Καλωσόρισμα

Εγώ, ο πρωτοπανεντιμοϋπέρτατος Κωνσταντίνος Καντακουζηνός, οι κουροπαλάτιοί μου, οι πρωτοσπαθάριοί μου, οι λογοθέτες μου, η κυρα-Μαριγώ η πλύστρα μου και η Σβετλάνα η μασέζ μου (σιάτσου) σας καλωσορίζουμε εις το ιστολόγιόν μου.

Τρίτη 27 Ιουλίου 2010

Πολυταλάντωσις


Διαπιστώνω ότι πολλοί δραστήριοι Έλληνες δεν αρκούνται εις την διασημότηταν που τους προσφέρει η ενασχόλησις με ένα επάγγελμα, αλλά επιθυμούν να διαπρέψουν εις περισσότερα ως άλλοι Leonardo da Vinci. Και για να μην νομίσει κανείς ότι είμαι εντελώς αρνητικός με την πολυπραγμοσύνην των διασήμων, θα πω ότι είναι πολλές φορές κατανοητόν, επί παραδείγματι, να βλέπει κανείς ηθοποιούς να γίνονται και σκηνοθέται - αν και πολλές φορές το πράγμα ξεχειλώνει (π.χ. εις την περίπτωσιν του συγγραφέως, ηθοποιού και σκηνοθέτου κ. Θοδωρή Αθερίδη).
Δεν θα αρχίσω το κράξιμον από τα εύκολα θύματα (μοντέλες και μοντέλους). Θα θυμηθώ την περίπτωσιν του κ. Δημητρίου Μαρωνίτη, ο οποίος, αφού διέπρεψε ως πανεπιστημιακός φιλόλογος, μεταφραστής και κριτικός, απεφάσισε το 1998 να κάνει το κομμάτι του και να εμφανισθεί ως ηθοποιός εις την Επίδαυρον (σημειωτέον ότι εις την παράστασιν συμμετείχε και η Ζουμπουλία-Ελισάβετ Κωνσταντινίδου καθώς και η Αφροδίτη Αλ Σάλεχ - όχι, το λινκ δεν παραπέμπει εις τας γυμνάς φωτογραφίας της εις το "Penthouse").
Το φαινόμενον όμως καταντά εκνευριστικόν, όταν βλέπει κανείς τον κ. Σταμάτη Κραουνάκη (σπουδαίος συνθέτης χωρίς αμφιβολία) πρωταγωνιστή εις την Επίδαυρον και μάλιστα με το Κρατικόν Θέατρον Βορείου Ελλάδος, δίχως να έχει περάσει από ουδεμίαν άλλην σκηνήν - πέρα από την Σπείραν-Σπείραν. Ειδικώς δε όταν δηλώνει πως έγινε ηθοποιός, γιατί το εμπεριείχε και πως αυτή η πράξις του είναι πολιτική και αποτελεί τροφή για το αριστερό του παρελθόν! (Να θυμίσω απλώς ότι οι μέγιστοι Έλληνες ηθοποιοί, πριν φτάσουν να πρωταγωνιστήσουν εις την Επίδαυρον, έπαιζαν ως κομπάρσοι - αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα τέτοια εποχή...)
Και επειδή ρέπω προς την γελοιότηταν, θα θυμηθώ έτερον πολυτάλαντον: εις μίαν συνέντευξιν του - εις το On-Off της Ελευθεροτυπίας, αν δεν με απατά η μνήμη μου (πλέον σκέτον Off, διότι έχει κλείσει) - ο κ. Δημήτριος Βλάχος (ακτινολόγος, ηχολήπτης, αθλητής, παρουσιαστής, μοντέλο, χορευτής, ηθοποιός) έλεγε ότι όνειρόν του είναι να παίξει εις την Επίδαυρον. Για την ώρα θα κάνει μάλλον φάρσες εις τον ANT1 μετά του κ. Σάββα Πούμπουρα.

Ιδού μερικοί ακόμα Έλληνες διάδοχοι του Leonardo da Vinci:
-Σάκης Ρουβάς: τραγουδιστής (να το αφήσω;), ηθοποιός, παρουσιαστής και εσχάτως και σχεδιαστής ρούχων.
-Ζέτα Μακρυπούλια: μοντέλο, παρουσιάστρια, τραγουδίστρια, ηθοποιός.
-Τζούλια Αλεξανδράτου: τραγουδίστρια, μοντέλο, μέλλουσα παρουσιάστρια, αποκαλυπτική δημοσιογράφος, ηθοποιός - ο επόμενος!
-Ναταλία Γερμανού: στιχουργός, δημοσιογράφος, ραδιοφωνική παραγωγός, παρουσιάστρια.
-Αλέξης Κωστάλας: εκφωνητής, σχολιαστής πατινάζ, παρουσιαστής κλασικής μουσικής, "Cyprus twelve points - Chypre douze points", κριτικός χορού.
-Τατιάνα Στεφανίδου: δημοσιογράφος, παρουσιάστρια, διαφημίστρια, πρωταθλήτρια προστίμων, άστεγη.
-Θέμος Αναστασιάδης: δημοσιογράφος, εκδότης, παρουσιαστής, ηθοποιός, κομιστής DVD (τα κομίζει είτε ως δώρα της εφημερίδος του είτε αυτοπροσώπως).
-Πετρούλα Κωστίδου: πανελίστρια, μετεωρολόγος, δημοσιογράφος, παρουσιάστρια (ενδεχομένως και πρωταγωνίστρια) φεστιβάλ πορνό (σημείωσις: η μόνιμη αποφώνησίς μου "ειμί Κωνσταντίνος και άρτι ωλοκλήρωσα" αποτελεί σεμνόν φόρον τιμής εις την πρώτην διδάξασα Πετρούλα: "Είμαι η Πετρούλα και μόλις τελείωσα").

Ο κατάλογος είναι ατελείωτος. Συμπληρώσατέ τον!

Ειμί Κωνσταντίνος ο ταλαντούχος και άρτι ωλοκλήρωσα.

4 σχόλια:

  1. Mετρ η πολυπραγμοσύνη των ατάλαντων, λειτουργεί ψυχωφελώς σε μια κοινωνία λαμογιάς και προχειρότητας. Ολοι μπορούμε τα πάντα και ουδείς είναι υπεύθυνος για τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάντως ο κραουνάκης τα πηγε πολυ καλα στην Επίδαυρο!
    Τον παρακολούθησα και μου αρεσε ολη η παρασταση!

    Κατα τα αλλα συμφωνώ πως χαθηκαμε στη μετάφραση...των ρόλων-επαγγελμάτων

    Καλά ειναι εδώ!

    Γουστάρω πολυ....

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Την παράστασιν δεν την παρηκολούθησα και δεν ειμαι εις θέσιν να εκφέρω γνώμην. Αυτό που με ενοχλεί είναι η αμετροέπεια εις την συνέντευξίν του και εν γένει αι καλλιτεχνικαί μεταγραφαί: δηλαδή μετά την κατάκτησιν μίας κορυφής το να πηδά κανείς από αυτήν εις άλλας κορυφάς (ενώ άλλοι, ταλαντούχοι ηθοποιοί, για να δουν Επίδαυρον έστω εις β' ρόλον, πρέπει να κάνουν πολυετήν ορειβασίαν).
    Ευχαριστώ διά τα καλά λόγια και να μας ξανάρθετε -θα κεράσω και γλυκόν ντοματάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι σεκρετικοί νοτάριοί μου θα παραλάβουν το σχόλιόν σας