Καλωσόρισμα

Εγώ, ο πρωτοπανεντιμοϋπέρτατος Κωνσταντίνος Καντακουζηνός, οι κουροπαλάτιοί μου, οι πρωτοσπαθάριοί μου, οι λογοθέτες μου, η κυρα-Μαριγώ η πλύστρα μου και η Σβετλάνα η μασέζ μου (σιάτσου) σας καλωσορίζουμε εις το ιστολόγιόν μου.

Σάββατο 2 Οκτωβρίου 2010

The B-Factor

Ο μπάρμπας μου, ο αυτοκράτωρ Ιωάννης ΣΤ', μετά την εντυπωσιακήν είσοδόν του εις την πρωινήν ζώνην, έρχεται με νέαν, συνταρακτικήν πρότασιν για μουσικήν εκπομπήν που θα συζητηθεί: The B-Factor (λέγοντας "Β" δεν εννοεί ότι θα δείχνει δευτεράντζας: το "Β" προέρχεται από το Byzantine).
The Byzantine Factor λοιπόν συντόμως εις τους δέκτας σας με κριτικήν επιτροπήν αποτελουμένην από τον μπάρμπα μου (ο οποίος διά τας ανάγκας της εκπομπής θα δηλώνει γενικός διευθυντής δισκογραφικής ή μάνατζερ), τον Ρωμανόν τον Μελωδόν, την Κασσιανήν και τον Πέτρον Γαϊτάνον. Η κριτική επιτροπή προβλέπεται πως θα είναι ιδιαιτέρως αυστηρή: ο μπάρμπας μου δεν θα ανεχθεί τουπέ και υφάκιον χειρότερον από το δικόν του, ο Ρωμανός ο Μελωδός δεν θα ανεχθεί καλύτερον ψάλτην από τον ίδιον (μετά το γιούχα που έφαγε, όταν τραγούδησε τα Χριστούγεννα εν Αγια-Σοφιά), η Κασσιανή δεν θα ανεχθεί ομορφοτέραν από την ιδίαν (μέχρι και εις τον αυτοκράτορα Θεόφιλον έριξε χυλόπιταν) και ο Πέτρος Γαϊτάνος δεν θα ανεχθεί καλλιτέχνας με ιστοσελίδα πιο τραγικήν από του ιδίου.
Από τας ακροάσεις έχουν περάσει διάφοροι καλλιτέχναι και οι περισσότεροι έχουν κοπεί με αξιοκρατικάς διαδικασίας (μία είπε πως ήρθε με την μαμά της, ενός η θεία ήτο εις μοναστήριον αντίπαλον αυτού της Κασσιανής, ενός άλλου ο πατέρας, αν και επίτροπος μητροπόλεως, δεν κάλεσε τον Γαϊτάνον να ψάλει εις την Ανάστασιν, άλλος ήτο πολύ παχύς, άλλη είχε πλατινέ μαλλί και ενός άλλου τα παπούτσια δεν άρεσαν εις τον μπάρμπα μου). Εννοείται πως οι τραγουδισταί πρέπει να έχουν πρεστίζ - προτιμώνται γιοι, κόραι, ανίψια και δισέγγονα γνωστών τραγουδιστών. Δευτεράντζαι πλεμπαρίαι αποκλείονται ασυζητητί, εκτός αν δείξουν μπούτι, στήθος ή φτερούγα - ή αν έχουν παράλυτον αδερφόν, κατάκοιτη μάνα και πατέρα άνεργον. Εις την επόμενην φάσιν πάντως έχουν ήδη προκριθεί οι ακόλουθοι: Σταύρος Ζούμπας (το άσμα αφιερώνεται εις το χθεσινόν πιστολάκιον της Babyliss και τις χειρίστριές του), Γιάννης Καψάλης (αφιερωμένον εις τους οδηγούς Δ.Χ. φορτηγών), Βέρα Λάμπρου (ε-ε-έρχεται νέος δίσκος!), Βαγγέλης Ράλλιος, Γωγουλίνι και Αννούλα και πολλοί άλλοι αστέρες του διγράμμου (οι φωνητικές τους δυνατότητες μέχρι δύο γραμμές φτάνουν). 
(Σημειώνεται ότι για ιστορικούς λόγους η κριτική επιτροπή πέρασε εις την επομένην φάσιν τιμής ένεκεν τον Λάκη Τζορντανέλι.)

