Καλωσόρισμα

Εγώ, ο πρωτοπανεντιμοϋπέρτατος Κωνσταντίνος Καντακουζηνός, οι κουροπαλάτιοί μου, οι πρωτοσπαθάριοί μου, οι λογοθέτες μου, η κυρα-Μαριγώ η πλύστρα μου και η Σβετλάνα η μασέζ μου (σιάτσου) σας καλωσορίζουμε εις το ιστολόγιόν μου.

Κυριακή 25 Μαρτίου 2012

20+1 φοβίες

Ο Κωνσταντίνος Καντακουζηνός είναι πολύ παγερόν άτομον (αγγλιστί: cool). Ωστόσο χθεσινή του συζήτησις τον έφερε ενώπιον των φοβιών του, τις οποίες εθεωρούσε αρκετά φυσιολογικές, αν και οι συνομιληταί του δεν είχαν την αυτήν γνώμην. Γι' αυτό τις θέτει ενώπιον της κρίσεως των αναγνωστών του:

1. Φοβάμαι τις χύτρες ταχύτητος. Συγκεκριμένα φοβάμαι μήπως εκραγεί η χύτρα ταχύτητος και το καπάκι της με αποκεφαλίσει. Όποτε χρειάζεται να διασχίσω κάποιον χώρο, εντός του οποίου θα αναγκαστώ να συνυπάρξω με μια χύτρα ταχύτητος σε κατάσταση λειτουργίας (=κουζίνα - αλλά το γράφω έτσι για μπούγιο), το κάνω τρέχοντας.

2. Την ώρα που περιμένω σε στάση λεωφορείου η οποία ευρίσκεται κάτω από δέντρο, φοβάμαι μήπως πέσει στον αυχένα μου κάποιο φίδι που έχει σκαρφαλώσει εκεί. Γι' αυτό αποφεύγω τις στάσεις λεωφορείων, όταν αυτές βρίσκονται κάτω από δέντρα, και προτιμώ να περιμένω στο δρόμο, όπου δεν κινδυνεύω από φίδια που μπορεί να πέσουν στον αυχένα μου. Και απορώ: ποιος ασυνείδητος έβαλε στάσεις λεωφορείου κάτω από δέντρα; Τα φίδια δεν τα σκέφτηκε;

3. Φοβάμαι να βρίσκομαι στα άκρα. Δεν εννοώ την εκπομπήν της Βίκυς Φλέσσα (αν και, τώρα που το σκέπτομαι, κι αυτήν την φοβάμαι), αλλά το να βρίσκομαι δίπλα στο κενό. Αυτό είναι συνηθισμένη φοβία, ωστόσο της δίνω ένα άγγιγμα πρωτοτυπίας: φοβάμαι μήπως πιάνοντας τα προστατευτικά κάγκελα πέσω μαζί τους.

4. Αποφεύγω να τοποθετώ επί των μηρών μου ηλεκτρονικούς υπολογιστές από φόβο μήπως εκραγούν - η απώλεια για την ανθρωπότητα θα είναι τεράστια.

5. Φοβάμαι μήπως κοπώ από φύλλα φωτοτυπιών, γι' αυτό πάντοτε ξύνω τις άκρες τους με ένα στιλό.

6. Φοβάμαι να τοποθετήσω σταυρό στον λαιμό μου, αφενός διότι ως γνωστόν είμαι αντίχριστος, εξαδάκτυλος και βγάζω φωτιές από το στόμα μου και αφετέρου διότι φοβάμαι μήπως στον ύπνο μου τυλιχτεί γύρω από τον λαιμό μου και με πνίξει.

7. Επίσης φοβάμαι μήπως στον ύπνο μου ματώσει η μύτη μου και πνιγώ από το αίμα σαν τον Αττίλα (κατά την εκδοχήν του ιστορικού Πρίσκου).

8. Φοβάμαι το καλτσόν. Κάποτε είχα διαβάσει την ιστορία ενός τύπου ο οποίος είχε ντυθεί γυναίκα στις Απόκριες και του άρεσε τόσο πολύ η αίσθηση που δεν ήθελε ποτέ να το βγάλει. Ευτυχώς το Τριώδιο πέρασε και την γλίτωσα και φέτο.

