Καλωσόρισμα

Εγώ, ο πρωτοπανεντιμοϋπέρτατος Κωνσταντίνος Καντακουζηνός, οι κουροπαλάτιοί μου, οι πρωτοσπαθάριοί μου, οι λογοθέτες μου, η κυρα-Μαριγώ η πλύστρα μου και η Σβετλάνα η μασέζ μου (σιάτσου) σας καλωσορίζουμε εις το ιστολόγιόν μου.

Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010

Αννανταλαρισμός

Το ελληνικόν κράτος
(όπως θα έπρεπε να είναι, ώστε να δικαιολογείται 48πρόσωπη κυβέρνησις)

Αφού ωμίλησαν όλοι περί του αννασχηματισμού (ο μοναδικός που γράφεται με δύο νι λόγω της Άννας συζύγου Γιώργου Νταλάρα), ήρθε η στιγμή να ασχοληθώ και εγώ. Ουχί δια είπω τας δικάς μου απόψεις, αλλά δια να μεταφέρω αυτάς του μπάρμπα μου, του αυτοκράτορος Ιωάννη ΣΤ' Καντακουζηνού, ο οποίος, ακόμη και μετά την παραίτησίν του από τον θρόνον, συνεβούλευε μυστικώς (ως μοναχός Ιωάσαφ) τους επόμενους αυτοκράτορες και τους επόμενους πρωθυπουργούς. Ναι, ήρθε η ώρα να το αποκαλύψω και παρακαλώ το Μέγκα να διακόψει την μετάδοσιν της Πάττυς, διά να ανακοινώσει το ακόλουθον έκτακτον γεγονός: για όλα εν Ελλάδι φταίει ο μπάρμπας μου, διότι όλαι αι κυβερνήσεις είναι αποτέλεσμα συμβουλών του (όλαι, πλην αυτών του κυρίου Καραμανλή: μόλις ο μπάρμπας μου είδε ότι πρωθυπουργικός σύμβουλος είναι ο κ. Λούλης, έγινε Λούης). Επανήλθε όμως ως μυστικοσύμβουλος του τωρινού πρωθυπουργού (εάν δείτε κάποιον με ράσα να βγαίνει από το Μαξίμου είναι ο μπάρμπας μου και ουχί κάποιος που κανονίζει την αποφυγήν φορολογήσεως της Εκκλησίας) και τον συνεβούλευσε μάλιστα να φτιάξει σχήμα αντίστοιχον με αυτό του αυτοκράτορος Κωνσταντίνου ΙΑ' (δηλαδή του Παλαιολόγου, όταν η αυτοκρατορία είχε περιοριστεί μόνον εις την Κωνσταντινούπολιν και τον Μυστράν), αλλά ο Γ. Παπανδρέου δεν κατάλαβε καλώς (ο μπάρμπας μου δεν μιλάει αγγλικά) και έφτιαξε κυβέρνησιν αντίστοιχην αυτής του Κωνσταντίνου Α' (δηλαδή του Μεγάλου, που είχε αυτοκρατορία από τη Μεγάλη Βρετανία μέχρι την Αίγυπτο -βλ. χάρτην άνωθεν). Αυτή λοιπόν είναι η λύσις του μυστηρίου των 48 υπουργών: ένα Ιώτα που δεν ηκούσθη καλώς. Βεβαίως έπρεπε να τακτοποιηθεί και κόσμος που δεν είχε βολευτεί τόσον καιρόν (και, με δεδομένας τας περικοπάς εις το δημόσιον, μόνον εις μίαν υπουργοποίησιν μπορούμε να ελπίζουμε πλέον). Ερώτησις: θα παίρνει κανείς αποφάσεις ή δουλεύει για μας η τρόικα; Γιατί με 48 υπουργούς, καμιά δεκαριά συντονιστές και 600 συμβούλους δεν βλέπω να γίνεται δουλειά, αφού όλη μέρα θα συντονίζονται και θα συμβουλεύονται (αν δεν σφάζονται).

