Καλωσόρισμα

Εγώ, ο πρωτοπανεντιμοϋπέρτατος Κωνσταντίνος Καντακουζηνός, οι κουροπαλάτιοί μου, οι πρωτοσπαθάριοί μου, οι λογοθέτες μου, η κυρα-Μαριγώ η πλύστρα μου και η Σβετλάνα η μασέζ μου (σιάτσου) σας καλωσορίζουμε εις το ιστολόγιόν μου.

Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2010

Συγγρού ή Σόλωνος;

Real-ly;!

Ντροπή σας, Αντίχριστοι της Κυβερνήσεως, να εξαναγκάζετε Αρχιερείς εις την πορνείαν.


Ειμί Κωνσταντίνος ο μαστροπός και άρτι ωλοκλήρωσα.


Υ.Γ.: Η συγκλονιστική δήλωσις ευρίσκεται εις το σημερινόν πρωτοσέλιδον της Real News και συνοδεύεται από νέα άσματα Καρβέλα-Βίσση. Απευθύνω έκκλησιν προς τον Αρχιεπίσκοπον να μην καταφύγει εις την οδόν της απωλείας, αλλά να βγάλει δίσκον μέσω της δισκογραφικής εταρείας Real News, ακολουθώντας το παράδειγμα του Πάπα Βενεδίκτου ΙΣΤ', ο οποίος εκυκλοφόρησε πέρυσι σύμπακτον δίσκον (βαρβαριστί cd).

8 σχόλια:

  1. ΑΧΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑ έχω πέσει στα πατώματα χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απο τα πιο επιτυχημενα foot in mouth.
    Κωνσταντινε, το βρηκατε παλι το διαμαντι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγω προτεινω να παιζει μετα τη θεια κοινωνια το αγαπη ειναι συ της θεας χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ mahler76, γελάτε με τον πόνον και την ανέχειαν των συνανθρώπων σας Αρχιερέων; Καλός Αντίχριστος είστε κι εσείς...

    Αγαπητή tzagalagabugu, ο Αρχιεπίσκοπος φταίει που, όπως μόλις διεπίστωσα, θέλει να με απασχολεί τας Κυριακάς με τας δηλώσεις του: http://konstantinoskantakouzinos.blogspot.com/2010/10/blog-post_10.html

    Αγαπητέ άσωτε, ομολογώ ότι το άσμα δεν το εγνώριζα (καθώς δεν τυγχάνω αναγνώστης της εφημερίδος) και μόλις βρήκα απάντησιν εις το προαιώνιον ερώτημα: τι είναι αγάπη; Αγάπη λοιπόν είναι "τα κομμένα νύχια που πετάς" και "το σουσάμι απ' το κουλούρι στις σχισμούλες των δοντιών σου" (http://www.youtube.com/watch?v=XedyzOTZTbA). Φάε τώρα την σκόνην του Καρβέλα (και το σουσάμι του, αν θες), ελάχιστε Sopenhauer, που είχες αναρωτηθεί περί της αυθεντικότητος του ερωτικού συναισθήματος (http://www.printa-roes.gr/u59.html).
    Επανερχόμενος λοιπόν εις το θέμα μας και συνδέοντας τον έρωτα του άσματος με τον αγοραίον έρωτα της αναρτήσεως, βρήκα την γέφυρα: η Ιερά Σύνοδος πρέπει να κάνει δίσκον με διασκευήν του "Η εν πολλαίς αμαρτίαις περιπεσούσα γυνή" (εις πόρνην αναφέρεται, σωστά;): "οι εν πολλαίς αμαρτίαις περιπεσόντες Αρχιερείς".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μεγαλειότατε, οι κόποι των επαναστατών πατέρων της Μονής Εσφιγμένου τώρα δικαιώνονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σερί, επειδή έχω πάψει να το παρακολουθώ, ακόμη σφίγγονται αυτοί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Άλλο εννοούσε ο άνθρωπος....

    χαχαχα

    Εισαι εσυ ενας......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπητή Coula, ο Κωνσταντίνος Καντακουζηνός ομιλεί πάντοτε με ντοκουμέντα και δεν εισέρχεται εις επισφαλείς ερμηνείας των δηλώσεων. Κοινώς: να προσέχουν τι λέγουν και τι γράφουν, διότι εστι Κωνσταντίνου οφθαλμός ος τα πάνθ' ορά (και κράζει).

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι σεκρετικοί νοτάριοί μου θα παραλάβουν το σχόλιόν σας