Καλωσόρισμα

Εγώ, ο πρωτοπανεντιμοϋπέρτατος Κωνσταντίνος Καντακουζηνός, οι κουροπαλάτιοί μου, οι πρωτοσπαθάριοί μου, οι λογοθέτες μου, η κυρα-Μαριγώ η πλύστρα μου και η Σβετλάνα η μασέζ μου (σιάτσου) σας καλωσορίζουμε εις το ιστολόγιόν μου.

Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010

Κουπ διαίτης


Νέαι εξελίξεις εις την επιστήμην της κομμωτικής προκύπτουν εκ της συνεντεύξεως της Ελεονώρας Ζουγανέλη εις το VetoMag (αναπαραχθείσα εδώ). Ως δηλώνει η ιδία: «Προηγήθηκαν αρκετές δίαιτες για να δημιουργήσω τη σημερινή εικόνα μου» (η σημερινή εικών της κοσμεί την παρούσαν ανάρτησιν).
Κατόπιν τούτων καταλήγω εις το ασφαλές συμπέρασμα ότι, αν ακολουθήσωμεν δίαιτας, θα μας κοπούν σύρριζα τα μισά μαλλιά - τα οποία ταυτοχρόνως θα αλλάξουν και χρώμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι σεκρετικοί νοτάριοί μου θα παραλάβουν το σχόλιόν σας