Καλωσόρισμα

Εγώ, ο πρωτοπανεντιμοϋπέρτατος Κωνσταντίνος Καντακουζηνός, οι κουροπαλάτιοί μου, οι πρωτοσπαθάριοί μου, οι λογοθέτες μου, η κυρα-Μαριγώ η πλύστρα μου και η Σβετλάνα η μασέζ μου (σιάτσου) σας καλωσορίζουμε εις το ιστολόγιόν μου.

Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010

Το 10 το καλό

Αν και αι ημέραι είναι πιεστικαί, μου είναι δύσκολον να κόψω τας δύο έξεις μου: την τηλεόρασιν και την ενημέρωσιν των αναγνωστών μου. Δι' αυτό και διά ακόμη μίαν φοράν θα σας ενημερώσω σχετικώς με την ζώνην του λυκόφωτος (ήτοι κανάλια εξορισμένα εις αριθμούς άνω του 15 εις το τηλεχειριστήριον).
Φαίνεται λοιπόν ότι η μεταβίβασις του καναλιού 10 από τον κ. Γ. Τράγκα εις τον κ. Κυριακίδη αλλάζει το ύφος του καναλιού και εισάγει καινοτομίας. Αντί να ξοδεύσει 1,5 εκατομμύριον όπως η ΕΡΤ επί κ. Παναγόπουλου (που τώρα από τον Σκάι την κατηγορεί για σπατάλας!), ο καινούργιος ιδιοκτήτης εφαρμόζει νέαν, πρωτοποριακήν μέθοδον: οι παρουσιασταί θα πάρουν το κανάλι επάνω τους -κυριολεκτικώς, αν και με την απαραίτητον στρας τσαχπινιάν:



Ειμί Κωνσταντίνος ο τηλεπαρουσιαστής και άρτι ωλοκλήρωσα.

Υ.Γ.1: Αντιλαμβάνεσθε όλοι ότι η συγκεκριμένη εκπομπή με ενδιέφερε. Ουχί βεβαίως διότι είμαι εθισμένος εις το διαδίκτυον, αλλά διότι είμαι έφηβος από το 1347.
Υ.Γ.2: Αν η ιδέα αντιγραφεί, φαντάζομαι ότι εις το "Star" θα φοράνε άστρον, εις τον Alpha το γράμμα Α και εις τον Αnt1 κεραίαν. Εις το Σκάι τι θα φοράνε; Μπλουζάκια με φωτογραφίαν από το βόρειον σέλας;
Υ.Γ.3: Εις το αγαπημένον μου Kontra Channel προτείνω φωτογραφίαν του τυφώνος.

5 σχόλια:

  1. Απίστευτο..:ρ




    Στην ΕΡΤ τι θα φοράνε;; Κάτι πράσινο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ΔΡαπέτης κάτι πράσινο μάλλον το mega θα φοράει!!!

    Το mega είναι πιο πράσινο κι από την κρατικη! Ελεος!!

    Καλημερες Κon..Kan

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μεγαλειότατε απορώ κι εξίσταμαι, στο Mad τούδε κι εφεξής θα φορούν ζουρλομανδύες; Οι τρυφερες παρουσίες θα εμφανίζονται ωσάν την Τρελλέ του Σαγιό; (Αν κι έχουν αυτό το πράγμα που λέει τα κινηματογραφικά νέα για να κομποζάρει με το λογότυπο).

    Στο Μέγκα θα δούμε την Όλγα να Τρέμει με καπέλο ουρανοξύστη; Καπέλο Τιτανικό; Δεν ξέρω. προτείνω να συσταθεί μια στυλιστική επιτροπή να παρθούν αποφάσεις...

    Αχ κι έει φύγει (χρόνια τώρα) ο Τέρενς απ τον ΑΝΤ1. Πόσο θα θελα να τον δω ντυμένο κεραία....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ δραπέτα, αγαπητή (Cou)Coula, είσθε αμφότεροι προκατειλημμένοι: το ΕΣΡ δεν νομίζω να έχει καταδικάσει την ΕΡΤ για παραβίασιν της πολυφωνίας και εις το Mega έχει κάνει μίαν απλήν σύστασιν για μικρότερην προβολήν του ΚΚΕ, άρα το χρώμα τους είναι το λευκότερον λευκόν της αγνότητος.

    Αγαπητέ σουρικάτε, έχετε δίκιον διά το Mad, αν και ο κριτικός του νομίζω πως είναι από άλλον (διαστημικόν) σταθμόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι σεκρετικοί νοτάριοί μου θα παραλάβουν το σχόλιόν σας