Καλωσόρισμα

Εγώ, ο πρωτοπανεντιμοϋπέρτατος Κωνσταντίνος Καντακουζηνός, οι κουροπαλάτιοί μου, οι πρωτοσπαθάριοί μου, οι λογοθέτες μου, η κυρα-Μαριγώ η πλύστρα μου και η Σβετλάνα η μασέζ μου (σιάτσου) σας καλωσορίζουμε εις το ιστολόγιόν μου.

Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

Αυτόγραφο

Όπως πληροφορούμαι, η Patty ευρίσκεται ξανά εν Αθήναις για μιαν σειράν συναυλιών. Δεδομένου ότι κατά την διάρκειαν της επισκέψεώς της προ διμήνου έγινε χαμός με τα αυτόγραφα που υπέγραψε, ο μπάρμπας μου, ο αυτοκράτωρ Ιωάννης ΣΤ', είχε την ιδέαν να την προλάβουμε και να διανείμουμε μέσω του παρόντος ιστολογίου τα δικά μας αυτόγραφα, φτιαγμένα ειδικώς για τους αναγνώστας μας.
Το αυτόγραφον που σας παρουσιάζω έχει μοναδικήν ιστορικήν, συλλεκτικήν και (εννοείται) καλλιτεχνικήν αξίαν και η Patty θα φάει την σκόνην μας. Και τούτο διότι είναι το ΠΡΩΤΟΝ και το ΜΟΝΑΔΙΚΟΝ έως σήμερον χειρόγραφον εις το οποίον βυζαντινός αυτοκράτωρ υπογράφει ουχί με πορφυρόν μελάνι, όπως είναι το σύνηθες, αλλά με γαλάζιον (το χρώμα των καισάρων και των σεβαστοκρατόρων - το χρώμα μου δηλαδή). Ο Ιωάννης ΣΤ' επέμενε βεβαίως να χρησιμοποιήσει τον αγαπημένον του πορφυρόν μαρκαδόρον CARIOCA, αλλά του εζήτησα να τον κρατήσει εντός της Μπομπ Σφουγγαράκης κασετίνας του, διότι η κίνησίς του αυτή θα εδημιουργούσε αισθήματα κατωτερότητος εις τηλεοπτικούς αστέρας που μας ανταγωνίζονται εις την σάτιραν. Μου έκανε την χάριν, αν και συνεχίζει να θεωρεί ότι ημείς δεν πρέπει να ασχολούμεθα με τους ανταγωνιστάς μας και να πίπτουμε εις το επίπεδον τους, διότι εκείνοι είναι άγευσται δευτεράντζαι, κοινότοπαι λαϊκούραι, κακοντυμέναι κιτσαρίαι, πτωχαί πλεμπαρίαι και ξιναί μπασκλασαρίαι, ενώ ημείς, συνέχισε ο αυτοκράτωρ, διαθέτομεν και γνώσιν και αρχοντιάν και τσαχπινιάν ("και λεφτά - λεφτά - εμείς έχουμε λεφτά, μπάρμπα", προσέθεσα εγώ διακριτικώς).
Ιδού λοιπόν το αυτόγραφόν μας προς χρήσιν των θαυμαστών μας:


(Το αυτόγραφον συνετάγη ιδιοχείρως υπό του μπάρμπα μου, του Ιωάννου ΣΤ', φέρει δε την μονογραφήν "Ιωάννης Στ'", διότι, αν έβαζε την πλήρη υπογραφήν του, δεν θα υπήρχε χώρος δι' εμέ εις το αυτόγραφον. Τα γράμματά του είναι καλικαντζάρια, διότι οι αυτοκράτορες σπανίως γράφουν, αφού όλα τα υπαγορεύουν εις τους σεκρετικούς νοταρίους της αυτοκρατορικής γραμματείας. Και εννοείται πως το κουκλί δεξιά είμαι εγώ και από κάτω η υπογραφή μου - επομένως, ναι, είμαι υπαρκτό πρόσωπο.)

Το αρχείον είναι αρκούντως μεγάλον, ώστε να μπορείτε να το τυπώσετε σε πόστερ και να το αναρτήσετε επάνω από την κλίνην σας (αποποίησις ευθυνών - βαρβαριστί disclaimer: Δεν ευθύνομαι για τας καυτάς σεξουαλικάς φαντασιώσεις που θα σας δημιουργήσει η εικών μου).
Παρακαλώ, όποιος επιθυμεί να κορνιζώσει το αυτόγραφον, να χρησιμοποιήσει κορνίζαν τουλάχιστον σαν αυτήν εδώ.

