Καλωσόρισμα

Εγώ, ο πρωτοπανεντιμοϋπέρτατος Κωνσταντίνος Καντακουζηνός, οι κουροπαλάτιοί μου, οι πρωτοσπαθάριοί μου, οι λογοθέτες μου, η κυρα-Μαριγώ η πλύστρα μου και η Σβετλάνα η μασέζ μου (σιάτσου) σας καλωσορίζουμε εις το ιστολόγιόν μου.

Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

African Woman

Σήμερον επανέρχομαι εις την αγαπημένην μου ενασχόλησιν, το ξεφ(τ)ύλλισμα περιοδικών (η περσινή ανάρτησίς μου για το Wallpaper παραμένει από τας αγαπημένας μου). Εννοείται όμως ότι ο Κωνσταντίνος Καντακουζηνός δεν θα μπορούσε παρά να καινοτομεί ΚΑΙ εις τον τομέα αυτόν, διαβάζοντας περιοδικά "διαφορετικά" (άντε, από τα συνηθισμένα το πολύ-πολύ να διαβάσω κανένα "Byzantinische Zeitschrift", για να μάθω λεπτομέρειες για καυτά αντικείμενα, όπως το μονοπώλιον αλατιού εις το Βυζάντιον ή κανένα "Λοιπόν", για να μάθω ποιος θα κάνει του χρόνου πρωινάδικον εις τον Αντέννα). 
Υπερηφάνως λοιπόν σήμερον σας παρουσιάζω το περιοδικόν "African Woman" (τεύχος Μαΐου-Ιουνίου 2011), το οποίον αποτίει φόρον τιμής εις τον δυτικού τύπου καταναλωτισμόν. Η χρησιμότης του περιοδικού για την Ελλάδα είναι αυτονόητος: είσαι Αφρικανή ή μοιάζεις με Αφρικανή μετά το ανελέητον σολάριουμ; Θες να ψωνίζεις με στιλ στην αγορά της Κυψέλης; Θες να εντυπωσιάζεις σε κάθε έξοδό σου στην Αχαρνών και στη Λιοσίων; Αν ναι, διάβασε Κωνσταντίνο Καντακουζηνό και African Woman:


Όπως αντιλαμβάνεσθε έχει αφιέρωμα στις ντίβες της κενυάτικης μουσικής (να σημειώσω εδώ ότι το τεύχος που παρουσιάζω είναι το "Kenya Edition" - ζητώ συγγνώμη από όσους περίμεναν το "Uganda Edition", αλλά δεν κατέστη δυνατόν να το προμηθευτώ). Δεν σχολιάζω τις ντίβες, διότι θα επανέλθω, ωστόσο θεωρώ το εξώφυλλον επιτυχημένον (εγώ τουλάχιστον, αν το έβλεπα εις κενυατικόν περίπτερον, θα έσπευδα να ενημερωθώ για την μία και μοναδική ντίβα - αι υπόλοιπαι απλώς την περιτριγυρίζουν).

Περνάμε εις τας εσωτερικάς σελίδας και δη εις την μόδαν:
Γεια σου τσολιά μου - α, όχι! Είναι μπαλαρίνα εμπνευσμένη από την ταινίαν "Μαύρος Κύκνος". Άλα η Κένυα...


Συνεχίζουμε με επιλογές δίσκων: βλέπω το Bionic της Aguillera (βγήκε τον Ιούνιον του 2010) και ξανακοιτάζω το εξώφυλλον. Ναι, το τεύχος Ιουνίου 2011 έχω - μετά βλέπω το "Kenya Edition" και δείχνω κατανόησιν.



Πηγαίνομεν εις την σελίδα του μακιγιάζ και η έμπνευσις είναι και εδώ από τον "Μαύρο Κύκνο". Να σημειώσω εδώ ότι υπάρχουν και δύο σελίδες με προτάσεις μόδας: η μία με άσπρα κοσμήματα, τσάντες κτλ. και η άλλη με μαύρα παπούτσια, μαγιό, κολλιέ κτλ. Δεν ξέρω γιατί έχουν φάει τέτοιο κόλλημα με τους κύκνους: τόσο πολύ τους άρεσε η ταινία, είναι η μόνη που είδαν ή τους ελκύει για ευνόητους λόγους ο μαύρος κύκνος; Πάντως αρχίζω να ανησυχώ: φοβούμαι μήπως εις την στήλην των συνταγών δω κανέναν "κύκνο α λα κρεμ".


