Καλωσόρισμα

Εγώ, ο πρωτοπανεντιμοϋπέρτατος Κωνσταντίνος Καντακουζηνός, οι κουροπαλάτιοί μου, οι πρωτοσπαθάριοί μου, οι λογοθέτες μου, η κυρα-Μαριγώ η πλύστρα μου και η Σβετλάνα η μασέζ μου (σιάτσου) σας καλωσορίζουμε εις το ιστολόγιόν μου.

Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010

Μακάρι, Μπουτάρη!

Η παραμονή μου εν Θεσσαλονίκη διά την κάλυψιν της ΔΕΘ είχε παράπλευρες απώλειες: επληροφορήθην ότι υποστηρικτής(;) του υποψηφίου κ. Ιωάννη Μπουτάρη έχει αρχίσει ήδη την διαφημιστικήν καμπάνιαν με σειρά βίδεο, που μπορείτε να δείτε εδώ (καθίστε αναπαυτικά και απολαύσατε: τα βίδεο φορτώνουν ένα-ένα μόνα τους).
Φοβούμαι ότι η χρήσις της ιστοσελίδος www.stixos.gr σε μερικάς περιπτώσεις είναι εξαιρετικώς επικίνδυνη (θα έπρεπε να υπάρχει αντίστοιχον του "μην το δοκιμάσετε στο σπίτι" για προεκλογικάς εκστρατείας). 
Είχα μέχρι τώρα την αίσθησιν ότι ευρέθη επιτέλους ένας σοβαρός άνθρωπος διά δήμαρχος Θεσσαλονίκης, αλλά όπως βλέπω πολεμείται απηνώς. Και το πρόβλημα είναι ότι η εκστρατεία γελοιοποιήσεως μάλλον δεν προέρχεται από τους αντιπάλους του αλλά από τους υποστηρικτάς του (εκτός και αν ο δημιουργός των βίδεο κ. Ιωάννης Βαλτής δεν είναι απλώς κακόγουστος, αλλά βαλτός).
Πάντως, αν τα παραπάνω έχουν την έγκρισιν του κ. Μπουτάρη, προσφέρομαι  να βοηθήσω οικειοθελώς ως εξειδικευμένος εις τας γελοιποιήσεις. Μάλιστα μπορώ να ζητήσω από τον μπάρμπα μου τον Ιωάννη ΣΤ' να πει εις τον φίλον του τον μητροπολίτην Θεσσαλονίκης Άνθιμον δυο κουβέντες, ώστε να υποστηρίξει και αυτός Μπουτάρη -αν και φοβούμαι ότι ο οργανισμός του κ. Μπουτάρη δεν θα αντέξει τόσην γελοιοποίησιν.

Ειμί Κωνσταντίνος ο πίνων καμπάρι και υποστηρίζων Μπουτάρη και άρτι ωλοκλήρωσα.

Υ.Γ.1: Προκηρύσσω διαγωνισμόν υποστηρίξεως του κ. Μπουτάρη. Ξεκινώ:
"Είτε είσαι από το Μπάρι είτε απ' τη Μαδαγασκάρη, θα ψηφίσεις τον Μπουτάρη."
"-Άμα έχει παλαμάρι, τι τη θέλεις τη φερράρι; -Για να ψηφίσω τον Μπουτάρη." (το σχετικόν άσμα εδώ).
"Ρίχνω στο φαΐ λίγο μπαχάρι και τρέχω να ψηφίσω τον Μπουτάρη."
"Τώρα το πλοίο έχει σαλπάρει κι από τα μάτια σβήνει η στεριά. Μες στα κατάρτια πετούνε οι γλάροι: κι αυτοί ψηφίζουνε Μπουτάρη!"

Δεν θα χρησιμοποιήσω τας λέξεις "μαντζαφλάρι" και "παπάρι": αφήνω τους αναγνώστας να δημιουργήσουν ελευθέρως...

