Καλωσόρισμα

Εγώ, ο πρωτοπανεντιμοϋπέρτατος Κωνσταντίνος Καντακουζηνός, οι κουροπαλάτιοί μου, οι πρωτοσπαθάριοί μου, οι λογοθέτες μου, η κυρα-Μαριγώ η πλύστρα μου και η Σβετλάνα η μασέζ μου (σιάτσου) σας καλωσορίζουμε εις το ιστολόγιόν μου.

Κυριακή 7 Αυγούστου 2011

Η Ιουλία Πόντια

Εν όψει: α) της διακοπής της απεργίας των ταξιτζήδων, β) του προσωπικού μου κολλήματος με τα συγκεκριμένα πρόσωπα και γ) του καψίματος που έχω υποστεί από τα κυνικά καύματα των ημερών (αγγλιστί dog days), αναστέλλω την θερινήν αποχήν μου από τα ιστολογικά μου καθήκοντα, για να ασχοληθώ με μίαν συγκλονιστικήν είδησιν της εγχωρίου σόου-μπιζ.

Ραγδαίαι είναι αι εξελίξεις αι σχετικαί με την κινηματογραφικήν υπερπαραγωγήν "Οι Πόντιοι Next Generation" - η ταινία έχει απασχολήσει ήδη τα ΜΜΕ, αφού θα συμμετάσχει και ο Παναγιώτης Ψωμιάδης (είναι πολύ πιθανόν μάλιστα η ταινία να κερδίσει το επόμενον Όσκαρ καλύτερου καρτούν). Ωστόσο το περιστατικόν που εσημειώθη προχθές ξεπερνά κάθε προηγούμενον, καθώς θυμίζει κόντρες χολυγουντιανών σταρ της δεκαετίας του 1950 ("All about Eve" κι έτσι):
Όπως με ενημερώνει η Espresso, η Βασίλισσα της Νύχτας Ζωζώ Σαπουντζάκη απεχώρησε μόλις έμαθε ότι θα συμπρωταγωνιστήσει με την Βασίλισσα της Πίστας Ιουλία Αλεξανδράτου! Συγκεκριμένως, η Ζωζώ Σαπουντζάκη θα υποδυόταν την ηγουμένην και η Ιουλία την παραστρατημένην που θα γινόταν μοναχή. Μόλις η Ζωζώ έμαθε ποία είναι η υποψηφία που θα εκείρετο (wow! Κωνσταντίνε, είσαι σε φόρμα!) μοναχή, προετίμησε να συνεχίσει τον μοναχισμόν εν Κινέτα με αποτέλεσμα να αντικατασταθεί από άλλην ηθοποιόν. 

Πολλά τα σκοτεινά σημεία της ιστορίας. Πολλαί και αι απορίαι που μου δημιουργούνται:
1) Γιατί τα γυρίσματα γίνονται εν Μεγάλω Πεύκω, κέντρον εκπαιδεύσεως των Ειδικών Δυνάμεων; Ποιος δεν θέλει να αγιάσει η Ιουλία;
2) Η μοναχική κουρά περιλαμβάνει ακριβώς αυτό που λέγει η λέξις: κουρά, δηλαδή κούρεμα τελετουργικόν. Ποιος σατανικός εγκέφαλος εσκέφθη αυτήν την φαινομενικά αθώαν τελετήν, ώστε να υφαρπάξει την βαρύτιμον τρέσαν της Ιουλίας;
3) Τίθεται σημαντικότατον θεολογικόν ζήτημα: οι Ιεροί Μοναχικοί Κανόνες επιτρέπουν κουρά μόνον επί φυσικής τρίχας ή δέχονται και τρέσα; Επειδή το έψαξα και ουδείς εκ των Πατέρων της Εκκλησίας έχει ασχοληθεί με τρέσες, παρακαλώ να συγκληθεί Οικουμενική Σύνοδος, ώστε να αποφανθεί επί της εγκυρότητος κουράς σε τρέσα. Βεβαίως ελλοχεύει ο κίνδυνος νέου Σχίσματος μεταξύ Τρεσικών και Αντιτρεσικών.
4) Ποιος επιθυμεί την ρήξιν μεταξύ της Βασίλισσας της Νύχτας και της Βασίλισσας της Πίστας; Η προσωπική μου γλωσσολογική ερμηνεία (=συγκερασμός Νύχτας-Πίστας) είναι ότι μάλλον η Βασίλισσα της Νύστας επιθυμεί να τις φτάσει Στα Άκρα (και δεν εννοώ την Λαίδη του ελληνικού μας τραγουδιού).
5) Γιατί αι μοναχαί εις την φωτογραφίαν της Espresso φέρουν το καθολικόν σχήμα; Ποια υπόγεια μηνύματα της μισητής Ουνίας, του Παπισμού και του ηγέτου του, του προβατόσχημου λύκου (γνωστού εις τους σιωνιστικούς κύκλους με την κωδικήν ονομασίαν "Πάπας Βενέδικτος ΙΣΤ'") επιδιώκει να μετακενώσει η ταινία εις την νεολαίαν μας χρησιμοποιώντας τις δύο βασίλισσές μας;
6) Γιατί επέλεξαν την Ιουλία ως παραστρατημένη που επιθυμεί να γίνει μοναχή; Δεν έχει απαγγείλει Ελύτη; Δεν έχει τραγουδήσει Χατζιδάκι; Δεν έχει δηλώσει ότι θα βοηθήσει την οικονομίαν μας; Τι άλλο θέλουν πια από την Ιουλία οι απηνείς διώκτες της; Να σκύψει πάνω από το τελευταίον θεώρημα του Φερμ(ου)ά(ρ);
7) Είναι η Ιουλία Πόντια; Επιθυμεί κάποιος να υπονομεύσει την επιτυχημένην της κινηματογραφικήν καριέραν, την οποίαν έχω αναλύσει εδώ και εδώ; Ή πρόκειται για ακόμη μίαν εκδήλωσιν του πολυπλεύρου ταλέντου της;
8) Γιατί ο σκηνοθέτης Όμηρος Ευστρατιάδης αφήνει να αιωρούνται αισχρά υπονοούμενα για το περιεχόμενον της ταινίας, λέγοντας ότι "η Τζούλια έπαιξε τον ρόλο της με τον καλύτερο τρόπο";
9) Τελικώς η ταινία είναι σίκουελ του έπους "Οι Πόντιοι" ή της ιταλικής ταινίας "Οι γυμνοί έρωτες μιας μοναχής" (όπως μετεφράσθη κατά λέξη ο τίτλος "Suor Letizia");