Ειμί Κωνσταντίνος ο κάτωθι υπογεγραμμένος και άρτι ωλοκλήρωσα.

Υ.Γ.1: Τέρμα κάτω εις το ιστολόγιον έχω τοποθετήσει μετρητή επισκεπτών και ο αριθμός με προβληματίζει: αν το τελευταίον διάστημα περίπου κάθε 15 ημέρες το ιστολόγιον παρακολουθείται 1000 φορές (εντάξει, δεν σημαίνει ότι είναι 1000 διαφορετικοί αναγώσται, διότι οι περισσότεροι έρχονται και επανέρχονται), γιατί εσείς οι υπόλοιποι δεν αφήνετε κανένα σχόλιον; Και γνωρίζω "γιατί και πώς ζείτε ανάμεσά μας": κάποιοι εξ υμών μού έχετε αποστείλει ηλεκτρονική αλληλογραφία ή μηνύματα εις την Βίβλον Προσώπων (βαρβαριστί: Facebook). Όπως βλέπετε, τα σχόλια είναι ανοικτά ακόμη και δι' όσους δεν διαθέτουν λογαριασμόν.  Άιντε ντε!
Υ.Γ.2: Παρακαλούνται να δώσουν πλήρη στοιχεία οι επισκέπται μου από το Tuvalu, τους US Educational Institutions και τους International Organizations (έτσι μου τα βγάζει) - αι δύο τελευταίαι κατηγορίαι παρακαλούνται να μου εξηγήσουν και εις ποίον διεθνές εκπαιδευτικόν πρόγραμμα έχει ενταχθεί το παρόν ιστολόγιον. Αν το "International Organizations" σημαίνει ότι μου προτείνεται διαμεσολαβητικός ρόλος σχετικώς με την Αίγυπτον, παρακαλώ ενημερώστε με εγκαίρως, προκειμένου να ραφτώ για την τελετήν των Νόμπελ.
Υ.Γ.3: Να σημειώσω ότι η πλέον αγαπημένη ανάρτησις (μακράν των άλλων) παραμένει η "Πρόβα νυφικού" και τούτο διότι υπήρξε παραπομπή από τα bourdela.com - δι' όσους ενθυμούνται. Τελικώς ο γάμος δεν έγινε: η Ιουλία δεν πήρε τον κύριον Κουτάλα αλλά δύο μαύρους.

41 σχόλια:

  1. Τύπωσα ήδη μία κόπια για κάτω απ' το προσκέφαλό μου πρωτοπανεντιμοϋπέρτατε... Έλπίζω να δημοσιεύσετε και νέα φωτό σας (υπογεγραμμένη) από την παραλαβή του Νόμπελ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Aνακτα το καπέλο εις την φωτό από που το πήρατε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επιτέλους!Κι είχα τηνκορνίζα άδεια να στέκεται και να περιμένει...Άξιζε όμως η αναμονή.Τώρα θα κρεμαστεί με το χειρόγραφό σας επάνω από το τζάκι...δίπλα στον προπροπροπάππο μου!!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. προσκυνω!
    ασε σε μιμουμαι απροκαλυπτα εκανα αναρτηση με λινκς
    αμε!
    στο δρομο που χαραξε ο-αυτου-μεγαλιωτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δια το λαβαρον εκ Αζερμπαϊτζάν, ουδεις προβληματισμος υφισταται πιστευω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. majestad, κατ' αρχήν συγχωρήσατε το γλωσσικόν μου ατόπημα, αλλά λόγω καταγωγής, δεν θέλω να ξανακούσω για αυτή τη γαμω-Patty! Eμφανίζεται στην TV πιο συχνά και από την Ντόρα (ουχί την μικρά εξερευνήτρια).
    Όσο για την τελετήν εις την Αίγυπτον, φοβούμαι ότι θα σας προλάβει η μούμια καλής θελήσεως της UNESCO. Φύσει και θέσει, προηγείται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τεστ 1... 2...
    μπορώ και γράφω