Όσοι περάσουν την πρώτην φάσιν του διαγωνισμού θα κλειστούν εις οικίαν, προκειμένου να προετοιμασθούν διά το σπαρταριστόν πρόγραμμα (με την έννοια του "ζωντανού", του λάιβ, ουχί του γελοίου). Η οικία μάλιστα θα είναι θωρακισμένη ηχητικώς με τα τελευταία ηχομονωτικά υλικά - μην ακούσει κανείς περαστικός κατά λάθος τα άσματα και πληρώνει η παραγωγή την επακολουθησομένην κώφωσιν με τρελάς αποζημιώσεις...
Η κριτική επιτροπή θα κρίνει εις τας ζωντανάς εκτελέσεις τούς συμμετέχοντας με τα ίδια αυστηρά καλλιτεχνικά κριτήρια που εφήρμοσε και εις τας ακροάσεις: χρώμα μαλλιού, φάτσα, ύψος, βάρος, κοιλιακούς, φιγούρες aerobic. Λιτά ενδύματα και ακινησία επιβάλλονται, ώστε οι τραγουδισταί να αποδώσουν καλύτερα και να επικεντρώσουν οι τηλεθεατές εις τας φωνητικάς τους ικανότητας.
Ο μπάρμπας μου με χαρά ανακοινώνει ότι διά την παρουσίασιν του ζωντανού προγράμματος έχει κλείσει το μοναδικόν όνομα που μπορεί να σταθεί ως ισάξιος αντίπαλος του ονόματος "Ρουλα Κορομηλά": την αυτοκράτειρα Κεράτσα-Μαρία (γνωστή εις του παρακολουθούντας το ιστολόγιον από παλαιοτέραν ανάρτησίν μου).
Επιπλέον, διά τας ανάγκας των ζωντανών εκπομπών, έχει ήδη ετοιμαστεί το σενάριον του σύστριγγλου μεταξύ Κασσιανής και Ρωμανού για το ποιος είναι καλύτερος υμνολόγος. Αποκαλύπτω αποσπάσματα των διαλόγων που προβάρουν από τώρα οι κριταί - την σκηνοθετικήν επιμέλειαν έχει αναλάβει ο Πέτερ Στάιν:

(Ο υποψήφιος τραγουδιστής έχει μόλις τραγουδήσει το άσμα "Σεξοχώτατη" του Ρωμανού και η  Κασσιάνη δυσφορεί.)
Κασσιανή: Είσαι καλός τραγουδιστής, αλλά αυτό δεν φαίνεται. Οι καλοί τραγουδιστές για να αναδειχθούν θέλουν και καλά τραγούδια.
Ρωμανός: Ρε άντε φάε κανένα μήλο (σ.σ.: αναφορά εις το μήλον -σύμβολον μνηστείας- που ο αυτοκράτωρ Θεόφιλος δεν έδωσε τελικώς εις την Κασσιανήν), βλάχα, βλαχάρα, αμόρφωτη, τελευταία.
Κασσιανή: Εγώ τελευταία; Ή εσύ που έχεις να κάνεις σουξέ από το 560, ξοφλημένε;
Ρωμανός: Εγώ ξοφλημένος, μωρή; Που έχω γράψει χίλιους ύμνους;
Κασσιανή: Με κόπι-πέιστ μέχρι κι ο Γαϊτάνος μπορεί να γράψει.
Γαϊτάνος: Εμένα να μην με πιάνεις στο στόμα σου, γιατί εγώ σε έκανα πρώτο όνομα, κατάλαβες;
Κασσιανή: Σιγά μαρή. Άμα δεν σ'αρέσουν τα δικά μου, να λες μόνο του Ρωμανού και έλα μετά να μου πεις πόσα κεριά άναψαν στην εκκλησία.
Ρωμανός: Σκάσε. Ηλίθια.
 (Εις το σημείον τούτο η Κεράτσα-Μαρία ζητά διάλειμμα για διαφημίσεις, ώστε να ηρεμήσουν τα πνεύματα και να κανονισθεί σε ποια μεσημεριανάδικα θα εμφανισθεί κάθε μέλος της επιτροπής.)
Η αγωνία από εκπομπή σε εκπομπή θα ανεβαίνει, ωστόσο ο νικητής, όποιο όνομα και αν έχει, είναι πάντοτε ο ίδιος.

