Καλωσόρισμα

Εγώ, ο πρωτοπανεντιμοϋπέρτατος Κωνσταντίνος Καντακουζηνός, οι κουροπαλάτιοί μου, οι πρωτοσπαθάριοί μου, οι λογοθέτες μου, η κυρα-Μαριγώ η πλύστρα μου και η Σβετλάνα η μασέζ μου (σιάτσου) σας καλωσορίζουμε εις το ιστολόγιόν μου.

Δευτέρα 26 Ιουλίου 2010

Απορία ιπταμένου

"Το ΔΣ της Ένωσης Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας αποφάσισε σε έκτακτη συνεδρίαση το Σάββατο την αυστηρή τήρηση των διεθνών κανονισμών για τη χωρητικότητα του εναέριου χώρου, επιτρέποντας συγκεκριμένο αριθμό πτήσεων ανά ώρα." (πηγή in.gr).
Απεφάσισε την αυστηρήν τήρησην των διεθνών κανονισμών; Άρα μέχρι τώρα ήταν χαλαρή η τήρησις; Και πόσο χαλαρή; Δηλαδή και εις τον ελληνικόν αέρα - ως και επί της ελληνικής γης - οι κανόνες υπάρχουν απλώς για να πιάνουν χώρον εις τους φακέλους κάποιων γραφείων και ουχί διά να εφαρμόζονται.
Εάν τα πράγματα είναι έτσι, ο ακόλουθος διάλογος απηχεί την πραγματικότητα:
- ΟΑ202: Πύργε, να ξεκινήσω διαδικασία προσγείωσης;
- Πύργος ελέγχου: Ναι μωρέ, κάπου θα σε στριμώξουμε κι εσένα. Πόσο την έχεις; (σ.σ. την άτρακτο εννοεί ο πύργος)
- ΟΑ202: 35.
- Πύργος: Χμ, έχω δει και μεγαλύτερα.
- ΟΑ202: Πύργε, η AF105 είναι μπροστά μου.
- Πύργος: Παίξε με τα φώτα να κάνει δεξιά και προσπέρνα την.
- ΟΑ202: Πύργε, είναι κι άλλοι μπροστά μου.
- Πύργος ελέγχου: Ναι, έχει λίγο μποτιλιάρισμα σήμερα, γιατί κάνουν έργα. Σβήσε τη μηχανή και περίμενε. (σ.σ.: είμεθα και οικολόγοι: μην καίει τζάμπα το τζάμπο)

Σημείωσις: Όταν ο πύργος ελέγχου έχει κλειστόν τον ασύρματον, από την συχνότητά του ακούγεται η "Χαλαρουίτα".

Ειμί Κωνσταντίνος ο χαλαρός εναέριος ελεγκτής και άρτι ωλοκλήρωσα.

3 σχόλια:

  1. Mετρ επιτέλους γινόμεθα ευρωπαίοι!
    Ο εναέριος χώρος δεν είναι αμέρικαν μπαρ. Μπάτε σκύλοι αλεστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και με την επικείμενη έλλειψιν καυσίμων θα γίνουν ευρωπαϊκοί και οι αυτοκινητόδρομοί μας. Μήπως τελικώς η ευρωπαϊκή ολοκλήρωσις δεν είναι τίποτα άλλο από μια γενική απεργία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι ίσως αν φυτρώσουν οι κεντρικοί δρόμοι γρασίδι να γίνουμε και Ολλανδία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι σεκρετικοί νοτάριοί μου θα παραλάβουν το σχόλιόν σας