Καλωσόρισμα

Εγώ, ο πρωτοπανεντιμοϋπέρτατος Κωνσταντίνος Καντακουζηνός, οι κουροπαλάτιοί μου, οι πρωτοσπαθάριοί μου, οι λογοθέτες μου, η κυρα-Μαριγώ η πλύστρα μου και η Σβετλάνα η μασέζ μου (σιάτσου) σας καλωσορίζουμε εις το ιστολόγιόν μου.

Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010

Εγώ, ο πρωτονοβελισσιμοϋπέρτατος Κωνσταντίνος

 Βυζαντινόν νόμισμα
(Αν το γυρίσετε ανάποδα, θα δείτε το πορτρέτον μου)

Η μεγαλή στιγμή έφθασε. Μετά την παρουσίασιν της οικογενείας μου, σήμερον θα λάβετε την τιμήν να μάθετε την ταυτότητα του πρωτοπανεντιμοϋπέρτατου Κωνσταντίνου Καντακουζηνού. Η παρουσίασις θα χωρισθεί εις κεφάλαια για την πληρεστέραν κατανόησιν της διδακτέας ύλης.


Κεφάλαιον πρώτον
Ποιος ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ο Κωνσταντίνος Καντακουζηνός

Υπάρχουν πολλαί συνωμοσιολογικού χαρακτήρος θεωρίαι γύρω από την ταυτότητά μου. Φημολογείται, επί παραδείγματι, ότι πίσω από το παρόν ιστολόγιον κρύβεται η Συνωμοσία των Πυρήνων της Φωτιάς, που προσπαθεί να παρασύρει τα αθώα θύματά της εις το παρόν παλάτιον, για να τα τσούξει φωτιά. Αναληθές.
Άλλοι λέγουν ότι είμαι η κοκαϊνομανής τρίτη εξαδέλφη της Τζούλιας Αλεξανδράτου (από του πατέρα της το σόι) που έχει ως μοναδικόν της στόχον την καταστροφήν της διασήμου συνονόματης εξαδέλφης της με διαφόρους σατανικούς τρόπους: κύλισιν ογκώδους βράχου επάνω εις την βίλαν της εν Εκάλη την ώρα που θα γυρίζει την επομένην της τσόνταν, τατουάζ με την μορφήν της Μαριάνας Ντούβλη επί της ροζ της Πόρσε, έγχυσιν εντός του δονητού της ποσότητος αυτοαναφλεγόμενης πυρίτιδας κτλ. Εξίσου αναληθές.
Άλλοι (παρασυρμένοι μάλλον από το γεγονός ότι είμαι και αλήτης και ρουφιάνος) θεωρούν πως είμαι δημοσιογράφος. Ανέχομαι την θεωρίαν της Συνωμοσίας... άντε να ανεχθώ και την θεωρίαν της κοκαϊνομανούς... αλλά δημοσιογράφος πάει πολύ!


Κεφάλαιον δεύτερον
Ποιος ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ο Κωνσταντίνος Καντακουζηνός