9. Φοβάμαι μήπως, την ώρα που κάνω ντους και έχω την κουρτίνα σε έκταση, την τραβήξει ο Άντονι Πέρκινς ή άγγελος Κυρίου (μέρα που 'ναι σήμερα). Αποτέλεσμα είναι να τα κάνω όλα λούτσα.

10. Φοβάμαι μήπως την ώρα που περπατώ πέσει πάνω μου κεραία τηλεόρασης (ιδίως όταν φυσάει).

11. Όταν φυσάει το βράδυ, φοβάμαι μήπως το πρωί βρω ζώα προσγειωμένα στη βεράντα μου (σε γνωστό μου πρόσωπο έχει συμβεί αυτό με παγόνι)

12. Όταν περνάω κάτω από μπαλκόνια, φοβάμαι μήπως καταρρεύσουν πάνω μου. Αποτέλεσμα είναι να τα αποφεύγω ακόμα και όταν βρέχει. Χρησιμοποιώ ομπρέλα αντ' αυτού, αν και φοβάμαι μήπως η ομπρέλα μου τραβήξει κεραυνό.

13. Φοβάμαι μήπως την ώρα που βρίσκομαι σε μπαλκόνι κοπεί το σύστημα που συγκρατεί το ρολό και εγκλωβιστώ εκεί - έχω ένα θέμα με τα μπαλκόνια ή είναι ιδέα μου;

14. (πάλι με μπαλκόνια και πάλι με αέρα) Φοβάμαι μήπως η μεταλλική ράβδος που χρησιμοποιώ για τις τέντες μου πέσει σε κεφάλι περαστικού - αλλά βασικά χέστηκα.

15. Δεν μυρίζω ποτέ λουλούδια, διότι φοβάμαι μήπως έχει ξεμείνει καμιά μέλισσα.

16. Φοβάμαι τα δάση, κυρίως διότι φοβάμαι μήπως δω μονόκερο. Βασικά δεν φοβάμαι τον μονόκερο, φοβάμαι ότι μετά θα το λέω και δεν θα με πιστεύουν (γι' αυτό το λόγο αποφεύγω να πάω και στα Ιμαλάια, μήπως δω το Γιέτι).

17. Επίσης στα δάση εννοείται ότι αποφεύγω τα πικ-νικ: μπορεί να μυρίσει τα φαγητά κανένα λιοντάρι και να μου επιτεθεί - ναι, το ξέρω ότι δεν υπάρχουν πλέον λιοντάρια στα ελληνικά δάση, αλλά εδώ κοντεύει να εμφανιστεί μονόκερος, τα λιοντάρια θα κωλώσουν;

18. Δεν θέλω να πάω στη Ζάκυνθο, διότι φοβάμαι τα τσουνάμι. Έχω δει και σχετικό όνειρο προ δεκαπενταετίας, ότι ήμουν, λέει, σε ξαπλώστρα της Ζακύνθου και ξαφνικά ο ήλιος κρύφτηκε κάτω από ένα τεράστιο κύμα. Αν ποτέ πάω στη Ζάκυνθο, να ξέρετε ότι το τέλος του κόσμου πλησιάζει.

19. Όταν περπατάω στην ερημιά φοβάμαι όχι ότι θα χαθώ, αλλά ότι δεν θα μπορέσω να εξηγήσω στο ραδιοταξί πού ακριβώς να έρθει.

20. Όταν παίζω πιάνο, φοβάμαι μήπως το καπάκι πέσει πάνω στα χέρια μου. Επίσης φοβάμαι να αγγίξω τις χορδές του μπαγλαμά μήπως και κοπώ. Και να μην σας πω για το δοξάρι του βιολιού, διότι η ανάρτηση θα γίνει εντελώς σπλάτερ.

Μπόνους φοβία (τελευταίο απόκτημα της συλλογής μου, που το οφείλω στη Θεσσαλονίκη): φοβάμαι μήπως εκραγεί το σύμπαν από το φυσικό αέριο που έχουν βάλει όλοι τους εδώ πάνω.