Ειμί Κωνσταντίνος το μέλος της κριτικής επιτροπής και άρτι ωλοκλήρωσα.

Υ.Γ.: Εννοείται πως συγκροτήματα όπως το παρακάτω (που κάνει επιτυχίαν εις την Γαλλίαν και ουχί μόνον) έχουν ήδη κοπεί από το B-Factor και τα όμοιά του:

15 σχόλια:

  1. εφω λατρευω μονο το ΣΕΞ-Φακτορ το οποιο και εφαρμοζω εις την διαβιωση μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ενδιαφέρουσα μουσική πρόταση!
    (περιττό να πω ότι και πάλι έλιωσα στο γέλιο! Εύγε!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 1)Η χαρα του λινκ είσαι αγαπη μου βυζαντινη!

    2) Θελω να ειμαι στο πλευρό σου, αν οχι στην κριτικη επιτροπη...απο πισω σου να σου σκουπιζω τον ιδρώτα!

    3)Παρατηρησα στο σκασε ηλιθια....επειδη ομολογω δεν το εβλεπα τοτε το παιχνιδακι πως οταν ο Μουρατιδης ειπε στον Μάρκελλο: Σκάσε ηλιθια...εκείνος πήρε ενα βλεμμα γεματο παραπονο και είπε....δεν σκάω!!!
    χαχαχαχα το ηλιθια τον αφησε παγερά αδιάφορο! Ελεος!

    4)Που σε βρήκαμε εσενα ε; Μου λες; Τι γέλιο κάνω κάθε φορά! Σημερα εχω και τη μανα μου κοντά και της τα διαβαζα και μου λεει: Καλά παιδί μου, τετοια πραγματα διαβαζεις στο νετ, αντί να διαβαζεις κανα βυζαντινο κείμενο;
    Σου εχω πει οτι ασχολούμαι με την περιοδο του θειου σου ε;

    5)φιλιά πολλά Κοn Kan

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ tovenito, προσωπικώς προτιμώ στήθος - αν και έτσι όπως τραγουδούν οι προκρινόμενοι θα μας κάνουν τ'άντερα πατέ.

    Αγαπητέ άσωτε, με την Σεξοχώτατη του Ρωμανού έχει καλυφθεί και η περίπτωσίς σας.

    Αγαπητή synnefoula, το παρόν ιστολόγιον έχει δύο στόχους: την διασκέδασιν και την ενημέρωσιν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητή (Cou)Coula,
    1) το θέμα με τους συνδέσμους με απασχολεί σφόδρα. Διότι δεν επιθυμώ να γίνεται δύσχρηστος η ανάρτησις, αλλά από την άλλη η τεκμηρίωσις είναι το φόρτε μου. Αν δείτε τας πρώτας μου αναρτήσεις (εις την ρετροσπεκτίβαν μου εδώ: http://konstantinoskantakouzinos.blogspot.com/2010/06/retrospective-vol-1-2010.html) θα διαπιστώσετε ότι εξαρχής ήμουν διχασμένος: οι μισές είναι χωρίς συνδέσμους, ενώ οι άλλες μισές γέμουν (...είν'ο πόνος μου αβάσταχτος καλέ μου, γέμουν...)

    2) Αν θέλετε, μπορώ να σας βάλω (βυσματικώς) να αναμεταδίδετε από τα παρασκήνια.

    3) Τώρα που το λέτε, το παρατήρησα κι εγώ. Πού έχει εξαφανιστεί τώρα ο Νύχτας; ("Νύχτα έρχεσαι και φεύγεις Νύχτα" κατά Λαίδην Άντζελαν -το άσμα, όπως και το παραπάνω του Κόκκοτα, κολλούν λόγω του αντικειμένου της αναρτήσεως).

    4) Σας ευχαριστώ που τραγουδάτε "μαζί σου βρήκα τον δρόμο μου, την γη σηκώνω στον ώμο μου" (που λέει και ο Τόλης). Δεν παρεξηγώ την μητέρα σας. Φταίει το χάσμα γενεών: εκείνη θα είναι, φαντάζομαι, γύρω στα εξήντα, ενώ εγώ είμαι γύρω στα εξακόσια εξήντα. Πείτε της ότι όποιος εισέρχεται εδώ ΜΟΝΟΝ βυζαντινά κείμενα διαβάζει.
    Εβυζαντινολόγησα πολύ και φτάνει.

