Καλωσόρισμα

Εγώ, ο πρωτοπανεντιμοϋπέρτατος Κωνσταντίνος Καντακουζηνός, οι κουροπαλάτιοί μου, οι πρωτοσπαθάριοί μου, οι λογοθέτες μου, η κυρα-Μαριγώ η πλύστρα μου και η Σβετλάνα η μασέζ μου (σιάτσου) σας καλωσορίζουμε εις το ιστολόγιόν μου.

Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010

Σπήτσλες

Ο ανωτέρω βάρβαρος τίτλος είναι ο μόνος που δύναται να αποδώσει την αντίδρασίν μου εις το ακόλουθον περιστατικόν που συνέβη σήμερον:

Ο μπάρμπας μου, ο Ιωάννης ΣΤ', ενεφανίσθη ενώπιον μου το πρωί με το στόμα ανοιχτόν και άφωνος για ώρα. Ανησύχησα (είναι και 715 ετών - κρατιέται καλά, ούτε για 650 δεν τον κάνεις), αλλά ύστερα από ολίγον συνήλθε και μου περιέγραψε τι είχε συμβεί:
Όπως ίσως γνωρίζετε, έχει την κακήν συνήθειαν να ξυπνά το πρωί με τηλεόρασιν. Αρχικώς έκανε ένα γρήγορον ζάπινγκ και είδε τα νέα για τις μειώσεις μισθών εις τον ιδιωτικόν τομέαν (καλέ, δεν είχαμε πει ότι από τα νέα μέτρα δεν θα πληγεί ο ιδιωτικός τομέας και ότι οι μειώσεις εκεί είναι αχρείαστες; Ή οι μειώσεις είναι αχρείαστες ή αυτοί που τα έλεγαν αυτά είναι άχρηστοι - μπορεί και τα δύο). Επειδή  όμως ο Ιωάννης ΣΤ' δεν μπορεί να ξανασχοληθεί με τους εργαζομένους (αρκετά ησχολήθη όταν ήτο αυτοκράτωρ), είπε να το γυρίσει εις την εκπομπήν του Αλέξανδρου Πετρίδη για πιο λάιτ ενημέρωσιν (πιο λάιτ εξαερώνεσαι). Επέτυχε ο Ιωάννης ΣΤ' την γνωστήν χορεύτριαν Νικόλ(;) να χορεύει το Born again (Babilonia) και εις την σκέψιν νέας εκστρατείας  για την κατάκτησιν της Βαβυλώνος άρχισε να συνοδεύει την Νικόλ εις το λίκνισμα. Κάποια στιγμή η Νικόλ ωλοκλήρωσε (με την καλήν έννοιαν) και εκάθισε λαχανιασμένη από την προσπάθειαν. Ακολούθησε τότε ο εξής διάλογος (ο οποίος δύναται να χαρακτηρισθεί και ως βομβαρδισμός από βλήματα του Αλέξανδρου Πετρίδη) - το ακόλουθον κείμενον διατηρεί τα βασικά σημεία του διαλόγου, διότι δυστυχώς ο Ιωάννης ΣΤ' δεν επρόλαβε να μαγνητοφωνήσει το απόσπασμα και μου το παρέθεσε από μνήμης:

Αλέξανδρος Πετρίδης: Η Νικόλ έχει ξαναχορέψει στην εκπομπή μας. Θυμάσαι Νικόλ, που ήρθες και χόρεψες με την μπαστούνα;
Νικόλ: Ναι, το θυμάμαι.
Συμπαρουσιάστρια Αλέξανδρου Πετρίδη (αγνώστων λοιπών στοιχείων): Τι είναι η μπαστούνα;
Αλέξανδρος Πετρίδης: Καλέ, η μπαστούνα - το μπαστούνι. Εγώ δεν το λέω μπαστούνι, γιατί έτσι το λέει όλος ο κόσμος.
Νικόλ (σχεδόν ταυτοχρόνως): Την γκλίτσα εννοεί, τη μαγκούρα.
Αλέξανδρος Πετρίδης: Α, μπράβο! Από τη μαγκούρα επηρεάστηκα και είπα μπαστούνα, βάζοντας το στερητικό "α" στο τέλος...

Ειμί Κωνσταντίνος ο άφωνος και άρτι ωλοκλήρωσα.

Υ.Γ.: Παράκλησις προς Αλέξανδρον Πετρίδη: Μην τις πετάς - σκέψου κι εμάς.

22 σχόλια:

  1. Μεγαλειότατε (μου)

    Συγνωμη κιόλας για την αγνοια μου... αλλά η Νικόλ τι χόρεψε με τη μπαστούνα;;;;

    Το χορό του Ζαλόγγου για έναν;;;

    Την μπαστούνα τι την ήθελε; Να της δείχνει το δρόμο;

    Αν δεν χόρεψε δημοτικούς χορούς, η μπαστούνα τι εξυπηρετούσε;

    Και μια τελευταία απορία... ο μπάρμπας είναι τεκνατζής;;;

    Σκύβω (έχω κοιτάξει πίσω μου, πεδίον ελεύθερο) και φιλώ την άκρη της μπέρτας σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μεγαλειότατε, φρονώ ότι ο καιρός γαρ εγγύς δια να δωρίσετε εις τον αγαπημένον σας θείον συνδρομή εις το έγκριτον History Channel...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. βαρεθηκα αυτον με με την ψευτικη μασελα
    οξο π.....η απ τη παραγκααα
    νια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Προς κύριον Πετρίδη...
    Αγαπητέ, θα σας παρακαλούσα αν το έχετε "Α-κατοίκητο" να το νοικιάσετε...