Νομίζω ότι οι φόβοι μου είναι εντελώς λογικοί και κάθε εχέφρων και νουνεχής άνθρωπος τους συμμερίζεται.

Ειμί Κωνσταντίνος ο κατά τα λοιπά ατρόμητος και άρτι ωλοκλήρωσα.

Υ.Γ.1: Να σας ενημερώσω ότι δεν πάσχω από antidaeophobia (=φόβος ότι μια πάπια σε παρακολουθεί - βγαίνει και σε σκίουρο, νομίζω), ωστόσο στόχος μου είναι να κάνω δική μου την σχετική λίστα φοβιών.
Υ.Γ.2: Η συγκεκριμένη ανάρτηση θα μπορούσε να γίνει μπλογκοπαίγνιο: θα μπορούσα δηλαδή να καλέσω άλλους ιστολόγους να καταγράψουν τις φοβίες τους, αλλά φοβάμαι να το κάνω.
Υ.Γ.3: Ακολουθεί ο Εθνικός Ύμνος των φοβιών:

45 σχόλια:

  1. Δεν θέλω να προσθέσω άλλον 1 φόβο στους φόβους σου αλλά πρόσεχε όταν περνάς από τράπεζες (που ποιος ηλίθιος τις έφτιαξε πάνω στα πεζοδρόμια)
    Άλλαζε καλού - κακού δρόμο όταν περνάς από κει γιατί μπορεί να φας καμιά αδέσποτη από σεκιουριτά που ανταλλάσσει πυρά με κανέναν ληστή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή ελίτσα, παρέλειψα να αναφέρω σχετικό φόβο: όποτε βλέπω σεκιουριτάδες χρηματαποστολών να κρατάνε την ειδική βαλίτσα που εγκλωβίζει το χέρι τους εκεί μέσα, φοβάμαι μήπως εμφανιστεί κανένας ληστής με ηλεκτρικό πριόνι.

      Διαγραφή
  2. στα ελληνικα δαση(δεν ξερω για τα ξενα)απαγορευτηκε το πικ νικ....μπορεις να πας χωρις φαγητο και κανενα λιονταρι δεν θα σου ορμηξει γι αυτο το λογο...μπορει ομως να ορεχτει εσενα...
    στη θαλασσα δεν θα επρεπε να φοβασαι καρχαριες,τσουχτρες,αχινους κ.τ.λ ;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Nasia, χαίρομαι που ο Έλληνας νομοθέτης, λογικά σκεπτόμενος, απαγόρευσε την σχετική δραστηριότητα εκτιμώντας σωστά τον κίνδυνο των λιονταριών. Έτσι κι αλλιώς πάντως σε δάση δεν πηγαίνω, διότι, όπως ανέφερα, θα είναι πολύ δύσκολο μετά να εξηγήσω στο ραδιοταξί πώς να έρθει.
      Στην θάλασσα φοβάμαι κυρίως μήπως εμφανιστεί κανένα μπαρακούντα, κανένα γιγαντιαίο καλαμάρι ή καμιά όρκα (το ξέρω ότι δεν ευδοκιμούν, αλλά, απ' όσο ξέρω, στο Γιβραλτάρ και στο Σουέζ οι ασυνείδητοι δεν έχουν βάλει ακόμα θαλάσσιους φράκτες).

      Διαγραφή
  3. Πολύ με μπαλκόνι και κεραίες παίζουν οι φοβίες σου. Δε νοικιάζεις καμιά μονοκατοικία??
    *απορία: φυσικό αέριο εκεί κάτω δεν έχετε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή kovo voltes, στην μονοκατοικία ο κίνδυνος να προσγειωθούν ζώα κατόπιν ισχυρού ανέμου είναι ακόμη μεγαλύτερος. Επιπλέον, ο κίνδυνος πτώσης κεραίας δεν εξαλείφεται έτσι: μόνον αν γίνει καλωδιακή η ελληνική τηλεόραση θα γλιτώσουμε όλοι από αυτόν τον θανάσιμο κίνδυνο - μα καλά, όλα εγώ θα τα σκέφτομαι;
      Φυσικό αέριο κάτω μόνον κάποιοι ασυνείδητοι βάζουν και πολύ φοβάμαι ότι, αν πάρει φωτιά κανένας αγωγός στο Νοβοσιμπίρσκ, θα γίνουμε μέσα σε 10 λεπτά κάρβουνο όλοι μας.

