Καλωσόρισμα

Εγώ, ο πρωτοπανεντιμοϋπέρτατος Κωνσταντίνος Καντακουζηνός, οι κουροπαλάτιοί μου, οι πρωτοσπαθάριοί μου, οι λογοθέτες μου, η κυρα-Μαριγώ η πλύστρα μου και η Σβετλάνα η μασέζ μου (σιάτσου) σας καλωσορίζουμε εις το ιστολόγιόν μου.

Σάββατο 18 Δεκεμβρίου 2010

Κωνσταντίνος ο Μονομάχος

Η απεργία των δημοσιογράφων συνεχίζεται (και μπερδεύει: έβλεπα χθες παντού κυριακάτικες εφημερίδες και, νομίζοντας ότι είναι Κυριακή, έβαλα ΕΤ-3 για να ακούσω το κήρυγμα του Άνθιμου). Ωστόσο η απουσία των δημοσιογράφων είναι μάλλον ασήμαντος. Και τούτο διότι τόσες μέρες που δεν απεργούσαν ΟΥΔΕΙΣ ησχολήθη με ένα καυτόν ζήτημα που σας παρουσιάζω σήμερον σε πανελλήνια αποκλειστικότητα - είμαι σεμνός και δεν λέγω "παγκόσμια", διότι μπορεί τα τσακάλια του Daily Observer της Γκάμπια να το έχουν ήδη εντοπίσει. Πρόκειται για σχέδιον νόμου (θα το βρείτε εδώ μέχρι να ψηφισθεί και να γίνει νόμος του Κράτους), το οποίον φέρει τίτλον: "Εξορθολογισμός και βελτίωση στην απονομή της ποινικής δικαιοσύνης". Ανάμεσα σε διάφορα ανορθολογικά και βαλτωτικά υπάρχει εις το τέλος και ένα άρθρον το οποίον καταργεί ορισμένας διατάξεις, μεταξύ των οποίων και τα άρθρα 316-321 του Ποινικού Κώδικος (ΠΚ), τα οποία απαγορεύουν και τιμωρούν την μονομαχίαν. Σειρά Γάλλων βασιλέων, όπως ο γνωστός μας από την προηγουμένην ανάρτησιν Ερρίκος Δ', προσεπάθησαν να απαγορεύσουν τον ευγενή τούτον τρόπον επιλύσεως των διαφορών, αλλά ευρέθησαν ενώπιον του μεγέθους του κυρίου Καστανίδη, ο οποίος συνέτριψε όλους τους βασιλείς επαναφέρων την μονομαχίαν.
Λέγουν διάφοροι άσχετοι ότι αι συγκεκριμέναι διατάξεις καταργούνται, επειδή είναι παρωχημέναι και η τιμωρία μιας μονομαχίας μπορεί να γίνει μέσω άλλων διατάξεων, ωστόσο εγώ λέγω ότι, ενώ έως τώρα υπήρχαν διατάξεις που τιμωρούσαν την μονομαχίαν, πλέον τέτοιες δεν θα υπάρχουν.
Η συγκεκριμένη επιτυχία του κυρίου Καστανίδη είναι μία από τις λίγες που κινούνται εις κατεύθυνσιν εναρμονίσεώς μας με την Ευρώπην και τας παραδόσεις της και ελπίζω να ληφθεί υπόψην εις την βαθμολογίαν μας από την τρόικαν. Εις την επαναφοράν της μονομαχίας θα αντισταθούν βεβαίως οι συνήθεις ύποπτοι: κομμουνισταί, αναρχικοί, πλεμπαρίαι, δευτεράντζαι, λαϊκούραι και λοιπά ζωντανά (θα ξεχνούν μάλλον ότι οι πρόγονοί τους μονομαχούσαν με μαχαίρια), αλλά η αριστοκρατία, που τιμά τον θεσμόν, δεν θα καμφθεί και ετοιμάζει ήδη ξίφη και πιστόλια.
Να σημειώσω ότι ανάμεσα εις τας διατάξεις που καταργούνται είναι και εκείνη του άρθρου 321 ΠΚ, η οποία τιμωρούσε διευθυντή εφημερίδος ή περιοδικού που καταχώριζε δημοσιεύματα σχετικά με την πρόκλησιν ή την διεξαγωγήν μονομαχιών. Η κίνησίς αυτή ερμηνεύεται ως προσπάθεια να τονωθεί οικονομικά ο χειμαζόμενος Τύπος (αντικαθιστώντας την κρατικήν διαφήμισιν με τις πληρωμένες καταχωρήσεις των μονομάχων) και να αρθεί ένας απαράδεκτος περιορισμούς της ελευθερίας του Τύπου. Ο κ. Ψυχάρης και ο κ. Κωστόπουλος θα μπορούν πλέον άφοβα να δημοσιεύουν τα σχετικά νέα και θα ανοίξουν έτσι μία νέαν εποχήν εις την ελληνικήν δημοσιογραφίαν. Εις το ίδιο πλαίσιον, το παρόν ιστολόγιον μετατρέπεται εις δημοσιογραφικόν και θα δημοσιεύει ανακοινώσεις μονομαχιών (τιμές χονδρικής, μόνον 300 ευρώ το κεφάλι - ειδικαί τιμαί δια γκρουπ και φοιτητάς - προλάβετε!)


