Καλωσόρισμα

Εγώ, ο πρωτοπανεντιμοϋπέρτατος Κωνσταντίνος Καντακουζηνός, οι κουροπαλάτιοί μου, οι πρωτοσπαθάριοί μου, οι λογοθέτες μου, η κυρα-Μαριγώ η πλύστρα μου και η Σβετλάνα η μασέζ μου (σιάτσου) σας καλωσορίζουμε εις το ιστολόγιόν μου.

Τρίτη 6 Ιουλίου 2010

ΑΡΓΟ-ΓΗ

Με αφορμή την υπόθεσιν της "Αγρογής" θυμήθηκα την διαφήμισιν της Νέας Δημοκρατίας για το 8ον συνέδριόν της, εις την οποίαν ο πρόεδρός της κ. Α. Σαμαράς έλεγε για την Νέαν Δημοκρατίαν: "το κόμμα των αξιών και των αξίων".
Δεδομένου ότι εις την "Αγρογήν" προσελήφθησαν συγγενείς βουλευτών και υπουργών της ΝΔ με βιογραφικόν κοσμετολόγου, μακιγιέρ, αποφοίτου λυκείου και ιδιοκτήτου μπαρ (μερικοί εξ αυτών μάλλον αργόμισθοι), το σλόγκαν της Νέας Δημοκρατίας θα πρέπει να γίνει:
"το κόμμα των μετρητών και των μετρίων" - εκτός βέβαια αν έχει ήδη κατοχυρωθεί από το ΠΑΣΟΚ.

2 σχόλια:

  1. Θα παραπέμψω στο σχόλιο της blogodiaroia με το πολύ εύστοχο σκίτσο του σκιτσογράφου των "Νέων" Δημήτρη Χατζόπουλου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θα προσέθετα επίσης "το κόμμα της πλατείας και τη πελατείας", όπως και "το κόμμα του "πάρε" και του κουμ(πάρε)"

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι σεκρετικοί νοτάριοί μου θα παραλάβουν το σχόλιόν σας