Καλωσόρισμα

Εγώ, ο πρωτοπανεντιμοϋπέρτατος Κωνσταντίνος Καντακουζηνός, οι κουροπαλάτιοί μου, οι πρωτοσπαθάριοί μου, οι λογοθέτες μου, η κυρα-Μαριγώ η πλύστρα μου και η Σβετλάνα η μασέζ μου (σιάτσου) σας καλωσορίζουμε εις το ιστολόγιόν μου.

Τετάρτη 27 Ιουλίου 2011

Βιβλιοκριτική

Ο μπάρμπας μου Ιωάννης ΣΤ' έτσι και αλλιώς: αριστερά με Prada κοστούμι αυτοκράτορος και δεξιά νεγκλιζέ ως μοναχός - άλλη φωτογράφισίς του εδώ

Σήμερον θα σας παρουσιάσω την βιογραφίαν του μπάρμπα μου, του αυτοκράτορος Ιωάννου ΣΤ' Καντακουζηνού. Πρόκειται για βιβλίον ενός κυρίου Donald Nicol με τίτλον "Ιωάννης ΣΤ' Καντακουζηνός: ο απρόθυμος αυτοκράτορας - αυτοκράτορας του Βυζαντίου και μοναχός c. 1295-1383" (εκδόσεις Γκοβόστη, 2008) - μετάφρασις του "The Reluctant Emperor: A biography of John Cantacuzene, Byzantine Emperor and monk, c. 1295-1383" (Cambridge University Press, 1996). Μόλις είδα ότι το βιβλίον τον χαρακτηρίζει "απρόθυμον" έσπευσα να το αγοράσω, διότι είναι γνωστόν πόσο βαριέται να κουνηθεί: π.χ. προ μηνών του είχα φάει τ' αφτιά να αλλάξουμε τα παράθυρα των ανακτόρων μας με τα αλουμίνια της Μπιρμπίλη και αυτός εξέφραζε ποικιλοτρόπως την απροθυμίαν του: "έλα μωρέ, σιγά, αργότερα, θα δούμε, ώχου τώρα, ρε δε μας παρατάς, άντε και -". Σκέφτηκα λοιπόν να το πάρω και να του το τρίψω εις την μούρην: "ορίστε, μπάρμπα, μέχρι και οι Ugly σε έμαθαν και σε κράζουν". Ωστόσο το βιβλίον εγύρισε μπούμπεραγκ, διότι είναι ανεπαρκές.

