Καλωσόρισμα

Εγώ, ο πρωτοπανεντιμοϋπέρτατος Κωνσταντίνος Καντακουζηνός, οι κουροπαλάτιοί μου, οι πρωτοσπαθάριοί μου, οι λογοθέτες μου, η κυρα-Μαριγώ η πλύστρα μου και η Σβετλάνα η μασέζ μου (σιάτσου) σας καλωσορίζουμε εις το ιστολόγιόν μου.

Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010

Ψυχονιάααουυυ

Αμπελόκηποι, Αθήνα

Η φωτογραφία που κοσμεί την σημερινήν ανάρτησιν δεν είναι άλλο ένα ανόητον γκράφιτι, αλλά κάτι πολύ ουσιαστικότερον, διότι παρουσιάζει εναργέστατα την σύγκρουσιν δύο κοσμοθεωριών:
Από τη μία το Σουζυλίνι στέλνει με κόκκινον χρώμα (του πάθους) το ψυχονιαούρισμά της (βαθύτερον από το απλόν νιάου) προς το αγαπουληνάκι της και το προσκαλεί σε αγαπούλες, τρελίτσες και πολλά γούτσου-γούτσου (στεγνά ή βρεγμένα).
Έρχεται όμως από πάνω ο ολετήρ, ο ΠΑΟ - ΘΡΗΣΚΕΙΑ - ΘΥΡΑ 13, και καταστρέφει τον κόκκινον κόσμον και το ψυχονιαούρισμα της Σούζυς...

Ειμί Κωνσταντίνος ο νιαουρίζων και άρτι ωλοκλήρωσα.

Υ.Γ.1: Τα μαύρα σύμβολα αποδεικνύουν ότι οι Κινέζοι είναι παντού.
Υ.Γ.2: Το παρόν αφιερώνεται εις την tzagalagabugu, που εννοείται πως μπορεί, αν θέλει, να το προσθέσει εις την πολύτιμον συλλογήν της. Επίσης εις την Αβάδιστη που αγαπάει τις τετράποδες γάτες (τώρα και εις δίποδην έκδοσιν).

7 σχόλια:

  1. προσωπικώς, στηρίζω έλενα βέντη. είναι κι αυτή υδροχόος, οφείλω να δείξω αλληλεγγύη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχετε δίκιον: το ζώδιον της Έφης Πεχλιβάνη δεν το γνωρίζουμε (μάλλον ούτε την ιδίαν...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Mεγαλειότατε, με τη σειρά μου να δώσω ψήφο εμπιστοσύνης στην ολ τάιμ κλάσικ Εύη Κρανιδέλη http://pastaflor.blogspot.com/2010/01/blog-post_09.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητή πασταφλώρα, ευχαριστώ: έχει ήδη προστεθεί εις την πλέι-λιστ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστω θερμα για την αφιερωση, και φυσικα και θα αναδημοσιευσω.
    Ανταποδιδω τα γουτσου-γουτσου απο την αγαπημενη μου πηγη :
    http://img186.imageshack.us/img186/4571/goutsou.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ψυχονιάου? Σούζυ? Και μετά θεωρούμε τρελο το Λιακόπουλο που λέει ότι μας ψεκάζουν.Ωρε οι κάτοικοι αυτής της πόλης τα'χουν παίξει εντελώς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητή tzagalagabugu, η αναπαραγωγή είναι τιμή μου όπως και η φωτογραφία που μου στέλνετε.

    Αγαπητή Pink_Fish, μας ψεκάζουν -με το αέριον της αγάπης. Γι' αυτό η πόλη είναι γεμάτη αγαπησιάρικα συνθήματα, ανθρώπους έτοιμους να αγκαλιάσουν τον συνάδελφόν τους στα δύσκολα και οδηγούς που χρησιμοποιούν την κόρνα ως ερωτικόν κάλεσμα, διά να τραβήξουν την προσοχήν του αντιθέτου φύλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι σεκρετικοί νοτάριοί μου θα παραλάβουν το σχόλιόν σας