Καλωσόρισμα

Εγώ, ο πρωτοπανεντιμοϋπέρτατος Κωνσταντίνος Καντακουζηνός, οι κουροπαλάτιοί μου, οι πρωτοσπαθάριοί μου, οι λογοθέτες μου, η κυρα-Μαριγώ η πλύστρα μου και η Σβετλάνα η μασέζ μου (σιάτσου) σας καλωσορίζουμε εις το ιστολόγιόν μου.

Κυριακή 3 Απριλίου 2011

Αποκαλυπτικές απαντήσεις

Διακόπτω την απουσίαν μου, διότι ηύρον (χμ, παραμένω σε φόρμα) το ακόλουθον παίγνιον ερωτήσεων εις το ιστολόγιον του ασώτου και, μολονότι το γαϊδούρι δεν με εκάλεσε να συμμετάσχω (βέβαια και εγώ εις παλαιοτέραν πρόσκλησίν του εις αντίστοιχον παίγνιον τον έγραψα κανονικώς), την φοράν τούτην θα δώσω καυτάς απαντήσεις.

What do you order at Starbucks? 
Εις τα Αστροδολάρια (αγγλιστί Starbucks) παραγγέλνω συνήθως λευκά φύλλα τσαγιού πλάτους 0,58 εκατοστών και μήκους 1,45, κομμένα με χρυσά δρεπάνια από 12 δεκαεξάχρονες παρθένες στις 06.33 το πρωί, όταν οι τελευταίες δροσοσταλίδες σπαρταρούν ακόμη επάνω εις τα φύλλα του τεϊοδένδρου εις την επαρχίαν Γιουνάν. 
Τι μου φέρνουν, είναι άλλη ιστορία.

What's one thing in your closet that you cannot live without?
Ο μπάρμπας μου, ο Ιωάννης ΣΤ' (όταν παίζουμε κρυφτόν).

What's one thing that most people probably wouldn't know about you? 
Ότι είμαι ο Κωνσταντίνος Καντακουζηνός. Και για όσους ξέρουν τον Κωνσταντίνο Καντακουζηνό, ότι αυτός είμαι εγώ.

Name one thing that you want to do before you die
 Να μπουσουλήσω τον ισημερινόν της Γης (με στάσιν 15 ημερών ανά 10 μέτρα).
 
 What's one food that you cannot live without?

 What quote/phrase do you live your life by?
Λέγε πόσα...
 
What's your number one most listened song on iTunes?
Στο iTunes; Τόσο δεδομένον πλέον; Πάντως έχω κολλήσει εσχάτως με τούτο εδώ:
 
What kind of style would you define yourself as having? 
Αυτοκρατορικόν chic

Favorite number
1.648.234,577  
 
Two hobbies
Γράψιμον και κράξιμον (το παρόν ιστολόγιον τα συνδυάζει αμφότερα)

Two pet peeves
Αφού ανοίξαμε λεξικόν, απαντούμε:
1. Η ανοησία
2. Η βρομιά

Guilty Pleasure
Δελτίον ειδήσεων Star
 
Ποιο είναι το αγαπημένο σου vampire

Αγαπημενα Cartoon 
Nu pogodi: για την μουσικήν (πολύ μπροστά για καρτούν), τον κάφρον λύκον και το μακιγιάζ τραβεστί του λαγού.

Ποιο είναι πιο σημαντικό;  αγάπη, φήμη, δύναμη ή  λεφτά;
Να φημίζεσαι για την δυνατήν σου αγάπην για λεφτά (τελικώς είμαι καλός εις το να συνδυάζω όποιες λέξεις μου δοθούν - τα ίδια βεβαίως έλεγε και ο Βίκτορ Φρανκεστάιν για τις δημιουργικές του ικανότητες)
 
 Αν μπορούσες να ζεις σε οποιαδήποτε χρονική περίοδο, ποια θα ήταν, και γιατί;
 Το 2347, που θα εορτάσουμε τα 1000 χρόνια από την άνοδον του μπάρμπα μου εις τον θρόνον με γίδα βραστή και γλέντι μέχρι πρωίας.