Μόλις ψηφισθεί το νομοσχέδιον θα ξεκινήσω μονομαχίες με διαφόρους εχθρούς μου. Ιδού μία πρόχειρος λίστα εκείνων που θα δεχθούν ράπισμα από το αυτοκρατορικόν μου  χειρόκτιον (λαϊκιστί γάντι): Σταματίνα Τσιμτσιλή, Θέμος Αναστασιάδης,  Κώστας Χατζηδάκης (θα του ζητήσω να μονομαχήσουμε με γροθιές αντί για όπλα), Γιώργος Παπανδρέου (η μονομαχία θα γίνει με ταυτόχρονη μετάφραση), Τζούλια Αλεξανδράτου (θα δεχθεί υπό τον όρον ότι θα προστεθεί εις την μονομαχίαν ένα "ύψιλον"), Θοδωρής Δρακάκης, βασίλισσα Ελισάβετ, Τατιάνα Στεφανίδου (η οποία θα δηλώσει: "δεν με νοιάζει αν χάσω στην μονομαχία, αρκεί να κάνει νούμερα"), Άνγκελα Μέρκελ, Βάσια Λόη, Πάπας Βενέδικτος, Μάριο Βάργκας-Λιόσα (εκτός αν μου επιστρέψει το Νόμπελ που μου πήρε μέσα από τα χέρια),  Δημήτρης Δρούτσας (αυτός θα χάσει και χωρίς αντίπαλον), Βέρα Λάμπρου, Κωνσταντίνος Μητσοτάκης (αν και φοβούμαι ότι αυτόν ούτε σφαίρες δεν τον πιάνουν), Μαρκ Ζούκεμπεργκ, μητροπολίτης Άνθιμος, Νίνο, Βάνα Μπάρμπα (αυτή θα χρησιμοποιήσει το σπαθί της), Ράσελ Κρόου (για να δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος του..), Άδωνις Γεωργιάδης, Αλέξης Κωστάλας, Κώστας Μαρτάκης, Δημοσθένης Λιακόπουλος, Εύα Καϊλή αλλά και ζευγάρια όπως: Άννα και Γιώργος Νταλάρας, Καραμεροχαριτάτοι, Σκορδολιαγκαίοι (μ' ένα σμπάρο δυο τρυγόνια) και πολλοί, πολλοί, πάρα πολλοί άλλοι...
Παρακαλούνται όσοι ενδιαφέρονται να γίνουν μάρτυρές μου ή να στελεχώσουν το συμβουλίον τιμής να αποστείλουν βιογραφικά (με γυμνήν φωτογραφίαν για εμψύχωσιν των μονομάχων) εις το konstantinos.kantakouzinos@gmail.com


Εσκέφθην να κλείσω την ανάρτησιν με βίδεο μονομαχίας μεταξύ δύο Γάλλων βουλευτών το 1967, η οποία θεωρείται ως η τελευταία εν Γαλλία (ο λόγος ήτο ότι ο ένας είπε τον άλλον "ζώον" - αν ίσχυε αυτό εις τα καθ' ημάς, θα είχε ξεκληριστεί το γένος των Ελλήνων). Υποψήφια βίδεα για την συνοδείαν της παρούσης αναρτήσεως ήσαν επίσης ερμηνείαι μίας εκ των αγαπημένων μου αριών, δηλαδή της άριας του Λένσκυ προ της μονομαχίας εις την όπεραν "Ευγένιος Ονιέγκιν" του Τσαϊκόφσκυ (αγαπημένη ερμηνεία εδώ, άλλως υποτιτλισμένη εδώ - υπάρχει και μία ακόμη αγαπημένη από πανάγνωστον ρώσον τενόρον ονόματι Denis Korolev, αλλά, αν βάλω ακόμη έναν σύνδεσμον, μάλλον θα με προκαλέσετε σε μονομαχίαν).
Ωστόσο, επειδή επιθυμώ να το ξεφτιλίσω όσο δεν πάει, η παρούσα ανάρτησις θα συνοδευθεί, όπως και η προηγουμένη, από γνωστόν βίδεοκλιπ της Madonne de Pompadour όπου μονομαχεί με τον εαυτόν της:


Ειμί Κωνσταντίνος ο Μονομάχος και άρτι ωλοκλήρωσα.