Η ανωτέρω φωτογραφία είναι διαφήμισις της Ουγκαντέζας σχεδιάστριας Sylvia Owori (ή Ουγκαντιανής; ή Ουγκάντιας; - τέλος πάντων, από την Ουγκάντα), η οποία διαθέτει και ιστοσελίδα, αλλά δυστυχώς ρούχα της μπορείτε να βρείτε μόνο στο Mall της Καμπάλα (Ουγκάντα) και στο Ναϊρόμπι (Κένυα) - δίπλα από ένα σχολείο, λέει. Διαβάζω πάντως στο βιογραφικόν της ότι έχει λάβει το προεδρικόν βραβείον Transformers (δεν διευκρινίζεται μόνον ποια Transformers έχει ντύσει: τους Autobots ή τους Decepticons;). Διαβάζω επίσης ότι είναι η δεύτερη (μετά τους Dolce & Gabbana) που συνεργάστηκε με την Motorola σε κάποιο πρότζεκτ. Τελικώς δεν είναι μόνον ελληνικόν φαινόμενον να κοτσάρουμε το όνομά μας δίπλα στους μεγάλους του χώρου, μπας και κερδίσουμε σε αναγνώρισιν (κάτι σαν: "ο Νίκος Καρβέλας είναι ο πρώτος που μετά τον Franz Schubert έγραψε οκτέτο σε μι ύφεση μείζονα για φαγκότο, φλάουτο, δύο βιολιά, τρία κλαρίνα και μία ατάλαντη" ή  "η Τζούλια Αλεξανδράτου είναι η δεύτερη παγκοσμίως που μετά την Πάμελα Άντερσον χρησιμοποίησε τον νέο τύπο σιλικόνης που δημιούργησε η NASA για την αποστολή στον Άρη").
Τέλος πάντων, ξέφυγα. Την φωτογραφία την έβαλα κυρίως για να καταγγείλω τον ξυλοδαρμόν των μοντέλων της Sylvia Owori (δεν φαντάζομαι να είναι κανείς τόσο αφελής που να νομίζει ότι η διαφορά χρώματος στα πόδια του μοντέλου είναι φυσιολογική - αφήνω δε κατά μέρος την μούρην).



Η μόδα συνεχίζεται με τον KooRoo (τον οίκο μόδας εννοώ, όχι την ζύμη). Βάζω την συγκεκριμένην φωτογραφίαν κυρίως για το βραχιόλι: είναι πολύ πρακτικόν, διότι, αν π.χ. κάνετε την βόλταν σας εις την λίμνην Βικτόρια και σας επιτεθεί κανένα λιοντάρι, μπορείτε να αμυνθείτε καταλλήλως.



Και περνάμε στην κορυφαία στιγμή του συγκεκριμένου τεύχους (είχαμε ήδη πάρει μιαν γεύσιν από το εξώφυλλον, αλλά μας αποσπούσαν την προσοχήν οι wannabe - που δεν θα be, να είναι σίγουρες - Κενυάτισσες Beyoncé). Η συγκεκριμένα ντίβα (ελληνιστί: ΘΕΑ) ονομάζεται Achieng' Abura, και ειδικεύεται εις το γκόσπελ, το αφρο-τζάζ και το αφρο-φιούζιον. Δεν με νοιάζει τι τραγουδάει, εμένα με νοιάζει που, μόλις αντίκρισα το σύνολον (και ειδικώς το κόσμημα-δάκρυ εις το κούτελον), ένα δάκρυ συγκίνησης εκύλισε εις το πρωτοπανεντιμοϋπέρτατον μάγουλόν μου (απολαύστε την εις κενυατικόν λάιβ εδώ - είναι και φωνάρα).



Αμάν! Α, εντάξει. Κοτόπουλον είναι - πάντως, τώρα που το ξανασκέπτομαι, και ο κύκνος δεν θα ήταν άσχημος γεμιστός με τυρί και περιχυμένος με σως μαϊντανού. Εις την φωτογραφίαν ο σεφ του Emin Pasha Hotel (ξενοδοχείου της Ουγκάντας) που έφτιαξε την συγκεκριμένην δημιουργίαν και την δοκιμάζει (σόρρυ γκάιζ, που θα 'λεγε και ο μπάρμπας μου, ο Ιωάννης ΣΤ', αλλά εμένα ο σεφ δεν μου πολυγεμίζει το μάτι και μάλλον θα χτυπήσω καμιά κρέπα ινστέντ).




Συνεχίζουμε με ερωτήσεις αναγνωστών (το περιοδικόν γίνεται εντελώς προβλέψιμον όσον αφορά τις στήλες του ή είναι ιδέα μου;). Ρωτάει ο Kevin (τελικώς δεν είμαι ο μόνος άνδρας που διαβάζει το African Woman) την Auntie (ελληνιστί Θείτσα) τι να κάνει που έχει σχέση με μη Ουγκαντέζα και η οικογένειά του δεν εγκρίνει τον έρωτά τους. Τώρα μου μπαίνουν ιδέες να δημιουργήσω εις το παρόν ιστολόγιον στήλην όπου ο αντίστοιχος Μπάρμπας, ο Ιωάννης ΣΤ', θα απαντά εις ερωτήσεις αναγνωστών. Βεβαίως, ο ρατσιστής Ιωάννης ΣΤ' στο πρόβλημα του Kevin (ότι έχει ερωτευτεί μία μη Ουγκαντέζα) θα απαντούσε μονολεκτικώς: "Ευτυχώς!"