10) Και το κρισιμότερον ερώτημα που νομίζω ότι γκρεμίζει ολοσχερώς την αξιοπιστίαν του ρεπορτάζ (αν και υπογράφει ο Αλκίνοος Μπουνιάς - και, ξέρετε, εγώ Αλκίνοο Μπουνιά τρελό ρισπέκτ):
Υπάρχει άνθρωπος που μπορεί να αντικαταστήσει επαρκώς την Ζωζώ Σαπουντζάκη;

Ειμί Κωνσταντίνος ο Πόντιος και άρτι ωλοκλήρωσα.

Υ.Γ.1: Γνωρίζει κανείς αν προβλέπεται σκηνή με Παναγιώτη Ψωμιάδη και Ιουλία Αλεξανδράτου; Εάν ναι, τότε υποψιάζομαι ότι πρόκειται ουχί περί κωμωδίας ουδέ περί ερωτικής ταινίας, αλλά μάλλον περί ανατριχιαστικού σπλάτερ.
Υ.Γ.2: Δεν καταλαβαίνω για ποιον λόγον εδημιουργήθη η ρήξις. Αι δύο βασίλισσαι έχουν συνυπάρξει αρμονικώς εις λίσταν καλεσμένων που εδημιούργησα προ έτους για τον γάμον του Νικολάου (ουχί Ευαγγελάτου αλλά Γλύξμπουργκ) και της Τατιάνας (ουχί Στεφανίδου αλλά Μπλάτνικ).
Υ.Γ.3: Bonus βίντεο από το πατρινό καρναβάλι του 1992 με την Ζωζώ να χορεύει ενδεδυμένη "βέρα Μακεδόνα", όπως λέγει και η ιδία (αν και απ' όσο ξέρω στην μακεδονική φορεσιά δεν περιελαμβάνοντο τα μίνια) - για να καταλάβουν μερικές-μερικές ότι εκτός από βασίλισσα της Νύχτας είναι και βασίλισσα της Ημέρας ("και βασιλιάς Καρνάβαλος" θα προσθέσουν μερικοί από τους κακοπροαίρετους και φαρμακόγλωσσους αναγνώστας μου):

24 σχόλια:

  1. Κωνσταντίνε, αυτή η σύρραψις εικόνων απο το παρελθόν είναι - αν μη τι άλλω - προφητική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. η βέρα μακεδόνα, τουλάχιστον, ότι έκανε, το έκανε κρυφά. δεν το έβγαλε σε σιντί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ Εύρε, ο Κωνσταντίνος Καντακουζηνός φημίζεται και για τις προφητικές του ικανότητες. Να, τις προάλλες είχα προτείνει σε φίλο να αγοράσει ιταλικά και ισπανικά ομόλογα και να τοποθετήσει τα χρήματά του στην Proton Bank.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητή ria, το σημαντικόν δι' εμέ είναι ο καλλιτέχνης να μοιράζεται την τέχνην του με τον λαόν του. Αυτό δεν κάνω και εγώ; (Αναφέρομαι εις το παρόν ιστολόγιον και ουχί σε προσεχές μου DVD).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ καλά κάνατε και διακόψατε τας διακοπάς. Αυτά είναι σοβαρά θέματα. Δεν πρέπει να τα περνάμε στο ντούκου.
    Αχ, λίγα θα έχει να αντέξει η επόμενη γενιά, το "next generation" της έλειπε...
    Μακάρι, πάντως, να υπάρξει σκηνή με τον Πανίκα και την Γιούλα για να έχω κι εγώ η ραδιοφωναντζού να λέω...
    Διότι πόσο να πω πια για την οικονομία και τους οίκους αξιολόγησης στας εκπομπάς μου;
    Θα πλήξει στο τέλος το κοινόν!

    ΥΓ. Κάποιος φούρνος θα γκρεμίστηκε. Την ανάρτηση την διάβασα όλη με μιάς!
    ΥΓ 2. Ο Πιέρ ντε Φερμά είχει δίκιο!
    Για τον Γκόλντμπαχ δεν είμαι σίγουρη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. OXI Δεν υπάρχει άνθρωπος που να μπορεί να αντικαταστήσει τη Ζωζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. νομίζω μετά από τέτοιες εξελίξεις δεν μένει τίποτα άλλο παρά να μεταναστεύσουμε σε ένδειξη συμπαράστασης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπητή Αθηνά, κατά πρώτον, δεν ευρισκόμην σε διακοπάς, διότι ο Κωνσταντίνος Καντακουζηνός δεν κάνει ποτέ διακοπές (αυτά είναι για την πλεμπαρία που δουλεύει).
    Κατά δεύτερον, γιατί αποκαλείτε Γιούλα την Ιουλία; Υπονοείτε μήπως ότι είναι δεύτερη (http://www.slang.gr/lemma/show/gioula_13184);

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αβαδίστ, ήμανε σίγουρος ότι θα συμφωνούσαμε. Αν βρείτε τον Αλκίνοο Μπουνιά, ρίξτε του εκ μέρους μου μπουνιά (για να μάθει να μην παίζει με την Ζωζώ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητή Μάνα, η σκέψις σας μου δημιουργεί αντίστροφα αντανακλαστικά: γιατί να μην σας στείλουμε εις Κύπρον το συνεργείον, τους ηθοποιούς, τα σκηνικά (φαντάζομαι ότι και αυτά θα είναι μεγαλειώδη) και γενικώς όλην την παραγωγήν της ταινίας "Οι Πόντιοι Next Generation"; Όχι τίποτα άλλο, αλλά αφού δεν έχετε ρεύμα, υπάρχει η ελπίς να μην γυριστεί ΠΟΤΕ η εν λόγω ταινία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κωνσταντίνε, δεν μένει παρά να ανοίξετε μια εφημερίδα εδώ στην Μεγαλόνησο και θα δείτε πόσο το κρύο ρεύμα μαλάκυνσης θα σας παρασύρει. Σε τι αναφέρεσθε όταν λέτε πως δεν έχουμε ρεύμα. Τς Τς...

    Οφείλω να ομλογήσω πως το slang.gr μου χαρίζει άκοπο γέλωτα εδώ και χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπητέ Εύρε, η αλήθεια είναι ότι κάποτε είχε γράψει μια εφημερίδα σας για μένα (και δεν αναφέρομαι στον Κωνσταντίνο Καντακουζηνό), αλλά, ενώ υποτίθεται ότι το κείμενον ήτο για καλόν, τελικώς ήτο τόσο πολύ γεια-σου, ό,τι-να-'ναι και τρεις-λαλούν-και-δυο-χορεύουν που καλύτερα να μην έγραφαν τίποτις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. η ΖΩΖΩ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ και δε θελω αηδιες, ποια βισση !
    ασε που δεν εκανε ποτε τσοντες τη ζωη της, τις ζουσε ιδιωτικα το κοριτσι! ε τωρα εκλεισε και κανα εργοστασιακι επειδη εφαγε τα λεφτα του αλλου, σιγα το θεμα πως κανετε ετσι
    γουη λαβ ζωζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ....τι σημαινει εκειτερο;;;;
    αχαχαχα

