Καλωσόρισμα

Εγώ, ο πρωτοπανεντιμοϋπέρτατος Κωνσταντίνος Καντακουζηνός, οι κουροπαλάτιοί μου, οι πρωτοσπαθάριοί μου, οι λογοθέτες μου, η κυρα-Μαριγώ η πλύστρα μου και η Σβετλάνα η μασέζ μου (σιάτσου) σας καλωσορίζουμε εις το ιστολόγιόν μου.

Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

Στέμμα στο γυμνό κορμί μου

Οι συνεπείς οπαδοί του πρωτονοβελισσιμοϋπέρτατου Κωνσταντίνου Καντακουζηνού θα θυμούνται την απάντησιν της κυρίας Ρίκας Βαγιάννη εις επιστολήν που της απέστειλα εις την Lifo και την ανταπάντησίν μου πριν από μίαν εβδομάδα.
Τούτη την εβδομάδα υπάρχει και συνέχεια: ο κύριος Φώτης Βαλλάτος εις την σελίδα 3 του ιδίου εντύπου και εις την στήλην "You said it" (ελληνιστί: Συ είπας), γράφει σχετικώς με την επικοινωνίαν μου με την κυρίαν Βαγιάννη και παραθέτει την ανταπάντησίν μου υπό τον τίτλον "Το Καντακουζηνόν (απόκρυφον) Ευαγγέλιον" (το τεύχος εδώ).
Θα ήθελα να ευχαριστήσω την Lifo διά την ενασχόλησίν της με το παρόν ιστολόγιον και τον αυτοκρατορικόν διάδοχον Κωνσταντίνον, αλλά πρέπει να την ενημερώσω ότι η επικοινωνία μας δεν μπορεί να συνεχισθεί υπό αυτήν την μορφήν, διότι εις το Ιερόν Παλάτιον έχουμε και άλλες δουλειές: πρέπει να εγκρίνω νεαρές (όχι, δεν με πήραν κριτήν εις τηλεοπτικήν εκπομπήν: νεαρές ονομάζονται οι βυζαντινοί νόμοι), να εκλέξω νέους πατρικίους και να επιμεληθώ την Ιστορίαν του μπάρμπα μου, του αυτοκράτορος Ιωάννου ΣΤ' - θέλει να την κάνει πολύ πικάντικην και σκέπτεται να βάλει μέσα μέχρι και φωτογραφίαν της Μινερβίνης (ουχί της μαργαρίνης αλλά της ζωντοχήρας του Μεγάλου Κωνσταντίνου) που την δείχνει να φιλιέται εις την Ρώμην.
Και σαν να μην μου έφθαναν όλα τούτα, μου έφεραν χθες και ένα χρυσόβουλον για υπογραφήν: λέγει ότι ημείς, η αυτοκρατορική οικογένεια των Καντακουζηνών, παραχωρούμε την λίμνην Βιστωνίδα εις την μονήν Βατοπεδίου, η οποία ως αντάλλαγμα μας δίδει ένα υπόγειον εις τα Ταμπούρια Πειραιώς και μια γκαρσονιέραν με (ανομιμοποίητον) ημιυπαίθριον εις την Σταυρούπολιν Θεσσαλονίκης, αλλά ακόμη δεν ξέρω αν θα το υπογράψω. Ζήτησα γνωμοδότησιν από το Νομικόν Συμβούλιον, το οποίον λέγει ότι η ανταλλαγή είναι συμφέρουσα, ενώ και ο Μέγας Λογοθέτης (ο συνονόματός μου Πρωθυπουργός του μπάρμπα μου) επιμένει ότι δεν υπάρχει ζημία του Δημοσίου. Να τον πιστέψω; 
Αφήστε δε που περνάμε και αλουμίνια τώρα εις το Ιερόν Παλάτιον και έχουμε ενεργειακάς επιθεωρήσεις και άλλας φασαρίας. Και μην ξεχνάτε ότι περιμένουν υπομονετικά εις την σειράν τους για σχολιασμόν και οι υποψήφιοι των αυτοδιοικητικών εκλογών... Πόσα να προλάβω ο Κωνσταντίνος; Πόσα να αντέξω ο πρωτοπανεντιμοϋπέρτατος;

