Καλωσόρισμα

Εγώ, ο πρωτοπανεντιμοϋπέρτατος Κωνσταντίνος Καντακουζηνός, οι κουροπαλάτιοί μου, οι πρωτοσπαθάριοί μου, οι λογοθέτες μου, η κυρα-Μαριγώ η πλύστρα μου και η Σβετλάνα η μασέζ μου (σιάτσου) σας καλωσορίζουμε εις το ιστολόγιόν μου.

Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

Breaking News: Η Ελλάδα βγαίνει από το ΔΝΤ!

Μόλις επληροφορήθην μίαν σημαντικήν είδησιν και την αναμεταδίδω:


Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, ξεκίνησε η αναζήτηση του θησαυρού του Αλή Πασά εις την Βασιλικήν Τρικάλων! Ο ελληνοαυστραλός κυνηγός θησαυρών που τον αναζητά εδήλωσε πως σύμφωνα με τον νόμον θα αποδώσει το 50% του θησαυρού εις το ελληνικόν δημόσιον, με το οποίον, κατά δήλωσίν του, το ελληνικόν κράτος «θα ξεχρεώσει όλα τα χρέη του από το 1821 και θα περισσέψουν κιόλας». Βέβαια κατά άλλους ο θησαυρός του Αλή Πασά έχει ήδη βρεθεί εις τα Ιωάννινα, αλλά δεν ανησυχούμε διότι ο Αλή-Πασάς έχει γεμίσει την ελληνικήν επικράτειαν με θησαυρούς.

Κατόπιν τούτων αναστέλλονται όλαι αι απεργίαι και επιστρέφονται όλαι αι περικοπαί. Ήδη η τρόικα έχει ακυρώσει την προγραμματισμένην της επίσκεψιν εις την Ελλάδα και όλοι οι όροι του μνημονίου καθίστανται ανενεργοί. Κατόπιν αποφάσεως της ελληνικής κυβερνήσεως το αεροδρόμιον Αθηνών μετονομάζεται σε "Αεροδρόμιο Αλή-Πασάς Τεπελενλής" προς τιμήν του μεγάλου ευεργέτου. Είναι βέβαια Αλβανός, αλλά από τη στιγμή που έχει λεφτά αυτό είναι λεπτομέρεια...
Ο αντίκτυπος της ειδήσεως εις τον καλλιτεχνικόν τομέα είναι ήδη εμφανής: η τεραστίων διαστάσεων υπο-παραγωγή του Άλτερ "Η λίμνη των στεναγμών" σημειώνει ρεκόρ θεαματικότητος εις τας μεταμεσονυκτίους επαναλήψεις της. Ο Τάσος Χαλκιάς που ενεσάρκωσε μοναδικά τον Αλή-Πασά εις το σίριαλ προέβη μάλιστα και εις μίαν δήλωσιν με αποδέκτη την γείτονα χώραν και τα σίριαλ που μας εξάγει: "Ονούρ, οι νύχτες σου θα είναι λίγες".

Το παρόν ιστολόγιον είναι υπερήφανον διότι ΠΡΩΤΟ προέβλεψε τας εξελίξεις και εισήγαγε το νέον σύνθημα "χρυσός υπάρχει"!

Ειμί Κωνσταντίνος ο χρυσοθήρας και άρτι ωλοκλήρωσα.

16 σχόλια:

  1. Εξαιρετική είδησις η οποία με βάζει σε πλήθος σκέψεων. Κατάγομαι εκ των γονέων μου απο κοντινή περιοχή και σκέπτομαι να αναχωρήσω πάραυτα ίχνα ανασκάψω όλα τα αγροτεμάχια που ανήκαν αναμπαμ παπανταμ εις τον οίκον μας.
    Όταν γίνω πλουσία τι δώρο θέλετε να σας κάμω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μεγαλειότατε, ως δισέγγονη πρωθυπουργού δικαιούμαι ένα ταπεινόν ποσοστόν, άραγε;
    L'etat c' est moi
    Constantin Cantacousin!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και ξερεις ε
    ο χρυσος μας φερνει πιο κοντα
    fuck-a-dor

