Καλωσόρισμα

Εγώ, ο πρωτοπανεντιμοϋπέρτατος Κωνσταντίνος Καντακουζηνός, οι κουροπαλάτιοί μου, οι πρωτοσπαθάριοί μου, οι λογοθέτες μου, η κυρα-Μαριγώ η πλύστρα μου και η Σβετλάνα η μασέζ μου (σιάτσου) σας καλωσορίζουμε εις το ιστολόγιόν μου.

Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

Ο (προεκλογικός) αγών μου

Εν όψει της εγκρίσεως της χθεσινής του αιτήσεως για συμμετοχήν εις τον συνδυασμόν του κυρίου Άδωνι Γεωργιάδη και του κυρίου Αθανασίου Πλεύρη, ο Κωνσταντίνος Καντακουζηνός πρέπει να είναι καθόλα έτοιμος για την εκλογικήν αναμέτρησιν.
Ήδη έχει δώσει εντολή ο μπάρμπας μου, ο Ιωάννης ΣΤ', να εκκενωθεί η Ακρόπολις, για να στηθεί εκεί το εκλογικόν μου μέγαρον. Αντέδρασαν όμως 22 συμβασιούχοι, που νόμιζαν ότι η Ακρόπολις είναι το αυθαίρετόν τους και εφώναζαν "Εδώ είναι το σπίτι μου! Από πού με βγάζουν, από το σπίτι μου;", αλλά επενέβησαν οι κουροπαλάτιοί μου, οι οποίοι φαίνεται πως το μόνον που έχουν μάθει εις την Σχολήν Κουροπαλατίων είναι να ψεκάζουν με φλιτ και να κτυπούν με γκλομπ. (Ερώτησις: φαντάζομαι ότι τας -ορισμένου χρόνου- συμβάσεις τους οι συμβασιούχοι τας υπέγραψαν με το Υπουργείον Πολιτισμού και ουχί με τον ίδιον τον Περικλέα, ώστε να θεωρούν πως έχουν τέτοια δικαιώματα, σωστά;) Τώρα που καθάρισε η περιοχή από τους θορυβώδεις ενοίκους της, σκέπτομαι να κτίσω κάτι λιτόν μεν, αυτοκρατορικόν δε επί του Ιερού Βράχου, ώστε να αυξήσω και την προσέλευσιν τουριστών, που θα έρχονται από όλα τα μέρη του κόσμου προκειμένου να προσκυνήσουν την υποψηφιότητά μου: μια ιδέα είναι τούτο εδώ, αλλά από την άλλη, δεν μπορώ εγώ, ολόκληρος αυτοκρατορικός διάδοχος να έχω ένα παλάτιον ίδιον με αυτό ενός βλαχαδερού που ψωμολυσσούσε για έναν θρόνον.
Άλλο πρόβλημα είναι ότι μας περιορίζουν τα έξοδα. Τι διαβάζω; Ανώτατον όριον 13.500 ευρώ; Μα μόνον για καραμέλες ούζου χρειάζομαι τα δεκαπλάσια - απαραίτητοι αι καραμέλαι, γιατί μόνον μεθυσμένοι θα ψηφίσουν τον συνδυασμόν μου.