Επιστρέφω όμως εις την Lifo: η ευτυχής έκπληξις του ενεστώτος τεύχους (α λα της, Κωνσταντίνε, με τα ελληνικά σου!) είναι ότι υπό την ιδίαν στήλην συστεγάζομαι ξανά με την δεσποινίδα Ματίνα! Συγκεκριμένως, ο κύριος Βαλλάτος αναφέρεται εις τον καθυστερημένον (κατά 3 μήνες) σχολιασμόν γυμνής φωτογραφίσεως της δεσποινίδος Ματίνας από ενημερωτικήν ιστοσελίδα (αναπαρήχθη και από άλλες κατόπιν). Προτείνω σειράν καυτών θεμάτων εις την ιστοσελίδαν και τους μιμιτάς αυτής: η Ελένη Μενεγάκη πήγε εις τον Άλφα, νέος δίσκος από την Άννα Βίσση υπό τον τίτλον "Τραύμα", ο Μιχάλης Ρακιντζής θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα εις την Γιουροβίζιον, ο Τσάκας κέρδισε εις το Big Brother. Διεθνή καλλιτεχνικά νέα: παντρεύτηκαν Τζένιφερ Άνιστον και Μπραντ Πιτ, Bloody Sunday: η νέα επιτυχία των U2, σάρωσε εις τα Όσκαρ ο Τιτανικός. Αν θέλουν μάλιστα, μπορούν να επεκταθούν και εις τα πολιτικά: Βενιζέλον δείχνουν για αρχηγό του ΠΑΣΟΚ αι δημοσκοπήσεις, "λεφτά υπάρχουν", 69,18% υπέρ της αβασίλευτης δημοκρατίας εις το δημοψήφισμα, εις το Ναυαρίνον ο ηνωμένος στόλος Άγγλων-Γάλλων-Ρώσων, η Πόλις εάλω!

Ο Κωνσταντίνος πάντως το έπιασε το υπονοούμενον της Lifo: συνδυάζοντας την λέξιν "απόκρυφον", που ο κύριος Βαλλάτος θέτει εις τον τίτλον της αναπαραχθείσης αναρτήσεώς μου, με την πληροφορίαν για την δεσποινίδα Ματίνα, είναι ξεκάθαρον ότι η Lifo μού προτείνει γυμνήν φωτογράφισιν! Αν και θεωρώ ότι η φωτογράφισις του "Επομένου Πρωτοπανεντιμοϋπερτάτου Προτύπου" (αγγλιστί: "Next Top Model") εις πόζαν με αποκλειστικόν αξεσουάρ το στέμμα του θα στοιχειώσει τας καυτάς νύκτας των αναγνωστών της Lifo και του παρόντος ιστολογίου, φοβούμαι ότι πρέπει να αρνηθώ, διότι σκέπτομαι τι θα πει και η Ιερά Μονή Βατοπεδίου (αν και ακούω ότι τέτοια ταμπού δεν έχει - αφήστε δε που με το χρυσόβουλον μάλλον θα το βουλώσει).
Εις την θέσιν μου αντιπροτείνω τον μπάρμπα μου, τον αυτοκράτορα Ιωάννη ΣΤ', ο οποίος είναι πρόθυμος να αποδείξει ότι εν Ελλάδι ο βασιλιάς είναι γυμνός.

Ειμί Κωνσταντίνος ο εστεμμένος (μόνον!) και άρτι ωλοκλήρωσα.

12 σχόλια:

  1. Καλησπέρα!