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μετρ εγώ αρνούμαι! Αυτός ο φολκλόρ διάκοσμος δεν είναι σικ!
    Φλωράνς σας ανακαλώ εις την τάξιν. Μην είσθε ζήτουλας. Δείξτε χαρακτήρα!
    Εμείς ανήκομεν στο διεθνές τζετ σετ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. To στυλ της γραφής σου μου θυμίζει έναν παλιό μπλογκερ, τον "Πιτσιρίκο"!
    Εκείνος τώρα γράφει σε περιοδικά, έβγαλε και βιβλίο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μα είναι μάλλον θαυμάσιο, θα κυκλοφορεί όλη η επικράτεια σύσσωμη με διαμάντια και γούνες τούδε κι εφεξής... Άραγε η κυρά Φροσύνη θα τοποθετηθεί επί του θέματος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητή Ιφιμέδεια, δεν υπάρχει λόγος βιασύνης: ο Αλή-Πασάς έχει αφήσει θησαυρούς για όλους μας. Δώρον ευχαριστώ, δεν θέλω: αι πληροφορίαι του παρόντος ιστολογίου προσφέρονται αφιλοκερδώς εις την ανθρωπότητα.

    Αγαπητή πασταφλώρα, είσθε δισέγγονη πρωθυπουργού; Αν ναι, εσείς όχι μόνον δεν δικαιούσθε, αλλά θα πληρώσετε αναδρομικά!

    Αγαπητέ άσωτε, το μυαλόν σας εις τας ασωτίας είναι συνεχώς;

    Αγαπητή Αβάδιστη εύγε! Χρυσός και ανοησίαι. Ημείς είμεθα υπεράνω (μόνο διαμάντια παρακαλώ).

    Αγαπητέ σουρικάτε, από το πρωί το Σταρ αναζητά την κυρα-Φροσύνη αλλά αρνείται να βγει στις κάμερες να μιλήσει. ΓΙΑΤΙ ΣΙΩΠΑ Η ΚΥΡΑ-ΦΡΟΣΥΝΗ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπητέ Ασκαρδαμυκτί, μικρή η παρατήρησίς σας, μεγάλη η απάντησίς μου, διότι μου δίνεται η ευκαιρία να πω δυο λόγια σχετικώς:
    τον Πιτσιρίκο τον γνωρίζω (όχι προσωπικώς -και φυσικώς δεν είμαι ο Πιτσιρίκος, είμαι ο Κωνσταντίνος Καντακουζηνός). Τον εδιάβαζα από παλιά, όταν είχε ξεκινήσει το 2005 και ομολογώ ότι μου άρεσε τότε -ήτο η εποχή που ανεκάλυψα τα ιστολόγια (ένα άλλο που επίσης έβρισκα διασκεδαστικόν, αλλά δυστυχώς σταμάτησε, ήτο η Γουρούνα). Ακολούθησε μία περίοδος αποχής από την ανάγνωσιν ιστολογίων, ώσπου η δεσποινίς Ματίνα μου επρότεινε τον Φεβρουάριον να συμμετάσχω εις το δικόν της. Τον Ιούνιον άνοιξα δικόν μου παλάτιον. Στο διάστημα αυτό είχα χάσει επαφήν με τον Πιτσιρίκον. Τον εδιάβαζα μόνον εις την Lifo αλλά το χιούμορ του δεν ήτο πια το ίδιο -ή έτσι νομίζω, γούστα είναι αυτά. Το ιστολόγιόν του διεπίστωσα ότι μετακόμισε και σπανίως το κοιτώ πλέον: προτιμώ τα ιστολόγια εις τα οποία υπάρχει δυνατότης επικοινωνίας (στο παλιό υπήρχε μέχρι κάποιο χρονικό σημείο -μετά άρχισε ένα σύστριγγλο και αναγκάστηκε να διακόψει τα σχόλια.
    Το στυλ της γραφής ενδεχομένως να ομοιάζει εις το ότι κάνουμε σουρεαλιστικά σχόλια της επικαιρότητος, αλλά αυτό νομίζω ότι είναι κάτι που το κάνουν πολλοί άνθρωποι, δεν είναι τίποτα το εξαιρετικόν. Οι διαφορές μου, αν μπορώ να τις εντοπίσω (και επιτρέψτε μου την περιαυτολογίαν) είναι ότι αφενός χρησιμοποιώ μερικάς γνώσεις που διαθέτω (από την βυζαντινήν ιστορίαν μέχρι το τελευταίον βίντεο της Έφης Σαρρή) και αφετέρου ότι επιχειρώ μερικές φορές διαστρωμάτωσιν του χιούμορ. Τώρα αν το γλυκό βγαίνει ως ζάχερ τόρτε, όπως επιθυμώ, ή ως μωσαϊκό αυτό είναι εις την κρίσιν του καθενός.
    Τέλος το θέμα των περιοδικών και των βιβλίων, ας μην το θίξουμε για την ώρα. Ας μείνω εις το ότι το παρόν ιστολόγιον γράφεται για την ευχαρίστησίν μου και των αναγνωστών μου. Συλλογή αναρτήσεων (όπως του Πιτσιρίκου) δεν επιθυμώ να βγάλω. Για άλλα βιβλία το συζητάμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. είσθε τρισμέγιστος, εμβριθής και διαπρεπώς ομιλών.
    υπάρχει και αργυρός και χαλκός, έχω αποκλειστικό.
    υποκλινόμενος αναχωρώ δια την αγκάλη του μορφέως και υπόσχομαι επανεμφάνιση και επίσκεψη μετά μπακλαβακίου.
    ωλοκληρώσας και όρθιος κοιμώμενος καληνυχτώσας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητέ tovenito, σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Να μας ξανάρθετε, αλλά μπακλαβάκια δεν χρειάζεται να φέρετε: τα τσακίζει ο μπάρμπας μου ο αυτοκράτωρ Ιωάννης ΣΤ' και φθάνει μετά το ζάχαρον του 300...
    Περιμένω τας αποκλειστικάς σας πληροφορίας για τον άργυρον και τον χαλκόν, διότι ο αμερικανοεβραίος μασονοσιωνιστής ανθέλληνας Σόρος, τον οποίον πολύ εκτιμώ, δεν μας τα λέγει καλώς για τον χρυσόν και ίσως πρέπει να αναθεωρήσωμεν τας απόψεις για τον χρυσόν του Αλή-Μπαμπά (Πασά, whatever):
    http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=173988&cid=8