Ο μπάρμπας μου απαξιοί να ασχοληθεί με γραφικάς περιπτώσεις, όπως αυτή του χαμένου στη μετάφραση Υπουργού Εξωτερικών κ. Δρούτσα, θα ασχοληθώ όμως εγώ, διότι επιθυμώ σφόδρα (λαϊκιστί: γουστάρω τρελά) να τον κάνω ρεντίκολον: εμφανιζόταν ως καθηγητής του πανεπιστημίου της Βιέννης, δεν ήταν τελικώς καθηγητής αλλά βοηθός καθηγητής (να το αφήσω; -oooχι!), δεν ήταν  τελικώς βοηθός καθηγητής αλλά διδάκτωρ (να το αφήσω; -oooχι!), δεν ήταν τελικώς διδάκτωρ, αλλά ήταν καλό παιδί και είχε γράψει διατριβήν, δεν πρόλαβε όμως να την καταθέσει (να το αφήσω; -ασ' το, γιατί βαρεθήκαμε). Και όλα αυτά είναι μεταφραστικόν λάθος, λέγει. Φανταστείτε δηλαδή, αν δεν μπορεί να μεταφράσει ούτε τα δικά του, τι έγγραφα θα υπογράφει. Συμβουλή του μπάρμπα μου: αν ξυπνήσετε μια μέρα και δείτε την μισήν Ελλάδα να λείπει, μην αναρωτηθείτε: μάλλον δεν μετέφρασε ορθώς τα έγγραφα που υπέγραψε.
Επίσης δεν αντιλαμβάνεται ο μπάρμπας μου πώς γίνεται κάποιος να παραιτείται πριν από μερικούς μήνες για οποιονδήποτε λόγον, η παραίτησις να γίνεται αποδεκτή και σήμερα να επανεμφανίζεται (και παρόμοια περιστατικά υπάρχουν πολλά τα τελευταία χρόνια). Εις την εποχήν του, όποιος εδήλωνε παραίτησιν γινόταν αμέσως μοναχός και εξαφανιζόταν από την κοινωνία (χμ, ωραία ιδέα αυτή...)

Και έρχεται ο μπάρμπας μου εις το μέγα θέμα του ανασχηματισμού: Άννα Ραγκούση σύζυγος Γιώργου Νταλάρα (τονίζει το "Ραγκούση", διότι συντάσσεται με μερικούς κακοπροαίρετους που λένε ότι πήρε υφυπουργείον με την ιδιότητα της ως εξαδέλφης του κ. Ραγκούση, του γνωστού ψήστη μπιφτεκιών). Πάμε εις το πλούσιον βιογραφικόν της: "Από το 1982 ασχολούμαι αποκλειστικά με την παραγωγή συναυλιών και καλλιτεχνικών εκδηλώσεων στην Ελλάδα και το εξωτερικό" -δεν αναφέρει τίνος τις συναυλίες, αλλά μάλλον εννοεί του Τζίμη Πανούση. Περισσότερα περί της κυρίας Άννας συζύγου Γιώργου Νταλάρα μπορείτε να διαβάσετε εις την συνέντευξίν της εις το περιοδικόν Car (μήπως έπρεπε να πάει εις το υπουργείον Μεταφορών τελικώς;)
Μεταναστευτικήν πολιτικήν πήρε λοιπόν η κυρία Άννα σύζυγος Γιώργου Νταλάρα. Τυχαίο; Έτσι νομίζω. Ο εξάδελφος Ραγκούσης πάντως είναι υπουργός Εσωτερικών και ο σύζυγος Νταλάρας είναι πρέσβης καλής θελήσεως της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες. Ήδη η κυρία Άννα σύζυγος Γιώργου Νταλάρα ετοιμάζει το επιτελείον της: πέρα από τον σύζυγόν Γιώργο Νταλάρα που έχει τραγουδήσει τον πόνον της προσφυγιάς, ο μπάρμπας μου προτείνει να χρησιμοποιηθεί και ο κύριος Γ. Πανταγιάς, που λέγεται ότι βοήθησε την οικογένειαν σε δύσκολες στιγμές.
Αποκλειστική αποκάλυψις: η κυρία Άννα σύζυγος Γιώργου Νταλάρα εγνώριζε την υπουργοποίησίν της, πριν καν την σκεφθεί ο πρωθυπουργός! Η κόρη της, η ηθοποιός Γεωργιάννα Νταλάρα (εκ του Γεώργιος+Άννα; απογαλακτισμένη εκ γενετής η μικρά), εδήλωσε πριν από λίγες μέρες ότι ονευρεύεται την Μήδειαν. Έψαξα εις τον ονειροκρίτην μου και λέγει ότι, άμα δεις την Μήδειαν στον ύπνον σου, θα πει ότι η μαμά σου θα γίνει υφυπουργός αρμόδια για τους μετανάστες, διότι (συνεχίζει ο ονειροκρίτης) η Μήδεια ήρθε στην Ελλάδα ως μετανάστρια από την Κολχίδα.
Ποία είναι όμως η κόρη Γιώργου Νταλάρα; Αν δεν την γνωρίζετε, θέλοντας και μη θα την μάθετε το αμέσως προσεχές διάστημα. Αλλά διά να είσθε μπροστά από τους άλλους, ακολουθεί σύντομος ενημέρωσις από τον Κωνσταντίνον Καντακουζηνόν: η 20χρονη Γεωργιάννα εσπούδασε Συγκριτική Λογοτεχνία και Κινηματογράφο εν Αμερική. Με το ταλέντον της και την υποκριτικήν εμπειρίαν της (όλοι οι ηθοποιοί-γόνοι διασήμων τα διαθέτουν εξ ορισμού αυτά), μας ήρθε πέρυσι και έπαιξε εις τον χορόν των Ορνίθων εις την Επίδαυρον, ακολουθώντας τα βήματα του τραγωδού πατέρα της. Η επιτυχία της φυσικώς ήτο τεραστία, τόσο που έπαιξε καπάκι δεύτερον ρόλον εις την Επίδαυρον εις τον εφετεινόν Ορέστην, εις μίαν παράστασιν όπου, απ' ό,τι διαβάζουμε, ο πατέρας του πιο άσημου πρέπει να έχει κερδίσει τουλάχιστον 3 Όσκαρ. Φυσικώς είναι όλοι τους ταλαντούχοι και φυσικώς κριτικοί και κοινόν ενεθουσιάσθησαν -ας τολμούσαν να κάνουν και αλλιώς... Η απογαλακτισμένη κόρη ετοιμάζεται πλέον διά την τηλεόρασιν (τι μαθαίνω; ΚΑΙ αυτή τραγουδάει; Και λέμε ότι η Ελλάς δεν παράγει τίποτα! Παράγει τραγουδιστές και σελέμπριτις -να μην ξεχάσω να συμπεριλάβω την Γεωργιάννα εις επόμενην λίσταν με πολυτάλαντους Έλληνες).