    ΥΓ1: αφήστε τις νεαρές, πελαγώσαμε! Κάντε καμια κωδικοποίηση στα greeklish καλύτερα, ούτως ώστε να είναι προσιτή στη νέα γενιά
    ΥΓ2!επειδή ό,τι θυμάμαι χαίρομαι, Πεντζικοπουλίνα ήταν μια τύπισσα που μεταβίβαζε κάτι οικόπεδα σε ένα βυζαντινό συμβόλαιο
    ΥΓ3: εμπρός στο δρόμο που εχάραξε η Θεοδώρα (προτού ενθρονιστεί βεβαίως βεβαίως!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σας τα λεγαμε αγαπητε με την Αβαδιστη και δεν μας ακουγατε. Παρτε την προταση σας τωρα, και δωστε μου τον θειο Ιωαννη για styling!!!:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μεγαλειότατε, οφείλετε να θυσιαστείτε δια το ποίμνιον σας και να την κάμετε τη γυμνή φωτογράφισιν, κατά προτίμησιν έξωθεν των ανακτόρων στο Τατόι. Θα ήτο πολλάν σικ και με μια ιδιαίτερη σημειολογία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πιστέ εν Χριστώ Βασιλεύ Αυτοκράτωρ των Ρωμαίων, παρατήρησά ιστορικόν τι ολίσθημά Σου και συγκεκριμένα της απόδοσης του τίτλου του Παρακοιμωμένου του Μιχαήλ Γ΄του Μέθυσου εις τον Βασίλειον Β΄(Βουλγαροκτόνον) αντί του ορθού, που είναι ο Βασίλειος Ά ο Μακεδών (στην πραγματικότητα ήταν Θραξ), ιδρυτού της ενδοξοτέρας ημετέρας δυναστείας και πρώην παλαιστού και σταυλίτου του αυτοκράτορος.

    Tu vincas

    Μέγας Σακελλάριος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητή synnefoula, μετά την Ιουστινιάνεια Κωδικοποίηση, θα ακολουθήσει η Καντακουζήνεια Κωδικοποίησις (τι παραπάνω έχει ο Ιουστινιανός δηλαδή; Ή μήπως είχε ιστολόγιον και δεν το ξέρω;). Αλλά μέχρι τότε μπορείτε να κάνετε χρήσιν του ακολούθου εργαλείου:
    http://speech.ilsp.gr/greeklish/greeklishdemo.asp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητή tzagalagabugu, πραγματικά είσθε μπροστά από τα γεγονότα, δι' αυτό θα ήθελα να μου πείτε: 1) τι πραγματικά θα γίνει το 2012, 2) πόσο κάτω ακόμα θα πέσει η μετοχή της Εθνικής Τραπέζης, 3)πότε θα χρεοκοπήσει η Ελλάς και 4) πέντε αριθμούς και έναν τζόκερ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπήτη pastaflora, η φωτογράφισις που θα αναγκασθώ τελικώς να κάνω, αν δεν πάρω την επιδότησιν διά τα αλουμίνια, θα γίνει αποκλειστικώς εις το Ιερόν μου Παλάτιον με φόντον το υγρόν πυρ. Αντιλαμβάνεσθε τον καυτόν συνδυασμόν μοντέλου και φόντου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπητέ Σακελλάριε, Βουλγαροκτόνον έγραψα; Μάλλον για εφέ θα μπήκε, διότι είναι πιο άγριον - αφήστε δε που με το "Μακεδών" δεν δημιουργείται ουδεμία εντύπωσις: υπάρχουν χιλιάδες Βασίλειοι πλέον εις την Μακεδονίαν. Πάντως με πιάσατε!
    Ωστόσο πρέπει να σας ενημερώσω για δύο πράγματα: το πρώτον είναι ότι με τόσας επαναλήψεις ονομάτων ακόμη και ο μπάρμπας μου, ο Ιωάννης ΣΤ', μπερδεύεται καμιά φορά και νομίζει ότι είναι ο Ιωάννης Η' (αν και πιστεύω ότι το κάνει εσκεμμένως, διότι ο Ιωάννης Η' είχε μέγα σουξέ εις την περιοδείαν του ανά τας Ευρώπας και ο μπάρμπας μου ζηλεύει την διεθνή του καριέραν). Και είμαι σίγουρος πως αν δεν έπεφτε η Πόλις, τώρα θα είχαμε βασιλέα κανέναν Κωνσταντίνον ,ΑΡΝΗ' (1158ος είναι τούτο και ουχί πρόβατον κακογραμμένον, δι' όσους δεν γνωρίζουν ελληνικούς αριθμούς). Κατά δεύτερον να σας ενημερώσω ότι εγώ την ιστορίαν την ξέρω από μέσα, οπότε, αν πω ότι ο Ιουλιανός έζησε το 1200, οφείλουν όλοι να το δεχθούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Aγαπητε πρωτοπανεντιμοϋπέρτατε,

    1) Συμφωνα με χολυγουντιανες πηγες το '12, το σκηνικο θα διαμορφωθει καπως ετσι:
    http://www.youtube.com/watch?v=cyCCd8MCcZY
    Eμεις ομως, γνωριζουμε καλα, πως εχοντας περαιωσει εγκαιρως το dna μας, θα απολαμβανομε τα κοκτειλς μας στο roof garden της Αβαδιστης, (η οποια μεχρι την την υστατη στιγμη θα με αποκαλει τσαγκα), λιγο πριν το διακτινισμο μας στο Αστρο του Λαγου. Θα εχομε μαζι μας και το πρωτευον θηλαστικο, που μεχρι τοτε, θα εχει μπει στο σωστο δρομο.