Αλλά το μέγιστον πρόβλημα είναι η αναζήτησις συνθήματος. Πρέπει μάλλον να εμπνευσθώ από τον Αρχηγόν, γι' αυτό και εσκέφθην παραλλαγάς του "Χέρι-Χέρι" (π.χ. "πουρνό-πουρνό ψηφίζω Καντακουζηνό") ή βασιλόφρονα συνθήματα εμπνευσμένα από το "Ελιά-Ελιά και Κώτσο Βασιλιά", όπως π.χ. "Φασιανό-φασιανό και στην περιφέρεια Καντακουζηνό" (οι οπαδοί μου πρέπει να χορτάσουν αυτοκρατορικώς: δεν είμαι και κανένας τσίπης ως ο τέως βασιλεύς να δίδω μόνον ελιά!). Άλλη σκέψις είναι να εμπνευσθώ από το "Τώρα πια, ξέρεις. Καρατζαφέρης!". Θα μπορούσα να το κάνω "Τώρα πια, σεμνώς. Κωνσταντίνος Καντακουζηνός!" ή "Τώρα γονυκλινώς. Έρχεται ο Καντακουζηνός!" - ειδικά το τελευταίον θα υποβάλει αισθήματα σεξουαλικής υποταγής εις τους οπαδούς μου.
Ούτε με την αφίσαν μου είμαι ακόμη σίγουρος τι θα κάνω τελικώς. Δεδομένου ότι ο συνδυασμός φέρει το όνομα "Αττική Οδός" σκέφτομαι φωτογράφισιν με τον αυτοκρατορικόν μου ίππον, τον Ρωρή (χαϊδευτικόν εκ του Ρωμανός), εις τον κόμβον Ολυμπιακού Σταδίου, αλλά φοβούμαι σύγκρουσιν με (εγ)κάθετους καμικάζι. Άλλη σκέψις είναι η γυμνή φωτογράφισις που μου επρότεινε η Lifo εσχάτως, φοβούμαι όμως μήπως θεωρηθεί ανταγωνιστική της παρουσίας της κυρίας Μανωλίδου εις το "Χορεύοντας μετά των Αστέρων". Υπάρχει επίσης και αφίσα που δείχνει τον Αρχηγόν με γάντι του μποξ και σύνθημα "Γροθιά στο πολιτικό κατεστημένο". Μπορώ να το κάνω και εγώ τούτο, με καλύτερα αποτελέσματα: θα βάλω την εικόνα με το υγρόν πυρ, που κοσμεί το ιστολόγιόν μου άνωθεν, και θα γράψω από κάτω "Φωτιά στο πολιτικό κατεστημένο". Επίσης μπορώ να εμπνευσθώ και από το μωσαϊκόν του Κωνσταντίνου Θ' του Μονομάχου, το οποίον έχει τα εξής πλεονεκτήματα: έχει τον Χριστόν, ώστε όλον το ακροατήριον του ΛΑΟΣ θα με ψηφίσει μονοκούκι, έχει τον Μονομάχον να κρατά πουγκί, εικονοποιώντας τοιουτοτρόπως το "λεφτά υπάρχουν", που είναι σίγουρον σύνθημα για να εκλεγείς και έχει, τέλος, και την γκόμεναν για τα λιμάρια. Επειδή  το κασέ της Αυτοκρατείρας Ζωής της Πορφυρογέννητης είναι υψηλόν, διότι ήτο σφιχτή ως καλοψημένον κοτόπουλον (όπως γράφει ο Μιχαήλ Ψελλός) και αρυτίδωτη ως τα 60 της (μποτοξάκι τρελόν είχε πέσει, κι ας μας το παίζει νιάνιαρον), νομίζω ότι πρέπει να βρω έτερον, φθηνότερον κοτόπουλον, και νομίζω ότι η κυρία Τρέμη μπορεί να αντικαταστήσει επαρκώς την Ευσεβεστάτην Αυγούσταν.
Εις το πρόγραμμά μου τώρα: θα υποσχεθώ διωγμόν των μεταναστών, κατά το πρότυπον του προκατόχου του μπάρμπα μου, του Διοκλητιανού, και ανακατασκευήν των Μακρών Τειχών για την προστασίαν της Αττικής από τας ορδάς των βαρβάρων. Εις τον τομέαν της διασκεδάσεως θα επανέλθω εις τας ρωμαϊκάς ρίζας της αυτοκρατορίας μου: θα οργανώσω θηριομαχίας εις τον Ιππόδρομον με παρανόμως διαμένοντας μετανάστας, οι οποίοι θα αμύνονται κατά των λεόντων με τα εμπορεύματά τους (κυρίως τσάντας και πορτοφόλια Louis Vitton και Gucci). Μπορεί να μην είναι αποτελεσματικά, αλλά προσδίδουν κύρος και στιλ.
Υποχρεωτικώς εις όλα τα νηπιαγωγεία θα διδάσκεται η αρχαία ελληνική γλώσσα και θα απαγορευθεί η χρήσις της μαλλιαρής εις τα νήπια, τα οποία πλέον δεν θα λέγουν "μαμά, πάω για νάνι" αλλά "ω μήτερ, καθευδήσω". Επίσης εις όλας τας τάξεις των αττικών σχολείων θα διδάσκεται η ορθή ιστορία (ότι οι Έλληνες κατέκτησαν τον κόσμο το 100.000 π.Χ., ότι έφθασαν εις τον Νότιον Πόλον κτλ.), ενώ εις την βιολογίαν θα διδάσκεται η διαφορά του ελληνικού DNA από αυτό των άλλων λαών, ώστε να είμεθα έτοιμοι ανά πάσαν στιγμήν να υποδεχθούμε τους Αργοναύτας, οι οποίοι διέφυγαν εις το διάστημα μετά την Τιτανομαχία. (Ας προσγειωθούν όπου θέλουν, αρκεί να μην μου χαλάσουν το εκλογικόν μου μέγαρον επί της Ακροπόλεως, εντάξει;)

