Καλωσόρισμα

Εγώ, ο πρωτοπανεντιμοϋπέρτατος Κωνσταντίνος Καντακουζηνός, οι κουροπαλάτιοί μου, οι πρωτοσπαθάριοί μου, οι λογοθέτες μου, η κυρα-Μαριγώ η πλύστρα μου και η Σβετλάνα η μασέζ μου (σιάτσου) σας καλωσορίζουμε εις το ιστολόγιόν μου.

Παρασκευή 22 Οκτωβρίου 2010

Γράμμα από το Μπάκιγχαμ

Ο Κωνσταντίνος Καντακουζηνός κρατά τας υποσχέσεις του: είχε πει ότι, κατά το πρότυπον του Αγίου Πειραιώς, θα απέστελνε επιστολήν εις την βασίλισσαν Ελισάβετ και εις άλλους διασήμους. Μετά την επιτυχημένην ανταλλαγήν επιστολών με την κυρίαν Βαγιάννη, έρχεται η συνέχεια. Σήμερον έλαβον απάντησιν από την  συνάδελφόν μου, την Ελισάβετ (συνάδελφος υπό την έννοιαν ότι είμεθα αμφότεροι εστεμμένοι). Ακολουθεί η επιστολή που της απέστειλα και κατόπιν η απάντησις:

«Λίζα μου,
Με μεγάλην μου θλίψιν πληροφορούμαι τας οικονομικάς δυσκολίας εις τας οποίας έχεις περιέλθει. Το πετρέλαιον θερμάνσεως έχει φθάσει εις δυσθεώρητα ύψη με τους νέους φόρους και σε φαντάζομαι να πλέκεις δίπλα εις το τζάκι τας νύκτας του χειμώνος μέσα εις τα σκοτεινά και κρύα δωμάτια του (συμπαθητικού) παλατίου σου. Το μέγιστον όμως κτύπημα δι’ εμέ ήτο η πληροφορία ότι θα ακυρώσεις την χριστουγεννιάτικην δεξίωσιν! Τούτο, όπως αντιλαμβάνεσαι, με βλάπτει και προσωπικώς, καθώς ήδη έχω κανονίσει να έλθω μετά του μπάρμπα μου, του αυτοκράτορος Ιωάννου ΣΤ’, και της θείας μου, της πριγκιπίσσης Julia-Dent-Cantacuzène-Spiransky-Grant. Για πες μου τι θα κάνουμε τώρα, που έχουμε ήδη ραφτεί και έχουμε κλείσει διαμονήν εις το εν Λονδίνω παλάτιον της Γιάννας Αγγελοπούλου-Δασκαλάκη; Διά τον λόγον τούτο ξεκινώ διεθνή εκστρατείαν υποστηρίξεως του χριστουγεννιάτικου δείπνου σου και σου αποστέλλω εντός της αυτοκρατορικής μου επιστολής δύο χρυσά σόλδια, διά να αγοράσεις γαλοπούλαν (εγώ προτιμώ στήθος – μην βάλεις κουκουνάρι, διότι το έχει μάθει πλέον η πλεμπαρία, παστώνει την γαλοπούλαν και είναι σαν να τρώγω πεύκον). Τα χρήματα αυτά μου τα έδωσε ο μπάρμπας μου, για να τα δωρίσουμε εις τον λογαριασμόν απόσβεσης του δημοσίου χρέους, αλλά του είπα πως κι αυτά μπορεί να φαγωθούν και μου απήντησε: «αφού θα φαγωθούν που θα φαγωθούν, ας τα κάνει η Λιζ γαλοπούλαν να τα φάμε εμείς». 
Οφείλω να σου ομολογήσω ότι εξετέλεσα την παράκλησιν του μπάρμπα μου, αν και έχω επιφυλάξεις ως προς το πρόσωπόν σου, διότι εσνόμπαρες την Ελλάδα και τας Σπέτσας τούτο το καλοκαίρι: ενώ σε επεριμέναμε για τους γάμους Νικολάου-Τατιάνας, εσύ, μωρή τσιφούτα, ουχί μόνον δεν ήρθες, αλλά ούτε καν δώρον δεν απέστειλες.
Με αυτοκρατορικούς χαιρετισμούς,
Κωνσταντίνος Καντακουζηνός»


