Καλωσόρισμα

Εγώ, ο πρωτοπανεντιμοϋπέρτατος Κωνσταντίνος Καντακουζηνός, οι κουροπαλάτιοί μου, οι πρωτοσπαθάριοί μου, οι λογοθέτες μου, η κυρα-Μαριγώ η πλύστρα μου και η Σβετλάνα η μασέζ μου (σιάτσου) σας καλωσορίζουμε εις το ιστολόγιόν μου.

Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2010

Χρόνια πολλά!

Αφιερωμένο εις το κόμμα που ξεκίνησε ως ΠΑΚ (Πανελλήνιο Απελευθερωτικό Κίνημα), συνέχισε ως ΠΑΣΟΚ (Πανελλήνιο Σοσιαλιστικό Κίνημα) και καταλήγει ως ΣΟΚ (Συλλογικός Οικονομικός Καταστροφέας):




Χωρίς σχόλια:
"Η πορεία προς την υποτέλεια, την υπονόμευση των εθνικών μας συμφερόντων, τη διάβρωση της λαϊκής κυριαρχίας, τον οικονομικό μαρασμό και την εκμετάλλευση του Έλληνα εργαζόμενου πρέπει να ανακοπεί..."
"Βασικός κυριαρχικός στόχος του Κινήματος είναι η δημιουργία πολιτείας απαλλαγμένης από ξένο έλεγχο ή επεμβάσεις, πολιτείας απαλλαγμένης από έλεγχο ή επιρροή της οικονομικής ολιγαρχίας, πολιτείας ταγμένης στην προστασία του Έθνους και στην υπηρεσία του Λαού..."
"Έχει ο Λαός μας πικρή πείρα από τους κομματικούς σχηματισμούς του παρελθόντος που στηρίζονταν στη φεουδαρχική σχέση ανάμεσα σε ηγέτες και βουλευτές, ανάμεσα σε βουλευτές και κομματάρχες, ανάμεσα σε κομματάρχες και ψηφοφόρους. Από κομματικούς μηχανισμούς που είχαν αντικαταστήσει τις αρχές, το πρόγραμμα και τις δημοκρατικές διαδικασίες με το ρουσφέτι και το παρασκήνιο..."
"Αυτή η πορεία προϋποθέτει για το σήμερα ορατό μέλλον... την κοινωνικοποίηση του χρηματοδοτικού συστήματος στο σύνολό του, των βασικών μονάδων παραγωγής, καθώς και του μεγάλου εισαγωγικού και εξαγωγικού εμπορίου..."
(Αποσπάσματα από το πτώμα της ιδρυτικής διακηρύξεως αρχών και στόχων του ΠΑΣΟΚ της 3ης Σεπτεμβρίου 1974)

Ας είναι ελαφρύ το χώμα που τη σκεπάζει.
Να ζήσεις ΠΑΣΟΚ.
Ή καλύτερα να ζήσουμε να σε θυμόμαστε.


Ειμί Κωνσταντίνος ο εορτάζων και άρτι ωλοκλήρωσα.

1 σχόλιο:

Οι σεκρετικοί νοτάριοί μου θα παραλάβουν το σχόλιόν σας