(Νομίζω ότι κατόπιν των παραπάνω μπορώ πλέον και επισήμως να ονομάζομαι Κωνσταντίνος ο Μονομάχος, αν και τον τίτλον τον έχει ήδη καπαρώσει ο αυτοκράτωρ Κωνσταντίνος Θ'.)

21 σχόλια:

  1. Mακάρι να μονομαχήσετε με την Βάνα Μπάρμπα. Να σταματήσει να λέει ότι «δεν γίνονται πράγματα».

    ΥΓ Νομίζω ότι από τη λίστα απουσιάζει ο Ταβερνιέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mετρ εγώ θα κάνω μόνο αυτό: Θα σας πετάξω το σικ γάντι μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μα αφου σαυτη τη χωρα δε γινονται πραγματα (βανα )
    εχει δικιο η βανα μονο τραυματα εχει αυτη τη χωρα και εναν τυπο, τα μμε εννοω που μας αξιζει
    εφημεριδες γεματες υποκρισια, συμφεροντα και dvd,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο Μαρτάκης τι σου φταίει;;;;

    Αφιερωμένο λοιπόν στην μεγαλειότητα σας!!!!

    http://www.youtube.com/watch?v=eTLBGV48SPY&feature=player_embedded

    Καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απολαυστικός!(Δηλαδή θα δούμε μαλλί με μαλλί τις πρωινατζούδες να πιάνονται στο εξώφυλλο του νταουν τάουν , δηλαδή θα δούμε κλωτσομπουνίδι στο ok την νέα χρονιά Ω θεοί τι χαρά είναι τούτη !)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητέ apos, ε όχι και δεν γίνονται πράγματα! Ήδη η Βάνα παίζει εις θεατρικήν παράστασιν με συμπρωταγωνιστάς τον Φώτη Σεργουλόπουλο, την Χριστίνα Παππά και την Μαρία Κορινθίου. Αν αυτά δεν είναι πράγματα, τότε τι είναι;
    http://www.yupi.gr/events/c24062/%C2%AB50_Xronia_Erwtas%C2%BB.html (και να σκεφθεί κανείς ότι σκηνοθετεί ο Αντώνης Καλογρίδης και παίζει η Νατάσα Καλογρίδη που είχαν ανεβάσει πολύ καλές παραστάσεις στο παρελθόν. Πράγματα και θαύματα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητή αβάδιστη, το γάντι σας θα το δεχθώ και θα το φορέσω, για να κάνει σικ συνδυασμόν με το δικό μου:
    http://en.wikipedia.org/wiki/File:Handschuh_Palermo.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπητέ άσωτε, μου δίδετε μια ενδιαφέρουσα ιδέα: να μοιράζονται ως δώρα εφημερίδων dvd με σκηνές μονομαχιών, εγχειρίδια μονομαχιών (όπως αυτό του Ταβερνιέ που ανέφερε ο apos) ακόμη και περιοδικά για μονομαχίες (γιατί όχι; Εδώ υπάρχουν περιοδικά για στοιχήματα, κυνήγια, παιδιά, σκυλιά, γατιά, γάμους -οι κηδείες είναι ριγμένες ή είναι ιδέα μου;-, χωρισμούς, φουσκωτά, φουσκωτούς, υποβρύχια ψαρέματα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπητή Coula, παρατηρώ μίαν αδυναμίαν εις το πρόσωπον του Μαρτάκη ή είναι ιδέα μου; Για τον συγκεκριμένον προσωπικώς θα επρότεινα μονομαχία με βελάκια, για να είναι πιο επώδυνον το μαρτύριόν του (και για να πληρώσει για το μαρτύριον που έχουμε υποστεί εξαιτίας του τόσα χρόνια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητέ Vam33, έτσι ακριβώς θα γίνει! Χαίρομαι που έχετε πιάσει το πνεύμα της αριστοκρατικής ευγενούς μονομαχίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτοκρατορατότατε....

    Η μονομαχία, είναι ότι πιο ευγενικό!
    Ο καλύτερος κερδίζει αν μη τι άλλο!
    Τώρα, εγώ έχω μια μικρή δυσκολία στο να παρακολουθήσω τις τωρινές μονομαχίες!
    Σας παραθέτω τα προβλήματά μου και θα ήμουν ευτυχής να μου δίνατε κάποιες λύσεις!