Αι κάτωθι εκδοχαί έχουν πιθανότητας να είναι αληθείς:
- Είμαι Πακιστανός μετανάστης ονόματι Μοχάμεντ Αγιάζ. Κατάγομαι από τον βασιλέα της Λαχόρης Μαλίκ Αγιάζ και ψήνω σουβλάκια στο Γκάζι (μες στ' αγιάζ'). Ο Άδωνις Γεωργιάδης έφαγε μια φορά λουκάνικον από εμένα (με την καλήν έννοιαν), του άρεσε πάρα πολύ και με ενέταξε αμέσως εις τους υποψηφίους περιφερειακούς συμβούλους του.
- Είμαι δεκαεπτάχρονος μαθητής του 1ου Λυκείου Νέας Φιλαδελφείας. Από μικρός έβλεπα την σειράν "Κωνσταντίνου και Ελένης" - τόσο φανατικά, που κάποια μέρα ξύπνησα και άρχισα να μιλάω βυζαντινά. Όνειρο μου, όταν μεγαλώσω, είναι να γίνω επίκουρος καθηγητής βυζαντινολογίας και να αποκαταστήσω την Ματίνα Μανταρινάκη.
- Είμαι ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου, γι' αυτό και τα ελληνικά μου είναι τόσο καλά.
- Είμαι διάσημος συγγραφέας και έφτιαξα τούτο το ιστολόγιον, διότι έσκασα που το Νόμπελ μού το πήρε μέσα από τα χέρια ο Super Mario η γκιόσα.
- Είμαι διδάκτωρ βυζαντινής ιστορίας και η διατριβή μου φέρει τον τίτλον: "Από τον Μιχαήλ τον Καλαφάτη στο ΔΝΤ: τα αίτια μιας πτωχεύσεως". Σκοπός του πονήματός μου είναι να αποδείξει με αδιάσειστα επιχειρήματα ότι για όλα τα σημερινά δεινά φταίει αποκλειστικώς ο αυτοκράτωρ Μιχαήλ Ε' ο Καλαφάτης - οι καθεστωτικοί ιστορικοί πολεμούν λυσσωδώς την θεωρίαν μου και για τον σκοπόν αυτόν έχουν εκδώσει ένα κατάπτυστον σκουπίδιον.
- Είμαι ο Πρόεδρος της Ακαδημίας Αθηνών και θέλω μέσω του παρόντος ιστολογίου να αποδείξω ότι η ανοησία δεν είναι καθόλου ανόητος. Αντιθέτως: συχνώς είναι επικινδύνως πονηρά.
- Είμαι ο εν Ελλάδι ηγέτης της Εκκλησίας του Ιπταμένου Σπαγγέτι (γνωστής και ως Πασταφαριανισμού) και θέλω να κλέψω την πελατείαν του Άνθιμου.


Κεφάλαιον τρίτον
Ποιος ΕΙΝΑΙ ο Κωνσταντίνος Καντακουζηνός

Ο Κωνσταντίνος Καντακουζηνός είναι ανιψιός του αυτοκράτορος Ιωάννου ΣΤ' (φωτογραφία του με τον μπάρμπα του μπορείτε να δείτε εις προηγουμένην ανάρτησιν). Αν και γεννήθηκε τον 14ον αιώνα (απόδειξις ότι το παρόν ιστολόγιον υπάρχει από το 1347, όπως δηλώνει ο τίτλος του), δείχνει κατά σχεδόν 660 χρόνια νεότερος - το μυστικόν της ομορφιάς του κρύβεται εις τας κρέμας νυκτός που του εδώρισε η αυτοκράτειρα Ζωή η Πορφυρογέννητη. Το παλάτιόν του έχει μεταφερθεί προσωρινώς εις τας Αθήνας. Του αρέσει η ζωή (η πορφυρογέννητη) εις την πόλιν ταύτην, αλλά συχνώς περιορίζεται εις πνευματικάς αναζητήσεις και διαλογισμόν εντός των μεγάρων του (κοινώς: διαβάζει Λοιπόν και βλέπει Φίλιππον Καμπούρη). Ο Κωνσταντίνος τρελαίνεται για πέντε πράγματα: 1) την λογοτεχνίαν, 2) το θέατρον, 3) την ιστορίαν, 4) την υγιεινήν διατροφήν - άσκησιν και 5) το ανελέητον κράξιμον.
Ως προς την εμφάνισίν του αι απόψεις διχάζονται: κάποιοι λέγουν ότι είναι σαραντάρης, δίμετρος, κούκλος, με πλούσιαν κόμην που πέφτει ανάερα εις τους κροτάφους του, με εξαπλόν πακέτον (αγγλιστί six pack) και όλα τα σχετικά, ενώ άλλοι ισχυρίζονται ότι είναι εικοσάρης, κοντός, φαλακρός και κοιλαράς - κάτι σαν αρσενική εκδοχή της αγαπημένης του αυτοκράτειρας Άννας της Σαβο(υρ)ίας. Οι περισσότεροι ωστόσο είναι σίγουροι πως η αλήθεια (όπως και σε όλα τα πράγματα άλλωστε) ευρίσκεται κάπου εις την μέσην.