Αρχίζουμε από τον συγγραφέα: Donald M. Nicol ονομάζεται και δηλώνει ότι διετέλεσε καθηγητής Νεότερης Ελληνικής Γλώσσας και Βυζαντινής Ιστορίας, Γλώσσας και Λογοτεχνίας (ουφ, κουράστηκα) στην έδρα Αδαμαντίου Κοραή του King's College και διευθυντής της Γενναδίου Βιβλιοθήκης Αθηνών. Πρώτα-πρώτα το όνομα: Donald - μα είναι δυνατόν;! Ως ανιψιός του Ιωάννου ΣΤ' δηλαδή θα πρέπει να αναμένω βιογραφίαν μου από τα ανίψια του Ντόναλντ, τους Χιούι-Ντιούι-Λιούι; Στην ίδια σειρά θα κυκλοφορήσουν και αι βιογραφίαι του Ιουλιανού από τον Γκαστόνε και της Ειρήνης της Αθηναίας από την Νταίζη.
Έπειτα γιατί μας μοστράρει τους τίτλους του; Για να μας ψαρώσει; Αυτό με τον Αδαμάντιο Κοραή εμένα δεν μου λέγει απολύτως τίποτα, διότι έχω υπάρξει e-Αδαμάντιος Κοραής με πολύ μεγάλη επιτυχίαν και κατά δεύτερον το King's College δεν πιάνει μίαν ενώπιον του παρόντος ιστολογίου που δικαιωματικά χαρακτηρίζεται ως ηλεκτρονικόν κολλέγιον με τον τίτλον Emperor's College. Τέλος, αυτή η Γεννάδειος Βιβλιοθήκη που διαθέτει σπάνια χειρόγραφα ούτε που συγκρίνεται με την δικήν μου. Και για να καταλάβετε τι εννοώ, θα θέσω μερικά πολύ απλά ερωτήματα: έχει αυτόγραφόν μου; Αυτόγραφα του Σάκη Ρουβά, της Σάσας Μπάστα και της Ιουλίας Αλεξανδράτου μήπως; Ε, τότε τι μου κουνιέται;
Πάμε παρακάτω. Γράφει εις την σελίδα 16: "το φάντασμα του Ιωάννη Καντακουζηνού με στοιχειώνει εδώ και τριάντα χρόνια περίπου". Ρώτησα τον μπάρμπα μου αν εσκάρωσε καμιάν πλάκαν εις τον κύριον και μου είπε ότι φορά λευκά μόνον όταν τραγουδά το Αυτό το Καλοκαίρι της Κοκκίνου - μάλλον ο συγγραφεύς θα τον είδε εις κανένα σόου του και θα τον επέρασε για φάντασμα.
Γράφει πιο κάτω (σελ. 39) ότι ο Ιωάννης ΣΤ' υποστηρίζει ότι έμαθε πολεμικές τέχνες από έναν θείο του που λεγόταν Άγγελος, αλλά περισσότερα για τις πολεμικές τέχνες δεν μας λέγει, γι' αυτό πρέπει να συμπληρώσω ότι ο Ιωάννης ΣΤ' είναι κάτοχος μαύρης ζώνης και επτά νταν, σπάει τούβλα με το κεφάλι του και δέρνει  50 αντιπάλους, που του επιτίθενται όμως ένας-ένας (βγάζοντας κραυγές που ακούγονται με 5 δευτερόλεπτα καθυστέρηση).
Ένιγουέι, που λέει και ο μπάρμπας μου. Δεν θα επεκταθώ. Αναγνωρίζω ότι το βιβλίον είναι ακριβές εις τα γενικά ιστορικά γεγονότα, που τα γνωρίζει όμως κάθε αναγνώστης του παρόντος ιστολογίου (π.χ. τον εμφύλιον του μπάρμπα μου με την εύθυμη χήρα του αυτοκράτορος Ανδρονίκου, την Άννα της Σαβο(υρ)ίας, τον γάμον της κόρης του  Θεοδώρας με τον Σουλτάνον Ορχάν ή την αδελφικήν σχέσιν του αυτοκράτορος με τον εμίρη του Αϊδινίου Ουμούρ -θυμάμαι ότι αι βυζαντιναί πριγκίπισσαι ήθελαν όλαι να τον νυμφευθούν διότι τον εμπέρδευαν με τον Ονούρ-  καθώς και την κοινήν επιχείρησιν Τούρκων και Βυζαντινών το 1338 κατά των Αλβανών της Ηπείρου, εις την οποίαν εσφαγιάσθησαν οι Αλβανοί προς μεγάλη χαρά των Ελλήνων κατοίκων - θυμάμαι ότι ήτο πολύ τρέντι εκείνην την εποχήν να σφάζεις Αλβανούς).
