Καλωσόρισμα

Εγώ, ο πρωτοπανεντιμοϋπέρτατος Κωνσταντίνος Καντακουζηνός, οι κουροπαλάτιοί μου, οι πρωτοσπαθάριοί μου, οι λογοθέτες μου, η κυρα-Μαριγώ η πλύστρα μου και η Σβετλάνα η μασέζ μου (σιάτσου) σας καλωσορίζουμε εις το ιστολόγιόν μου.

Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

The bankrupted side of life

Συσσίτιον, Πειραιάς 1942 - πηγή εδώ, όπου και συνταγές για το καθημερινόν σας τραπέζι


Ο κίνδυνος πτωχεύσεως της χώρας έχει επηρεάσει την καθημερινότητά των Ελλήνων και πλέον όλοι φαντάζονται δραχμές, κλειστές τράπεζες, σπίτια από χαρτόκουτα και άλλα πτωχευτικά αξεσουάρ. Και μπορεί όντως να πεινάσουμε, αλλά δεν πειράζει: σημασία έχει να ολοκληρωθεί το PSI και να πάρουν οι πιστωτές τα λεφτά τους.
Θα συνεισφέρω λοιπόν εις την εθνικήν κατάθλιψιν δείχνοντας έναν νέον τρόπον αναγνώσεως των ιστοσελίδων, ώστε να τίθεται η είδησις εις το ορθόν πτωχευτικόν πλαίσιον. Ξεκινώ με μιαν ιστοσελίδα που γνωρίζω άριστα (δεν αναφέρομαι εις την σελίδα βυζαντινών σπουδών του Dumbarton Oaks ή την σελίδα του Nickelodeon αλλά εις αυτήν της Τάτης) - το υπερλινκαρισμένον τμήμα είναι ο τίτλος της ειδήσεως, όπως εμφανίζεται εις το Tlife, ενώ το (απο)τελείωμα της ειδήσεως είναι δικής μου πτωχευτικής εμπνεύσεως:


Δ. Βανδή: Ταξίδι αστραπή στη Θεσσαλονίκη για να βρει κρυψώνα για τα ευρώ της


Δ. Καμπούρη: “Σήμερα το κορίτσι μου έγινε 5 μηνών” και το γιόρτασα ανοίγοντας μια κονσέρβα παστές σαρδέλες.

Ν. Οικονομόπουλος: “Δούλευα από δώδεκα χρόνων σε ψαράδικο και μετά σε πιτσαρία", αλλά παρά το πλούσιο βιογραφικό μου ακόμα ψάχνω δουλειά ντελιβερά.

Σαντορίνη: Η αρχαιολογική σκαπάνη, ''φώτισε'' αρχαιολογικό θησαυρό. Θα πωληθεί στο Βρετανικό Μουσείο αντί δέκα βαρελιών αργού πετρελαίου Brent.


Παόλα – Μαρτάκης: Ξεσήκωσαν το κοινό στη Θεσσαλονίκη μόλις άρχισαν να μοιράζουν φασολάδα.

Πού βρέθηκε το μεσημέρι του Σαββάτου η Νάντια Μπουλέ; Στην ουρά έξω από το τελευταίο ΑΤΜ που βγάζει ακόμα ευρώ.

Βραδιά Mega : Τι θα γίνει απόψε στους "Βασιλιάδες" και στην "Κλινική Περίπτωση": Οι Βασιλιάδες θα δουν τα εκατομμύρια ευρώ τους να μετατρέπονται εν μία νυκτί σε εκατομμύρια πληθωριστικές δραχμές και στην Κλινική Περίπτωση θα γίνει μεταμόσχευση καρδιάς με τοπική αναισθησία.

Comfort Diet! Μια δίαιτα με εύκολα και γρήγορα φαγητά, όπως φακές νερόβραστες, ψωμί μπομπότα και πίτα από κουκουτσάλευρο.

Ευτυχία: "Θα ήθελα να πάρω κάποια κιλά, αλλά όχι λίπος. Μπορείτε να μου προτείνετε κάτι;"  Απάντηση: Τηγανίτες από χαρουπάλευρο και γκρίζο κατακάθι μπίρας αλειμμένο σε κόρα ψωμιού. Για επιδόρπιο προτείνεται σταφιδόπαστα.

