Καλωσόρισμα

Εγώ, ο πρωτοπανεντιμοϋπέρτατος Κωνσταντίνος Καντακουζηνός, οι κουροπαλάτιοί μου, οι πρωτοσπαθάριοί μου, οι λογοθέτες μου, η κυρα-Μαριγώ η πλύστρα μου και η Σβετλάνα η μασέζ μου (σιάτσου) σας καλωσορίζουμε εις το ιστολόγιόν μου.

Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

Απεργία

Μετά μεγίστης εκπλήξεως και οργής πληροφορούμαι ότι έχουν ανακοινωθεί αι υποψηφιότητες για τα βραβεία του διαδικτύου Webby Awards και το παρόν ιστολόγιον δεν ευρίσκεται εντός των υποψηφίων!!!
Το απαράδεκτον τούτο γεγονός οφείλεται προφανώς εις κέντρα που απεργάζονται σκοτεινά σχέδια εναντίον μου (όπως θα έλεγε και ο Άκης Τσοχατζόπουλος) ή σε αρουραίους και σκουλήκια που επιδιώκουν να με εξοντώσουν (όπως θα έλεγε ο Παναγιώτης Ψωμιάδης). Άλλον λόγον δεν ευρίσκω, διότι κανονικώς θα εσάρωνα εις όλας σχεδόν τας κατηγορίας: δεν έχω την καλυτεράν "welcome page" (τόσος κόσμος: κουροπαλάτιοι, λογοθέτες, η κυρα-Μαριγώ, η Σβετλάνα - τι άλλο θέλουν); Δεν μου αξίζει το βραβείον της κατηγορίας celebrity/fan; Δεν έχω καυτάς ειδήσεις; Δεν έχω πολιτικήν παρουσίαν (μέχρι υποψήφιος με τον Άδωνι Γεωργιάδη έχω διατελέσει); Δεν αποτελεί το παρόν ιστολόγιον πρότυπον "charitable organization/non profit"; Για να μην μακρυγορώ, εις όλας τας κατηγορίας είμαι πρώτος - το πολύ-πολύ να χάσω δύο: pharmaceuticals και humour (αν και σκέπτομαι να κάνω ανάρτησιν και για το ντεπόν των πεντακοσίων, ώστε να καλύψω του χρόνου και την κατηγορίαν των φαρμάκων).

Δεδομένης της αδικίας που υφίσταμαι, ανακοινώνω ότι αύριο, ημέρα κυκλοφορίας του νέου πονήματος της Ιουλίας (πόνημα κατά την αρχικήν σημασίαν, δεδομένου ότι συνεχώς βογκάει), δεν θα το σχολιάσω, όπως έκανα κατά το παρελθόν με τα δύο πρώτα μέρη της τριλογίας "Η αρχόντισσα των παλαμαριών" (1ον και 2ον μέρος) και θα σας αφήσω ανενημέρωτους, για να καταλάβουν τα Webby Awards το ολέθριον λάθος τους και να επανορθώσουν το 2012.

Ειμί Κωνσταντίνος ο απεργών και άρτι ωλοκλήρωσα.

Υ.Γ.: Επειδή η απεργία είναι για αύριον, θα σας κάνω την χάριν να σας δώσω σήμερον ορισμένας φωτογραφίας από την νέαν ταινίαν καθώς και αποκλειστικήν συνέντευξιν της Ιουλίας.

9 σχόλια:

  1. τι ξεπεσμός για έναν αυτοκράτορα να μην παίρνει κατευθείαν το 1ο βραβείο πόσο μάλλον να μην τον προτείνουν.

    (μου είπαν πως αν γίνω βιζιτού και ψώλα θα κάνω καριέρα χαχαχαχαχαχα να σαι καλά ρε Τζούλια).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mπα σε καλό σας... συγκινήθηκα!

    Οσο για τα βραβεία έχω ατάκα... Ας τα χαρούν αυτοί που τα παίρνουν, από όποιους τα παίρνουν. Εμάς το βραβείο μας το δίνει κάθε μέρα ο κόσμος! (εεεε...?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγώ πάντως αν ήμουν στην επιτροπή θα στο δινα το βραβείο. Και το φαρμακευτικό θα σου δινα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βλέποντας τις φωτογραφίες από το νέο πόνημα της Ιουλίας δε μπορώ να μην αναφερθώ στην παροιμία που μου έρχεται στο μυαλό και που καθόλου ρατσιστική δεν είναι.
    Ίσα-ίσα μάλιστα έχει μια οικολογική σημασία και μάλιστα με δεδομένη την οικονομική κρίση φαίνεται οτι το σαπούνι τελικά δε πάει χαμένο και πιάνει τόπο.
    Τώρα για την εφευρετικότητα του σκηνοθέτη δεν ξέρω αν θα μπορούσα να πω το ίδιο μιας και δεν πρόλαβα να δω αν αλλάζει μόνο το χρώμα τον ανδρών-παρτενέρ και όχι ο καναπές.
    Επίσης δεν ξέρω (και θα ήθελα να μας ενημέρωσεις πάραυτα επί τούτου) αν το κορίτσι φαίνεται να βελτιώνεται στα προφορικά μετά από τόσο... διάβασμα ή αν θα κοπεί και θα έρθει τέταρτη φορά να δοκιμαστεί για τη θέση της Σβετλάνας.

    (Κοκκίνισα...αχαχχαχααχ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητέ mahler76, δεν φταίνε αυτοί: φταίω εγώ που δεν έμαθα νωρίς για τα βραβεία ώστε να βάλω δικούς ανθρώπους εις την επιτροπήν και να σαρώσω (και με δάκρυα στα μάτια να δηλώσω προς το κοινόν μου: "σας ευχαριστώ που ακόμη μιαν φοράν με τιμάτε με την ψήφον σας κτλ."). Σωστά πράγματα, ελληνικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητή Αβάδιστη, ε όχι και να πέσω εις την ανάγκην της κάθε πλεμπαρίας για να πάρω βραβείον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητή AnD, η Ιουλία εις τα προφορικά βελτιώνεται: κάνει καθημερινώς ασκήσεις με το στόμα της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλέ η εθνική βιζιτού έχει κάνει και 3η τσόντα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι σεκρετικοί νοτάριοί μου θα παραλάβουν το σχόλιόν σας