Αυτό όμως που λείπει από το βιβλίον και το καθιστά ανεπαρκές είναι το εμπεριστατωμένον κουτσομπολιόν: π.χ. δεν αναφέρει πουθενά ότι ο μπάρμπας μου είχε κλειστεί στο ασανσέρ των ανακτόρων με μια χοντρή γραμματέα της υποδιεύθυνσης Ανταλλαγών Πριγκιπισσών της Διευθύνσεως Βυζαντινοτουρκικών Σχέσεων - η οποία μάλιστα φορούσε μίνια μέχρι τον αφαλόν, είχε ξασμένον πλατινέ οξυζεναρισμένον μαλλί και πορφυρόν κραγιόν, το οποίον ήτο τόσο έντονον που είχε σχεδόν αυτομολήσει και ομιλούσε μόνο του. Ή την άλλην φοράν που είχα διοργανώσει μπαλ μασκέ εις τα ανάκτορα με τεραστίαν επιτυχίαν: ο μπάρμπας μου είχε ντυθεί κροκόδειλος, εγώ Αλβανός (τρελή σπλατεριά: κρατούσα το κεφάλι μου στα χέρια - βεβαίως μερικοί ενόμιζαν ότι είχα ντυθεί άγιος), ο Ουμούρ μας ήρθε χορεύοντας φλαμένκο ως σπανιόλα τσιγγάνα, ενώ η εύθυμη χήρα του αυτοκράτορος Ανδρονίκου, η Άννα της Σαβο(υρ)ίας, είχε ντυθεί γυναίκα (όσον βεβαίως της ήτο δυνατόν).
Και ερχόμεθα εις το μέγα ζήτημα του έργου: δεν υπάρχει ούτε μία αναφορά εις το όνομά μου! Όσοι βυζαντινοί ευγενείς το έχουν διαβάσει γελούν με τα χάλια του βιβλίου και μιλούν ανοικτά για εμπάθεια του Ντόναλντ προς το πρόσωπό μου. Να, προχθές επέτυχα τον Δημήτριον Κυδώνη εις τον πανηγυρικόν εσπερινόν της Αγίας Παρασκευής και μου είπε: "Ρε μαλάκα (=βυζαντινός τίτλος της αυτοκρατορικής Αυλής), στ' αρχίδια του για σένα κανονικά, ε (κατά λέξιν μετάφρασις: ούτε γνωρίζει ούτε κατανοεί την καιρίαν σημασίαν, την ανυπολόγιστον αξίαν και την μοναδικήν προσφοράν του υψηλοτάτου προσώπου σου);" Του είπα την γνώμην μου για το βιβλίον, αλλά μετά ηρχίσαμε να σχολιάζουμε τι φορά ο ένας και ο άλλος (μα πορφυρόν μανδύαν με λευκόν σανδάλιον και γκρενά λουριά; Πού πας, αγάπη μου; Άνοιξε κανένα Byzantine Vogue, πριν πας εις τον εσπερινόν).
Κάτι ακόμα: είναι δεδομένον από την ανάγνωσιν της μεταφράσεως ότι οι Βυζαντινοί μιλούσαμε αγγλικά: υπάρχει π.χ. ο "Theodore Hyrtakenos" (όντως, έτσι τον φωνάζαμε: Θίοντορ ντάρλινγκ) (σελ. 217). Επίσης αναφέρεται (σελ. 175) ότι ο Νικηφόρος Γρηγοράς συνέγραψε το έργον "History" (κατευθείαν στα αγγλικά, προφανώς, αφού ο τίτλος παρατίθεται αμετάφραστος), ενώ ο ερημίτης Μάξιμος Καψοκαλύβης (επειδή έκαιγε τα καλύβια όπου έμενε) έγραψε το έργον "Life" (σελ. 187) - το έργον του Καψοκαλύβη είχε τοιαύτην επιτυχίαν με τα πιστολίδια, τα μπουνίδια, τους αστυνομικούς, τις γκόμενες και τα δολάρια, που έγινε χολυγουντιανή σειρά. Ο Καψοκαλύβης μάλιστα προφήτευσε ότι ο μπάρμπας μου θα γινόταν κι αυτός μοναχός - για εμένα προφήτευσε ότι θα γίνω γελωτοποιός. Δύο στα δύο.
Πάντως ο μπάρμπας μου, όπως αναφέρεται, δεν ήτο επιρρεπής εις δεισιδαιμονίας σαν τον αυτοκράτορα Ανδρόνικον Β', ο οποίος άνοιγε τυχαίως την Βίβλον για να δει τι του επεφύλασσε το μέλλον (θυμάμαι ότι κάποια στιγμή εδιάβασε το περιστατικόν του Ιησού με την συκιάν και ενόμισε ότι ήτο γκέι, ενώ μιαν άλλην έπεσε εις κεφάλαιον της Εξόδου και κανόνισε αμέσως κλάμπινγκ για το βράδυ).