    είστε απολαυστικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θα χάσω το αυτόγραφο?? Όχι, δεν γίνεται...Συλλεκτικό είδος αγαπητέ, συλλεκτικό ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπητή racoon, μπορείτε επίσης να με πλαστικοποιήσετε και να με βάλετε εις το πορτοφόλιόν σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητή Αβάδιστη, το συγκεκριμένον καπέλον το πήρα από την Ιταλίαν, όταν συνώδευσα τον Ιωάννη Η' (http://konstantinoskantakouzinos.blogspot.com/2010/11/blog-post_21.html)
    Μπορεί να απέτυχε η ένωσις των Εκκλησιών, αλλά τουλάχιστον κάναμε καλά ψώνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπητή porcupine, θαυμάσια! Είναι πολύ πιθανόν να έκανα παρέα με τον προπροπροπάππον σας όταν ήμασταν μικρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπητέ άσωτε, το είδα, αλλά απέχετε πολύ ακόμα από το να κάνετε αναρτήσεις όπου μία στις δύο λέξεις θα είναι σύνδεσμος (αγγλιστί link) όπως τούτη εδώ:
    http://konstantinoskantakouzinos.blogspot.com/2010/07/blog-post_25.html

    Διόρθωσις: "εμπρός στο δρόμο που εχάραξε η Αυτού Γελοιότης" είναι το ορθόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγαπητή sunnefoula, ήμουν έτοιμος να σας βάλω απουσίαν.
    Χαρτί από γιατρό φέρατε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγαπητή An-Lu, τα λάβαρα μάς τελειώσαν. Στο στοκ μας έχουμε μόνον ένα τελευταίον κομμάτι (το αυτοκρατορικόν μου λάβαρον κάτω δεξιά).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αγαπητέ apos, με απογοητεύετε: ενόμιζα ότι θα σας δω εις την συναυλίαν της Πάττυς (εγώ δεν θέλω να πάω, αλλά με έπρηξε ο μπάρμπας μου, για να μας δει και να σκάσει από την ζήλιαν της που έχουμε καλύτερα αυτόγραφα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγαπητέ kapsere, επεράσατε το τεστ με επιτυχίαν.
    Εις την επομένην ανάρτησιν θα σας βάλω επαναληπτικόν διαγώνισμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αγαπητή kovo voltes, εννοείται πως είναι συλλεκτικόν. Για να καταλάβετε την αξίαν μου, σας λέγω τα εξής:

    Επληροφορήθην ότι ο πίνακας του Πικάσο "Γυμνό, πράσινα φύλλα και μπούστο" επωλήθη για 106 εκατομμύρια δολάρια (http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=4&artid=4617363). Πφφ... Φτηνατζούραι! Αν πωληθή το πορτρέτον μου "Γυμνό μπούστο και πράσιν' άλογα" το χρέος της Ελλάδος θα μηδενισθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μεγαλειότατε, σπεύδω να τοποθετήσω το αυτόγραφόν σας στο εικονοστάσιον του ιστοσαλόν! Ευτυχείτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ψωνιστηκες για τα καλά εσυ! παει και τελειωσε! Ο θειος καλος ειναι, μια χαρα λαμπει το προσωπακι του! Εσυ τι ηδονες να προκαλεσεις που καθεσαι σαν τον φτωχο συγγενη πισω πισω;;;;

    Και σταματα επιτελους να γινεσαι σχολιοθήρας! Μη μας πιεζεις! Κρατα το απολυταρχικο σου, για το σπιτικο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αγαπητή pastaflora, παρακαλώ να τοποθετήσετε το αυτόγραφον ψηλά, ώστε να μην το φθάσει το δυναμικόν νήπιον και το προσθέσει εις τας μεταμοντέρνας κρεασιόν του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αγαπητή Coula, όλοι οι μυστηριώδεις και σέξι τύποι στέκονται σε απόστασιν και στο ημίφως. Φάτσα-φόρα πάνε μόνον τα μονδέλα του ΑΝΤ1.