      Διαγραφή
  4. Πολύ φοβούμαι, πως όλες σου οι φοβίες με αφορούν κατά κάποιο τρόπο. Συγκεκριμένα, είχα που είχα τις δικές μου, όταν διάβασα και τις δικές σου, τις ενστερνίστηκα μέχρι κεραίας. (και δεν εννοώ αυτήν της τηλεόρασης).
    Επίσης, όταν είμαι σε μπαλκόνι, φοβούμαι πως αν δεν υποχωρήσει το κάγκελο, με εμένα να ακολουθώ, θα πέσει σίγουρα το ρολόι μου, αφού πρώτα σπάσει το λουράκι του, με ένα εκκωφαντικό κρότο!
    Επίσης, φοβούμαι να εξομολογηθώ άλλες φοβίες μου, με το φόβο ότι θα πραγματοποιηθούν μέσα σε τρεις ώρες, μέρες, βδομάδες, τέρμινα στο κάτω-κάτω.
    Φοβούμαι επίσης, πως σε κούρασα. Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ρολόι μην το φοβάστε: σε αντίθεση με όλα τα προηγούμενα, είναι εντελώς απίθανο να προκαλέσει εκκωφαντικό κρότο, εκτός και αν στο χέρι σας φοράτε το Μπιγκ Μπεν.

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Αγαπητή andy, μου προκαλείτε συνειρμό να αναφέρω τα παιχνίδια που φοβάμαι, αλλά αυτό θέλει νέα ανάρτηση. Ενδεικτικώς θα σας αναφέρω ότι αποφεύγω το τάβλι, από φόβο μήπως ο συμπαίκτης μου εκνευριστεί που τον κερδίζω και μού κόψει τα χέρια κλείνοντας με δύναμη το τάβλι την ώρα που μετακινώ αμέριμνος τα πούλια μου.

      Διαγραφή
    2. to tavli agapite mou den armozei se atoma tou dikou sou epipedou i alithia na legetai andy

      Διαγραφή
  6. πυρόλυση-πυρπόληση25 Μαρτίου 2012 στις 1:16 μ.μ.

    1.Ελεος αγαπητέ!!!!!!!
    2.Εχω σκίουρο.....λες να αποκτήσω και την σχετική φοβία...;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά αυτό που φοβάμαι στους σκίουρους είναι μην πάνε και φάνε κανένα καλώδιο και πάρει φωτιά το σπίτι. Γι' αυτό ή δεν παίρνουμε σκίουρο ή διακόπτουμε την σύνδεσή μας με το δίκτυο της ΔΕΗ.

      Διαγραφή
  7. Στο δικό μου μπαλκόνι ο αέρας έφερε 2 κόκκαλα κοτόπουλου. Βέβαια μπορεί αέρας να ήταν ο πτωχός γείτονας που με φθονεί γιατί το δικό του σπίτι είναι κοτέτσι μπροστά στο παλάτι μου, στο οποίο μετά λύπης διαπιστώνω ότι δεν μπορώ να σας καλέσω λόγω φυσικού αερίου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Koueen, φοβάμαι πως αν από ολόκληρο κοτόπουλο έφτασαν μονάχα 2 κόκαλα, είχατε να κάνετε με τυφώνα. Και τους τυφώνες τους φοβάμαι, διότι ο "Μάγος του Οζ" είχε πολύ περπάτημα στις ερημιές και πού να εξηγείς στο ραδιοταξί πού να έρθει...
      Μιας και έχετε φυσικό αέριο κάντε σας παρακαλώ μια δοκιμή, για να ξέρω: αν του τσούξετε φωτιά, θα καεί μόνον το δικό σας σπίτι ή όλο το οικοδομικό τετράγωνο;

      Διαγραφή
    2. Στο δικό μου δε, έφερε τα αποκαϊδια της από πάνω γραίας όταν της έπιασε για άγνωστη αιτία φωτιά ένα πάπλωμα που είχε απλώσει, και έπιασε φωτιά και το δικό μου μέρα που έλειπα απ το σπίτι για λόγους υγείας, και επέστρεψα την επομένη και βρήκα τις γλάστρες και τα κάγκελα καρβουνιασμένα.... Από τότε φοβάμαι εξαιρετικά την από πάνω

      Διαγραφή
    3. Ναι. Δεν κατάλαβα τι ακριβώς συνέβη και τι φοβάστε, αλλά καλά κάνετε.