Υ.Γ.2: Για να μην θεωρηθεί ότι το παρόν ιστολόγιον υποστηρίζει μόνον την υποψηφιότητα Μπουτάρη, θα βοηθήσω και τον αντίπαλόν του κ. Γκιουλέκα (μα πού πάει με τέτοιο επώνυμον; Πώς να βρεις ομοιοκαταληξία;):
"Θα ψηφίσεις τον Γκιουλέκα; Πάρε δέκα!"
"Μόλις ήρθα από την Μέκκα και πάω να ψηφίσω τον Γκιουλέκα!"
"Μωρή παλιοντενέκα, δεν θα ψηφίσεις τον Γκιουλέκα;"
"Την βλέπεις την ψηλολελέκα; Μας το παίζει μπεμπέκα και γουστάρει τον Γκιουλέκα!"
"Είμαι λεβεντογυναίκα και ψηφίζω τον Γκιουλέκα."

Συνδυασμός των δύο υποψηφίων: 
"Ήρθα απ' την έρημο Καλαχάρι μόνο για να ψηφίσω τον Μπουτάρη. Έριξα όμως φαλτσοστέκα και εψήφισα Γκιουλέκα..." 
(Σημείωσις: Φαλτσοστέκα στο μπιλιάρδο είναι το λαθεμένον χτύπημα εξαιτίας γλιστρίματος της στέκας -χρησιμοποιείται εδώ μεταφορικά διά την ψήφον).

13 σχόλια:

  1. Έχω μείνει άφωνη. Αυτά τα διαφημιστικά τα έβγαλε ο Μπουτάρης;;;; Μόλις βρω ξανά το χιούμορ μου θα επανέλθω για τον διαγωνισμό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγκλονιστικη η καμπανια. Υπνωτιστηκα.

    Παρεμπιπτοντως, ειδα the karate kid, γιατι θελω να με υιοθετησουν οι Smiths και να μου γυρισουν ταινιακι στην Κινα και να κανω κονγκφουκιστικα.

    Spoiler alert: Στο ταινιακι λοιπον, εχομε την τεχνικη της απολυτης στασης, οπου υπνωτιζομε την κομπρα, και το ερπετο καθρεφτιζει τις κινησεις μας.

    Θαρρω πως:
    Και η κονγκφου κόμπρα μας ρεταρει όταν βλεπει βίντεο - Μπουτάρη.

    Κι επειδή ο κινηματογραφος με συνεπηρε, αρχιζω να βλεπω και εκλογικους τιτλους στο box office:

    Το παλαμάρι του Μπουτάρη (Βραβειο σπέσιαλ εφε)

    Η τρομπέτα του Γκιουλέκα (Βραβειο σάουντρακ)

    Η μαχη ξεκινησε, κουνησε κι εσυ την μπακετα του Γκιουλέκα (eat your heart out Ευγενιτσα που ηθελες μαγειρικες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άπαιχτος αγαπητέ μοι. Ομολογώ έν βάπτισμα εις άφ.. με συγχωρείτε, εσυνεπάρθην, ομολογώ πως μου άρεσεν τα μάλλα το στύλ της γραφής σας. Θα επανέλθω μιαν πρωίαν να διαβάσω περισσότερα, μιάς και εδώ εις τα Τορόντα του Καναδέος αυτήν την αποφράδαν στιγμήν είναι 1.27 πρωίας και δή, αγρίας, τσε κλείουσιν οι ομματάρες μου που τζη κρατώ με το ζόρι μισάνοιχτες.

    Καλή σου μέρα φίλε μου, και.. χωρίς πλάκα, γράφεις πολύ ωραία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κάτι τέτοιες φορές είναι που εκτιμώ τον Ψωμιάδη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μετρ για μια ακόμη φορά με αφήνετε άναυδη!
    Μερσί δια την αφιέρωσιν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βλέπω ότι ο κύριος Μπουτάρης έχει ρεύμα εις την μπλογκόσφαιραν!

