Καλωσόρισμα

Εγώ, ο πρωτοπανεντιμοϋπέρτατος Κωνσταντίνος Καντακουζηνός, οι κουροπαλάτιοί μου, οι πρωτοσπαθάριοί μου, οι λογοθέτες μου, η κυρα-Μαριγώ η πλύστρα μου και η Σβετλάνα η μασέζ μου (σιάτσου) σας καλωσορίζουμε εις το ιστολόγιόν μου.

Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

Briefing (τουρκιστί τουρλού)

Επειδή κουράστηκα πολύ με τας ετοιμασίας της προχθεσινής τελετής στέψεως του μπάρμπα μου Ιωάννη ΣΤ' (έπρεπε να κάνουμε μετά και φασίνα εις όλον το ανάκτορον των Βλαχερνών, αφήστε που με βρήκαν πρόχειρον και με θέλουν τώρα και για πηλοφόρι εις την Αγια-Σοφιά -διαβάστε την προηγουμένην ανάρτησίν μου, για να ενημερωθείτε), δεν έχω πολύ χρόνον αυτάς τας ημέρας. Επειδή όμως προέχει η ενημέρωσις των αναγνωστών μου, θα κάνω μίαν σύντομον επισκόπησιν της επικαιρότητος α λα Αβάδιστη και του Ίτερ:

1) Β. Καγιά: "Σκέφτομαι να κάνω παιδί": Μετά την επιτυχίαν της γεννήσεως του τέκνου της Κατερίνας Λάσπα που παρακολουθούσαμε μέρα με τη μέρα, η κ. Καγιά είναι πιο μπροστά: μας ξεκινάει από τας σκέψεις της. Ελπίζω η επόμενη δήλωσίς της να μην αναφέρεται εις λεπτομέρειες των προσπαθειών που καταβάλει μετά του συντρόφου της, προκειμένου να τεκνοποιήσει...

2) Sugar babes, η νέα μόδα: "Φοιτήτριες ψάχνουν ώριμους και οικονομικά ευκατάστατους κυρίους, διατεθειμένους να γίνουν «χορηγοί» τους". Απορίαι: όταν πρόκειται περί ολοκλήρου επιχειρήσεως που αναλαμβάνει μίαν φοιτήτριαν, εκπίπτει η χορηγία από τα ακαθάριστα έσοδα της επιχειρήσεως; Δύναται η χορηγία να υπαχθεί εις την κατηγορίαν των πολιτιστικών χορηγιών (ιδίως αν η φοιτήτρια φοιτά π.χ. εις το τμήμα Θεατρικών Σπουδών); Ή πρόκειται για χορηγίαν τύπου Τσουκάτου;

3) Παρουσιάστηκε το πόθεν έσχες των πολιτικών για το οικονομικόν έτος 2008 (καλά, αυτό το "πόθεν" είναι σαν το "θα πέσει άπλετο φως":  βάζουμε καμιά χτυπητήν λέξιν, μπας και τσιμπίσει κανένας). Ιδιαίτερον ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα αυτοκίνητα των πολιτικών. Η κυρία Άννα σύζυγος Γιώργου Νταλάρα, επί παραδείγματι, μαθαίνουμε ότι αγωνίζεται εις το ράλλυ Ακρόπολης: διαθέτει αυτοκίνητον 3.779 κυβικών (εκατοστών ελπίζω, αν και δεν θεωρώ απίθανον το αυτοκίνητόν της να έχει μηχανήν 3.779 κυβικών μέτρων). Επίσης πίσω από την απεργίαν των φορτηγατζήδων κρύβονται πολιτικά συμφέροντα: ο φορτηγατζής κύριος Χρήστος Μαρκογιαννάκης συγκεκριμένως, που διαθέτει φορτηγόν 1600 κυβικών (χα! τον έφαγε η κυρία Άννα σύζυγος Γιώργου Νταλάρα! Μήπως δεν αγωνίζεται εις ράλλυ, αλλά είναι και εκείνη φορτηγατζού; Όλα για το μεροκάματο...) Τέλος, η κυρία Ελπίδα Τσουρή αγόρασε αυτοκίνητον αξίας 100 ευρώ. Αναρωτιέται ο συντάκτης του άρθρου τι αυτοκίνητον είναι τούτο. Θα του λύσω την απορία: είναι αυτό εδώ. (Παρατήρησις: το αυτοκίνητον τιμάται 105 ευρώ. Πού είναι τα υπόλοιπα 5; Να ελεγχθεί η κυρία.)

