Καλωσόρισμα

Εγώ, ο πρωτοπανεντιμοϋπέρτατος Κωνσταντίνος Καντακουζηνός, οι κουροπαλάτιοί μου, οι πρωτοσπαθάριοί μου, οι λογοθέτες μου, η κυρα-Μαριγώ η πλύστρα μου και η Σβετλάνα η μασέζ μου (σιάτσου) σας καλωσορίζουμε εις το ιστολόγιόν μου.

Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

Απάντησις



Ο πρωτονοβελισσιμοϋπέρτατος Κωνσταντίνος Καντακουζηνός εδήλωσε προσφάτως ότι θα αποστείλει επιστολήν διαμαρτυρίας προς την βασίλισσαν Ελισάβετ κατά το πρότυπον του Αγίου Πειραιώς, για να δει αν η βασίλισσα θα απαντήσει. Και άλλοι διάσημοι ανά την υφήλιον θα αιφνιδιασθούν με επιστολάς μου, προκειμένου να ελεγχθεί εάν και κατά πόσον είναι έτοιμοι να απαντήσουν εις τας καυτάς μου ερωτήσεις: πρόεδρος Ομπάμα, Lady Gaga, Νένα Βενετσάνου, Τζόις Μουτζούρου (αντιπρόεδρος της Ζιμπάμπουε), Αλτάνη, Έλενα Βέντη, Ονούρ και Σεχραζάτ, Άνθιμος (όλοι οι Άνθιμοι: Άνθιμος Θεσσαλονίκης, Άνθιμος Ρεθύμνης -εξελέγη προσφάτως-, Άνθιμος Ανανιάδης), Καλομοίρα, Βασίλης Κικίλιας κλπ. Ουδείς θα ξεφύγει από τον αυτοκρατορικόν διάδοχον και τας επιστολάς του!
Ήδη είχα την πρώτην απάντησιν: η κυρία Ρίκα Βαγιάννη μού έκανε την τιμήν να απαντήσει εις ερώτησίν μου (η ερώτησις και η απάντησις εδώ - δεύτερη κατά σειράν. Αυτή που ετοποθετήθη πρώτη, πιο πάνω από τον πρωτοπανεντιμοϋπέρτατον Κωνσταντίνον και φέρει το όνομα "Σοφία", ελπίζω να είναι τουλάχιστον η Σοφία Παλαιολογίνα, σύζυγος του αυτοκράτορος Ιωάννου Η' Παλαιολόγου, ή έστω η Αγια-Σοφιά...)
Βέβαια, τώρα που το σκέφτομαι, εγώ, ο αυτοκρατορικός διάδοχος Κωνσταντίνος, έκανα την τιμήν εις την κυρίαν Βαγιάννη να της δώσω την ευκαιρίαν να μου κάνει την τιμήν να ασχοληθεί μαζί μου. Ή μάλλον... - τέλος πάντων, ασχολήθηκε και την ευχαριστώ!

