Καλωσόρισμα

Εγώ, ο πρωτοπανεντιμοϋπέρτατος Κωνσταντίνος Καντακουζηνός, οι κουροπαλάτιοί μου, οι πρωτοσπαθάριοί μου, οι λογοθέτες μου, η κυρα-Μαριγώ η πλύστρα μου και η Σβετλάνα η μασέζ μου (σιάτσου) σας καλωσορίζουμε εις το ιστολόγιόν μου.

Παρασκευή 25 Ιουνίου 2010

Πρωινή ζώνη


Δεν συνηθίζω να απασχολώ τους αναγνώστας μου με οικογενειακά μου προβλήματα. Θα κάνω όμως σήμερον μίαν εξαίρεσιν διότι το θέμα είναι σοβαρόν.
Ο μπάρμπας μου, ο πρώην αυτοκράτωρ Ιωάννης ΣΤ' Καντακουζηνός, αν και επί των ημερών του βοήθησε το κίνημα των ησυχαστών, δεν κάθεται καθόλου ήσυχος: δεν δύναται να χωνεύσει ότι εις την Ελλάδα αι λεγόμεναι "πρωινατζούδαι", ως η Ελένη Μενεγάκη και η Ελεονώρα Μελέτη, είναι πιο γνωσταί από εκείνον. Προσεπάθησα να του εξηγήσω ότι ένας πρώην (ακόμη και αυτοκράτωρ) το πολύ-πολύ να κάνει καμιά εμφάνισιν ως χορευτής εις το "Χορεύοντας μετά των αστέρων" (βαρβαριστί Dancing with the stars) όπως ο Σταμάτης Γαρδέλης. Μου αντέτεινε όμως ότι η Βίκυ Καγιά, αν και πρώην μοντέλο, έχει νέαν καριέραν ως παρουσιάστρια. Του απάντησα ότι δεν είναι πάντα εξασφαλισμένη η καριέρα όλων των πρώην που τώρα εμφανίζονται ως παρουσιασταί: "δες, επί παραδείγματι, θείου, τον πρώην τραγουδιστήν Γιώργον Τσαλίκην". "Τον πρώην τι;" με απεστόμωσε.
Το πρόβλημα εγιγαντώθη, όταν εδιάβασε πως από τον Σεπτέμβριον η Ιουλία Αλεξανδράτου θα παρουσιάζει και αυτή πρωινήν εκπομπήν. Ήδη ο θείος Ιωάννης ετοιμάζει δική του αντιπρόταση με τίτλον "Θασόροφον μετά του Ιωάννου ΣΤ'" (θασόροφον είναι η βυζαντινή ονομασία της σουμάδας). Το πάνελ δεν έχει συμπληρωθεί ακόμη, αλλά σκέπτεται να θέσει έναντι της Άσης Μπήλιου τον Μιχαήλ Ψελλό, μέγα γνώστη των ζωδίων. Η άλλη κίνησις-ματ που ετοιμάζει είναι να κλείσει τον Ρωμανό τον Μελωδό διά την πρεμιέραν.
Μάλιστα, επειδή πιστεύει ότι η ελληνική τηλεόρασις θέλει ξανθομαλλούσας (βλέπε Μενεγάκη, Μελέτη, Αλεξανδράτου), απεφάσισε να εκσυγχρονίσει την εμφάνισίν του μέσω ειδικού προγράμματος και να εμφανιστεί φέρων την κόμμωσιν της Μενεγάκη (η φωτογραφία είναι από τα δοκιμαστικά της εκπομπής του):
Τόσο εγώ όσο και η θεία μου, η πριγκίπισσα Julia Dent Cantacuzene Spiransky-Grant, πιστεύομεν ότι πρέπει να βγάλει την κορώναν του, αλλά εκείνος επιμένει να την διατηρήσει ισχυριζόμενος ότι, μπορεί η Μενεγάκη να είναι η βασίλισσα της πρωινής ζώνης, ο ίδιος όμως είναι αυτοκράτωρ και θα την φάει λάχανον.
Ο Σεπτέμβριος προμηνύεται θερμός εις την πρωινήν ζώνην και η μάχη κρίνεται αμφίρροπος.

Ειμί Κωνσταντίνος και άρτι ωλοκλήρωσα.

2 σχόλια:

  1. Αν σκεφτεί κανείς ότι από Σεπτέμβριο θα προστεθεί κι άλλο ντεκαπάζ στην πρωινή ζώνη (βλ. Φαίη Σκορδά), τότε νομίζω ότι ο θείος θα έχει σοβαρό πρόβλημα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι σεκρετικοί νοτάριοί μου θα παραλάβουν το σχόλιόν σας