    εγω και η ελληνικη γλωσσα εχουμε κοψει επαφες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αγαπητέ άσωτε, τέτοιες λεπτομέρειες δεν γνωρίζω για την Ζωζώ. Όταν διαβάσω την βιογραφία της, θα σας πω (μετά την βιογραφίαν του μπάρμπα μου που διάβασα τις προάλλες, έχω εθιστεί).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγαπητέ dimitris.jp, προς στιγμήν εδυσκολεύθην να σας καταλάβω (το "εκειτερο" μου ηκούσθη ιαπωνικόν, αλλά μετά συνειδητοποίησα ότι αναφέρεσθε εις τον παρατατικόν γ' ενικού προσώπου του "κείρομαι", το "εκείρετο" = κουρεύομαι - κείρομαι μοναχός είναι έκφρασις που σημαίνει "γίνομαι μοναχός", διότι τους κουρεύουν).
    Δεν γνωρίζω την ακριβή μετάφρασιν της λέξεως εις την ιαπωνικήν, ωστόσο δείτε εδώ:
    http://el.wiktionary.org/wiki/%CE%BA%CE%B5%CE%AF%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%B1%CE%B9

    Αν αντέχετε το φιλολογικόν κάψιμον, μπορείτε να δείτε και εδώ:
    http://www.perseus.tufts.edu/hopper/text?doc=Perseus%3Atext%3A1999.04.0057%3Aentry%3Dkei%2Frw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δαγκωτο Ζωζώ. Όταν ανεβασμένη σε τραπέζι θα εξαγγέλει στο λαό της Κινέτας πως θα του φέρει νερό, τότε μπορεί και να την δεχτώ την Ιουλία.

    Μέχρι τότε κάνε πέρα να περάσει η πραγματική ντίβα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. καταρχην να ζητησω συγγνωμη για το λαθος μου αλλα φταιει η μακροχρονη παραμονη μου εις την Απω Ιωνια.

    καλα το δευτερο λινκ σκετο καψιμο!!!! οταν φορτωσε η σελιδα ενιωσα τα ματια μου να λιωνουν αχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πυρόλυση-πυρπόληση10 Αυγούστου 2011 στις 11:50 π.μ.

    Αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ Κωνσταντίνε,
    για τα άλλα ερωτήματά σου δεν έχω απάντηση μόνο για το νούμερο (2):Ο σατανικός εγκέφαλος είμαι εγώ.Αφού δεν κατάφερα να πάρω την τρέσα μέσα από τους διαγωνισμούς για τον εορτασμό 1 ΕΤΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ χρησιμοποίησα τα μέσα που έχω και βρέθηκε αυτή η λύση.Απλό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ τα έχω ακούσει αυτά που αναφέρει ο Άσωτος για την Ζωζώ από τον παππού μου, που δεν ήταν κουτσομπόλης και ήταν και φιλοβασιλικός, οπότε αλήθεια είναι μάλλον. Μαγκιά της!
    Δεν χρειάστηκε να κάνει ογκομέτρηση φιαλών αφρωδών οίνων για να γίνετε συζήτηση!


    υ.γ. Μου κάνει πολύ surreal όλο αυτό και με τρομάζει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αγαπητή Hitori Tana, αν στην Κινέτα δεν έχουν νερό, ας πιουν νερό με όζον.

    (Σύγχρονη παραλλαγή της γνωστής ρήσεως με το παντεσπάνι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αγαπητέ dimitris.jp, μπορεί να λείπετε καιρόν, αλλά βλέπω ότι Λιακόπουλον πιάνετε εν Ιαπωνία ("Άπω Ιωνία").

    Δεν θέλω να σας τρομάξω, αλλά ο δεύτερος σύνδεσμος κυκλοφορεί ανάμεσά μας και εις έντυπον έκδοσιν, γι' αυτό να είσθε προσεκτικός στα βιβλιοπωλεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αγαπητή πυρόλυση, ελπίζω την βαρύτιμον τρέσαν να την τοποθετήσετε εντός χρυσής λάρνακος, όπως της αξίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αγαπητέ vassiliostales, κατά πρώτον, το πρόβλημα θα ήτο αν συζητούσαμε για Ζωζώ και Τζούλια και δεν ήμασταν σουρεάλ.
    Κατά δεύτερον, συγχαρητήρια διά τον πάππον σας και φαντάζομαι (από το όνομά σας) ότι και εσείς είσθε φιλοβασιλικός, αφού σχολιάζετε εδώ (μη μου πείτε μόνον ότι ως βασιλιά εννοείτε εκείνον τον γιαλαντζί τον ξενόφερτον, διότι θα γίνουμε από δυο βασίλεια βασιλείς).
    Κατά τρίτον, αν ενδιαφέρεσθε, βρήκα συνέντευξιν της Ζωζούς στην Ρέα Τουτουντζή στα αρχεία της ΕΡΤ (αυτό κι αν είναι σουρεάλ):
    http://www.ert-archives.gr/V3/public/pop-view.aspx?tid=73842&tsz=0&act=mMainView

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι σεκρετικοί νοτάριοί μου θα παραλάβουν το σχόλιόν σας