Ειμί Κωνσταντίνος και άρτι ωλοκλήρωσα.

29 σχόλια:

  1. Εγώ ξέρω ποιος είσαι: είσαι ο Ιάσων Πολυμενόπουλος-Σμιτ, μένεις στα Πατήσια και είσαι αρχιτέκτονας. Θες να δώσω και τηλέφωνο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άσε μας, ρε Ανώνυμε. Σιγά μην είναι και η Ζάχα Χαντίντ. Ένας υδραυλικός από τα Ταμπούρια είναι, που τα 'σπασε χθες λόγω Ολυμπιακού. Τον λένε Τάκη Γκέλη και είναι 32 χρονών, χωρισμένος και με παιδί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είστε όλοι σας άσχετοι. Μη σας παραπλανά με τις μαλακίες του: ούτε η κοκαϊνομανής εξαδέλφη είναι (μα πού το βρήκε;!) ούτε στα Πατήσια μένει. Είναι συγγραφέας και μάλιστα πολύ σοβαρός. Δεν περίμενα ότι πίσω από το λογοτεχνικό κύρος θα κρυβόταν τέτοιος καραγκιόζης. Μάλλον διχασμένη προσωπικότητα είναι σαν τον ήρωα ενός βιβλίου του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητοί Ανώνυμοι, αγαπητέ (ημιανώνυμε) Άλκη (αν και νομίζω πως ξέρω ποιος είσαι),

    Τα θερμά μου συγχαρητήρια! Με βρήκατε και οι τρεις! Είμαι όλοι οι παραπάνω και χιλιάδες άλλοι ταυτοχρόνως.
    Άντε παίξτε κορώνα-γράμματα με το νόμισμα τώρα, μπας και βρείτε ποιος πραγματικά είμαι...
    (Βοήθεια: η οπίσθια όψη έχει ΧΧ διότι είμαι πολύ σέξυ, σταυρόν διότι είμαι ευσεβής και γράφει "CONE" γιατί έχω υψηλά κονέ και θα σας πάρει ο διάολος, αν συνεχίσετε έτσι!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Constantin,

    Έχω μίαν διαστροφήν: μου αρέσει η ανωνυμία στο διαδίκτυο -δεν εννοώ τους ανωνύμους σχολιαστάς, βεβαίως!- συνεπώς, δι' εμέ είσθε ο "since 1347 Κωνσταντίνος Καντακουζηνός" και είμαι ιδιαιτέρως ευτυχής διά την "γνωριμίαν" καθώς και την ύπαρξιν του παρόντος ιστολογίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εμένα μετρ μου αρκεί που είσθε σέξι και άνακτας. Πως εγώ είμαι σικ και ρουφιάνα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητή κυρία Ντρουσίλα, συμφωνώ απολύτως και χαίρομαι κι εγώ για την επικοινωνίαν. Όσο για την ανωνυμίαν, δεν είναι απόλυτη, γιατί έχουμε αμφότεροι μια συγκεκριμένη προσωπικότητα: εσείς είσθε η κυρία Ντρουσίλα και εγώ ο Κωνσταντίνος Καντακουζηνός.

