Καλωσόρισμα

Εγώ, ο πρωτοπανεντιμοϋπέρτατος Κωνσταντίνος Καντακουζηνός, οι κουροπαλάτιοί μου, οι πρωτοσπαθάριοί μου, οι λογοθέτες μου, η κυρα-Μαριγώ η πλύστρα μου και η Σβετλάνα η μασέζ μου (σιάτσου) σας καλωσορίζουμε εις το ιστολόγιόν μου.

Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010

Χρυσόβουλον περί της χρήσεως των τηλεχειριστηρίων

Το χειρόγραφον του μπάρμπα μου
(Ο Κωνσταντίνος Καντακουζηνός μιλάει πάντα με ντοκουμέντα)

Επειδή διεπίστωσα ιδιαίτερον ενδιαφέρον των αναγνωστών μου σχετικώς με τας αναρτήσεις τας αφορώσας εις την ελληνικήν τηλεόρασιν, αποκαλύπτω την σειράν των καναλιών εις το τηλεχειριστήριον, όπως την έχει προβλέψει με αυτοκρατορικόν Χρυσόβουλον ο μπάρμπας μου ο Ιωάννης ΣΤ' (εν παρενθέσει οι παρατηρήσεις μου):


Ιωάννης εν Χριστώ τω Θεώ πιστός βασιλεύς και αυτοκράτωρ Ρωμαίων ο Καντακουζηνός (χμ, πιστός; Εγώ για αθεόφοβον τον έχω. Χμ, των Ρωμαίων; Μάλλον των εν Ελλάδι ιθαγενών)

Έν ονόματι του πατρός καί του Υιού καί του Αγίου πνεύματος Ιωάννης πιστός ορθόδοξος βασιλεύς και αυτοκράτωρ Ρωμαίων ο Καντακουζηνός (άσε τις προσευχές και τις επαναλήψεις, μπάρμπα, και έλα εις το ψητόν)

πάσιν οίς το παρόν ημών ευσεβές επιδείκνυται σιγίλλιον (τώρα μας έστειλες αδιάβαστους...)

και επειδή μέσα εις την απέραντον αγάπην μας και το συνεχές ενδιαφέρον μας διά τους υπηκόους μας δεν επιθυμούμε  να τους κουράζουμε (κάπως καλύτερα, αλλά γιατί λέει "εμείς"; Μάλλον επειδή ακούει συνέχεια Χατζηγιάννη -"εμείς οι δυο σαν ένα")

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΣΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΑΓΚΙΕΣ ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΟΥΜΕ
(αυτός είσαι!)

Τα κανάλια εις όλα τα τηλεχειριστήρια οφείλουν να έχουν τρεις σειράς πλήκτρων με τρία πλήκτρα εκάστη (κοινώς: τα τρία του επί τρία):
Πρώτη σειρά με θέμα "αποκαλύψεις και καταγγελίαι":
1. Kontra Channel
2. Extra 3 (τα κανάλια Kontra και Extra πρέπει να είναι δίπλα διά να ενημερώμαστε ευκόλως διά τας αποκαλύψεις με μίαν κίνησιν του δακτύλου)
3. Alter (διά συμπληρωματικάς αποκαλύψεις)

Δεύτερη σειρά με θέμα "χαλάρωσις και υπνωτισμός" (το Alter λειτουργεί και ως συνδετικός κρίκος με την κατηγορίαν ταύτην):
4. Star Channel (διά χαλάρωσιν)
5. Alpha (διά περισσοτέραν χαλάρωσιν)
6. Mega (διά υπνωτισμόν)

Τρίτη σειρά με θέμα "ψυχαγωγία":
7. High TV (δια χορόν μέχρι πρωίας με μαγνητοσκοπημένα πανηγύρια, συναυλίας εις πολιτιστικά κέντρα του 56ου χιλιομέτρου Εθνικής Οδού Αθηνών-Λαμίας και κοπές πιτών του Συλλόγου Απανταχού Αργιθεατών Φαρσάλων)
8. Mad TV (διά την παρακολούθησιν τρισδιάστατων θαυμάτων της τεχνολογίας ως αυτό
9. Τηλεάστυ (διά την ψυχαγωγίαν των ιθαγενών με εκπομπάς του μέλλοντος περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Βουλευτού κ. Βελόπουλου σχετικώς με εξελίξεις της αρχαιολογίας και δηλώσεις του Αρχηγού ο οποίος, όταν αποκαταστήσει την βασιλείαν του μπάρμπα μου θα ορισθεί Μέγας Λογοθέτης -κοινώς: να 'χαμε να λέγαμε...)


ΕΤ-1, ΝΕΤ, ΕΤ3, Βουλή και λοιπά απαγορεύονται ως βλαπτικά (τις κυβερνητικές θέσεις άλλωστε μπορείτε να τις πληροφορείσθε από το Mega).

