Καλωσόρισμα

Εγώ, ο πρωτοπανεντιμοϋπέρτατος Κωνσταντίνος Καντακουζηνός, οι κουροπαλάτιοί μου, οι πρωτοσπαθάριοί μου, οι λογοθέτες μου, η κυρα-Μαριγώ η πλύστρα μου και η Σβετλάνα η μασέζ μου (σιάτσου) σας καλωσορίζουμε εις το ιστολόγιόν μου.

Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

Ο Ευαγγελισμός της Κατερίνας Λάσπα

Η Κατερίνα Λάσπα, η γνωστή παρουσιάστρια, εγέννησε ("η γνωστή τι;" πετάγεται ο μπάρμπας μου ο αυτοκράτωρ Ιωάννης ΣΤ' -το κάνει συχνά τελευταίως και πρέπει να του αρχίσω εντατικά μαθήματα σελεμπριτολογίας εν όψει της νέας σαιζόν). Η Κατερίνα Λάσπα λοιπόν, γνωστή εις το πανελ-λήνιο (εκ του πάνελ) από την τηλεοπτικήν εκπομπήν "Παλιά στο Τέξας" (;) εις τον τηλεοπτικόν σταθμόν Ωμέγα TV (;;;) (έκανε και το "Star Cafe" εις το Star ένα φεγγάρι, προτού ξενιτευτεί εις την Κύπρον), έφερε εις τον κόσμον ένα υγιέστατον κοριτσάκι. Μάλιστα, επειδή δεν ήθελε να ξέρει το φύλο του παιδιού και να ετοιμάσει θαλασσί ή ροζ δωμάτιον, προετίμησε να μεταφέρει κατάλευκον δωμάτιον από το Δρομοκαΐτειον -δεν διευκρινίζεται αν το μωρό θα φορά και ζουρλομανδύαν. Πιο έτοιμος ο σύζυγός της έχει ήδη αγοράσει σπιτόσκυλο, πλαστικά κόκκαλα και σκυλοτροφή, διότι ως εδήλωσε: "Νομίζω ότι θα μου κάνουν δώρο ένα pet" -επίσης πήρε και γατοτροφή, διότι ούτε αυτός εγνώριζε τι είδους pet θα του φέρει η Κατερίνα.
Η Κατερίνα Λάσπα, γνωρίζουσα ότι φέρει εντός της κοιλίας της τουλάχιστον τον νέον Μεσσίαν -αλλιώς τέτοιος κακός χαμός δεν δικαιολογείται- μας ενημέρωνε κάθε μήνα διά την κύησίν της: όταν έμαθε ότι είναι έγκυος, στον πέμπτο μήνα, στον έκτο, στον έβδομο, στον όγδοο, όταν μπήκε στο μαιευτήριο (υπάρχουν χαρακτηριστικοί τίτλοι "γεννάει η Κατερίνα Λάσπα!"), όταν γέννησε και όταν βγήκε από το μαιευτήριο. Προφανώς θα ακολουθήσουν αποκλειστικά πρωτοσέλιδα και δηλώσεις με το βρέφος (προκειμένου να βγει εις την TV η μήτηρ μπορεί να δούμε και δηλώσεις του ιδίου του βρέφους). Εννοείται πως σε λίγα χρόνια θα βγαίνει εις τα περιοδικά αγανακτισμένη διά την καταπάτησιν της ιδιωτικότητος του παιδιού της και της δικής της.
Λόγω της αποκλειστικής αφοσιώσεώς της εις το τέκνον της, η Κατερίνα Λάσπα δηλώνει αποχή από τα τηλεοπτικά της καθήκοντα (τι κλισεδούρα είναι τούτη; Το ακούω συνεχώς, λες και οι τηλεαστέρες δουλεύουν δωρεάν χωρίς να το θέλουν -μήπως μάς κάνουν και χάρη;). Βέβαια έχει δηλώσει επίσης τα εξής: «Λείπω τρεις σεζόν (σ.σ.: μέχρι το 2006 παρουσίαζε στο κυπριακό κανάλι ΡΙΚ την εκπομπή «Super Bingo»). Θα βγαίνω 24 ώρες το 24ωρο, από το πρωί ως το βράδυ για να καλύψω το κενό!» Μήπως το κατάλευκον δωμάτιον το προορίζει διά την ιδίαν;
Οι U2 έδωσαν συναυλίαν εις την Αθήνα! Όχι, δεν με κόλλησε η Κατερίνα Λάσπα διασχιστική διαταραχή ταυτότητος. Μένω εντός θέματος, διότι πληροφορούμαι τα εξής: "ΩΡΑ 20:05 Ο Νεκτάριος Νικολόπουλος, σύζυγος της Κατερίνας Λάσπα, μετά το Ιασώ, στους U2!"
Το γεγονός αυτό χάραξε τον ευτυχή πατέρα, ο οποίος ενεπνεύσθη τας μπλούζας που εφόρεσε το ζεύγος και αι οποίαι έγραφαν "U3". Αν ήταν οι "Hi-5" προφανώς θα έγραφαν "Hi-3", αν ήτο ο "50 Cent" θα έγραφαν "3 Cent" (ήτοι τα μυαλά τους και 3 λίρες) και αν ήσαν οι "10000 Maniacs" θα έγραφαν "3 Maniacs" (2 Maniacs σίγουρα -για το μωρό δεν μπορώ ακόμη να βγάλω διάγνωσιν). Νομίζω λοιπόν ότι το ιδανικόν θα ήτο να έδινε συναυλίαν εις το ΟΑΚΑ το Τρίο Ατενέ, το οποίον δεν χρειάζεται πείραγμα για να γίνει 3.

