Καλωσόρισμα

Εγώ, ο πρωτοπανεντιμοϋπέρτατος Κωνσταντίνος Καντακουζηνός, οι κουροπαλάτιοί μου, οι πρωτοσπαθάριοί μου, οι λογοθέτες μου, η κυρα-Μαριγώ η πλύστρα μου και η Σβετλάνα η μασέζ μου (σιάτσου) σας καλωσορίζουμε εις το ιστολόγιόν μου.

Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2010

Μην κλαις, Κωνσταντίνε...

Τι ακούω ο πανεντιμοϋπέρτατος!; Τι βλέπω ο Κωνσταντίνος!;
Πρωί-πρωί ο μπάρμπας μου ο Ιωάννης ΣΤ' άνοιξε την TV εις το MAD (ναι, έχει τρελαθεί εντελώς), και με ενημέρωσε ότι από εδώ και στο εξής θα ακούμε κατά κόρον τούτο εδώ (ήδη ακούγεται πολύ -ακούγεται; μπλακ χούμορ...)





Εις την απορίαν μου (σήμερον ήμουν εγώ που ερώτησα τον μπάρμπα και ουχί εκείνος εμένα) γιατί δεν θα ακούσουμε ποτέ τούτο εδώ, ο μπάρμπας μου δεν ήξερε τι να απαντήσει...




(το ποίημα του Εγγονόπουλου εδώ)

Μου είπε μόνον: "Μην κλαις, καλέ..."

Ειμί Κωνσταντίνος ο κλαίων και άρτι ωλοκλήρωσα.

Υ.Γ.1:  Θα συμφωνήσω ωστόσο με το σχόλιον του χρήστη makisporto εις το πρώτον βίδεο: "kolara poy exei i melinaaaaaa!!!!!!!!!!!" Ωστόσο ακόμα και ο makisporto θα συμφωνούσε με το δικόν μου σχόλιον: "vyzares poy exei i gynaika ston  pinaka toy Eggonopoyloyyyyy!!!!!!!!!!!"
Υ.Γ.2: Και μετά μας φταίει η Άννα σύζυγος Γιώργου Νταλάρα και η Πάμελα, η Ελληνίδα μάνα...

7 σχόλια:

  1. χαχαχα

    Καλημέραααααααααααα

    :)))))))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι ακόμα πού είμαστε, Κωνσταντίνε...

    ΥΓ. Να συμπληρώσω στο σχόλιο του ΥΓ.1 ότι του Εγγονόπουλου δεν ήτο και σιλικονούχος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν και το άσμα με παροτρύνει να μην σταματήσω να κλαίω, θα σταματήσω: φεύγω σε λίγο για Θεσσαλονίκην, για να καλύψω την ΔΕΘ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι σεκρετικοί νοτάριοί μου θα παραλάβουν το σχόλιόν σας