Η ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΣΤΗ ΜΟΔΑ! Δες πως τη φόρεσαν οι celebrities και πάρε ιδέες για το πώς θα μετατρέψεις τις σακούλες σουπερμάρκετ σε φορέματα.


Νέα βραδινή έξοδος για την Έλενα Παπαρίζου σε αναζήτηση τροφής.


O Γιώργος Χωραφάς έγινε chef για καλό σκοπό: για να ταΐσει την οικογένειά του.

Η Σταματίνα θα κάτσει στον καναπέ του "Πρωινού ΑΝΤ1" ; Ναι, αν δεν τον έχουν πουλήσει για έναν ντενεκέ λάδι.

Ο Λιάγκας έκανε... τατουάζ! Χτύπησε στο μπράτσο του ένα διπλό πιτόγυρο με απ' όλα.

Η Σταμάτη λογομάχησε με την Συνατσάκη για μια φτερούγα κοτόπουλο.


Δ. Νομικού: “Με έχω ονειρευτεί παντρεμένη με παιδιά" και με ένα κάρο με μουλάρια για τις καθημερινές μετακινήσεις της οικογένειάς μου.

Χριστίνα Παππά στο TLIFE: “Ανυπομονώ για τον τελικό του Dancing", γιατί υποσχέθηκαν ότι θα μας μοιράσουν γάλα σε σκόνη.

Τ. Αγοράκη:" Η Τατιάνα θα ήταν υπέροχη επιλογή για νονά", καθώς έχει την οικονομική δυνατότητα να αγοράζει στο παιδί μια σοκολάτα το χρόνο.




1. Πού έκρυψες τα τελευταία σου ευρώ
2. Την ισοτιμία δραχμής-ευρώ
3. Πού θα βρεις καλά χαρτόκουτα
4. Το τηλέφωνο της θειας σου της Μαριγώς που έχει ακόμα κάτι κότες στο χωριό
5. Ότι δεν υπάρχει τηλέφωνο
6. Πού μοιράζουν συσσίτιο
7. Ποια μοδάτα καφέ έχουν θέρμανση
8. Ότι δεν υπάρχουν πια καφέ
9. Πού υπάρχουν πιάτσες (και δεν εννοώ για ταξί)
10. Και (για να νιώσεις καλύτερα) τι ψήφισες τελευταία φορά

Ειμί Κωνσταντίνος ο πτωχεύσας και άρτι ωλοκλήρωσα.

Υ.Γ.1: Τα σελεμπριτονέα μού φέρνουν εις τον νουν την βυζαντινήν παροιμίαν που λέγει συχνάκις ο μπάρμπας μου, ο αυτοκράτωρ Ιωάννης ΣΤ': "το χωριό καίγονταν κι η πουτάνα λούζονταν" - απόηχος του αρχαιοελληνικού "των οικιών ημών εμπιπραμένων ημείς άδομεν".
Υ.Γ.2: Μπορείς να κάνεις κι εσύ μια κίνηση πατριωτισμού: ψόφα της πείνας και κληροδότησε το κομπόδεμά σου στο Ελληνικό Δημόσιο, ώστε να πληρώσει μ' αυτό τους πιστωτές του.
Υ.Γ.3: Εύχομαι να έχετε μιαν ωραίαν εβδομάδα. Όπως βλέπετε, κάνω ό,τι μπορώ για να σας φτιάξω την διάθεσιν.

12 σχόλια:

  1. λυπαμαι χαρη ρωμα μου αλλα οσο κι αν ειμαι πχιοτικια αυτο το κατεβατο δε το διαβαζω εχω να κανω και μπικινι αποτριχωση σημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή sahler, μάλλον με συγχέετε με μακρινόν μου τηλεοπτικόν συγγενή που όμως ουδεμίαν σχέσιν έχει με την αυτοκρατορικήν οικογένειαν. Για να μάθετε περισσότερα δι' εμέ κλικάρετε εδώ και διά την οικογένειάν μου εδώ

      Την αποτρίχωσιν με κερί την κάνετε;

      Διαγραφή
  2. Τροφή υπάρχει!!!!

