστοιχίζεται, από γκέι φίλους. Υποψιάζομαι βέβαια ότι εζηλοφθόνησεν τον κυρ- Γιάννην τον Κανατάν, και τις δηλώσεις του στο περιοδικόν "Σντου" αλλά ενθυμηθείτε την φράσιν "Αγαπώ τον Κώστα τον Κ..." όπως επίσης την στολήν του Ζορό (το ξεκάρφωμα στο φόρτε του) και φυλάξετε τα ιμάτια σας.
    Προσκυνώ την εκλαμπρότητά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. latremene mou kantakouzine..prepi na dis me ti xamogelo se diavazo. den se xorteno. na ta kanis vivlio kai na ta dimosieusoume ta post sou. o kavafis ine makran o agapimenos mou piitis..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. η φωτογραφία είναι όλα τα λεφτά. γέλασα πρωί πρωί. άντε να δούμε τι θα συμβεί στην Αίγυπτο, γιατί αν αναλάβει ο στρατός όντος θα παρακαλούν τους Καντακουζηνούς να πάνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητή Coula, η λέξις πλεμπαρία είναι απαραίτητος για την διάκρισιν της τάξεως των Δυνατών από τας δευτεράντζας λαϊκούρας.
    Ο Κολοκοτρώνης σας επείραξε; Εδώ έχουν βγάλει βρόμαν για τον Αχιλλέα, τον Σωκράτη, ολόκληρον τον Ιερόν Λόχον (φαντασθείτε τι γινόταν εκεί...) κλπ. Ευτυχώς ήρθε η Αυτοκρατορία μου και τους τελευταίους 17 αιώνες δεν υπάρχουν πια αυτά τα αίσχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητέ άσωτε, τα εξώδικα παρακαλώ να τα στείλετε εις τον δικηγόρον μου (Τριβωνιανός & Partners Law Office).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπητέ maxos, ανασύρετε από την μνήμην μου γεγονότα της προϊστορικής εποχής, όπως π.χ. το ροζ υποκάμισον του Ζορό που εστάλη ως δώρον εις τον τότε Πρωθυπουργόν όταν του είπε ότι φορά ωραίον υποκάμισον.
    Ήθελα να σχολιάσω τας κινήσεις Μπουτάρη, αλλά τα γεγονότα τρέχουν και δεν γνωρίζω αν θα προλάβω. Ελλείψει σχετικής αναρτήσεως, πάρτε μίαν προεκλογικήν περί του κ. Μπουτάρη:
    http://konstantinoskantakouzinos.blogspot.com/2010/09/blog-post_5285.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πρόσεχε αγαπητέ μου μη λάβεις και εσύ απειλητικά μηνύματα για τη ζωή σου που έβγαλες γκέι τον Καβάφη...Ντροπή!! ;))
    *απολαυστικός...τα σέβη μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητή she demon, σας ευχαριστώ. Νομίζω όμως ότι, λόγω των απείρων συνδέσμων τους, αι αναρτήσεις θα μπορούσαν να γίνουν βιβλίον μόνον για το Kindle της Amazon.
    Όπως αντιλαμβάνεσθε, είμαι μπροστά από την εποχήν μου (1347).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπητή Μάνα, αι φωτογραφίαι είναι αληθινά ντοκουμέντα. Όταν κατέβω εις το Κάιρον, θα σας στείλω μερικάς αναμνηστικάς που θα τραβήξω εις το Προεδρικόν Μέγαρον με τον μπάρμπα μου (θα έχουμε στην πλάτη μας καρέκλες, κουρτίνες, πολυθρόνες κτλ.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπητή kovo voltes, η αλήθεια είναι ότι φοβούμαι μήπως οι οπαδοί του κυρίου αυτού, που στεγάζονται εις το εθνικώς ύποπτον "Σπουδαστήριον Νέου Ελληνισμού" (http://www.snhell.gr/), αρχίσουν καμπάνια για την συκοφάντησιν του παρόντος ιστολογίου. Αλλά νομίζω ότι δεν πρόκειται να τολμήσουν: έχουν εις το όνομά της ιστοσελίδος τους την λέξιν "hell" - αν το ψάξω περισσότερον, μπορεί να βρω πουθενά και το 666.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μεγαλειώτετε...
    τέλεια ανάρτηση... αυτό το ξέγνοιαστο Σαββατοκύριακο, ανοίγω τον υπολογιστή μου μόνο για να σε διαβασω... Καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγαπητέ Μικρέ Αλήτη, σας ευχαριστώ, αλλά ο Ιωάννης ΣΤ' μού είπε ότι σας δίδει απαλλαγήν από την παρακολούθησιν του παρόντος ιστολογίου για το σαββατοκύριακον αυτό και σας επιτρέπει να το περάσετε με την Μεγάλην σας Αγάπην.
    Από Δευτέρα όμως σας θέλει πίσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Βαρίνια η Β' (απόγονος του ενδόξου Θρακός Σπάρτακου)13 Φεβρουαρίου 2011 στις 12:43 μ.μ.

    Ρε συ Καντακουζηνέ, με κάλπικα έγγραφα προσπαθείς να κρατάς τους υπηκόους σου κοιμισμένους για να παρατείνεις την εξουσία σου, τώρα που ένιωσες στον παχύ σου σβέρκο την καυτή ανάσα των εν Αιγύπτω ταξικών μας αδελφών.. και νομίζεις ότι θα σε σώσουν κουτσομπολιά,'Ολγες, Μανώληδες και λοιπά κηφηναριά και τζαμπατζήδες;
    Τρέμετε βασανιστές και κλέφτες του ιδρώτα μας, ότι πλησιάζει η ώρα όπου τον λογαριασμόν που έχομεν μαζί σας θα σας βάλουμε να τον πληρώσετε ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγαπητή Βαρίνια Β', ο μπάρμπας μου και εγώ είμεθα σωτήρες του όχλου από την καταστροφήν, δηλαδή δικτάτορες κατά την ρωμαϊκήν έννοιαν (α λα Σύλλας και Καίσαρ). Και γνωρίζετε πολύ καλώς τι τις κάναμε τις πλεμπαρίες τύπου Σπάρτακος: τις γυρίζαμε ταινίες με τον Κερκ Ντάγκλας, για να βαρέσει το πόπολον ντάγκλα.

    Υ.Γ.: Παρακαλώ πολύ, αν τελικώς με βάλετε να πληρώσω τον λογαριασμόν, να μου ετοιμάσετε τιμολόγιον για την εφορίαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι σεκρετικοί νοτάριοί μου θα παραλάβουν το σχόλιόν σας