      Διαγραφή
  8. Φαντάσου λέει- πάνω στους δικούς σου φόβους να πρόσθεταν και τους φόβους της ΑΗΔΟΥ και επιπλέον να σε υποχρέωναν να την ακούς και να τη βλέπεις μια φορά την ημέρα!
    Οπότε, παρηγορήσου και να μη ξεχνάς πως πέρα από το όποιο κακό υπάρχει και το χειρότερο.
    Μη χειρότερα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Koykliti, όπως βλέπετε, δεν φοβάμαι να μιλήσω, όπως είναι προφανές. Ωστόσο ομολογώ ότι φοβάμαι να γελάσω, διότι μπορεί να εξαρθρωθεί η κάτω γνάθος μου.

      Διαγραφή
  9. Νομίζω ότι με τις φοβίες σας,όσο και αν φαίνονται παράξενες για εμάς τους κοινούς θνητούς,αποδεικνύουν ότι είστε άνθρωπος και θέτουν ένα τέλος στις φήμες που λέγανε ότι είστε ένας από τους Ελοχιμ που είχανε έρθει εδώ για να μας κυριαρχήσουν!!Είστε ένας άνθρωπος αλλά όχι σαν και εμάς!!Εσείς είστε ένας γαλαζοαίματος!!

    Ζητω λοιπόν ο Κωνσταντίνος Καντακουζηνός ο αυτοκράτορ μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ρασκόλνικοφ, και βέβαια δεν είμαι Ελοχίμ. Τους Ελοχίμ τους φοβάμαι, ειδικά όταν κάνω ντους: αφενός δεν ξέρω αν και πότε θα τραβήξουν την κουρτίνα (γι' αυτό είπα ότι την έχω πάντα στην άκρη) και αφετέρου δεν ξέρω μήπως κάποια στιγμή που θα έχει μπει νερό στα μάτια μου και δεν θα βλέπω, κάποιος Ελοχίμ βρει την ευκαιρία να σταθεί δίπλα μου.

      Διαγραφή
  10. Μήπως θα ήταν πιο εύκολο να μας πείτε τί δεν φοβάστε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή sunnefoula, πέρα από τα ανωτέρω, δεν φοβάμαι πολλά πράγματα. Να, π.χ., πολλοί φοβούνται τα ζώα, αλλά αν δεν είναι φίδι, λιοντάρι, μονόκερος και κανα-δυο άλλα δεν έχω κανένα πρόβλημα μαζί τους - εφόσον φυσικά τα βλέπω αποκλειστικώς στον υπολογιστή.

      Διαγραφή
  11. εγώ την μονη φοβία που έχω είναι του μικρου πέους
    θα στην εξηγήσω άλλη φορα χάχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ άσωτε, κατανοώ τον φόβο σας ότι κάτι που είναι μικρό μπορεί να μεγαλώσει. Και αν συμβεί αυτό με το συγκεκριμένο αντικείμενο, αντιλαμβάνομαι ότι θα υπάρχει πρόβλημα.

      Διαγραφή
  12. 21 φοβίες μόνο? Καλά είναι! Εγώ φοβάμαι τα φίδια και τους σταυρούς..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητόν μου paidi, αν τα φοβάστε υπό τις συγκεκριμένες συνθήκες που τα φοβάμαι και εγώ, είστε σε καλό δρόμο.