Ειμί Κωνσταντίνος ο αττικάρχης και άρτι ωλοκλήρωσα.

8 σχόλια:

  1. εγω σου εχω αλλο καλυτερο για τον προεκλογικο αγωνα
    " καλο τεκνο με τον κατακουζινο"
    θα σκασ απ τη ζηλια της η κακλαμανη, η δημαρχεια εννοω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μετρ υποθέτω εις τον ιππόδρομον θα διαθέτουμε θέσεις θεωρείο? Νες πα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ άσωτε, ευθέως σεξουαλικά συνθήματα απορρίπτονται, διότι είμεθα ηθικός συνδυασμός (άλλο που μπορεί να δείχνουμε πού και πού ολίγον μπούτι).

    Αγαπητή αβάδιστη, σας έχω θέσιν VIP, ώστε να είστε εσείς το πρόσωπον που θα υψώσει ή θα κατεβάσει τον αντίχειρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εις τας ρωμαϊκάς ρίζας ψυχαγωγίας γιατί θα επαναφέρετε μόνον τον ιππόδρομο και όχι τα όργια με γουρουνόπουλο, σταφύλι, ευνούχους δούλους και ελευθέρως περιφέρουσες λεοπαρδάλεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κρατούμε μόνον τας ηθικάς παραδόσεις, όπως είναι οι διωγμοί και αι σφαγαί. Όργια και συμπόσια απορρίπτονται - εις το τέλος θα μας πείτε να επαναφέρωμεν και την ομοφυλοφιλίαν, την ύπαρξιν της οποίας επιτυχώς έχει αναιρέσει ο ηγέτης του συνδυασμού: http://www.georgiadesbooks.com/product.php?productid=163&cat=0&page=1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μεγαλειότατε, εάν περιλάβετε και επιδείξεις τα εκ βοντό στο πολιτικόν σας πρόγραμμα, θα σας ψηφίσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητή pastaflora, τα εκ βοντό δεν θα έχει. Περιορισθείτε εις τα εν δήμω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πυρόλυση/πυρπόληση12 Οκτωβρίου 2011 στις 12:28 π.μ.

    Τώρα διάβασα αυτή την ανάρτηση.Ωραία τα συνθήματα αλλά το καλύτερο αυτό με τα νήπια.Όντως κάνατε την αίτηση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι σεκρετικοί νοτάριοί μου θα παραλάβουν το σχόλιόν σας