Ούτως (λαϊκιστί: έεετσι)! Στις προτάσεις διακοπών φιγουράρει η Κύπρος, γι' αυτό μην παραξενευτείτε αν γεμίσει το νησί με Κενυάτας. Βεβαίως με ανησυχεί το γεγονός ότι η Κύπρος υπάρχει ως εναλλακτική πρότασις - με την κυρίαν να είναι η Νιγηρία.



Ανδρική μόδα. Αν εμπερδευτήκατε και ενομίσατε ότι είναι πρότασις για επίσημον εμφάνισιν εις το πανηγύρι εις το Δρέπανο, δεν είσθε οι μόνοι. Τα συνολάκια συνοδεύονται από οδοντογλυφίδα, χρυσή καδένα, χρυσό δόντι και αυτοκίνητο με φιμέ τζάμια που δονείται από το κλαρίνο του Γιώργου Μάγκα.

Ωστόσο ο Κωνσταντίνος Καντακουζηνός που το παίζει συνεχώς εξυπνάκιας βρήκε τον μάστορά του εις τα κενυάτικα ζώδια: ΜΑ ΣΕ ΟΛΑ ΜΕΣΑ ΕΠΕΣΑΝ; ΣΕ ΟΛΑ;;;

Ειμί Κωνσταντίνος ο Αφρικανός και άρτι ωλοκλήρωσα.

Υ.Γ.1: Επειδή γνωρίζω ότι είσθε φιλομαθείς και θέλετε να μάθετε τα σουξέ και τις ντίβες της Κένυας, ιδού οι υπόλοιπες: Alice Kamande, Amani, Eunice Njeri και Wahu
Υ.Γ.2: Γνωρίζει κανείς αν οι υποψηφιότητες για τα επόμενα Πούλιτζερ έχουν κλείσει; Διότι σκέπτομαι να στείλω την παρούσαν ανάρτησιν για την κατηγορίαν "Explanatory Reporting". Όπως και να 'χει, επειδή μου άρεσε, θα την εκθέσω σε λαϊκόν προσκήνυμα, γι' αυτό και θα μείνει πέραν του συνήθους (για τους γνωρίζοντες, η συνήθης παραμονή μιας αναρτήσεώς μου είναι 43 νανοσεκόντ).

8 σχόλια:

  1. Για το Πούλιτζερ κλείσαμε. Μένει ανοιχτό το Μπούκερ ακόμα. Αλλά δεν έχει αντίστοιχη κατηγορία. Πρόβλημα μεγαλειότατε... Αλλά δεν έχετε ανάγκη εσείς από βραβεία. Είστε αυτοβραβεύσιμος μόνος σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχαχαχα όλα τα λεφτά το περιοδικό! Θέλω να γίνω συνδρομητής τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ Δημήτρη Τερζή, επειδή δεν μπορώ να περιμένω τας επιτροπάς (να βγάλουν long list, να βγάλουν short list, να συνεδριάσουν, να αποφάσισουν) παίρνω όλα τα βραβεία μόνος μου. Φέτος λέω να πάρω ένα Kavli (Prize in Neuroscience), αφού κάνω τα νεύρα των αναγνωστών μου τσατάλια (http://www.kavliprize.no/seksjon/vis.html?tid=27455)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητόν μου paidi, με μόνον 29,99$ μπορείτε να απολαύσετε το αγαπημένον σας περιοδικόν για έναν ολόκληρον χρόνον (http://www.africanwomanmagazine.net/)
    Και μόνον για τα ζώδια αξίζει η επένδυσις - εγώ θα τους έδινα σίγουρα ένα Kavli (Prize in Astrophysics), αφού πέφτουν 100% μέσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δεν μ επεισες θα συνεχισω να παιρνω τον Αστρολογο της πατερα με τα εξωφυλλα απο φωτογραφιες της-in photoshop we trust

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητέ άσωτε, μήπως θα έπρεπε να συνεργαστεί η Λίτσα Πατέρα με το συγκεκριμένον περιοδικόν; Διπλόν το όφελος: και εμείς θα γλιτώσουμε και τα ζώδια της Κένυας θα εμπλουτισθούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ορίστε! Η Αφρική στο look σας. Το είπε και ο Τάσος Σοφρωνίου, που ξέρει από μόδα!
    http://www.queen.gr/MODA/MODA-STO-DROMO/item/19456-H-Afrikh-sto-look-sas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπητή glykopatata, προτείνω να στείλουμε τον κύριον Σοφρωνίου εις την Κένυαν μπας και ξεστραβωθούν στυλιστικώς (γι' αυτό το λέγω και όχι γιατί θέλω να απαλλαγούμε από δαύτον).

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι σεκρετικοί νοτάριοί μου θα παραλάβουν το σχόλιόν σας