Να τους ζήσει η κόρη. Δεν εύχομαι να την δουν όπως επιθυμούν, διότι πολύ φοβούμαι ότι, αν γίνει αυτό, σε τριάντα χρόνια ο Konstantinos Kantakouzinos Νο.2 θα έχει ανάρτησιν διά την κόρην Λάσπα. Γι' αυτό εύχομαι καλύτερα να μεγαλώσει, να βλέπει τα καμώματα των γονιών της και να γελάει.

Ειμί Κωνσταντίνος ο χαζομπαμπάς και άρτι ωλοκλήρωσα.

Υ.Γ. (το παρόν αποτελεί μεταγενέστερη προσθήκη -είναι τόσες αι ανοησίαι που δεν τις προλαβαίνω): Όπως μας πληροφορεί το ρεπορτάζ για τις μπλούζες, η Κατερίνα Λάσπα δήλωσε πως η πρώτη κουβέντα μόλις είδε το παιδί της ήταν: "εσύ ήσουν τελικά;" Πάλι καλά δηλαδή που δεν είπε: "είσαι η και λέγεσαι" ή "γνωριζόμαστε από κάπου;" ή "Γεια, είμαι η Κατερίνα Λάσπα η γνωστή παρουσιάστρια" -εκεί βέβαια υπήρχε ο κίνδυνος να μην αντέξει το βρέφος και να επαναλάβει την απορία του μπάρμπα μου: "η γνωστή τι;"

9 σχόλια:

  1. να τους ζήσει βεβαίως-βεβαίως η κοράκλα αλλά...νισάφι με αυτά τα ανθυποσελέμπριτιζζζ Βου Κατηγορίας που μας ζαλίζουν με τις γκαστριές τους. Κι εμείς γκαστρωθήκαμε αλλά δε βγήκαμε και στο Λάρι Κινγκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mετρ κάντε ένα αφιέρωμα στις βουτιές της Δεσποινας Βανδή με τα παιδιά της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εισαι ο λογος που υπαρχω στο νετ! Να σε διαβαζω!