Ακολουθεί ανταπάντησις του Κωνσταντίνου Καντακουζηνού εις την απάντησιν της κυρίας Βαγιάννη:
Θεότρελος με λοφίον δεν είμαι -κορώνα φορώ, όπως ο μπάρμπας μου ο αυτοκράτωρ Ιωάννης ΣΤ'.
Εις δημοτικήν, αργκό και αγγλικούραν δεν δύναμαι να το γυρίσω για πολλούς λόγους: κατά πρώτον, η ανατροφή μου: η γλώσσα που ομιλώ είναι η οικογενειακή γλώσσα των Καντακουζηνών. Κατά δεύτερον, αν καταλήξω να ομιλώ όπως διάφοραι δευτεράντζαι λαϊκούραι, ο μπάρμπας μου ο Ιωάννης ΣΤ' θα με αποκληρώσει. Και επειδή δεν έχω καβάντζα εις θρόνους (αυτή η Ελισάβετ έχει κατσικωθεί 60 χρόνια τώρα...) φοβούμαι να τον προκαλέσω. Ωστόσο εντοπισμένη χρήσις άλλων διαλέκτων θα γίνεται, δια την πληρέστερην κατανόησιν του εκάστοτε θέματος.
Για το μαύρον φόντον έχετε δίκιον, κυρία Ρίκα: πρέπει να αλλάξει. Ουχί βεβαίως πέρλας και ντεγκραντέ, διότι μετά μπορεί να καταλήξω εις οξυζεναρισμένον ξανθόν. Μάλλον πορφυρόν λόγω καταγωγής. Όσο διά τας βυζαντινάς αναρτήσεις (βαρβαριστί ποστ), έχω κατά νουν ορισμένα πικάντικα βυζαντινά θέματα που γνωρίζω άλλωστε εκ των έσω και θα τραβήξουν και το ανάλογον κοινόν: για το κοινόν της Τζούλιας έχω την Θεοδώραν και τα σεξ σόου της που αναφέρετε και εσείς (δυστυχώς δεν εσώθη κανένα DVD της), για τους καπνιστές έχω τον Ιουλιανόν που εκάπνιζε συνεχώς εντός κλειστών χώρων με ένδειξιν "NO SMOKING" και τον ωνόμασαν "Παραβάτη", για τους gay έχω το σούσουρον διά τον "παρακοιμώμενον" (μετέπειτα έγινε αυτοκράτωρ με το όνομα Βασίλειος Βουλγαροκτόνος) του αυτοκράτορος Μιχαήλ Γ' του Μέθυσου, εγγονού του αυτοκράτορος Μμμιχαήλλλ Β' του Τραυλού -καλά, όλοι κουσούρια είχαν;- για τα τζάνκι έχω τον Νικόλαο Καναβό που εβασίλευσε μόνον μερικάς ημέρας και εξετελέσθη, διότι τον έπιασαν με 5 δενδρύλλια κάναβης και 40 τσιγαριλίκια, για τους ανύπανδρους και τους διαζευγμένους έχω την τέταρτην (!) σύζυγον του Λέοντος του Σοφού, την Ζωήν Καρβωνοψίνα (πόσην αριστοκρατίαν να ανθέξει πια κι αυτό το Ιερόν Παλάτιον;), για τους μάγκες έχω την Μαρία την Αλανιάρα (ήτοι της Αλανίας), σύζυγον δύο αυτοκρατόρων, και άλλους πολλούς, διά μερικούς από τους οποίους έχω γράψει διάφορες αναρτήσεις κατά καιρούς υπό την ετικέταν "Βυζάντιο".
Όσο δε για το ότι σήμερα εκέρδισα μίαν ακόμη αναγνώστριαν (εσάς), έχω να δηλώσω τα εξής: δεδομένου ότι είμαι original since 1347 (ά λα της το αγγλικόν και η αργκό, Κωνσταντίνε!) και ότι φέτος έχομεν 2010, είμαι ιστολόγος επί 663 συναπτά έτη, το οποίον σημαίνει: 663 έτη x 365 ημέρες = 241.995  αναγνώσται, αν κερδίζω έναν καθ' εκάστην ημέραν. Εγώ γιατί βλέπω εις τον μετρητήν μου 2850 αναγνώσεις και μάλλον από τους ιδίους; Οι υπόλοιποι πού είναι; Εκτός και αν περιμένουμε μέχρι το 2011, οπότε θα ξυπνήσουν από τον λήθαργον, όταν θα ενεργοποιηθεί το ελληνικόν DNA και οι Έλληνες θα γίνουν 100 εκατομμύρια (κατά τον βουλευτήν και υποψήφιον περιφερειάρχην Κεντρικής Μακεδονίας κύριον Βελόπουλον).
Αναμένω λοιπόν μέχρι την Πρωτοχρονιάν!

Ειμί Κωνσταντίνος ο απαντών και άρτι ωλοκλήρωσα.

Υ.Γ.: "Τα κείμενά σας, έτσι όπως τα συντάσσετε, θα τα διαβάζουν και θα νομίζουν ότι τα γράφει ο Εφραίμ (ενώ, στην πραγματικότητα, υποψιάζομαι ότι είστε ο εξαποδώς στο πιο μορφωμένο του)". Δεν αντιλαμβάνομαι τη διαφοράν του ενός προσώπου από το άλλον (εκτός ίσως του ότι το δεύτερον το αναφέρετε ως μορφωμένον), ωστόσο είσθε κοντά: το πρότυπόν μου, ο μπάρμπας μου ο Ιωάννης ΣΤ', παραιτήθηκε από τον θρόνον για να γίνει μοναχός.

19 σχόλια:

  1. Μεγαλειότατε, ο ταπεινός σας δούλος σουρικάτος αρχικώς Σας αναφέρει ότι εκαθαρίσθησαν οι αρμοί από διάφορα δηλητηριώδη έντομα και αραχνοειδή. Δεύτερον θα ήθελα-με όλο το Σεβασμό- να Σας ρωτήσω το εξής: Τι τους θέλετε τους παραπάνω αναγνώστας; Είναι ώρα τώρα να μπαίνει η κάθε πλεμπαρία και να σχολιάζει το Λόγο Σας τον Ορθό; Λίγοι και καλοί Αξισέβαστε, λίγοι και καλοί.