    Αγαπητή Ηώς, όπως θα έχετε διαπιστώσει ο κ. Μπουτάρης δεν έχει διαφημίσει ποτέ τα κρασιά του εις την TV. Αν κρίνωμεν από το γούστον των βίδεο, έκανε πάρα πολύ καλά!

    Αγαπητή tzagalagabugu, ευχαριστώ διά την υποστήριξιν της καμπάνιας. Νομίζω ότι οι υποψήφιοι της πρωτευούσης έχουν πολλά ακόμα να διδαχθούν από την συμπρωτεύουσαν της μιας εβδομάδος.

    Αγαπητέ Άατον (ερώτησις: αν με βοηθούν τα αρχαία ελληνικά μου -και με βοηθούν, διότι διαθέτομεν εις τα παλάτιά μας και λεξικόν Liddell-Scott, χα!- "άατον" είναι το ακόρεστον, σωστά;), καλώς ήρθατε. Ευχαριστώ διά τα καλά σας λόγια. Από το Τορόντον είπατε; Τέλεια! Ο Κωνσταντίνος Καντακουζηνός ξεκινά διεθνή καριέραν!

    Αγαπητή Pink_Fish, κι εγώ κάτι τέτοιες στιγμές εκτιμώ τον Ψωμιάδη: δεν χρειάζεται βοήθεια από άλλους, διά να γελοιοποιηθεί. Έχει την απόλυτον τεχνογνωσίαν.

    Αγαπητή Αβάδιστη, μαζί θα ανακαλύψωμεν και άλλα ενδιαφέροντα μέχρι τας εκλογάς, τόσον που τα συγκεκριμένα βίδεο θα μοιάζουν σαν διαφημιστικά σποτάκια της ΕΤ3.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μένω μέσα σε διάρι
    θα ψηφίσω τον ΜΠουτάρη

    Στο μαλακο μου μαξιλάρι
    ονειρεύομαι για δήμαρχο Μπουταρη

    Όποιος θελει να κουλάρει
    ας ψηφίσει τον Μπουταρη

    Μη με παρατήσεις Άρη,
    θα ψηφίσω τον Μπουταρη

    Στο ίντερνετ όποιος blogαρει
    θα ψηφίσει τον Μπουτάρη

    Είμαι κούκλα κι όλο χάρη
    θα ψηφίσω τον Μπουτάρη

    Έβρασα και λίγο στάρι
    για εναν ψήφο στον Μπουτάρη

    Αν κανένας δε με πάρει (με πονηρή έννοια)
    θα ψηφίσω τον Μπουτάρη

    Με την μπαλα θα σουταρει
    αν ψηφισω τον Μπουτάρη

    και μπορώ να συνεχίσω μεχρι το πρωί...

    αχαχα

    Μας εστειλες παλι!!

    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ένα σποτ ακόμη παρακαλώ.

    Έβγαλα απ το κελάρι
    μοσχοφίλερο μπουτάρη
    που τη δημαρχία θα πάρει
    αν επέμβει ο πόττερ χάρυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Άλλος έχει το όνομα
    Και άλλος έχει τη χάρη
    Προς τούτο
    Ψηφίζω Γκιουλέκα

    τοιοιοιοινννν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητή CouCoula, αγαπητέ you the user, συγχαρητήρια, κερδίσατε το πρώτο βραβείον του Διαγωνισμού του Κωνσταντίνου Καντακουζηνού (ναι, δεν είμαι γιούφτος σαν άλλους που δίνουν 1ο, 2ο και 3ο βραβείο). Εδώ κερδίζουν όλοι το πρώτον!

    Αγαπητή glykopatata, μας τη φέρατε, γι' αυτό η κριτική επιτροπή σας αποβάλει από τον φετινόν διαγωνισμόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι σεκρετικοί νοτάριοί μου θα παραλάβουν το σχόλιόν σας