Εις την κυβέρνησιν και τους υπουργούς της (ιδίως δε τους υφυπουργούς της) θα επανέρχομαι με κάθε ευκαιρία, διότι μας χαρίζουν απολαυστικάς στιγμάς χαλάρωσης.

Ειμί Κωνσταντίνος ο κυβερνητικός εκπρόσωπος και άρτι ωλοκλήρωσα.

Υ.Γ.1:Η ρήσις της Άννας συζύγου Γιώργου Νταλάρα "οι καρέκλες είναι για να ακουμπάμε και όχι για να καθόμαστε" θεωρείται από τον μπάρμπα μου ιστορική και την τοποθετεί δίπλα εις το "Μολών Λαβέ" και το "τι είχαμε, τι χάσαμε, ψωλέο σε ξεχάσαμε". Προεκάλεσε ήδη ενθουσιασμόν εις τον πρωθυπουργόν, ο οποίος, ως μέγας λάτρης των καινοτομιών, σκέπτεται να κάνει το επόμενον υπουργικόν συμβούλιον χωρίς καρέκλες (θα κληθεί μάλιστα και ο Αρχιεπίσκοπος να ψάλει τον Ακάθιστον Ύμνον). Μακάρι να κάνω λάθος, αλλά φοβούμαι ότι, μόλις η κυρία Άννα σύζυγος Γιώργου Νταλάρα σταματήσει να ακουμπά την καρέκλαν της, θα πούμε για ακόμη μίαν φοράν "πέρασε και δεν ακούμπησε".
Βεβαίως καλύτερα έτσι, την στιγμήν που άλλοι υπουργοί ετοιμάζονται να μας τον ακουμπήσουν...

3 σχόλια:

  1. χάθηκα στη μετάφραση, εεεεε...στις πληροφορίες. 48 οι υπουργοί ε? Ούτε Κογκρέσο να είχαμε βρε ΚωνΚαν. Με την Πάττυ δεν έχω πρόβλημα την Κορίνα την αγριόγατα μη μου διακόψεις γιατί θα γίνω Τούρκα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπαρχει μια ακομη λυσις. Η υιοθεσια.
    Ως συνονοματη, θα προσθεσω και το απογαλακτισμενο junior στο συναυλιακο βιογραφικο ρεπερτοριο της νεας μου μανουλας.

    Με τα slogans δυσκολευομαι, αλλα ευελπιστω πως παιρνοντας το ανναταλαρικο χρισμα, ολο και κατι ανταξιο θα πεταξει και ο δικος μου στομας για να ακουμπησει τις καρεκλες και τα λοιπα ψωλοειδη.

    Κωνσταντινε, σας αγαπω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητόν Pink_Fish, ομολογώ ότι την Κορίναν δεν επιθυμώ να την διακόψω όσο συγκλονιστικά νέα και αν έχω (αλήθεια, η Χουάνα η Παρθένα υπάρχει ακόμη ή ξεπαρθενιάστηκε και την σταμάτησαν;)

    Tzagalagabugu, δυστυχώς αι ατάκαι είναι κληρονομικόν χάρισμα της οικογενείας και δεν ξέρω αν θα λειτουργήσουν με υιοθεσία. Να ξέρετε όμως ότι και χωρίς υιοθεσία και εγώ σας αγαπώ (απόδειξις ότι θα επανέλθω συντόμως με ανάρτησιν η οποία θα είναι αφιερωμένη εις εσάς).

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι σεκρετικοί νοτάριοί μου θα παραλάβουν το σχόλιόν σας