    Δεν πιέζω κανέναν. Απλώς δηλώ εις κάποιους που μου στέλνουν ηλεκτρονικά μηνύματα ότι θεωρώ καλύτερον να μου τα γράφουν εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. εντός της Μπομπ Σφουγγαράκης κασετίνας

    kapou edo epesa kato apo ta gelia. respect kantakouzine. poso mou aresis!

    she demon

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ελα! Κατι ειπες για σχολια! βασικα παντα θελω να σχολιασω αλλα βαριεμαι το επομενο δευτερολεπτο. Αλλα οκ μπαρδον θα επιδιορθωσω αι προμισ!
    Αυτα τα θεωρω βλακειες. Σιγα μη τυπωσω το ποστερ. Εγω θελω δια χειρως απο κοντα αυτογραφο! Για να μπορω να αντιδρασω. Ας πουμε... ενθυμισε τη Λιανη που υπεγραφε βιβλια? Ε ηρθε μια και της εδωσε ενα φουσκο! (δεν θελω να σου ριξω φουσκο καμια σχεση) αλλα θελω να καταληξω στο εξης: Η τυπισσα ειναι βουλευτης τωρα! Γαμώ!!!!
    DAN

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Νομίζω οτι όσοι δε σχολιάζουν το κάνουν γιατί καλύπτεις πλήρως τα θέματα και είναι περιττό κανείς να σου πει ένα απλό "Τέλειο!".
    Αν είχες like από κάτω όπως στο fb θα έπαιρνε φωτιά.
    Εγώ που όχι μόνο σχολιάζω αλλά και εγγράφομαι στα σχόλια, έχω να πω πως χάνουν γιατί τα σχόλια σου δίνουν πολλές ωραίες πάσες και απολαμβάνω τις απαντήσεις σου.

    Για τις φαντασιώσεις που αναμφίβολα θα προκαλέσει το πόστερ, αποποιείστε των ευθυνών αλλά δε μας είπατε ποιός φταίει ή έστω να μας δώσετε μια συμβουλή σχετικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αγαπητέ ανώνυμε (she demon), έχουμε μεγάλο πρόβλημα εις τα αυτοκρατορικά ανάκτορα: ο Ιωάννης ΣΤ' ενημερώνεται για τας διεθνείς εξελίξεις μόνον από το Nickelodeon (παιδικόν κανάλιον είναι τούτο - δεν ξέρω αν διαθέτετε και εν Κύπρω).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αγαπητή dsquared, το σχόλιον δεν είναι πάντοτε απαραίτητον: και εγώ επισκέπτομαι διάφορα ιστολόγια και αφήνω μόνον, αν νομίζω ότι έχω κάτι να πω επί της ουσίας. Απλώς έκανα την αναφοράν διότι κάποιοι μου στέλνουν αλλού και λέω ότι είναι καλύτερα να σχολιάζουν εις τον φυσικόν χώρον.
    Υ.Γ.: Η συγκεκριμένη που αναφέρετε δεν είναι βουλευτής. Ήτο παλιαότερα υποψηφία με το ΛΑΟΣ (πού αλλού!;!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αγαπητή AnD, όντως, ένα σχόλιον του τύπου "καλησπέρα" ή "τέλειο" δεν μου λέγει κάτι. Προτιμώ να γίνει ουσιαστικός διάλογος επί συγκεκριμένων και καίριων ζητημάτων όπως π.χ. αν πιστεύουμε ότι ο Κολοκοτρώνης ήτο γκέι, αν αν θα πάμε στην συναυλίαν της Πάττυς κτλ.

    Για τις φαντασιώσεις προτείνω την ταινίαν της Ιουλίας εναλλάξ με κρύα ντους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Εκ Τουβαλού Ορμώμενο δεν με λες είναι η αλήθεια! Αν και έχω βάσιμες υποψίες ότι στο Τουβαλού είναι οριακά καλύτερα από την εξωτική και πάλι Αθήνα. Εντάξει, δεν έχουν Μετρό...αλλά και εδώ που έχουμε λειτουργεί; Οπότε το ένα και το αυτό.