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αντίχειρες ψηλά (thumbs up εις την βαρβαρικήν) για τον ενσταντενέ Αλής-Μουχτάρ.
    Λόγω τόπου καταγωγής παίρνω και εγώ το φτυάρι μου και παω για σκάψιμο προτού με προλάβει η Ιφιμέδεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μα τι συμβαίνει επιτέλους; Όλοι οι εκ Τρικάλων ορμώμενοι παρακολουθούν το ιστολόγιόν μου; Πάρτε τότε και μίαν ταμπέλαν που συνήντησα εις τον τόπον σας, διά να μην χαθείτε εις τας έρευνάς σας:
    http://konstantinoskantakouzinos.blogspot.com/2010/08/blog-post_13.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν δύναμαι να συγκρατήσω τας κραυγάς θριάμβου αίτινες ετοιμάζονται να γεμίσουν το δωμάτιον εις το οποίον ανέγνωσα την είδησιν. Να είστε καλά και ο Θέος να σας χαρίζει χρόνια δια να μας προσφέρετε είδησες αι οποίαι να αναπτερώνουν το ηθικόν ημών ή οιοδήποτε έτερον μέλος ημών έχει πέσει.
    Μετά θερμοτάτων ευχών και απείρων ευχαριστιών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγαπητέ κύριε, τυχαίνει να περνάτε τακτικά μπρος από τις ώρες μου (ουπς, ο ποιητικός οίστρος της νέας μου αναρτήσεως με ώθησε να απαγγείλω Κική Δημουλά). Καλώς ορίσατε και να περνάτε τακτικά.
    Μην φωνασκείτε όμως, διότι το μυστικόν του θησαυρού πρέπει να μείνει εις τους ολίγους μυημένους που εμπιστεύονται την ενημέρωσίν τους εις το ιστολόγιον του Κωνσταντίνου Καντακουζηνού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο Χριστόφορος βλέπω, μπηκε αμέσως στο νόημα και το ύφος της γραφής σου!

    Θα μας κανεις ολους να βυζαντινολογουμε, παραληρώντας!

    Εισαι εκπληκτικός Καντακουζηνακος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγαπητή (Cou)Coula, αποκαλύψατε το σατανικόν σχέδιόν μου: να συγκεντρώσω οπαδούς, ώστε να απαιτήσω την επαναφοράν της μοναρχίας με τον μπάρμπα μου μονάρχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι σεκρετικοί νοτάριοί μου θα παραλάβουν το σχόλιόν σας