4) Ο βραβευμένος με Νόμπελ Ειρήνης πρόεδρος των ΗΠΑ κ. Μπαράκ Ομπάμα (δείτε και την τρίτην ανάρτησιν της ρετροσπεκτίβας μου με τον τίτλον "Ειρήνη υμίν (Ανάρτησις της 18ης Απριλίου 2010)") εδήλωσε ότι η στρατιωτική δράσις κατά του Ιράν δεν θα ήταν ο "ιδανικός τρόπος". Επειδή η διεθνής πολιτική ασκείται συνήθως με τον αποτελεσματικότερον τρόπον και σπανίως με τον ιδανικότερον, ξεκινήστε να σκάβετε κανένα καταφύγιον (ήδη με έβαλε ο μπάρμπας μου ο Ιωάννης ΣΤ' να σκάψω ένα κάτω από το παλάτι των Βλαχερνών).

Ειμί Κωνσταντίνος ο εργάτης της ενημερώσεως και άρτι ωλοκλήρωσα.

Υ.Γ.: Επειδή ειδικεύομαι εις ιστορικάς αναζητήσεις, την σημερινήν ανάρτησιν κοσμεί το πρωτοσέλιδον της Αυριανής της 7ης Νοεμβρίου 2007 με θέμα την κυριαρχίαν του σημερινού πρωθυπουργού κ. Ευάγγελου Βενιζέλου εις τας εσωκομματικάς εκλογάς του ΠΑΣΟΚ και την επακόλουθον άνοδόν του εις την πρωθυπουργίαν. Τι; Δεν είναι πρωθυπουργός; Αποκλείεται! Αφού η Αυριανή λέει ότι αυτός κέρδισε!

10 σχόλια:

  1. Αγαπητέ Κωνσταντίνε,

    Αδίκως κατηγορείτε την κ. Τσουρή ότι απέκρυψε 5 ευρώ...
    Η τελική τιμή του οχήματος, προκύπτει από έκπτωσιν 25%.
    Είναι προφανώς ότι η κ. Τσουρή αγόρασε το αυτοκίνητον προ αλλαγής συντελεστού ΦΠΑ -οπότε, κατόπιν προσθαφαιρέσεων καθώς και εξωτερικών και εσωτερικών υφαιρέσεων και, μετά την έκπτωσιν, το αυτοκίνητο ετιμάτο 99,87ευρώ (πλην όμως, η κ. Τσουρή, χουβαρδού και κιμπαρλού, επροτίμησε να επιβαρυνθεί 0,13ευρώ και να "στρογγυλέψει" το ποσόν, υπέρ του ελληνικού κράτους, του δημοσίου και του λαού, τον οποίον υπηρετεί με συνέπειαν!)

    ΥΓ. Σκάβετε, Κωνσταντίνε! Σκάβετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. λυπαμαι γιατι το αλεκακι( η παραρηγα η καλη βρε) εχει μονο 400 ευρω στη τραπεζα
    τι κοριτσι του λαου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ μεγαλειότατε είδα χτες στο Άλτερ ότι το πρωτοσέλιδο της Αυριανής έγραφε ότι ο Σαμαράς "έχει σχέδιο να μας βγάλει απ το ΔΝΤ". Δεν μπορώ παρά να ανησυχήσω όπως αντιλαμβάνεστε.
    Επίσης ανησυχώ για την καλλίπυγον κα Βόζεμπεργκ της οποίας το ετήσιο εισόδημα ανέρχεται στα 13.000 όπως επληροφορήθην προ ολίγου. Απορώ κι εξίσταμαι. Κομμωτήριο πως πηγαίνει; Με έρανο συγκεντρώνει τα χρήματα καλλωπισμού της; Η κα Παπακώστα που είναι προσωπική μου αδυναμία θα τοποθετηθεί επί του θέματος; Αν όχι, τις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. για την πρεμιέρα της τατιάνας τίποτα;
    είναι πιο σημαντική η δήλωση της καγιά;
    ή οι άλλες δηλώσεις των βολευτών;
    ενίσταμαι!με πνίγει το δίκιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητή κυρία Ντρουσίλα, επειδή σας βλέπω πολύ δυνατήν εις τα φορολογικά, σας μεταφέρω μίαν ερώτησιν του μπάρμπα μου του Ιωάννη ΣΤ': εις την στέψιν είχαμε κέτερινγκ και αναρωτιέται ο μπάρμπας μου αν μπορεί να ζητήσει τιμολόγιον και τι να θέσει εις το επάγγελμα; Εγώ του είπα να κάνει έναρξιν επιτηδεύματος ως "αυτοκράτωρ" αλλά αυτός πιστεύει ότι είναι καλύτερα να δηλώσει "πολιτικός" (μπερδεύει τον επιτηδευματίαν με τον επιτήδειον...).