      Διαγραφή
  13. Δυστυχώς πρέπει να ομολογήσω ότι κι εμένα μου δημιουργήθηκε μια φοβία να σας σχολιάσω Μεγαλειότατε, αλλά πάλεψα και την ξεπέρασα! Τι εννοεί ο δυο σχόλια από πάνω ότι έχει φοβία με το μικρό πέος; Κάντε μεγαλειότατε ένα blogoπαίχνιδο δια να μάθουμε...όχι τίποτε άλλο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Zero Point, αντιλαμβάνομαι ότι δεν συμμερίζεσθε την φοβία του ασώτου, αλλά μην φτάσετε και στο άλλο άκρο. Μπλογκοπαίγνια δεν κάνω διότι αφενός τα σιχαίνομαι και αφετέρου φοβάμαι τις απαντήσεις που μπορεί να προκύψουν.

      Διαγραφή
  14. πολύ λογικές φοβίες. είναι που έχει βουήξει και το σύμπαν με τους μονόκερους που εμφανίζονται στα πάρκα τώρα τελευταία. ρώτα και μενα που στο νοσοκομείο έχουμε γεμίσει από άτομα που ωρύονται ότι είδαν μονόκερο και δεν τους πιστεύουν!


    πριν οκτώ χρόνια, πριν βάλω τα ψηλά τα κάγκελα στη βεράντα, ο αέρας πήρε από τη βεράντα μου το τραπέζι με τη γλάστρα που είχα επάνω και το προσγείωσε στην ταράτσα της διπλανής πολυκατοικίας. καλά κάνετε μεγαλειότατε και φοβάστε. ένα δίκιο το έχετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή ria, να τους πείτε να καλέσουν στον Καναδά, όπου έχουν ειδική τηλεφωνική γραμμή για μονόκερους: http://t.co/8XmHiFS
      Επίσης νιώθω την ανάγκη να υπογραμμίσω την φράση του κειμένου, ότι οι επιστήμονες εφιστούν την προσοχή του κοινού: δεν πρέπει να χρησιμοποιούμε φλας και χρειάζεται προσοχή, διότι οι μονόκεροι μπορεί να γίνουν επικίνδυνοι αν μπουν σε αυτοκινητόδρομο.

      Διαγραφή
  15. Ε δεν είναι και πολλές οι φοβίες σας! Μετράω περισσότερες! Αίφνης, εσείς φοβάστε να πατήσετε πάνω σε φρεάτιο; Διότι εγώ δεν πατώ ποτέ. Φοβούμαι μην υποχωρήσει και πέσω μέσα και σφηνώσω (η μισή μέσα και η μισή έξω από αυτό) και έλθει ο σωστικό συνεργείο και δεν μπορεί να με ξεφρακάρει!
    Και μόνο που το σκέφτομαι με πιάνει πανικός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή Αθηνά, με αυτά που έχω κάνει, αφού δεν έχει ανοίξει ακόμα η γη να με καταπιεί, τα φρεάτια δεν αποτελούν δι' εμέ πηγή φόβου.

      Διαγραφή
  16. Ουφ! Με άγχωσες Κωσταντή!
    Δεν ξέρω αν είναι παρηγοριά να διαβάζεις τις φοβίες των άλλων ή αν τελικά προστίθενται περισσότεροι φόβοι στους δικούς σου.
    Εγώ φοβάμαι πολύ όταν περνάω από κάδους απορριμάτων μη πεταχτεί καμιά γάτα φοβισμένη και μου γδάρει το πρόσωπο.
    Το δύο το φοβάμαι ακριβώς ετσι κι εγώ. Θα ήταν καλύτερο για όλους οι στάσεις να είναι πάντα κοντά σε κάδους ώστε οι γάτες να φεύγουν απ'τα σκουπίδια και να τρων τα φίδια κι εμείς άφοβοι να κυκλοφορούμε.
    Το καλσόν δεν είναι καθόλου ευχάριστο, μην το φοβάσαι. Άλλα πράγματα έχω ακούσει οτι είναι ευχάριστα και αφού τα δοκιμάσει κανείς δεν μπορεί να τα αποχωριστεί. χιχιχι
    Με τα μικρόβια ψύχραιμο -κουλ- σε βλέπω. Και με την αποχέτευση επίσης. χιχιιχ
    Για τη Θεσ/νίκη κι εγώ το φοβάμαι αλλά λιγότερο από το πετρέλαιο που έχει εγκατασταθεί εδώ και κάτι δεκαετίες.
    Τί κάνει η υψηλότητά σας στα μέρη μας; Να ανησυχήσουμε για τη δομή της πολιτικής ηγεσίας; Ήταν να έρθετε και ετοιμάζαμε αυτό το φαραωνικό δημαρχείο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητή AnD, δεν με παρακολουθείτε, οπότε διαβάστε τα περί την άνοδόν μου στη Συμβασιλεύουσα: http://konstantinoskantakouzinos.blogspot.com/2012/02/blog-post.html
      Όσο για τους κάδους, να σας πω την αλήθεια, κάποτε φοβόμουν μην εκραγούν την ώρα που τους ανοίγω (ήταν η χρυσή εποχή της τρομοκρατίας).

