Καλωσόρισμα

Εγώ, ο πρωτοπανεντιμοϋπέρτατος Κωνσταντίνος Καντακουζηνός, οι κουροπαλάτιοί μου, οι πρωτοσπαθάριοί μου, οι λογοθέτες μου, η κυρα-Μαριγώ η πλύστρα μου και η Σβετλάνα η μασέζ μου (σιάτσου) σας καλωσορίζουμε εις το ιστολόγιόν μου.

Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010

ΣΟΚ!



"Τι μου έταξε η Ελένη Μενεγάκη": αποκλειστικές δηλώσεις της Παναγιάς στο περιοδικό "σοκ" που κυκλοφορεί.

Ειμί Κωνσταντίνος ο σοκαρισμένος και άρτι ωλοκλήρωσα.

Υ.Γ.: Επισκόπησις όλων των σημαντικών ζητημάτων που απασχολούν την Ελλάδα εδώ.

7 σχόλια:

  1. Εμένα πειράζει που έπεσε πρώτα το μάτι μου στο μυστικό του Σάκη για τους gay; Επιτέλους μετά από τόσες ώρες ακρόασης του "μην αντιστέκεσαι" μια φορά και έναν καιρό, μας αξίζει να μάθουμε την αλήθεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ...στο μεταξύ, καλό είναι να της πει κάποιος (της Ελένης, όχι της Παναγίας) όταν βγαίνει από το σπίτι, να φοράει κάτι που της κλείνει, γιατί είδα το φερμουάρ και δάκρυσα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίον ιστολόγιον, αυτοκράτορά μας. Θα εισηγηθώ εις την κυρίαν Ελένην Γλύκατζη-Αρβελερ(μη ταράζεσθε, Ελληνίς είναι) τα περί των ευσήμων υμών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητή pasxalitsa, όπως βλέπετε, το περιοδικόν ομιλεί για την "νέα" σχέσιν του. Η παλιά θεωρείται γνωστή και δεδομένη.

    Αγαπητή ΕΦΕΕ (ανασυγκροτηθήκατε ύστερα από 30 χρόνια, όπως βλέπω;), το φερμουάρ άνοιξε μόνον του. Θαύμα, θαύμα!

    Αγαπητέ άσωτε, προτείνω να ανάψετε λαμπάδα ύψους όσο και τα νούμερα της εκπομπής της (μην ανησυχείτε, θα σας έρθει πάρα πολύ φθηνή...)

    Αγαπητή Σκλήραινα, σας ευχαριστώ. Εις το παρόν ιστολόγιον δυστυχώς μία μόνον Ελένη χωρά - και είναι προφανές περί ποίας ομιλώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μεγαλειότατε, κατά το πανουσικόν "όχι άλλο Νταλάρα", θα αναφωνήσομεν "όχι άλλο Ελένη". Εν ανάγκη θα το κάμομεν και τάμα στην Γοργοεπήκοον δια να εισακουστεί ταχέως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητή pastaflora, με δεδομένον ότι η σύζυγος Νταλάρα αποτελεί επίσης αγαπημένην του παρόντος ιστολογίου, δεν θα προσευχηθώ μαζί σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι σεκρετικοί νοτάριοί μου θα παραλάβουν το σχόλιόν σας