Καλωσόρισμα

Εγώ, ο πρωτοπανεντιμοϋπέρτατος Κωνσταντίνος Καντακουζηνός, οι κουροπαλάτιοί μου, οι πρωτοσπαθάριοί μου, οι λογοθέτες μου, η κυρα-Μαριγώ η πλύστρα μου και η Σβετλάνα η μασέζ μου (σιάτσου) σας καλωσορίζουμε εις το ιστολόγιόν μου.

Κυριακή 25 Ιουλίου 2010

Pest Repeller


Το κλείσιμον του "τρωκτικού" δεν θα μπορούσε να μείνει ασχολίαστον από το παρόν ιστολόγιον.
Και τούτο όχι μόνον διά λόγους αλληλεγγύης (τουτέστιν γράφομεν αμφότεροι παρεμφερείς μαλακίας - αν και οφείλω να ομολογήσω πως ολιγώρησα και δεν έχω ακόμη αναρτήσει κάτι σχετικώς με το ότι δεν πατιέται το πλήκτρον 6 του κινητού μου) ή διότι έβλεπα εκεί διάφορα τινά που θα έρχονταν αργότερα εις το ηλεκτρονικόν μου ταχυδρομείον ως spam (εκ του σπάω-σπώ, διότι κάποιοι εξ ημών τσιτώνομεν και σπάμ' την οθόνη διαβάζοντάς τα). Εκείνο που ζήλευα εις το "τρωκτικόν" ήταν ότι είχε το θάρρος της γνώμης του (άσχετον εάν ύστερα από μερικές μέρες τού περνούσε: γι' αυτό και παραπέμπω εις άλλον ιστότοπον, διότι η συγκεκριμένη ανάρτησις κατέβηκε - αφήνω κατά μέρους το ότι ξέχασαν να συμπεριλάβουν εις την λίσταν τον κομιστή των 5,5 εκατομμυρίων ευρώ). Υπάρχει άλλωστε και σχετική ελληνική παροιμία: "Είδα και παραείδα, αλλά ποντικιού ψωλή δεν είδα" (μετά συγχωρήσεως). Κυρίως όμως ενθουσιάζομαι, διότι αποδεικνύεται ότι το "τρωκτικόν" ήταν ακόμα ένα γνήσιον τέκνον της "Αυριανής", του "Θέματος", της "Espresso" (αλλά και των υπολοίπων εφημερίδων των οποίων αι καλύτεραι στήλαι είναι είτε παραπολιτικαί είτε υμνολόγια κάποιου φορέα εξουσίας είτε σκανδαλοθήρες του αντιπάλου του), της Ζούγκλας, του Όλα, των δελτίων ειδήσεων, των ριάλιτι, των μεσημεριανάδικων και των υπολοίπων διαμορφωτών της κοινής γνώμης. Συνελόντι ειπείν: αι εφημερίδαι ήσαν κίτριναι, τα περιοδικά το ίδιο, η τηλεόρασις ομοίως - το διαδίκτυον εις το πηγάδιον εκατούρησε; Έπρεπε να κιτρινίσει και αυτό.
Δυστυχώς το "τρωκτικόν" δεν είναι το μόνον και δυστυχώς το κλείσιμό του δεν θα σημάνει απολύτως τίποτα. Λυπούμαι, αλλά φαινόμενα τρωκτικολαϊκισμού θα συνεχίσουν, όσο η σοβαρότης και η ανεξαρτησία λείπει από τους θεσμούς. Διότι όταν η κοινωνία είναι κατοικίδιον χάμστερ, η δικαιοσύνη τυφλοπόντιξ, η αντιπολίτευσις σκύλος που γαβγίζει και δεν δαγκώνει (άλλωστε γάτα θέλομεν, όχι σκύλον) και η δημοσιογραφία τσιντσιλά των επιχειρηματικών συμφερόντων (δεν θα μιλήσω δια την κυβέρνησιν, διότι η παρούσα ανάρτησις θα γίνει περισσότερον χιουμοριστική από όσον επιθυμώ), τα ηλεκτρονικά τρωκτικά θα πολλαπλασιάζονται με τους ίδιους απιστεύτους ρυθμούς με τους οποίους πολλαπλασιάζονται τα αληθή τρωκτικά - άλλωστε όταν λείπει η γάτα, χορεύουν τα ποντίκια (ιδίως δε τα ποντίκια των pc). Το αποτέλεσμα είναι ότι τον ελεγκτικόν ρόλον όλων των παραπάνω θα προσπαθήσουν να αναλάβουν πλέον τα τρωκτικά. Και το πρόβλημα είναι ότι αληθινές αποκαλύψεις για σοβαρά ζητήματα μπορεί όντως να γίνονται μέσα εις τον ορυμαγδόν της ξεφτίλας, της στοχοποιήσεως και του λαϊκισμού, προκειμένου να ενδυναμωθεί η θέσις των τρωκτικών εις την κοινωνίαν. Κοινώς: είναι πλέον τα τρωκτικά που μας στήνουν φάκα.
Έτσι όπως έχει διαμορφωθεί η κατάστασις, φως εις το τούνελ δεν βλέπω. Και έως ότου το σκάψει ο μετροπόντικας και μας καταπιεί όλους, το μόνον που μένει είναι η σχετική γελοιότης των πραγμάτων να γίνει απόλυτος. Διά τούτο ας αναφωνήσωμεν:
"Το troktiko απέθανε. Ζήτω το tr0ktik0!" - και διά τους Θεσσαλονικείς: "ζήτω το proktiko".

Ειμί Κωνσταντίνος ο γάτος (χρρρ!) και άρτι ωλοκλήρωσα.

Υ.Γ. Εις τας ομοιότητας του παρόντος ιστολογίου και του "τρωκτικού" δεν συμπεριλαμβάνω την ανωνυμίαν, διότι διαθέτω ονοματεπώνυμον (Κωνσταντίνος Καντακουζηνός) και διεύθυνσιν (Παλάτιον των Βλαχερνών -εάν δεν με ευρείτε εκεί, αναζητήσατέ με εις το τζυκανιστήριον όπου μπορεί να παίζω πόλο με τον μπαρμπα-Γιάννη, ειδάλλως χτυπήσατε το κουδούνι εις το Μέγα Παλάτιον). Εάν είναι επείγουσα ανάγκη να επικοινωνήσετε μαζί μου, αφήσατε μήνυμά σας εις τον σακελλάριον - εάν δεν είναι ο ίδιος εκεί, εις την Τίνα Σακελλαρίου. Τηλέφωνον δυστυχώς δεν μπορώ να δώσω, διότι αφενός θα κατακλεισθεί από κλήσεις θαυμαστριών και αφετέρου θα φαίνομαι αγενής, αφού δεν θα μπορώ να σας καλέσω - ως εδήλωσα ήδη, δεν μπορώ να πληκτρολογήσω το 6. Μπορείτε όμως να αφήνετε τα σχόλιά σας εις το ιστολόγιόν μου ανερυθριάστως.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι σεκρετικοί νοτάριοί μου θα παραλάβουν το σχόλιόν σας