    Αγαπητή αβάδιστη, εις την ρουφιανιάν συμπίπτουμε, αν και η δική μου περιορίζεται εις καρφώματα εις το ΣΔΟΕ, καταγγελίες καπνιστών, μηνύσεις, τηλέφωνα στο Kontra Channel, συμμετοχήν σε κινήματα "αγανακτισμένων πολιτών" κτλ. Ελπίζω εσείς να μην την έχετε αναγάγει σε λειτούργημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μετρ ποτε δε ρουφιανεύω, δεν είναι σικ. Ασχολούμαι (πλέον) με ψυχωφελείς δραστηριότητες όπως το λόμπινγκ και τη βελτίωση επικοινωνιακού προφίλ (και ανφάς με μια μικρή χρέωση) σε υψηλά στελέχη με μηδενική κουλτούρα και ακραία ανασφάλεια.
    Κατανοείτε πως αποποιούμαι πλήρως την ιδιότητα της λειτουργού. Εξάλλου δε λειτουργώ η ίδια!
    Σας νευρίασαν θαρρώ οι προλαλήσαντες και προρουφιανεύσαντες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχα. Θα σας έχω εις τα υπόψιν όταν ανέβω εις τον θρόνον μου, για να μου φτιάξετε το προφίλ (ελπίζω να ξέρετε και φοτοσοπ - θέλω επίσης μανικιούρ, ανταύγειες και μπάνιο με γάλα γαϊδούρας.)
    Ουχί, εις την οικογένειάν μου δεν νευριάζουμε ποτέ: πριν φθάσουμε εις το στάδιον του εκνευρισμού, έχουμε ήδη ευνουχίσει/τυφλώσει/κόψει την γλώσσαν των δυνάμει ενοχλητικών και τους έχουμε κλείσει εις την Μονήν Στουδίου να προσεύχονται για την συγχώρεσιν των αμαρτιών τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. εισαι ο χαρης παρισης ηθοποιος που δε πουλαει πια, κανεις μποτοξ στη πρεμιερα σου και στο μελλον θα γραψεις ενα σηριαλ που λεγεται το καφε της χαρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μεγαλειότατε, είστε ο χαμένος υιός του Κωνσταντίνου Γλύξμπουργκ και της εθνικής σταρ!
    Εκεί, εκεί στον Υμηττό,
    υπάρχει κάποιο μυστικό...
    εάν ενθυμείστε τους κωδικοποιημένους στίχοι του Χατζιδάκεως, δια την ανάρμοστον εκείνη σχέση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Παρίσης; Χα, ενδιαφέρουσα παραλλαγή. Τότε και το σίριαλ που ετοιμάζω πρέπει να λέγεται "Καφέ της θλίψεως", για να ταιριάζει με το Παρίσης (και με το αισθητικόν αποτέλεσμα).

    Αγαπητή pastaflora, εις εκείνον το γεγονός αναφέρεται άραγε ο στίχος; Διότι ενόμιζα ότι ομιλεί περί προσγειώσεως εξωγηίνων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μεγαλειότατε, τα περί εξωγήινων τα διαδίδουν οι κομμουνισταί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είσαι 28χρονος, 1.85 με κορμί γυμνασμένο αλλά αρκετά ψωμωμένο, μεγάλες πλάτες-χέρια και ελαφριά κοιλίτσα. Έχεις καστανά ανοιχτά μαλλιά, ανοιχτόχρωμα μάτια και απαραιτήτως μούσια. Έχεις τρίχα στο στέρνο και μπάσα φωνή. Έχεις δυο πτυχία, κάτι λεφτά στην άκρη, και πιάνουν και τα χέρια σου για καμιά δουλειά. Σε χαρακτηρίζει η γοητεία, το καλό γούστο και η άπειρη κονεσεδιά-μπονβιβεριά.
    Μπορεί να μην με πήρε ο ύπνος ακόμα, αλλά αυτό δεν με εμποδίζει από το να είμαι στο τρίτο όνειρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μετρ για το μπάνιο με γάλα γαιδούρας θα πρέπει να συνεννοηθείτε με τη γαιδούρα.

    Τα λοιπά στη Φλωράνς που είναι και ιστοσαλονίστ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγαπητή pastaflora, αγαπητή αβάδιστη, αναμένω extreme makeover. Όσο για γαϊδούρα έχω μερικάς υπόψιν (αν και δεν γνωρίζω αν είναι γαϊδούραι, μουλάραι ή γουρούναι).