    πεθαινω!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητόν Pink_Fish, διά τους εγχωρίους αστέρας ο γάμος, η βάπτισις και η γέννησις είναι διπλωματικά μέσα πιέσεως για κλείσιμον συμβολαίων ή αύξησιν αμοιβών μέσω της τεχνητής αναγνωρισιμότητος που παράγεται. Δεν είναι ούτε μυστήρια εκκλησιαστικά ούτε προσωπικές και οικογενειακές χαρές, όπως δι' εσάς τους κοινούς θνητούς.

    Αγαπητή Αβάδιστη, δυστυχώς η παραγγελία σας δεν μπορεί να εκτελεσθεί αυτήν την στιγμήν, διότι η ανοησία των αστέρων μας ξεπερνά τις δυνατότητες του παρόντος ιστολογίου. Χρειάζεται υποδομή ΕΡΤ διά να παρακολουθώ τους γάμους, τις βαπτίσεις, τις γεννήσεις, τις εξόδους, τις βουτιές, τα ψώνια, τις φιλανθρωπικές δραστηριότητες και την εν γένει ζωήν των προτύπων μας. (Ήδη προσέθεσα υστερόγραφον εις την ανάρτησιν, διά μίαν δήλωσιν που μου είχε ξεφύγει αρχικώς).

    Αγαπητή Coula, πεθαίνετε; Μήπως δεν διαβάσατε τις οδηγίες χρήσεως του ιστολογίου επάνω δεξιά; Δικό μου το λάθος, έπρεπε να προσθέσω παράγραφον για τους κινδύνους υπερδοσολογίας.
    Σε κάθε περίπτωσιν, σας ευχαριστώ για την εμπιστοσύνην που δείχνετε εις τα σκευάσματά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. διαβάζω το υστερόγραφο. Και αισθάνομαι τόσο τιποτένια...που εγώ όταν είδα το παιδί για πρώτη φορά δε βρήκα κάτι τόσο πρωτότυπο να πω. Πφφφφ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κωνσταντίνε, οι κοινές απορίες μου με τον θείον σας, πληθαίνουν! Να το κοιτάξω, ή βρισκόμεθα και οι δύο απορημένοι σε καλόν δρόμον;!

    ΥΓ. Καλέ, για τη Λάσπα έχω ν'ακούσω απ'τον καιρό που βγήκαν οι λάσπες! Ήμουν ακόμη με τον πρώτον μου σύζυγον, όταν εμφανιζόταν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τοσες πολλες λεξεις δεν εχουν γραφτει ποτε στην μινι καριερα της πρωην του πρωην της ρουλας
    κι ι ιδια θα κανει παρτυ και ουτε προκειται ποτε να γραφτουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπητόν Pink_Fish, επιμένετε να συγκρίνεσθε με τους αστέρας και τα μωρά τους. Εννοείται πως τα μωρά των αστέρων είναι όλα τους ταλαντούχα, πανέμορφα, πανέξυπνα και μπορούν να συνομιλήσουν με τους γονείς τους από την πρώτην στιγμήν.

    Αγαπητή κυρία Ντρουσίλα, μου φαίνεται πως θα πρέπει να κάνω γκρουπάκιον διά τους αναλφάβητους σελεμπριτολογικά. Δυστυχώς δεν γνωρίζω την οικογενειακήν σας κατάστασιν και πότε ήσαστε παντρεμένη με τον πρώτον σας σύζυγον (μας γιατί δεν δίνετε κι εσείς μια συνέντευξη όπως όλοι;) Πάντως κι εγώ ίσα που την θυμάμαι την Λάσπα -ούτε 650 ετών καλά-καλά δεν ήμουν (663 είμαι σήμερα καθότι ορίτζιναλ σινς 1347).

    Αγαπητέ άσωτε υιέ, μίνι καρίερα; Μην προτρέχετε: η Κατερίνα Λάσπα δεν έχει πει ακόμη την τελευταίαν της λέξιν και θα πέσει μαχόμενη για μίαν ώραν εκπομπής σε κανάλι -ας είναι και εις το Ωμέγα ΤV.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι σεκρετικοί νοτάριοί μου θα παραλάβουν το σχόλιόν σας