Από τα παραπάνω γίνεται προφανές ότι, μολονότι το έργον τού εν λόγω δανείζεται πληροφορίας από την Ιστορίαν που συνέγραψε ο ίδιος ο μπάρμπας μου ως μοναχός Ιωάσαφ, υπάρχουν πολλά μυστικά που θα διαφεύγουν εις όσους δεν έζησαν τα γεγονότα (ο μπάρμπας δεν τα γράφει, αλλά τα έχει σε κασέτες για να εκβιάζει κόσμο).
Γι' αυτό να εμπιστεύεσθε μόνον τον Κωνσταντίνο Καντακουζηνό για την ενημέρωσίν σας σχετικώς με όλας τις καυτάς εξελίξεις του 14ου αιώνος (αποκλειστικές συνεντεύξεις των πρωταγωνιστών, απευθείας συνδέσεις με Παναγία των Βλαχερνών για γάμους, βαφτίσια και στέψεις αυτοκρατόρων κτλ).

Ειμί Κωνσταντίνος ο βιβλιοκριτικός και άρτι ωλοκλήρωσα.

Υ.Γ.1: Επειδή δεν σκοπεύω να γράφω τα αριστουργήματά μου και να μην με διαβάζει κανείς εν όψει θέρους και διακοπών, απεφάσισα να κάνω απεργίαν για ένα διάστημα - ήθελα μάλιστα να καταλάβω το Μουσείον Ακροπόλεως, αλλά με πρόλαβαν οι ταξιτζήδαι.
Υ.Γ.2: Η παρούσα ανάρτησις προεκάλεσε την αντίδρασιν του μπάρμπα μου και την απάντησίν μου προς αυτόν - διαβάστε τα σχόλια.

46 σχόλια:

  1. Ιωάννης ΣΤ' Καντακουζηνός27 Ιουλίου 2011 στις 11:34 μ.μ.

    Ρε συ Κωνσταντίνε, γαμώ το φελέκι μου δηλαδή, πόσο γκάου είσαι, να πούμε; Αφού ο πώς τον λένε μια χαρά τα λέει, εσύ τι ζόρι τραβάς, ρε μεγάλε; Επειδή δεν σ’έχει γραμμένο στο βιβλίο του; Γραμμένο πάντως σ’ έχει. Και ο τύπος, νταξ, έπιασε κι έγραψε αβέρτα κουβέρτα ό,τι διάβασε, πού θες να ξέρει λεπτομέρειες; Μη μας το παίζεις και καλούα ξερόλας. Άμα δε γουστάρεις, τράβα γράψε μόνος κάνα βιβλίο. Γκέγκε;