    ΤΙ δηλαδή μόνο ο ΓΑΠ θα κάνει συνταρακτικές δηλώσεις;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ρασκόλνικοφ, τροφή βεβαίως υπάρχει, όπως δείχνει και το κραγιόν της Lea Michelle. Αν πάντως δεν έχετε πρόχειρον κραγιόν για να φάτε, μπορείτε να δοκιμάσετε και μάσκαρα με ολίγον ρουζ.

      Διαγραφή
    2. Χμμμ!!!Μου φαίνονται λίγο άγνωστα!!Δεν μου αρέσει να τρώω κάτι που δεν ξέρω!!

      Διαγραφή
  3. Ώου! Μα πως είχα την αίσθηση ότι είχαμε ήδη χρεοκοπήσει και απλώς δεν μας το λένε;
    Και μια που το έφερε η κουβέντα, που είπαμε ότι υπάρχουν πιάτσες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μεγαλειότατε, συγνώμη, αλλά το αγαπημένο μου κομμάτι είναι οι στήλες μαγειρικής με υλικά όπως "φρέσκια τρούφα κατευθείαν από τη γουρουνοσβουνιά, να μυρίζει και ν'αχνίζει!"
    Ρεβύθια ρεεεεεεεε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν είστε τυχαία μεγαλειότατος! υποκλίνομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πυρόλυση-πυρπόληση16 Ιανουαρίου 2012 στις 4:10 μ.μ.

    Γιατί με βλέπω στην περίπτωση Παπαρίζου από το 1/2(μισό) και πέρα(αναζήτηση τροφής)έτσι όπως πάει το πράγμα;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. majestad, η παροιμία που σας ήρθε στο μυαλό, καλώς σας ήρθε. Αλλά στην τελική και για να είμεθα δίκαιοι, ο σελέμπριτης τόσο του κόβει με αυτά ασχολείται.
    Σκεφτείτε ότι ως σελέμπριτοι συμπεριφέρονται και οι λεγόμενοι πολιτικοί, που θα μας «σώσουν»: με εκλογές, με PSI, με αντι-μνημονιακούς συνασπισμούς, με λαϊκή εξουσία και άλλα τέτοια συγκλονιστικά.
    Τι να πρωτο-προλάβει και η φουκαριάρα η πουτάνα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μεγαλειότατε πείτε μου λοιπόν, που υπάρχουν πιάτσες; Έχω ανάγκες (οικονομικές) βλέπετε και αύξηση στη δουλειά μάλλον δεν θα μου κάνουν εφέτος υποψιάζομαι

    Επίσης εκείνο το κραγιόν που τρώγεται που το βρίσκουμε; Αν δεν έρθει πελάτης να γλύφω τα χείλη μου - μη γουργουρίζει η κοιλιά, είναι αντιεπαγγελματικόν και δεν θα το ήθελα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπητή Αθηνά, όσο οι τράπεζες και τα ΜΜΕ συνεχίζουν την προπαγάνδα υπέρ ευρώ μέχρι τελικής πτώσεως δεν έχουμε πτωχεύσει. Μην κοιτάτε τους ανέργους και τους αστέγους: αντιπροπαγάνδα των ταξικών εχθρών.


    Αγαπητή ephee, είσθε πανέτοιμη για την πτώχευση. Το δικό μου πιάτο ρεβυθιών παρακαλώ να συνοδευτεί με μπρικ.


    Αγαπητόν μου paidi, σας ευχαριστώ. Κερνάω σταφιδόπαστα.


    Αγαπητή πυρόλυση, αν ταυτίζεσθε με την Παπαρίζου, ίσως έχετε ευκαιρία για διεθνή καριέρα.


    Αγαπητέ apos, έχετε δίκιον, ωστόσο εν Ελλάδι η πουτάνα όχι απλώς λούζεται, αλλά κάνει ανταύγειες, εξτένσιονς και περμανάντ ταυτοχρόνως.


    Αγαπητέ tremens, πάρτε στο 11880 και πείτε "πιάτσες ελευθέρας βοσκής". Το κραγιόν που τρώγεται θα σας το μάθουν εκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι σεκρετικοί νοτάριοί μου θα παραλάβουν το σχόλιόν σας