Ακολουθεί η επιστολή της Ελισάβετ, όπως μου την παρέδωσαν οι σεκρετικοί μου νοτάριοι (μετεφρασμένη από την Μεταφραστικήν Υπηρεσίαν του Μεγάλου Παλατίου – εντός αγκυλών τα σχόλιά μου):

«Σεβαστέ μου Κωνσταντίνε,
Προσκυνώ ταπεινά την Μεγαλειότητά σου και φιλώ ευλαβικά την άκρην του αχράντου πορφυρού σου μανδύα [έτσι! Να τονισθεί η διαφορά: εγώ είμαι αυτοκρατορικός διάδοχος και θα γίνω κάποτε Βασιλεύς και Αυτοκράτωρ Ρωμαίων, ενώ εκείνη θα μείνει πάντα μια απλή βασίλισσα σε κάποιο «Νησί» να κυβερνά την Λέχου],

Σου είμαι βαθύτατα υποχρεωμένη για την δωρεάν σου προς τον Θρόνον της Μ. Βρετανίας. Δυστυχώς τα χρήματα αυτά θα ξοδευθούν πάραυτα για να αγοράσουμε ξύλα για το τζάκι, γιατί μας έκοψαν το επίδομα θέρμανσης. Ήδη έχω πουλήσει το στέμμα και το έχω αντικαταστήσει με ένα άλλο από υαλί χρωματιστό [τι πρωτότυπον] - μην το πεις όμως πουθενά: θέλω να μείνει ως έκπληξις εις την τελετήν ενθρονίσεως του Καρόλου, που την περιμένει πώς και πώς. Αλλά καλά θα του κάνω, διότι τόσον καιρόν μου έκρυβε ότι είναι γκέι (θα μου πεις, τώρα περίμενες να το μάθεις; Δεν βλέπεις τι έχει νυμφευθεί; Εγώ πάντως ήλπιζα μέχρι τελευταίαν στιγμήν ότι έχει απλώς οφθαλμικής φύσεως προβλήματα).
Το χριστουγεννιάτικον πάρτι δυστυχώς δεν θα γίνει. Και όταν λέγαμε "το πάρτι τελείωσε", μάλλον ξέραμε ότι παίρναμε κι εμείς σειράν. Και, όπως το βλέπω, μάλλον δεν πρόκειται να ξανακάνουμε πάρτι. Απεφάσισα μάλιστα να αναρτήσω εις τα αεροδρόμια της χώρας πανό με το σύνθημα: Welcome to Greece.
Εις τους γάμους Νικολάου-Τατιάνας δεν μπόρεσα να έλθω, διότι εν μέσω θέρους τα εισιτήρια της Easyjet είναι πανάκριβα. Έπρεπε κι αυτός ο Νικόλαος να με ειδοποιήσει κανένα εξάμηνον νωρίτερα να κλείσω από τον χειμώνα, γιατί πάνω από 80 ευρώ Λονδίνο-Αθήνα (με επιστροφήν) δεν δίνω. Έπειτα κάτι άκουσα για 20 ευρώ εισιτήριον πλοίου Αθήναι-Σπέτσαι εις το γ’ κατάστρωμα. Είναι αλήθεια;! Fuck! [αμετάφραστον] Πολύ ακριβά, βρε παιδί μου, δεν βγαίνω…

Υ.Γ.: Γαλοπούλα, όπως αντιλαμβάνεσαι, δεν δύναμαι να αγοράσω. Καμήλα τρως;"

Ειμί Κωνσταντίνος ο αλληλογραφών και άρτι ωλοκλήρωσα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι σεκρετικοί νοτάριοί μου θα παραλάβουν το σχόλιόν σας