    Ιωάννης Καντακουζηνός ο εις το όνομα Χριστού του Θεού πραγματικός αυτοκράτωρ Ρωμαίων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπαρμπούλη, σε ευχαριστώ διά την παρέμβασίν σου. Αυτή και μόνον όμως αποδεικνύει ότι ο Ντόναλντ γράφει ανακρίβειες: σε έχει για πεθαμένον τη 15η Ιουνίου 1383, ενώ εσύ είσαι ακμαιότατος - μάλλον είναι πράκτορας του Μαρμαρωμένου Βασιλιά, που θέλει να σε βγάλει από την μέσην και να μείνει ο μόνος υποψήφιος δια τον θρόνον.
    Θα σε παρεκάλουν πάντως να μην χρησιμοποιείς την αυτοκρατορικήν διάλεκτον του Μεγάλου Παλατίου, διότι οι αναγνώσται του παρόντος ιστολογίου δυσκολεύονται να σε κατανοήσουν (το αυτό κάνει και ο Δημήτριος Κυδώνης, αλλά εκεί τουλάχιστον έχω μετάφρασιν). Γι’ αυτό γράφε όπως εγώ, με τρόπον απλόν, κατανοητόν και σύγχρονον.
    Και γιατί υπογράφεις όπως εις το χρυσόβουλον του Νοεμβρίου 1347; Δεν σου έχω πει ότι ο τίτλος «πραγματικός αυτοκράτωρ Ρωμαίων» έχει εμπνεύσει τις «real housewives of Athens» και πρέπει πλέον να βρεις κάτι άλλο; Μπορείς π.χ. να υπογράφεις ως «Ιωάννης Καντακουζηνός ο γαμάουα αυτοκράτωρ Ρωμαίων» ή να εμπνευσθείς από το ιστολόγιόν μου: «Ιωάννης Καντακουζηνός ο ορίτζιναλ-21 αυτοκράτωρ Ρωμαίων – ΑΕΚΑΡΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΕΚΑΡΑ, ομαδάρα, εΕε, ΑΕΚΑΡΑ!
    μουατς! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητή miEll, ΑΕΚ είναι ο μπάρμπας μου, διότι έχει αδυναμίαν εις τον δικέφαλον αετόν. Εγώ στηρίζω Καβάλα και Μάκη Ψωμιάδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πλάκα μου κάνετε, Μεγαλειότατε, νυχτιάτικα! Είναι πολύ σοβαρόν το θέμα με το οποίο καταπιάνεστε και μόλις επέστρεψα από την εφημερίδα και δεν έχω κουράγιο να το διαβάσω τώρα. Θα επανέλθω όμως! Καλό σας βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ...εις τον μπαρμπα σας,
    λοιπόν,
    ειπειτε του οτι μου αρέσκει τα μάλα διότι φαίνεται ανθρωπος με τροπους και γουστο!~
    ΑΕΚΑΡΑ, ομαδαρα, εΕε, ΑΕΚΑΡΑ!
    μουάτς! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι η αλήθεια πως ο συνδυασμός με το γκρενά και πορφυρό με τάραξε και μένα... Τι να πεις... Υπομονή!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. κοίτα μην κάνεις απεργία, ειμαι στο κρεβάτι, δεν μπορώ να βγώ έξω, δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο παρά να διαβάζω. περιμένω γρήγορα άλλη ανάρτηση. να έχω κα΄τι να περνώ την ώρα μου.
    κάντο όχι για τη φουκαριάρα τη μάνα σου, αλλά για τη φουκαριάρα τη σακάτισσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπητή Αθηνά, πάλι σε δόσεις με διαβάζετε; Ελπίζω τουλάχιστον να ακολουθείτε την δοσολογίαν που συνιστώ επάνω δεξιά εις τας οδηγίας χρήσεως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητή miEll, ο Ιωάννης ΣΤ' πάντοτε διεκρίνετο για το υψηλόν του γούστον (ποτέ δεν θα φορούσε πορφυρόν μανδύαν με λευκά σανδάλια) και τους ευγενείς του τρόπους (θα αποκεφάλιζε όποιον έβλεπε να φορά αυτόν τον εγκληματικόν συνδυασμόν).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπητέ Δημήτρη Τερζή, είμαι σίγουρος ότι ο εν λόγω ήτο οπαδός της Άννας της Σαβο(υρ)ίας: αν την δείτε και εις την φωτογραφίαν της εις την οποίαν παραπέμπω, θα καταλάβετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπητή ria, περαστικά εύχομαι, αλλά το παρόν ιστολόγιον δεν ενδείκνυται για θεραπείαν σωματικών κακώσεων - μόνον ψυχικών και πνευματικών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αν γράφατε πάντως βιβλίο εγώ θα το αγόραζα για να φωτιστώ γιατί εκείνη η εποχή είναι πολύ σκοτεινή για μένα, δεν την κάναμε ποτέ στην ιστορία (ήταν στο τέλος της ύλης και ποτέ δεν προλαβαίναμε!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. προτοϋπερεντιμότατε, χαίρομαι που σπεύσατε να θέσετε τα ορθά όρια και να μας προειδοποιήσετε ούτως ώστε να να μην ξοδεύουμε τον (φθηνό) χρόνο μας σε αναγνώσματα ημιμαθών συγγραφέων. επίσης φίλτατε δελφίνε θα επικροτήσω τον υπαινιγμό της αποκάλυψης του συγγραφικού σας ταλέντου και εκτός του παρόντος ιστολογίου. εκτός κι αν θέλετε να το δημοσιεύσετε και εδώ για να έχετε το κόπιράιτ. Αναμένω εναγωνίως το πόνημα.
    Τα σέβη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. :))) εγκληματικός συνδυασμός το ερυθρόλευκον ΔΕΝ το συζητώ!!!;) Μαζί του! [αααααχ ! επιτελους βρήκα κι εγω εναν αντρα! ...http://www.youtube.com/watch?v=Tr1JPeAW3M8&feature=related ;) ]
    ΑΕΚΑΡΑ ΟΛΕ! μουάτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γιατί Θεέ μου;
    Τι αμαρτίες πληρώνω;
    Γιατί να υποστώ το βίδεο κλιπ της Κοκκίνου;
    Άκουσα 1,2 δευτερόλεπτα από δαύτο. Πόση αδυναμία σας έχω τελικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ας μου επιτραπέι να απαντήσω, αλλά η "Πορφυρού" είναι πρόσωπον καθαρά συμβολικόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. *εμενα μου άρεσε πολυ το κλιπ της Κοκκινου, παντως καθώς ΚΑΙ το συγκεκριμένο άσμα.. ήτο το 2ο 'χΆιλΆιτ' της ανάρτησης ! [1ο, η ΑΕΚΑΡΑ ..βεβαίως-βεβαίως]* :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αγαπητόν μου paidi, το βιβλίον δεν το χρειάζεσθε: θα σας γράφω από εδώ όλα τα καυτά κους-κους του Μεγάλου Παλατίου.
    Πάντως αυτό που γράφετε για την ύλην με βάζει εις σκέψεις: φοβούμαι ότι είναι ακόμη ένας δάκτυλος του Μαρμαρωμένου Βασιλιά που έχει φάει τα λυσσιακά του με τον μπάρμπα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αγαπητή Ηώς, από πού συνάγεται το συγγραφικόν μου ταλέντον; Δεν το αρνούμαι, αλλά δεν σκοπεύω να γράψω άλλην βιογραφίαν του μπάρμπα μου, διότι όλο και κάτι θα βρει για να μου την πει.
    Προτιμώ να γράψω κάτι σπουδαιότερον: την βιογραφία της Ιουλίας Αλεξανδράτου (εικονογραφημένη, εννοείται).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αγαπητέ PiciFriki, η λέξις "ταξιτζήδαι" είναι αγαπημένη μου: δεικνύει αφενός την βαθυτάτην αρχαιογνωσίαν τους, που τους επιτρέπει να ενημερώνουν ορθώς τους τουρίστας και αφετέρου η κατάληξις "αι" τονίζει την θηλυκήν τους πλευρά (όποιος έχει μπει εις ταξί την νιώθει: τσιγάρον, ραδιοφωνικαί ποδοσφαιρικαί εκπομπαί, λιγδωμένον μαλλί, βρισίδι εις το κινητόν κτλ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αγαπητή miEll, αν με το ερυθρόλευκον έχετε ποδοσφαιρικόν πρόβλημα, οφείλετε να επανορθώσετε ακούγοντας τούτο εδώ:

    http://www.youtube.com/watch?v=rYbOP3_yiQg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αγαπητή Αθηνά, το βίντεο της Κοκκίνου το έβαλα για να το ακούσετε ολόκληρον, να το αποστηθίσετε και να το τραγουδήσετε του χρόνου στην επιτροπήν του Greek Idol ενώπιον της ιδίας.
    Δεν θα βάζω εγώ συνδέσμους για να τους περνάτε εις το ντούκου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αγαπητέ Εύρε, νομίζω ότι είσθε ο ιδανικός αναγνώστης: κάνατε σύνδεσιν της Κοκκίνου και του κοκκίνου χρώματος της πορφύρας. Αποκωδικοποιήσατε ένα από τα πολλά κρυφά νοήματα της παρούσης αναρτήσεως.
    Εύγε Εύρε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. :)))
    ΕΝΤΑΞΕΙ ...συνεμορφώθην, το παρακολούθησα και,,, επανόρθωσα(;)

    ευτυχώς όμως, με τον μπάρμπα σας θα συζητούμε μόνον για την ΑΕΚΑΡΑ, όσον αφορά στα ποδοσφαιρικά !!!

    σας παρακαλώ μεταβιβάστε του το παρακάτω άσμα αν έχετε την ευχαρίστησην ~ ευχαριστώ ~ μουάτς !

    http://www.youtube.com/watch?v=GMrxJE0B4c4&feature=related

    καλό απογευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μένω βαθύτατα συγκινημένος απο αυτήν σας την αναγνώριση. Η παρθενική μου εμφάνιση σε αυτόν το απειροστόν χωρίον του διαδικτύακου χάους εστέυθει με επιτυχία.

    Χαιρετώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ειμί Daring,Δομέστικος των σχολών της Δύσης, και δηλώνω θαυμάστης σας και από τούδε και στο εξής συνεπής αναγνώστης σας Κωνσταντίνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αγαπητή miEll, δεν πρόκειται εγώ να μεταβιβάσω το παραμικρόν εις τον μπάρμπα μου. Τόσους σεκρετικούς νοταρίους τι τους έχομε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αγαπητέ Εύρε, με το απειροστός τι υπονοείτε; Ότι η παρούσα ανακτορική μου κατοικία είναι μικρή; Ξέρετε πόσο μεγάλη την έχω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αγαπητέ Daring, πώς τολμάτε; Το "Δομέστικος των Σχολών της Δύσεως" μού μυρίζει παπισμόν και μισητήν Ουνίαν. Αλλά επειδή είσθε ο υπ' αριθμ. 150 Δομέστικός μου (=αναγνώστης της Google), θα σας δώσω χάριν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. μόλις επέστρεψα από εξόρμηση... επιφυλάσσομαι να αναγνώσω τη βιβλιοκριτική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ok, τα κατάφερα! Για ακόμα μία φορά απήλαυσα την ανάγνωση, έστω και σε δόσεις! Τώρα δεν έχω παρά να περιμένω να συγγράψετε και την βιογραφία της Ιουλίας Αλεξανδράτου.
    Καλό σας βράδυ Άνακτα...
    Σι γιου αράουντ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αγαπητή sunnefoula, η ανάγνωσις σε δόσεις ενόμιζα ότι είναι αποκλειστικότης της Αθηνάς, αλλά μάλλον είναι μεταδοτικόν.