    Αγαπητή αβάδιστη, εγώ μετά το πηλοφόρι θα γίνω sugar boy και θα βγω εις αναζήτησιν πλουσίας γηραιάς κολωνακιωτίσσης κυρίας που γουστάρει λαϊκότητα (δεν θα της είπω ότι είμαι διάδοχος, διότι φοβούμαι ότι θα την κομπλάρω). Κάντε τα κουμάντα σας!

    Αγαπητέ άσωτε, τα υπόλοιπα πού τα έχει; Μήπως τα έχει επενδύσει εις έργα τέχνης του σοσιαλιστικού ρεαλισμού;

    Αγαπητέ σουρικάτε, αφού το είπε η Αυριανή έτσι είναι, οπότε μπορείτε να κοιμάσθε ήσυχος (εις το πλοίον που σας φυγαδεύει εις την Ιταλίαν ή όπου αλλού...)
    Η κυρία Βόζεμπεργκ μάλλον μας έχει για τυφλούς, διότι κάτι εδιάβασα ότι δηλώνει καταθέσεις 400.000 ευρώ. Φασούλι το φασούλι η πτωχή...

    Αγαπητέ tovenito (το οποίον τι σημαίνει; Το λεξικό της Σουδας δεν γράφει τίποτε σχετικόν), κατάφερα μετά πολλών κόπων να ασχοληθώ με το τρέιλερ της εκπομπής. Τι σας κάνει να πιστεύετε ότι ο Κωνσταντίνος Καντακουζηνός (εκτός από πανέμορφος, πανέξυπνος και πάνσοφος) είναι ΚΑΙ παντοδύναμος, ώστε να αντέξει να παρακολουθήσει το υπερθέαμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φιου....αν σκέφτεται να κανει παιδί και η Βικούλα..καπως ησυχασα!

    Τωρα για τους φορτηγατζηδες δε μπορω να πω τιποτα! Να τους βρισω ηθελα..αλλα τους ψιλοκαταλαβαινω!

    Ασε με

    παω στα προηγουμενα!

    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητή Coula, δεν κατάλαβα ποία είναι τα προηγούμενα, ωστόσο αρκούμαι εις την ταύτισιν απόψεων περί Βίκυς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπητοί σεκρετικοί νοτάριοι παρακαλώ μεταβιβάστε στον κο Κατακουζηνό τα προσκηνύματά μου και τα συγχαρήκια μου για το ιστολόγιό του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπητή ερωμένη, ο πρωτοασηκρήτις (ο προϊστάμενος δηλαδή της αυτοκρατορικής γραμματείας) με ενημέρωσε την ώρα που με έγδυνε ο πρωτοβεστιάριος (μην πάει ο νους σας εις το πονηρόν: ο προϊστάμενος της αυτοκρατορικής ιματιοθήκης είναι) ότι μου αποστείλατε συγχαρητήριον περγαμηνήν. Του έδωσα εντολή να σας αποστείλει ευχαριστήριον απάντησιν και ταυτοχρόνως να πει εις τον χαρτουλάριον του σακελλίου (τον θησαυροφύλακαν) να επισυνάψει το κατιτίς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι σεκρετικοί νοτάριοί μου θα παραλάβουν το σχόλιόν σας