Καλωσόρισμα

Εγώ, ο πρωτοπανεντιμοϋπέρτατος Κωνσταντίνος Καντακουζηνός, οι κουροπαλάτιοί μου, οι πρωτοσπαθάριοί μου, οι λογοθέτες μου, η κυρα-Μαριγώ η πλύστρα μου και η Σβετλάνα η μασέζ μου (σιάτσου) σας καλωσορίζουμε εις το ιστολόγιόν μου.

Πέμπτη 15 Ιουλίου 2010

Καραγκιόζ μπερντέ

Επιστρέφων εκ διακοπών εις την ακριτικήν Ελλάδα (έως την νήσον Ρω έφθασε η μεγαλειότης μου), προσπαθώ να πιάσω επάνω με τας ειδήσεις (αγγλιστί: catch up with the news). Πληροφορούμαι λοιπόν ότι συνέβησαν συνταρακτικά γεγονότα τα οποία και θα παρουσιάσω εις τους πολυπληθείς αναγνώστας μου που διψούν δια έγκυρον ενημέρωσιν:
Μαθαίνω ότι ο κ. Ν. Κωνσταντόπουλος, πρώην πρόεδρος του "Συνασπισμού της Αριστεράς και της Προόδου", επανήλθε εις το προσκήνιον ως πρόεδρος του "Συνασπισμού του Βγενόπουλου και του Βαρδινογιάννη". Το νέον κόμμα ιδρύθηκε προκειμένου να ηγηθεί της αντίδρασης του λαού εις την επίθεσιν που δέχεται από το μεγάλο κεφάλαιο. Ο κ. Κωνσταντόπουλος ευελπιστεί να αποτελέσει ο Παναθηναϊκός πρότυπον κολεκτίβας και διά τον λόγον τούτο σκοπεύει να κινηθεί επιθετικά εις τας μεταγραφάς προκειμένου να στελεχώσει το δ.σ. της ομάδος με λατινοαμερικάνους: Fidel Castro, subcomandante Marcos και José Mujica (πρόεδρος της Ουρουγουάης, γνωστός και ως El Pepe). Σειρά πολιτικών με λαμπρό παρελθόν θα ακολουθήσουν το παράδειγμα του κ. Κωνσταντόπουλου εις την κατάληψιν θέσεων της ποδοσφαιρικής εξουσίας: φήμαι λέγουν ότι τον Άρη θα αναλάβει ο Γιώργος Κατσιφάρας, τον ΠΑΟΚ ο Άκης Τσοχατζόπουλος, την ΑΕΚ ο Δημήτρης Τσοβόλας, τον Ολυμπιακό ο Κώστας Σημίτης, την Δόξα Κρανούλας η Ντόρα Μπακογιάννη και τον Κεραυνό Κερατέας ο Κώστας Καραμανλής.
Δεύτερη είδησις (οποιαδήποτε προσπάθεια σύνδεσης με την προηγουμένη είδησιν καταγγέλλεται ως προβοκάτσια): ο Καραγκιόζης κατά την Ουνέσκο είναι Τούρκος. Η αντίδρασις της ελληνικής κυβερνήσεως ήταν άμεση: κατήγγειλε αμέσως την Ουνέσκο ως όργανον των Ούνων και απεστόμωσε τους παραχαράκτας της Ελληνικής ιστορίας παραπέμποντας τους εδώ. Τα πράγματα ωστόσο περιπλέκει ο μπαρμπα-Γιώργος, ο οποίος έλαβε 160.000 ευρώ, προκειμένου να διαφημισθεί ως τουρκικόν προϊόν.
Τελευταία είδησις σημαντικοτέρα όλων (επαναλαμβάνω το disclaimer της προηγούμενης είδησης: "οποιαδήποτε προσπάθεια σύνδεσης με την προηγουμένην είδησιν καταγγέλλεται ως προβοκάτσια"): η Τατιάνα Στεφανίδου βρίσκεται εκτός ΑΝΤ1. Ως δηλώνει και η ιδία "ό,τι δεν με σκοτώνει με κάνει πιο δυνατή" (πλουσία ήθελε να πει, αλλά επενέβη η λογοκρισία του ΕΣΡ). Ακούγεται ότι η κ. Στεφανίδου ευρίσκεται εις συζητήσεις με άλλους τηλεοπτικούς σταθμούς. Φήμαι λέγουν ότι παρά τον κατατρεγμόν από τον ΑΝΤ1 θα διατηρήσει το επίπεδόν της αναλαμβάνοντας την εκπομπήν "Η εποχή των εικόνων" (εκπομπή εικαστικών της ΕΤ1) ή τον "Εξάντα" (σχεδιάζει ήδη ταξίδιον εις την Νιγηρία, προκειμένου να επιμεληθεί ντοκιμαντέρ αναφορικώς με την σχέσιν των Yoruba με τους Euroba - ιδέ ανάρτησιν 2 Ιουλίου κάτωθι).

Ειμί Κωνσταντίνος ο καραγκιοζοπαίχτης και άρτι ωλοκλήρωσα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι σεκρετικοί νοτάριοί μου θα παραλάβουν το σχόλιόν σας