    Αγαπητή Αθηνά, αντιλαμβάνεσθε ότι είσθε κακή επιρροή για τους υπολοίπους αναγνώστας. Τουλάχιστον είσθε συνεπής και ανοίγετε όλους τους συνδέσμους σε αντίθεσιν με μερικούς που βαριούνται και χάνουν τα καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. πυρόλυση/πυρπόληση1 Αυγούστου 2011 στις 2:39 μ.μ.

    Ελπίζω να υπάρξει και άλλη ανάρτηση μέσα στον Αύγουστο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Byzantine Vogue? Πώς μπορώ να έχω πληροφορίες για την ετήσια συνδρομή και την αποστολή της στην Θεσσαλονίκη?
    Είχα την εντύπωση ότι θα επισκεπτόσασταν την συμπρωτεύουσα? Πότε θα γίνει αυτό για να στρώσουμε το κόκκινο χαλί στην δυτική είσοδο της πόλης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αγαπητή πυρόλυση, ναι, αντιλαμβάνομαι ότι η κατάστασις της χώρας είναι χαοτική χωρίς ταξί εις τους δρόμους και χωρίς Κωνσταντίνο Καντακουζηνό εις το διαδίκτυον.
    Θα το σκεφθώ και θα κινηθώ, όπως πάντα, με γνώμονα το κοινόν συμφέρον, τας απαιτήσεις του αναγνωστικού κοινού και την κρισιμότητα της καταστάσεως - δηλαδή θα κάνω ό,τι γουστάρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Αγαπητέ vassiliostales, δεν θα χρειασθείτε την Byzantine Vogue, διότι ναι, κατά το τέλος αυτού του έτους (ή το πολύ κατά τας αρχάς του επομένου) ο Κωνσταντίνος Καντακουζηνός θα μεταφέρει το ιστολόγιόν του, τα ανάκτορά του, την αυλήν του, τον μπάρμπα του, την κυρα-Μαριγώ την πλύστρα του και την Σβετλάνα την μασέζ του (σιάτσου) εις την συμβασιλεύουσαν. Επομένως θα μαθαίνετε από πρώτον χέρι όλας τας εξελίξεις της βυζαντινής μοδός. Θα σας ενημερώσω για να διοργανώσετε λιτανεία προεξάρχοντος του Μητροπολίτου Άνθιμου εις την Ζεύξιδος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Mα Άννα της Σαβουρίας???

    Χαχαχαχα. Θεά! Υποκλίνομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Αγαπητή Hitori Tana, η Άννα της Σαβο(υρ)ίας είναι αγαπημένη του παρόντος ιστολογίου. Η πρώτη της εμφάνισις έγινε εδώ:
    http://konstantinoskantakouzinos.blogspot.com/2010/09/blog-post_19.html
    (Πρόκειται για την ανάρτησιν που εψηφίσθη ως η καλυτέρα του παρόντος ιστολογίου - μη ρωτάτε ποιος την εψήφισε: εγώ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. πυρόλυση-πυρπόληση6 Αυγούστου 2011 στις 4:49 μ.μ.

    Αργείτε!!!!!!!Πέρσι τέτοιο καιρό είχατε κάνει πολλές αναρτήσεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Μη με συγκρίνετε με πέρσι, διότι εδώ δεν ισχύει το "κάθε πέρσι και καλύτερα", αλλά το "κάθε φέτος και χειρότερα" - και πού να δείτε του χρόνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Αγαπητέ andy, σας ευχαριστώ. Ναι, τα σπάω, αλλά δεν ξέρω πού να στείλω τον λογαριασμόν - δεν ξέρω αν προσφέρεσθε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι σεκρετικοί νοτάριοί μου θα παραλάβουν το σχόλιόν σας