    ΥΓ: Καπετάνισσα ,όποτε έρχομαι επίσκεψη εις τα ανάκτορα , σας βρίσκω σκυμμένη.Το ευχάριστον είναι πως λαμβάνεται τα μέτρα σας!!!!αχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ντάξει αφού έβαλε ο άνθρωπος το στερητικό το α στο τέλος...

    Ομολογώ πως πιο εύκολα επηρεάζεσαι από τη μαγγούρα για να πείς μπαστούνα παρά από το μπαστούνι:Ρ

    Αφού ο καλός μου έχει αυτό το τόσο υπέροχο χαμόγελο της οδοντόπαστας, είναι ανάγκη να μιλάει κιόλας; Ας χαμογελάει απλώς...

    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητή Καπετάνισσα, δεν γνωρίζω τι εχόρεψε η Νικόλ με την μπαστούναν, διότι ο Ιωάννης ΣΤ' δεν είδε ολόκληρον την εκπομπήν.
    Τεκνατζής γιατί να είναι; Αν αναφέρεσθε εις τον Αλέξανδρο Πετρίδη, δεν θα τον έλεγα και τεκνόν, αφού είναι σχεδόν συνομήλικος με τον μπάρμπα μου (από την δεκαετίαν του '90 δεν είχε εκπομπήν εις το New Channel;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητή pastaflora, το έχω σκεφθεί για συνδρομήν εις το History Channel, αλλά το πρόβλημα είναι ότι η μισή συνδρομή θα πάει χαμένη: ο μπάρμπας μου έχει ζήσει όλα τα γεγονότα τα μετά το 1295 που εγεννήθη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπητέ άσωτε, μην υποβιβάζετε την μασέλαν του: 45 μάστοροι και 60 μαθητάδες έχουν δουλέψει.
    Όσο για την προτροπήν "όξω π...η", αν εννοώ καλώς, αναφέρεσθε εις ιδιότητα του Αλέξανδρου Πετρίδη που δεν ισχύει, όπως φαίνεται από συνέντευξίν του (αν και δεν χρειαζόταν, είναι προφανές...):
    http://www.yupi.gr/gossip/c9904/Alexandros_Petridhs.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπητέ Καπετάνιε, τας προτροπάς σας προς τον Αλέξανδρο Πετρίδη κάντε τις εις τον ίδιον - διαθέτει άλλωστε 4 προφίλ εις το facebook, ζωή να 'χουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητή Marsy, αν χαμογελούσε μόνον, η δουλειά του θα έπρεπε να είναι πίσω από τις κάμερες, ως φωτιστής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λάβετε και κάτι το -πιθανώς- εκπαιδευτικόν: http://www.protothema.gr/life-style/Gossip/article/?aid=93554

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είδες τι κάνει το α το στερητικό όταν το βάζεις μπροστά (ή και πίσω) στην εγκεφαλική λειτουργία;.

    Πλήττω με αυτούς τους Πετρίδηδες και η κοπελια διπλα του κακως που δεν ξερεις ποια ειναι...η λαγουδιτσα ντε; Όχι λαθος, η κουνελίτσα, η κουνέλαααα

    με το α το στερητικό στο κουνέλι και στο μυαλό της επίσης!

    Καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγαπητή pastaflora, έχω υπόψην κάθε κίνησιν της Πετρούλας. Αναμένω την κυκλοφορίαν για να κάνω φροντιστήριον επί του εκπαιδευτικού της DVD.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. στερητικό α στο τέλος? γιατί το διάβασα αυτό τώρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αγαπητή Coula, έχετε δίκιον, κακώς δεν έκανα διασταύρωσιν των στοιχείων: η συμπαρουσιάστρια είναι όντως η Ζέτα κάτι που έκανε καριέρα(;;;) με το κουνέλι της (το οποίον τι απέγινε άραγε; Μήπως το έπνιξε;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγαπητέ mahler, και η λέξις "διάβασα" στερητικόν "α" έχει εις το τέλος. Επομένως (με την λογικήν του Αλέξανδρου Πετρίδη) ποτέ δεν το διαβάσατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αγαπητή αβάδιστη, όλα κι όλα: ο Αλέξανδρος Πετρίδης δεν είναι δυνατόν να πει κάτι που λέει "όλος ο κόσμος".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. επιτέλους! μια ανάρτηση για τον Αλέξανδρο. Κι αν στην είχα ζητήσει εδώ και τόσο καιρό :)Σπήτσλες αι ριμειν του :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αγαπητή Pink_Fish, μου την είχατε ζητήσει; Δεν το ενθυμούμαι. Ο Αλέξανδρος Πετρίδης δεν ανήκει εις τους αγαπημένους του παρόντος ιστολογίου (Τζούλια Αλεξανδράτου, Βάσια Λόη, βασιλική οικογένεια, Πάμελα Άντερσον κ.α.), ωστόσο κάνει ωραία γκεστ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ζέτα Θεοδωροπούλου: η γνωστή ως "κουνελομάνα"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αγαπητή glykopatata, κουνελομάνα; Δηλαδή κινδυνεύω να κατηγορηθώ για παιδεραστίαν, όταν ονειρεύομαι το τέκνον της στιφάδον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι σεκρετικοί νοτάριοί μου θα παραλάβουν το σχόλιόν σας