 Μπορείς να θυμηθείς, τι έκανες σαν σήμερα, ένα χρόνο πριν;
Έναν χρόνον πριν ουχί, αλλά θυμούμαι ολίγον πιο παλαιά: στις 3 Απριλίου του 1559 ήμουν καλεσμένος εις την συνθήκην ειρήνης του Cateau-Cambrésis, αλλά δεν είχε πολλήν αριστοκρατίαν (π.χ. η Ελισάβετ Α' της Αγγλίας μας έγραψε κανονικώς στέλνοντας μιαν δευτεράντζαν ως πρεσβευτήν), γι' αυτό και εγώ θα εκδικηθώ την διάδοχόν της, την Ελισάβετ Β': αντί να πάω αυτοπροσώπως μετά του μπάρμπα μου εις τον γάμον του εγγονού της, θα στείλω πρεσβευτήν.
Ενδιαφέρεται κανείς; 

Ειμί Κωνσταντίνος και άρτι ωλοκλήρωσα.

Υ.Γ. Το παρόν συνετάγη, επειδή ηύρον χρόνον, αλλά θα αργήσω να ξαναβρώ.

16 σχόλια:

  1. το χιούμορ σου είναι παρά πάνω από βιτριολικό!με έκανες και γέλασα πολύ!
    σε ευχαριστώ για αυτό!
    είσαι πραγματικά αστείρευτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εξαίρετος όπως πάντα... (Να πάω εγώ στο γάμο;!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να μπουσουλήσω τον ισημερινόν της Γης (με στάσιν 15 ημερών ανά 10 μέτρα).

    Βλέπω τον Χάροντα να αποκτάει τικ αγαπητέ!!!!χαχαχαχαχα
    Καλή εβδομάδα και την αγάπη μας
    Και χωρίς ίχνος μομφής προς την εκλαμπρότητά σας:(Σταματήστε να τους Ψηφίζετε..."Φτύστε" τους!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νόμιζα οτι απτη ντουλάπα σου δεν λείπει η εξωγήινη. Τι απέγινε αλήθεια αυτή;
    Για τη Τζούλια ούτε λέξη;
    Ή μήπως ο αγαπημένος σου αριθμός έχει να κάνει με το σκορ της που σ'άρέσει να κρατάς;
    χιχιχιιχ
    Καλημέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. επστρεψες και παιρνε με αγαπημενη αισθησις
    ε /? δεν ειναι ετσι το ποιημα? τι μας νοιαζει
    αχ μας ελειψες ρε καντακουζινα το ξερεις
    το μπλογκο χωριο χωρις εσενα ειναι σαν την βισση χωρις τον καρβελα, σα ζαμπον χωρις λιπαρα, σαν τα κουτσομπολιστικα περιοδικα χωρις φωτος τις ελενης της μενεγακη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πεθαίνω με τις απαντήσεις σου. Αυτοκρατορικό chic, αυτό με το μπουσούλισμα, το γλέντι με γίδα βραστή χουχαχαχαχα, το δελτίο ειδήσεων του Στάρ οχοοχοχο πεθαίνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απολαυστικός και μου λειπεις!!!!!