    Αγαπητή Πασχαλίτσα, προς στιγμήν τονώσατε τον αυτοκρατορικόν μου ναρκισσισμόν, ωστόσο τα όνειρά σας με εμπέρδευσαν. Τελικώς μου λέτε "I do" ή κάνετε ντου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αν οι χαρακτηρισμοί μου περιγράφουν επαρκώς και με σαφήνεια το αυτοκρατορικό σας μεγαλείο, σας λέω "i do" και παίρνετε κι άλλη μια δώρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αγαπητή πασχαλίτσα, δεν επέσατε 100% μέσα, οπότε δεν θα δεχθώ την πρότασίν σας. Όταν βρείτε όμως το alter ego μου ευχαρίστως να γίνω κουμπάρος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ρίξτε μια ματιά κι εδώ, διά προσεχές θέμα
    http://www.espressonews.gr/default.asp?pid=79&la=1&catid=11&artid=1281436&pg=1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εγώ δε θελω να μαθω ποιος εισαι...
    θέλω να σε διαβαααααζω!

    Αφήνω την φαντασία των αλλων να κάνει παιχνίδι κι εγώ απλά περναω καλα διαβαζοντας τις σκέψεις σου!

    (Τωρα αν εισαι κανα καλό γκομενάκι ανω των 30 με λεφτά αισθήματα, δε λέω και όχι να σε κεράσω ενα υποβρύχιο)
    χαχαχαχα

    Καλημερα Kon Kan

    Μη μασας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αγαπητή Coula, κάνετε την καλυτέραν δουλειάν: δεν ασχολείσθε με το πρόσωπον του Κωνσταντίνου Καντακουζηνού αλλά με τα χέρια του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τουλάχιστον έχεις ονοματεπώνυμο. Εγώ ούτε καν ένα αληθινό nickname :D

    Σε κάθε περίπτωση, χαιρόμεθα να σας διαβάζουμε. Οπότε δε μας απασχολεί ιδιαιτέρως, όσο και να με φτιάχνει η ιδέα του καραφλού, κοιλαρά εικοσάρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αγαπητή Δήθεν, το ξέρω ότι προκαλώ φαντασιώσεις προβάλλοντας εναλλακτικά πρότυπα ομορφιάς, αλλά, επειδή είσθε πνευματικός άνθρωπος, αρκεσθείτε εις την γραφήν μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. καθώς αυτό έπεσε τώρα στην αντίληψή μου,αν τυχόν,αν λέω,ισχύουν αυτά της Πασχαλίτσας,καντε το μου γνωστό για τυχόν δύσκολες περιόδους ...άνθρωποι είμαστε,ποτέ δεν ξέρεις,σήμερα έτσι,αύριο αλλιώς ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αγαπητή kihli, αφού τα γούστα τα δικά σας και της Πασχαλίτσας ταιριάζουν, μήπως να πάτε μαζί εις το γραφείον της κυρίας Μάγδας (http://www.vip-petridi.gr/) να σας κάνει και καλυτέραν τιμήν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. xmm, eisai mallon nearos oxi 40aris diladi , alla ton foucault pou tom ixeres ? tespa se sbatho opos kai na xei , andy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αγαπητή Andy, είμαι ακριβώς 664 ετών όπως προκύπτει αβίαστα από τον τίτλον του ιστολογίου μου. Δηλαδή, αν ο σαραντάρης ίσον με δύο εικοσάρηδες, εγώ είμαι:
    664/20=33,2 εικοσάρηδες, οπότε ναι, μπορείτε να με πείτε και νεαρό.
    Τον Φουκό τον γνωρίζω από την παραμονή μου εις Παρισίους, αλλά ήταν μεγάλο γαϊδούρι και δεν τον έκανα πολλή παρέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ax poli xairomai , thimithika oti thelo na pao parisi to xeimona , elpizo na sas sinantiso ekei, andy

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι σεκρετικοί νοτάριοί μου θα παραλάβουν το σχόλιόν σας