    ΥΓ. Θα ηθέλα να Σας παρακαλέσω να μου προωθήσετε την επιστολή Σας προς την Αλτάνη, θεωρώ ότι θα έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον - και την απάντηση επίσης (αφού τη μεταφράσετε).

    Υ.Γ.2 Παίρνω το θάρρος να συμπληρώσω ότι χρειάζεται να στείλετε επιστολή και στην αξιολάτρευτο καν Πατσιούραν - αν μη τι άλλο θα έχει ενδιαφέρον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ σουρικάτε, δεν είναι δυνατόν το αυτοκρατορικόν μου ιστολόγιον να υπολείπεται άλλων που ούτε έξω από το Ιερόν Παλάτιον δεν μπορούν να περνάνε.
    Ναι, ο θεσμός της βασιλείας περνά κρίσιν, αλλά "δύναμίς μου η αγάπη του λαού" που λέει και ο πεθερός της Τατιάνας Μπλάτνικ. Πλεμπαρίαι, κιτσαρίαι, λαϊκούραι και δευτεράντζαι δεν πρόκειται να εισέλθουν: θα φάνε πόρταν από τους κουροπαλάτιούς μου.

    Υ.Γ.: Την απάντησιν της Αλτάνης (αν την λάβω, διότι μπορεί ενδεχομένως η απάντησις να ευρίσκεται ήδη εις τον Φαίδρον του Πλάτωνος, ο οποίος διά τας ανάγκας της επιστολής έχει μετονομασθεί εις "Φαιδρός") αδυνατώ να την μεταφράσω: είπαμε, πανεντιμοϋπέρτατος είμαι, ουχί παντοδύναμος.
    Εις την κυρίαν Πατσιούραν δεν θα στείλω: αναμένω νέα αποκτήματα της trash tv.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Mετρ νομίζω ότι θα πρέπει να απευθυνθείτε πρωτίστως στον κ. Ζαμπούνη ο οποίος είναι ο μόνος που τελεί το λειτούργημα του αυτοκρατορικού-βασιλικού ρεπορτάζ.

    Κάποιος πρέπει να πει στη Ρίκα ότι τα 80' s τελείωσαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Eτσι, να λειτουργουν τα τυχερα σας!
    http://sexystar-paliatzidiko.blogspot.com/2010/01/blog-post_5033.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ, πάλι, ανυπομονώ να μάθω αυτά τα βυζαντινά θέματα.
    Τα σέβη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πρωτονοβελισσιμοϋπέρτατε, πρωτοπανεντιμοϋπέρτατε Κωνσταντίνε!

    Το ιστολόγιόν σας ζει ιστορικές στιγμές κι εσείς, πορφυρά μεγαλεία!
    Συμφωνώ, όπως μην ενδώσετε στις πέρλες και τα ζιργκόν -ξεύρετε, εσείς... Τι ζιργκόν, τι καθρεφτάκια! Τουλάχιστον τότε, σας ξεμπρόστιασε -οικογενειακώς!- ένας Καβάφης. Ενώ σήμερα; Φαντάζεστε να γίνετε άσμα διά χειρός Φοίβου;! Ρόμπα αυτοκρατορική, το λιγότερον... robe de chambre, στο τσακίρ κέφι!

    Ρωτήστε και τον θείο Εφραίμ -συγνώμη! τον αγαπητόν (μου) θείο (σας) Ιωάννη!

    Μετά τιμής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητή αβάδιστη, ο κύριος Ζαμπούνης έχει αναλάβει εργολαβικώς άλλην βασιλικήν οικογένειαν και δεν γνωρίζω αν έχει χρόνον διά τους Καντακουζηνούς.
    Τα '80s πού τα εντοπίζετε; Εις τας πέρλας και τα ντεγκραντέ; Διότι ακόμη ζουν ανάμεσα μας.

    Αγαπητή tzagalagabugu, αι συγκεκριμέναι φωτογραφίαι μου θυμίζουν την περίπτωσιν της κυρίας Αλ-Σάλεχ: όταν άρχισε να ασχολείται με τους μετανάστας όλα τα μπλογκ παρέπεμπαν εις φωτογραφίσεις της. Και επειδή εκτιμώ εσάς και το έργον σας (τι έγινε; αλουμίνια πότε θα βάλουμε;) το παραβλέπω.

    Αγαπητή σελήνη, αι αποκαλύψεις πλησιάζουν. Ο καιρός γαρ εγγύς!

