Καλωσόρισμα

Εγώ, ο πρωτοπανεντιμοϋπέρτατος Κωνσταντίνος Καντακουζηνός, οι κουροπαλάτιοί μου, οι πρωτοσπαθάριοί μου, οι λογοθέτες μου, η κυρα-Μαριγώ η πλύστρα μου και η Σβετλάνα η μασέζ μου (σιάτσου) σας καλωσορίζουμε εις το ιστολόγιόν μου.

Σάββατο 4 Ιουνίου 2011

BREAKING NEWS: Η Πορτογαλία εκτός Ε.Ε.!

Δραματικαί είναι αι εξελίξεις εν Πορτογαλία: σύμφωνα με το έγκυρον in.gr, σήμερον, παραμονή των εκλογών, η Πορτογαλία ευρίσκεται εκτός Ευρωπαϊκής Ενώσεως, δεδομένου ότι ο Πάπας Βενέδικτος ΙΣΤ' απευθύνει δραματικήν έκκλησιν για ένταξιν της χώρας εις την ΕΕ:





Βεβαίως διάφοραι δήθεν ενημερωτικαί ιστοσελίδες (ως η Deutsche Welle) αγνοούν το συνταρακτικόν τούτο γεγονός και παρουσιάζουν την Πορτογαλίαν ως μέλος της Ευρωπαϊκής Ενώσεως! Και επειδή αποκλείεται ο Πάπας ή το in.gr να τα έχουν εντελώς χαμένα, το γεγονός είναι επίσημον: η Πορτογαλία είναι εκτός ΕΕ.
Η αγωνία είναι φυσικόν να κορυφώνεται, διότι όλοι αναμένουν ότι το επόμενον θύμα θα είναι η Ελλάς, ωστόσο δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας: ο Κωνσταντίνος Καντακουζηνός, τακτικός αναγνώστης εντύπων του νεοφιλευθερισμού, έχει προ ενός έτους αποκαλύψει ότι η Ελλάς, κατά δήλωσιν του πρωθυπουργού της, ευρίσκεται ήδη εκτός Ευρώπης (γεγονός που ούτε καν το in.gr αντελήφθη και τρέχει τώρα να προλάβει τας εξελίξεις εις την Πορτογαλίαν). 
Όλοι αναζητούν τώρα το επόμενον θύμα. Αποκαλύπτω λοιπόν ότι η επομένη χώρα που θα εκδιωχθεί κλωτσηδόν από την Ευρωπαϊκήν Ένωσιν θα είναι η Γερμανία - επιτρέπω εις το in.gr να αναμεταδώσει την είδησιν αλλά να αναφέρει ως πηγή τον μπάρμπα μου, τον Ιωάννη ΣΤ'.

Ειμί Κωνσταντίνος ο Πορτογάλος και άρτι ωλοκλήρωσα.

6 σχόλια:

  1. Και ποιος ξέρει πόσα άλλα μας κρύβουν τα μουνιά του ΜπιΜπισί και της Δώητσε Βέλλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σερί ποία είναι αυτή η Ευρωπαϊκή Ενωσις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ pølsemannen, γι' αυτό και εγώ ενημερώνομαι μόνον από έγκυρα δημοσιογραφικά μέσα: in.gr, zougla.gr, fimotro, tromaktiko, sarotiko, gastrodwdekadaktiliko, psychoneurotiko κ.α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητή Αβάδιστη, μην ασχολείσθε. Εδώ ισχύει το μητσοτακικόν "σε δέκα χρόνια κανείς δεν θα ασχολείται μαζί της".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. majestad, αναζήτησα την είδηση και έλεγε «Κροατία». Μάλλον επρόκειτο για στιγμιαίο λάθος.

    ΥΓ Στο έγκυρο Βήμα κάποτε είχαν γράψει για συνάντηση Καραμανλή-Ερντογάν (που δεν είχε γίνει) και δεν μπήκαν καν στον κόπο να το διορθώσουν.

    (στο Βήμα υποτίθεται ότι είναι δημοσιογράφοι. Στο in.gr και την κάθε ιστοσελίδα, είναι υπάλληλοι γραφείου, καθότι δεν αναγνωρίζεται το επάγγελμα από την οικεία Ένωση των Σόμπολων. Επομένως, πού το περίεργον;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητέ Apos, δεν σας κατανοώ: "στιγμιαίο λάθος"; Ο Πασχάλης γράφει τις ειδήσεις στο in.gr;
    Πάντως, όποιοι και αν γράφουν, είναι απαράδεκτον να παίζουν με τις τύχες μιας χώρας (η κυβέρνησις στην Πορτογαλία άλλαξε χθες, προφανώς επειδή οι Πορτογάλοι εδιάβασαν την είδηση του in.gr και ετρομοκρατήθησαν).

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι σεκρετικοί νοτάριοί μου θα παραλάβουν το σχόλιόν σας