Καλωσόρισμα

Εγώ, ο πρωτοπανεντιμοϋπέρτατος Κωνσταντίνος Καντακουζηνός, οι κουροπαλάτιοί μου, οι πρωτοσπαθάριοί μου, οι λογοθέτες μου, η κυρα-Μαριγώ η πλύστρα μου και η Σβετλάνα η μασέζ μου (σιάτσου) σας καλωσορίζουμε εις το ιστολόγιόν μου.

Τρίτη 6 Ιουλίου 2010

Πού πήγαν τα λεφτά;


Την ιστορικήν αυτήν ερώτησιν έθεσεν εις τον πρώτον διδάξαντα (δηλαδή τον πρωθυπουργόν) ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ κ. Α. Τσίπρας εις το βίντεο (εις το 21:45 συγκεκριμένως): ερωτά σχετικώς με τα 400 εκατομμύρια ευρώ που κοστίζουν τα έξοδα και αι λειτουργικαί δαπάναι του μνημονίου. Επειδή ο πρωθυπουργός δεν απήντησε, απεφάσισα να αποκαλύψω το αναλυτικόν κοστολόγιον του μνημονίου:

1) 15 χρυσά στυλό με τα οποία υπεγράφη η σύμβασις: 10 εκατομμύρια ευρώ
2) 30 επίχρυσα στυλό (ως εφεδρεία, αν τα πρώτα δεν γράφουν): 5 εκατομμύρια ευρώ
3) 15 τόνοι ειδικού ανακυκλωμένου χαρτιού (διότι είμεθα πράσινοι) από Graviola (δέντρο του Αμαζονίου με αντικαρκινικάς ιδιότητας): 20 εκατομμύρια ευρώ
4) 8 γιοτ επί των οποίων υπεγράφη η σύμβασις: 30 εκατομμύρια ευρώ
5) μεταφορικά, διαμονή, φαγητό, κρασί (εσοδείας 1956), μασάζ από 20 ουκρανές και ξενάγησις εις την Ακρόπολιν και την Αθήνα by night διά τους ελεγκτές του ΔΝΤ: 30 εκατομμύρια ευρώ
6) 600 ηλεκτρονικοί υπολογισταί διά την δακτυλογράφησιν του μνημονίου (τετραπύρηνοι δια να μην καούν από τα ιλιγγιώδη ποσά): 20 εκατομμύρια ευρώ
7) μετάφρασις του μνημονίου από την αγγλικήν εις την ελληνικήν, γερμανικήν, αλβανικήν, τουρκικήν, μαλτεζικήν, μποράνα, παντζάμπι και ουρντού: 50 εκατομμύρια ευρώ
8) επίδομα υπερεργασίας εις τα μέλη του ΔΝΤ και τις ΕΕ που ετολμήσαμε να ενοχλήσουμε δι' υπόθεσίν μας έν σαββατοκύριακον: 60 εκατομμύρια ευρώ
9) επίδομα δημοσιογράφων που θα υμνούν το εθνοσωτήριον μνημόνιον: 50 εκατομμύρια ευρώ
10) αγορά δακρυγόνων για την αντιμετώπισιν των πορειών εναντίον του μνημονίου: 40 εκατομμύρια ευρώ
11) αγορά 1000 γκλομπ από τιτάνιο για τον ίδιο σκοπόν: 50 εκατομμύρια ευρώ

Τα υπόλοιπα είναι αμοιβή ανωτάτων υπαλλήλων, πολιτικών, δικηγόρων (χωρίς ΦΠΑ), προεισπράξεις, μεγαρόσημα, χαρτόσημα, υπέρ ΟΓΑ, υπέρ ΕΕ, υπέρ ΔΟΕ, υπέρ FIFA, υπέρ αναπαύσεως της ψυχής ημών κτλ.

Ειμί Κωνσταντίνος ο Γενικός Λογιστής του Κράτους και άρτι ωλοκλήρωσα.

1 σχόλιο:

  1. πυρόλυση-πυρπόληση24 Ιουνίου 2011 στις 1:25 μ.μ.

    ΑΝ ΚΑΙ ΟΥΧΙ(ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΣΕΧΩ,ΕΧΩ ΓΙΝΕΙ ΑΡΙΣΤΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ ΠΙΑ) ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ(ΣΗΜΕΡΑ 24/6/2011 ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΣΑ, ΔΕΝ ΣΑΣ ΗΞΕΡΑ ΠΡΙΝ ΜΕΓΑΛΕΙΟΤΑΤΕ)ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΥΣΤΙΚΗ.ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΗ,ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΥΠΕΡ ΑΝΑΠΑΥΣΕΩΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΗΜΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι σεκρετικοί νοτάριοί μου θα παραλάβουν το σχόλιόν σας