    5) Ασπασμούς πλείστους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν ήταν 60 η μάμη θα έπαιρνε και σύνταξη, αλλά είναι 55 και πήρε τον π...

    ουπς σόρι

    Να βαζεις λινκ, μια χαρά το διασκεδάζω! Μαθαινω και τα κοσμικά με τα οποία ομολογώ πως πριν σε γνωρίσω τα αντιπαθούσα!
    Μας διαφθείρεις Κον Καν εμας τους πχχχχιοτικους!

    Στα παρασκήνια...αδερφες μου....στα παρασκήνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητή (Cou)Coula, εγώ πάλι που είμαι 663 ετών παίρνω σύνταξιν εδώ και 600 χρόνια, οπότε αντιλαμβάνεσθε ποιος φταίει που ήρθε το ΔΝΤ...
    Θα βάζω συνδέσμους, αφού σας αρέσουν, αλλά θα φροντίζω οι σύνδεσμοι να είναι ενδιαφέροντες και να διαβάζεται το κείμενο και χωρίς αυτούς.
    Σας ευχαριστώ που σας εμφύσησα την αγάπην διά τα κοσμικά. Ελπίζω και διά τα πολιτικά που ακολουθούν προσεχώς.
    Αν ρωτάτε για την ποιότητα (όπως λέει και ο Καβάφης εις ποίημά του) έχω να σας πω ότι του τα 'χω μαζεμένα που γράφει ποιήματα για τους Καντακουζηνούς και περιμένουμε εκδίκασιν ασφαλιστικών μέτρων εναντίον του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κωνσταντίνε,

    Δεν θα συγχυστώ που τα βάλατε ξανά με τον αγαπητόν, έτερον Κωνσταντίνον. Αυτή τη φορά, σας έχω κι εγώ μιαν αποκλειστικότητα!
    Πρόκειται για το δωμάτιο που θα εξασκούν τις φωνητικές τους χορδές, όσοι περάσουν την πρώτην φάσιν του διαγωνισμού!

    Απορώ πώς σας διέφυγε!!!
    Τους χαιρετισμούς και τους ασπασμούς μου, εις τον αγαπητόν (μου) θείον (σας) Ιωάννην!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μεγαλειότατε, μιλώντας δια τον έγκριτον Ρωμανόν, μήπως εννοείτε το συνθέτη του μνημειώδους άσματος "Αντε Γραμμήσου";
    http://students.ceid.upatras.gr/~akis/jotd31/att-0463/01-Galani_gramisou.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητή κυρία Ντρουσίλα, το όνομα Καβάφης είναι απαγορευμένον εις το παρόν ιστολόγιον: όχι να μας πιάνει και εις τον στόμαν του ο καθένας.
    Όσο για το δωμάτιον, η δυσκολία εξόδου του δίδει ένα ακόμη πλεονέκτημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπητή pastaflora, ναι. Μάλιστα το άσμα "Σεξοχώτατη" που προεκάλεσε την διαμάχην Κασσιανήν-Ρωμανού είναι από τον δίσκον του Ρωμανού που αναφέρετε και μάλιστα δεν τραγουδά η Χριστίνα Γαλάνη αλλά ο ίδιος ο Ρωμανός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μεγαλειότατε, πρέπει να σας αποκαλύψω ότι ο Ρωμανός είναι θείος μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγαπητή pastaflora, εάν η συγκλονιστική σας πληροφορία είναι αληθής, παρακαλώ πάρα πολύ όπως μου ετοιμάσετε ένα αυτόγραφον διά τον Ιωάννη ΣΤ' που δηλώνει φαν του Ρωμανού και έχει κολλήσει με την "Σεξοχώτατη" (το χορεύει μοναδικά η σύζυγός του, η θεια μ' η Ρήνω -Ειρήνη Ασάν).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μεγαλειότατε, είναι αλήθεια. Περισσότερα εκ του σύνεγγυς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι σεκρετικοί νοτάριοί μου θα παραλάβουν το σχόλιόν σας