    2&3)Η αριθμητικη κατηφορα θα ειναι μικρη.
    Τοκογλυφος δεν εχω κανει, αλλα αντιλαμβανεστε πως ενας σωστος δανειστης δεν θελει το θυμα του αποτελειωμενο, διοτι ετσι χανει τα κερδη του.
    Ως εκ τουτου, θα συνεχισουμε το γνωστο λογιστικο ψυχορραγημα, στο μονιμα διασωληνομενο κουφαρι μας.
    Επιπροσθετως, ενα βαρβατο τσιπωμα θα ερθει να ενισχυσει τον τοκογλυφικο μας ελεγχο.

    Γνωριζετε την ghost phase?
    Eιναι η φαινομενικα υγειης περιοδος στην ζωη ενος οργανισμου που εχει δεχθει θανατηφορες ποσοτητες ραδιενεργους ακτινοβολιας.
    (http://en.wikipedia.org/wiki/Biological_timeline_of_radiation_poisoning)
    Ειμεθα αυτα τα φαντασματα. Η τραπεζα μας δεν θα μπορουσε να αποτελει την εξαιρεση.

    4)Εσεις, σαφως και δεν μασατε απο τετοιες ζοφερες καταστασεις. Απο το
    1347 εχουν δει τα Καντακουζηνια ματακια σας επικες στιγμες δρασης.

    Εως λοιπον την Ελευση του Πολεμαρχου ως νεου Scarface, και το ακουσμα του συνθηματος "SAY HELLO TO MY LITLLE FRIEND" στη γιαφκα της Αβαδιστης,

    παρτε τα νουμερακια σας:
    1,2,3,4,5 και τζοκερ 6.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σου έδωσαν κανα φράγκο που σε ταλαιπωρούν απο εδω κι απο εκεί στα περιοδικά;

    Να μην κάνεις γυμνή φωτογράφιση αν δε δεις τα ψιλά γράμματα του συμβολαιου!

    Ειναι ικανοι να υποχρεώσουν κι εμας τους πατρικίους να τουρλώσουμε κώλο προκειμένου να έχεις ενδιαφέρον φόντο!

    Και τότε θα αναγκαστώ να παραιτηθώ γιατί ο γύψος στο πόδι μου, δε μου επιτρέπει πιρουέτες! (οχι οχι δε με νοιαζει για το κώλο)

    Καλημερα λατρεμενε μου διασημε πια Kon Kan

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπητή tzagalagabugu, απαντώ έστω και καθυστερημένα (έχω χάσει την μπάλαν τας τελευταίας ημέρας):
    δεν γνωρίζω ακριβώς πως θα γίνει η περαίωσις του dna μας, αλλά ελπίζω να γίνει με επιτυχέστερον τρόπον από την περαίωσιν του Υπουργείου Οικονομικών.
    Υ.Γ.: Αν κερδίσω, θα σας δώσω το 49% (επειδή είμαι γαλαζοαίματος δεν γίνεται να τα μοιρασθούμε μισά-μισά: δεν είμεθα ίσα κι όμοια - με αντιλαμβάνεσθε, νομίζω...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπητή (Cou)Coula, κρίσις παντού. Αφού, φαντασθείτε, αν πάω τελικώς για φωτογράφισιν, θα πάρω την κορώνα του μπάρμπα μου που είναι από υαλί χρωματιστό (http://konstantinoskantakouzinos.blogspot.com/2010/09/blog-post_19.html), μη μου σουφρώσει κανένας βοηθός φωτογράφου την ορίτζιναλ και ψαχνόμεθα...
    Όπως και να'χει, οι πατρίκιοι θα πρέπει να φωτογραφηθείτε αφιλοκερδώς, διά να ανέβει το αυτοκρατορικόν μου κασέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι σεκρετικοί νοτάριοί μου θα παραλάβουν το σχόλιόν σας