    Γυρνα πισωωωωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπητοί αναγνώσται, είναι προ(το)φανές ότι εκτιμάτε τας κλασικάς αξίας και σας ευχαριστώ. Για να σας ανταμείψω, σας υπόσχομαι ότι θα επανέλθω έως το τέλος του μήνα με σχόλιον για τον πριγκιπικόν γάμον Γουίλιαμ-Κέιτ. Θα σχολιάσω μερικά μόνον σημεία που χρήζουν διευκρινήσεων:
    AnD, συγχαρητήρια για την συνδυαστικήν σας δεινότητα: η εξωγήινη της αναρτήσεως της 19ης Μαρτίου 2011 παραμένει εντός της ντουλάπας και, όταν επιλέγω την ανοιξιάτικην ενδυμασίαν μου, εκλιπαρεί για ολίγον ήλιον, αλλά ας πρόσεχε.
    Stinky Racoon, βεβαίως να πάτε εις τον γάμον του Γουίλιαμ: άλλωστε φημολογείται ότι το δέρμα του Γουίλιαμ Α' του Κατακτητού είχε την εκ γενετής ιδιότητα να βρομοκοπά, επομένως θα θυμίσετε εις τους Βρετανούς από πού κρατάει η σκούφια της Μοναρχίας τους.
    Άσωτε, μην με μπλέκετε με μπλογκοχωριά, χωριάτες, γιδοτύρι και προβατίνες, διότι θα γίνουμε από δυο ανάκτορα άνακτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. majestad, εζωγραφίσατε. Σας μιλάω εντελώς de profundis.
    Mία απορία: γιατί οι μισές ερωτήσεις ήταν ελληνικά και οι άλλες μισές στα φραγκολεβαντίνικα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. What kind of style would you define yourself as having?
    Αυτοκρατορικόν chic

    χαχαχα. θα πέσω κάτω από τα γέλια. επίσης ΛΕΓΕ ΠΟΣΑ θέλεις για να δεχτείς να γνωριστούμε...όχι πως ζω Ελλάδα βέβαια. λατρεύω το χιούμο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αυτό το "λέγε πόσα" με έβαλε σε υποψίες. μήπως είσαι λογιστής? μόνο οι λογιστές έχουν αυτή τη περίοδο πολύ δουλειά. το βρήκα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Apos, οι ερωτήσεις είναι μισές-μισές (ελληνικά-αγγλικά) 1) γιατί έτσι τις βρήκα και 2) διότι μου είναι αδιάφορον: ακόμη και εις τα γιαπωνέζικα να ήσαν, εγώ αυτά που μου 'ρθαν να πω θα τα έλεγα.

    She demon, αν αναγράψω το ποσόν θα πέσει ο μπλόγκερ, επομένως αρκεσθείτε εις το χιούμο(ρ) μου.

    Kapsere, επιμένετε και εσείς να μάθετε λεπτομερείας σχετικώς με το πρόσωπόν μου, αλλά νομίζω ότι έχω αποκαλύψει ήδη πολλά εδώ: http://konstantinoskantakouzinos.blogspot.com/2010/10/blog-post_31.html

    Σχετικώς με την υπόθεσίν σας, σφάλλετε και τούτο διότι αυτήν την περίοδον εκτός από τους λογιστάς έχουν δουλειά και άλλα επαγγέλματα: οι τραπεζίτες, οι διαφημιστές του Jumbo, οι εκτροφείς προβάτων, οι υπουργοί (καλά για αυτούς δεν είμαι και τόσο σίγουρος) κ.α. ωστόσο δεν ανήκω εις ουδεμίαν από τας ως άνω κατηγορίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. απόλαυση είστε Μεγαλειότατε :)))))
    κ εγώ στο ΛΕΓΕ ΠΟΣΑ¨,πέθανα...
    αλλά οι συνειρμοί μου, με πήγαν
    σε πληρωμένη φαντασίωση....
    (οτι κ καλά, δίνεις όσα όσα για να ζήσεις ό,τι θες...)
    ;)
    Keep Writing!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγαπητή Stella, το πήγατε πολύ μακριά και έχασα τον δρόμον. Πάντως αν επιθυμείτε πληρωμένας φαντασιώσεις, ενημερώσατέ με (125 ευρώ/λεπτόν - πλέον ΦΠΑ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι σεκρετικοί νοτάριοί μου θα παραλάβουν το σχόλιόν σας