      Πάντως μου δίνετε ιδέες να βάλουμε γάτες σε κάθε στάση, ώστε να μην κινδυνεύουμε από τα φίδια (βεβαίως θέλουμε και σκύλους, για να μην κινδυνεύουμε από τις γάτες, μπόγιες, για να μην κινδυνεύουμε από τους σκύλους και μια τρόικα για να τα πληρώνει όλα αυτά).

      Διαγραφή
  17. πυρόλυση-πυρπόληση27 Μαρτίου 2012 στις 7:40 μ.μ.

    Πλάκα πλάκα καθομουν κατω από ένα δέντρο σήμερα δίπλα στην στάση και ξαφνικά σε θυμήθηκα.Και είπα...έχει γούστο να πέσει κάνα φίδι όπως λέει και ο Κωνσταντίνος....και αποφάσισα να ..φωτοσυνθέσω,δηλ.στον ήλιο περίμενα το λεωφορείο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. το κρεβάτι μου και κάθε κρεβάτι που θα επιλέξω να κοιμηθώ (αν χρειαστεί να κοιμηθώ αλλού) κοιτάνε προς την πόρτα του δωματίου για να μπορώ να ελέγχω μέχρι να με πάρει ο ύπνος ότι δεν θα μπει κανείς να με σκοτώσει!


    υ.γ. αυτό με το αέριο δεν το κατάλαβα... στην υπόλοιπη αυτοκρατορία δεν χρησιμοποιούν αέριο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυπάμαι, αλλά μπορεί να μπει από το παράθυρο. Προτείνω να φιλοξενείτε πάντα κόσμο, ώστε κάθε ένας να κοιτάει από μια πόρτα ή ένα παράθυρο.

      Διαγραφή
  19. Το θέμα σας με τα μπαλκόνια με προβληματίζει τα μάλα. Δεν θέλω δε να σκέπτομαι καν την περίπτωση που ζεύγος μπαλκονιών χρησιμοποιεί χύτρα ταχύτητος. Δραματικόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήδη έχω αρχίσει να αντιμετωπίζω εντελώς ψύχραιμα και λογικά τις φοβίες μου: να, προχθές μια χύτρα ταχύτητος κάτι μου σφύριξε και της απάντησα.

      Διαγραφή
  20. πυρόλυση-πυρπόληση10 Απριλίου 2012 στις 11:24 μ.μ.

    Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα αγαπητέ Κωνσταντίνε!!!Δεν πιστεύω να τα φοβάσαι και αυτά;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φοβάμαι να σχολιάσω, γιατί μπορεί χάκερς να μπουν στον υπολογιστή μου, να μάθουν τους κωδικούς των παραφουσκωμένων λογαριασμών μου στην Ελβετία και να με καταδώσουν στο ΣΔΟΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσωπικά θα φοβόμουν περισσότερο μήπως καμιά χιονοστιβάδα πέσει πάνω στην ελβετική μου τράπεζα.

      Διαγραφή
  22. Αχαχαχαχαχαχα!!
    Μιλάς και με τις χύτρες τώρα???
    Πού πάμε ρεεεεεε!
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ
    ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι σεκρετικοί νοτάριοί μου θα παραλάβουν το σχόλιόν σας