Επιπλέον όλαι αι τηλεοράσεις της επικράτειάς μας θα παραμένουν ανοιχταί τουλάχιστον από τις 07:00 έως τις 00:00. Ουδείς θα μένει ανενημέρωτος, δι' αυτό και ένα τουλάχιστον μέλος της οικογενείας θα ευρίσκεται πάντοτε έμπροσθεν της συσκευής, ώστε να ενημερώνει τα υπόλοιπα διά τας αποκαλύψεις τας σχετικάς με επικείμενους γάμους, φωτογραφίσεις, αποκλειστικάς δηλώσεις και τα λοιπά. Οι παραβάται θα τιμωρούνται με υποχρεωτικήν παρακολούθησιν του "Αξίζει να (μην) ζεις".

Το ακριβές υποχρεωτικό πρόγραμμα παρακολουθήσεως θα ανακοινωθεί μόλις ξεκινήσει και η Τατιάνα.

Διά τους παραπάνω λόγους παραγγέλουμε και εξασφαλίζουμε όλοι οι σακελλάριοι (και η Τίνα, μπάρμπα;), οι γενικοί και στρατιωτικοί λογοθέτες, οι έφοροι των βασιλικών κουρατορίων, ο επί του θείου ημών ταμείου Φύλαξ (τον Τσουκάτο εννοείς, μπάρμπα;), οι πρωτονοτάριοι, οι χαρτουλάριοι (ΦΤΑΝΕΙ!), και, για να μην το κουράζουμε, οι 768.009 υπάλληλοι της αυτοκρατορικής μου διοικήσεως (πρωτοπόρος και εις την απογραφήν ο μπάρμπας) να φροντίσουν διά την απόλυτον εφαρμογήν του παρόντος ευσεβούς χρυσοβούλου λόγου μας.

Εγένετο τόδε κατά τον Σεπτέμβριον μήνα της δεκάτης πέμπτης από αρχής της καισαρικής ινδίκτου (1η Σεπτεμβρίου είναι η καισαρική ίνδικτος) του πρώτου έτους (1347) της βασιλείας μας.

Ιωάννης πιστός ορθόδοξος βασιλεύς και αυτοκράτωρ Ρωμαίων ο Καντακουζηνός (το 'παμε αυτό).

Διά την αντιγραφήν:
Ειμί Κωνσταντίνος ο τηλεοπτικός πρωτονοτάριος και άρτι ωλοκλήρωσα.

13 σχόλια:

  1. Και τον είχα σε εκτίμησιν τον Ιωάννην!
    Κωνσταντίνε, πάρτε του το τηλεχειριστήριον από τας χείρας, είναι επικίνδυνος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. επειδη σου δινω ιδεες αβιαστα αβαδιστα θελω να με κανεις πατρικιο , τι μονοχα η κουλα? θελω και γω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχαχαχα

    Κανονικά επρεπε να απαγορευτει η παρακολουθηση χαζοκουτιου!

    τεσπα, ασπαζομαι τις θεσεις ενός αυτοκράτορος και υποσχομαι να βλεπω μια ώρα κάθε μέρα την εκπομπή Δέστε τους με τον αγαπημενο μου Νικο Μουτσινα!

    Μετά θα σας κανω αναμετάδοση!


    @Αωστος γιος
    ρε μη ζηλευεις!!!!!!!!
    Θα σε βάλει στην προσωπική μου φρουρά να μου κουνάς την βεντάλια στις ζέστες και να μου κρατας το μπουρνουζι στα κρυα ενω εγω θα απολαμβανω ενα χαλαρο μπανακι στην πισινα των ανακτορων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητή κυρία Ντρουσίλα, βασιλική διαταγή και τα σκυλιά δεμένα (αν και εις την τηλεόρασιν αι σκυλούδαι αλωνίζουν αδέσποται).

    Αγαπητή Coula, αναμένω την αναμετάδοσιν. Μπορεί να συμβάλετε εις την αναθεώρησιν του Χρυσοβούλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητέ άσωτε, η παρούσα ανάρτησις αποτελεί απόρροια των δύο χθεσινών μου αναρτήσεων. Η δική σας άλλωστε περί ξανθών της τηλεοράσεως προέκυψε μετά την δικήν μου περί Kontra, αν αυτό εννοείται περί ιδεών. Αυτά για την ιστορίαν -όχι ότι έχει και μεγάλη σημασία από πού πηγάζει η έμπνευσις κάθε φορά: όλοι την ίδιαν τηλεόρασιν έχομεν δυστυχώς. Συμπτώσεις συμβαίνουν, όπως με την αγαπητήν αβάδιστη που είχε το ίδιο θέμα και το διεπίστωσα λίγη ώρα αφού ολοκλήρωσα την ανάρτησίν μου. Ομολογώ πάντως ότι ετοίμαζα ανάρτησιν για ένα θέμα το οποίο καλύφθηκε αλλού και αυτολογοκρίθηκα.