    α) Το πρωί, ως οφείλω, εργάζομαι!
    Πως να απαιτήσω από τον εργοδότη μου, να συνδέσει τηλεόραση ωστε να παρακολουθώ τις πρωινές μονομαχίες;

    β) Το μεσημέρι (απόγευμα) που γυρίζω από την εργασία μου, πρέπει να διαβάσω τα παιδιά!
    Άρα πάλι δεν έχω το δικαίωμα να παρακολουθήσω μονομαχίες!

    γ)Από τη στιγμή που οι γονείς μου έπαψαν να μου δίνουν χρήματα, για περιοδικά, ο μηνιαίος προϋπολογισμός για τέτοιου είδους αγορές πηγαίνει μόνο σε βιβλία, άρα ούτε εκεί μπορώ!

    Το μόνο που μένει είναι να γίνονται οι μονομαχίες κάτω από το μπαλκόνι μου ώστε να μπορώ να τις παρακολουθω!
    Και σκέφτομαι με τόσο αίμα στο πεζοδρόμιο μου, μήπως με θεωρήσουν γκαντέμα στη γειτονιά!!!

    Περιμένω την απάντηση σας με αγωνία... καθώς με σεβασμό σκύβω και ασπάζομαι......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μεγαλειότατε, σας αποστέλλω πλήρες βιογραφικόν μου συνοδευόμενον από εμψυχωτικήν φωτό όπου ποζάρω ενδεδυμένη Μπουμπουλίνα.
    Στη μακροσκελή λίστα σας ημπορούμε να προσθέσουμε και τον Αντρέαν Μικρούτσικον;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγαπητή Καπετάνισσα, υπάρχει λύσις: θα διακόψετε κάθε εργασίαν και θα γίνεται επαγγελματίας μάρτυρας μονομαχιών. Μπορείτε μάλιστα να γίνετε και αιτία μονομαχιών, αν θέλετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγαπητή pastaflora, μονομαχία με σκαλιστά κουμπούρια του 1821 είναι πολύ vintage και σας ευχαριστώ διά την συμβολήν σας. Όσον για τον Ανδρέαν, νομίζω ότι θα αναλάβει η Δήμητρα Ρουμπέση (τελικώς έχω πολλές γνώσεις).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ακούτε όπερα κύριέ μου? αχ δεν είμαι μόνος δηλαδή χιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγαπητέ mahler76, ουχί μόνον ακούω, αλλά ήμουν παρών ΚΑΙ εις την σολντ-άουτ πρεμιέραν της πρώτης όπερας, την Δάφνην του Τζάκομπο Πέρι http://en.wikipedia.org/wiki/Dafne (μετά την Δάφνην πήγα με τον Πέρι για ψώνια εις το γειτονικόν Metro Mall).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αγαπητέ μου Κωνσταντίνε, βεβαίως και αι διατάξεις αυταί του ΠΚ ήτο αναχρονιστικαί, διότι η μονομαχίς είναι ένα έθιμον που αναπτύχθηκε εις την εποχήν της Αναγέννησης (νομίζω). Πείτε μου λοιπόν υπερεντιμότατε πότε βγήκε η Ελλάς από τον Μεσαίωνα????? Βεβαίως και ο ΠΚ έπρεπε να εκσυγρονισθεί, διότι παραείναι εκλεπτυσμένες οι μονομαχίες για το DNA των Ελλήνων... Κανα μπουνίδι κάτω από τον πλάτανο της πλατείας και πολύ είναι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αααααα, αγαπητέ... και πού να δείτε τί θεωρείται ενεπίδεκτο κατασχέσεως από τον Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αγαπητή Ηώς, το λέγω και εις την ανάρτησίν μου: αι μονομαχίαι δεν είναι για την πλεμπαρίαν, αλλά για εμάς τους αριστοκράτες. Και επειδή το ΠΑΣΟΚ φροντίζει δι' εμάς, τις τράπεζές μας, τα κανάλια μας και τα δημόσια έργα μας, δεν θα ήτο δυνατόν να μην επαναφέρει τας μονομαχίας.
    Όσον διά τον Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας και αυτά που ορίζει ως ακατάσχετα (κάτι δαμάλες, πρόβατα και γίδες) απαξιώ. Το σώζει βεβαίως κάπως με τα παράσημα, τις επιστολές και τα χειρόγραφα, αλλά δεν γράφει τίποτα για στέμματα και χρυσά πρεπενδούλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Οι γνώσεις σας είναι άπειρες πανοσιερότατε... Απλά διδάσκομαι από εσάς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αγαπητή Ηώς, δεν είναι γνώσεις. Είναι η πείρα 663 ετών που ομιλεί. Θα το καταλάβατε όταν φτάσετε την ηλικίαν μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι σεκρετικοί νοτάριοί μου θα παραλάβουν το σχόλιόν σας