    Αγαπητή κυρία Ντρουσίλα, μην ξανακούσω για Καβάφη! Εξυπηρετεί σκοτεινά συμφέροντα διότι και έμαθα ότι ξαναέγραψε για τον μπάρμπα μου. Αλλά εντός ολίγων ημερών θα βγει δικαστική απόφασις-καταπέλτης κατά του Καβάφη που θα τον βάλει εις την θέσιν του και θα συνταράξει το πανελλήνιον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχωρεστε μου την συντομια της προηγουμενης αντιδρασης.
    Θεωρησα τις στυλιστικες συμβουλες που λαβατε απο την Ρικα για να ανεβασετε τον αριθμο των επισκεπτων καπως δευτερευουσας σημασιας.
    Μια γυμνη φωτογραφιση ομως ειναι τεραστια επενδυση για το μελλον σας.
    Τα ντεγραντε, οι περλες και τα λοιπα καλιαρντα ερχονται και παρερχονται.
    Επισης, φανταζομαι πως δεν θα καταφευγατε στην ευκολη λυση "κοντρα-για την κοντρα αρκει να μας καλιαρντευουν και να θυμουνται το ονομα μας".
    Επομενως το γυμνο ειναι σταθερη αξια.

    Οταν θα γινετε patron της τεχνης μας, θα σας τα περασουμε. Τα αλουμινια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. άνακτά μου, πατώντας πάνω στη στυλιστική παρέμβαση του ρικακίου, εξελίσσω: ας γίνομε μπαρόκ! ε;
    επίσης, βρίσκω παντελώς άχρηστη την ενεργοποίηση του ελληνικού dna, αφού το 2012 καταστρεφόμαστε. πολύ κακό τάιμινγκ.
    ευλόγησον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητή tzagalagabugu, τι εννοείτε; Να κάνω γυμνήν φωτογράφησιν διά τας ανάγκας του ιστολογίου; Δυστυχώς δεν γίνεται, διότι πρώτον θα φανεί ότι ως αυτοκρατορικός διάδοχος είμαι (εκτός από γαλαζοαίματος) και εξαδάκτυλος και κατά δεύτερον ισχύει ακόμη ότι έχω πει εις το τέλος της ακόλουθης αναρτήσεως:
    http://konstantinoskantakouzinos.blogspot.com/2010/08/blog-post_28.html

    Αγαπητόν μου θηλαστικόν, μετά της tzagalagabugu θα επιμεληθείτε του παρόντος ιστολογίου, τώρα που μαθαίνετε και C++, χουτουμουλού και άλλα δεύτερα τεχνικά με τα οποία ο Κωνσταντίνος Καντακουζηνός εννοείται πως απαξιοί να ασχοληθεί - ξέρει να χειρίζεται μόνον μίαν λέξιν (αγγλιστί word) και αυτήν χωρίς πολλά πνεύματα και δασείες...
    Μήπως το σενάριον καταστροφής του 2012 προβλέπει σωτηρίαν διά τους ενεργοποιηθέντας το 2011 Έλληνας; π.χ. τηλεμεταφοράν τους εις τον Σείριον;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σαφως. Αυτα που διαδιδει το πρωτευον θηλαστικο ειναι ανακριβειες.
    Εμεις που θα περαιωσουμε το dna μας το '11, κερδιζουμε τον ασφαλη διακτινισμο μας στο αστρο του Λαγου.

    Με την ευκαιρια βρισκω το λουκ του παροντος ιστολογιου εξαιρετικο.
    Τα πολλα φρου-φρου που συναντω τακτικα στην μπλογκοσφαιρα ταλαιπωρουν τα τζαγκαλαγκαμπουγκια ματακια και επιπλεον τραβουν την προσοχη απο το ουσιαστικο περιεχομενο των αναρτησεων.

    Κωνσταντινε, μου αρεσετε οπως εισθε.:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σας ευχαριστώ. Το αυτό ισχύει και δι' εσάς. Αφήστε δε που πολλάς φοράς εις την μπλογκόσφαιραν τυχαίνει να κολλάει ο δράκος μου, τον οποίον χρησιμοποιώ πολλάκις ως περιηγητήν -comodo dragon (http://www.comodo.com/home/browsers-toolbars/browser.php), για περισσοτέραν ασφάλειαν, διότι ως αυτοκρατορικός διάδοχος είμαι στόχος της CIA, του FBI, της Σέχτας Επαναστατών, των Ταμίλ της Σρι Λάνκας και άλλων.
    Όσο για το θηλαστικόν, διαδίδει ψεύδη διά να μας τρομάξει, επειδή τον απορρίψαμε αμφότεροι -αλλά θα τα πούμε, όταν έρθει ο Πολέμαρχος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εντοπίζω την εϊτίλα στο δήθεν προ-χω κείμενο του Ρικακίου!