    Τώρα όσον αφορά τους πατρικίους και εδώ οφείλω μιαν εξήγησιν: η λίστα αποτελεί κατάλοιπον των πρώτων ημερών του παρόντος ιστολογίου, όταν ήρθα από το ιστολόγιον της Δεσποινίδος Ματίνας που δεν είχε φίλους -η αντιπαθεστάτη. Την λίσταν την ανανεώσα βεβαίως έκτοτε μερικές φορές, αλλά η χρήσις της εγίνετο με συγκεκριμένον τρόπον που δεν μπορώ να εξηγήσω τώρα και ουσιαστικώς δεν την χρησιμοποιώ πλέον. Θα έπρεπε συνεπώς να καταργήσω κάποιους πατρικίους ή και όλους, αλλά είναι ολίγον τι αγενές.
    Θα προσθέσω πάντως για την ώραν, μέχρι την προσεχή συνολικήν αναμόρφωσιν της λίστας (με την σύμφωνην γνώμην του μπάρμπα που χρίζει τους πατρικίους) και άλλα ιστολόγια που παρακολούθώ, όπως το δικό σας και της κυρίας Ντρουσίλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Δραπέτη,
    θα πρέπει να πεθάνεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Mετρ εξανίσταμαι!
    Next Top Model? ΑΝΤ1? Μον ντιεεεε... δεν ξέρω τι να υποθέσω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπητέ δραπέτα, αγαπητή Coula, υπάρχουν θανάσιμοι κίνδυνοι και ο μπάρμπας δεν αστιεύεται εις θέματα TV.
    Αγαπητή αβάδιστη, η λίστα του μπάρμπα είναι εξαιρετικά ανελαστική: θέλει μόνον την πιο σκληρή τρασιά και ουχί την λάιτ θρασκιά.

    Νομίζω, αγαπητοι μου, ότι μάλλον πρέπει να ανατρέψω τον μπάρμπα μου και να γίνω εγώ χαλίφης στη θέση του χαλίφη (χμ, αυτοκράτωρ, πώς το λένε...;)
    Προς τούτο ξεκίνησα ήδη να διαβάζω σχετικώς, διά να είμαι έτοιμος:
    http://thesisold.ekt.gr/thesis/id/5987
    Όποιος θέλει αξιώματα υπό την βασιλείαν μου ας ακολουθήσει. Ήδη ετοιμάζω λίσταν με καίσαρες, παρακοιμώμενους, πρωτοσπαθάριους... Κανονίστε την πορείαν σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μεγαλειότατε, δεν είδα κάποιο χρυσόβουλον δια το έγκριτον Αθήνα Τιβί και ανησυχώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητή πασταφλώρα, με νεότερον αναγκαστικόν του διάταγμα ο μπάρμπας μου θα συγχωνεύσει το Αθήνα TV με το High TV: ο Αλέξανδρος Πετρίδης μπορεί να παρουσιάζει εκεί την εκπομπή του που, κατά τους ισχυρισμούς του πάντοτε, (δεν) την βλέπει όλη η Ελλάδα (κατά τους δικούς μου ισχυρισμούς έχω ήδη κερδίσει 7 Πούλιτζερ, 4 Νόμπελ και 13 Μπούκερ). Άλλωστε τα τελευταία βίδεοκλιπ της δεκαετίας του '90 και τα εκπληκτικά προϊόντα τηλεπωλήσεων του καναλιού τα βλέπομεν εις και εις άλλας οάσεις ψυχαγωγίας, ως το Τηλεάστυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. και πριν γράψω τα δικά μου, αλήθεια να σε ρωτήσω: με τον Αλέξανδρο πως δεν έχεις ασχοληθει ΑΚΟΜΑ? Εννοείται ότι θα κάνεις ξεχωριστή ανάρτηση. Στο θέμα μας: Το δικό μας τηλεχειριστήριο έχει Θέση 21. Nickelodeon, Θέση 24. 0-6, Θέση 16: MAD TV, Θέση 26:ΜΤV. Α, έχουμε και το EXTRA 3 και τον Κουρή αλλά δε θυμάμαι που, πάντα τα βρίσκω με το ζάπινγκ. Στις θέσεις 1-20 διάφορα ποιοτικά και μη κανάλια, στις θέσεις 27-μέχρι όσο πάει διάφορα "καμμένα" και random τσοντοκάναλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπητή Pink_Fish, τον Αλέξανδρον (τον Μεγαλέξανδρο εννοείτε, φαντάζομαι), δεν τον πιάνω, διότι σκεφθείτε τι θα γίνει αν εις την ερώτησιν "ζει ο βασιλιάς Αλέξανδρος" η σωστή απάντησις είναι "ζει"; Δεν πρόκειται να δούμε θρόνον εμείς οι διάδοχοι εις τον αιώνα τον άπαντα. Τώρα σχετικώς με τα κανάλια ενθουσιάστηκα με τα τσοντοκάναλά σας: σε ποια περιοχή μένετε να στρέψω προς τα εκεί την κεραίαν μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι σεκρετικοί νοτάριοί μου θα παραλάβουν το σχόλιόν σας