    Προς τα λοιπά σας συγχαίρω για το αγαθό και φιλάνθρωπο έργο σας. Εύχομαι η Ιουλία να σας δείχνει το δρόμο του Θεού και να σας δούμε σε συνεαυλία εν ΟΑΚΑ...οι Αρένες μας ετελείωσαν...εκτός αν θέλετε να βγείτε στο δελτίο του MEGA στις 8...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αγαπητέ Zero Point, μόνον εις τον Ιππόδρομον μπορώ να βγω: http://konstantinoskantakouzinos.blogspot.com/2010/12/blog-post_10.html

    Υ.Γ.: Αν γνωρίζετε ομογενείς εκ Τουβαλού, παρακαλώ να μου τους συστήσετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. εμένα με εκνευρίζεις ώρες ώρες αλλά σε διαβάζω πάραυτα

    ήθελες σχόλιο...
    κι εγώ θέλω ονομαστικό αυτόγραφο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @Νeerie...
    xaxaxa
    η ειλικρινεια σου με πεθανε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αγαπητή Neerie, δεν με ενδιαφέρει αν σας εκνευρίζω ούτε αν με συμπαθείτε ή όχι. Μου αρκεί που με αναγιγνώσκετε.
    Έχω ξαναπεί πόσο καλός άνθρωπος είμαι, έτσι;

    (Αν ήθελα συμπάθειες, θα πήγαινα σε κάθε ιστολόγιον που θα έβρισκα μπροστά μου και θα άφηνα σχόλιον πόσο μου αρέσει και τι ωραία που τα γράφει - ας μην γελιόμαστε, γνωρίζουμε όλοι ότι η ηλεκτρονική υποκρισία είναι πανεύκολη).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αγαπητή Coula, εκτιμώ και εγώ τας ειλικρινείς δηλώσεις αλλά αποφεύγω να τις εκλαμβάνω πάντοτε ως τέτοιες.
    Την συγκεκριμένην όμως, ακριβώς επειδή περιείχε και την επιδοκιμασίαν και τον ψόγον, θα την θεωρήσω μάλλον ειλικρινή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΘΕΛΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΥΤΟΓΡΑΦΟ
    θα γραφεις στον ΑΣΩΤΟ με λατρεια
    αλλιως δε το βαζω κατω Αλεξια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αγαπητέ άσωτε, κατάλαβα ότι θέλετε προσωπικόν αυτόγραφον, αλλά το τελευταίο με την Αλέξια δεν το έπιασα:
    Με αποκαλείτε Αλέξια; Θέλει και η Αλέξια αυτόγραφον; Κάτω η Αλέξια;
    Τι από όλα αυτά ισχύει;

    Και εις ποίαν Αλέξιαν αναφέρεσθε; Την τραγουδίστριαν; Ή το περιοδικόν για το κέντημα και το πλέξιμον; (http://www.studio-alexander.gr/)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Θα μπορούσα ίσως να έχω ένα αυτόγραφο για να το τοποθετήσω στο σαίδ βαρ του βλογ μου ή είναι πολύ νωρίς για να σας ζητήσω κάτι τέτοιο;
    Δεν γνωρίζω τι λέει και το savoir-vivre γι' αυτήν την περίπτωση, το μεσοπρόθεσμό τους μέσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Αγαπητή Αθηνά, το αυτόγραφον είναι προς χρήσιν των απανταχού φίλων, υπηκόων, θαυμαστών, γκρούπις και φανς του παρόντος ιστολογίου, επομένως μπορείτε ελευθέρως να τοποθετήσετε την ιερή και άχραντο εικόνα μου εντός του εικονοστασίου σας. Παρακαλώ μόνον όσες (ενδεχομένως και όσους) με προσκυνούν να μη με γεμίζουν με κραγιόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Α, πάρα πολύ ωραία!
    Περάστε κάποια στιγμή να δείτε αν σας αρέσει η κορνίζα.
    Χρυσό τον έκαμα τον κορνιζά να μου φτιάξει μία απομίμιση κορνίζας Louis XIV αλλ' εις μάτην.
    Τεμπελόσκυλον του κερατέως.
    Ο κορνιζάς.
    Οπότε κι εγώ χρησιμοποίησα μία που είχαμε, οικογενειακόν κειμήλιον!
    Τα σέβη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Εγκρίνεται - ελπίζω μόνον να είναι ολόχρυση και ουχί καμιά απομίμησις. Επίσης να βάλετε και αλεξίσφαιρον τζάμι, διότι κυκλοφορούν κάτι μανιακοί θαυμασταί μου με οξύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Φυσικά και είναι ολόχρυση.
    Είναι θέμα τάξεως άλλωστε!
    Όσο για το αλεξίσφαιρον εννοείται. Αυτό μας έλειπε να τους αφήσω να σας κάνουν Κούνεβα, Μεγαλειότατε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι σεκρετικοί νοτάριοί μου θα παραλάβουν το σχόλιόν σας