    Περαιτέρω... γυμνή φωτογράφηση θα κάνετε μόνο και επιμένω σε αυτό, μόνο για φιλανθρωπικούς σκοπούς.
    Το βρίσκω εξαιρετικά αυτοκρατορικό!

    Θηλαστικό δε θα καταστραφούμε εμείς. Οι άλλοι θα καταστραφούν.

    Tsagalagabugu δίκιο έχετε το πολύ φρου φρου είναι ζαλάδα. Επίσης να σας ενημερώσω ότι το roof garden είναι το σημείο από όπου θα διακτινιστούμε όταν η ανθρωπότητα θα καταβαραρθώνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι έγινε Kon Kan;
    Μας έγινες και διάσημος τώρα;

    Και δε θα μας μιλάς;

    Ε ρε γλέντια ο βυζαντινοτέτοιος!

    καλησπερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αγαπητη Αβαδιστη,
    ετσι κ με ξαναπειτε Tsagalagabugu, θα μεινετε μονη κ ερμη στο roof garden.
    tZagalagabugu παρακαλω, και για να το εμπεδωσετε θα σας αφιερωσω καποια στιγμη σχετικη αναρτηση στο τζαγκαλαγκαμπουγκιο ιστολογιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγαπητή αβάδιστη, αγαπητή salagabalulu (σωστά δεν το έγραψα;), το παρόν ιστολόγιον χρησιμοποιεί μαύρον φόντον και λόγω της σοβαρότητός του που είναι δεδομένη αλλά και λόγω της περιβαλλοντικής του ευαισθησίας: ακολουθώ την συνταγήν του www.blackle.com (που είναι ουσιαστικό το google σε μαύρον) σύμφωνα με την οποίαν η χρήσις μαύρου φόντου μειώνει την κατανάλωσιν ρεύματος. Δεδομένου ότι η παρούσα ιστοσελίς θα είναι εις το εξής δημοφιλεστέρα του google, απεφάσισα να κάνω μια τελευταίαν αυτοκρατορικήν χειρονομίαν υπέρ του πλανήτου, τον οποίον θα εγκαταλείψω μαζί σας το 2012. Επίσης, αγαπητή αβάδιστη, το γυμνόν δεν είναι πλέον σικ. Όσο διά τα 80s δεν μπορώ να καταλάβω εις ποια αναφέρεσθε, διότι έχω ζήσει πολλά 80s: 1380s, 1480s, 1580s, 1680s, κ.ο.κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αγαπητή (Cou)Coula, δεν αντιλαμβάνομαι το σχόλιόν σας: "και διάσημος ΤΩΡΑ"; Τώρα; Από το 1347 που ανέβηκε ο μπάρμπας μου εις τον θρόνον και με έκανε (μεταξύ άλλων) πρωτονοβελισσιμοϋπέρτατον είμαι διάσημος. Άλλα αν ο αυτοκρατορικός θεσμός περνά κρίσιν. Αλλά είπαμε: ο καιρός γαρ εγγύς (επίσης κάποια στιγμή θα σας πω γιατί και πώς ζω ανάμεσά σας).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κωνσταντίνε, χανω καθε ιδεα. Ο παρακοιμωμενος που την κουναγε την αχλαδια δεν ηταν ο μετεπειτα Βασιλειος ο Βουλγαροκτόνος, αλλα ο παππούς του, ο Βασιλειος ο Μεκεδόνας. Κρίμα ειναι να μπερδευουμε τον τσαχπινη και καλλονό παππού με τον στρατόκαυλο εγονό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αγαπητόν μου ππ, το έχω ξαναπεί και αλλού με την ευκαιρίαν διορθώσεως του ιδίου ζητήματος από αναγνώστην (http://konstantinoskantakouzinos.blogspot.com/2010/10/blog-post_07.html ):
    μην κοιτάτε τι λέγουν τα βιβλία. Ακούστε εμένα που τα έχω ζήσει όλα από μέσα και ό,τι και να πω είναι αλήθεια (όπως έλεγα χαρακτηριστικά: αν πω ότι ο Ιουλιανός έζησε το 1200, οφείλετε να το δεχθείτε!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι σεκρετικοί νοτάριοί μου θα παραλάβουν το σχόλιόν σας