Καλωσόρισμα

Εγώ, ο πρωτοπανεντιμοϋπέρτατος Κωνσταντίνος Καντακουζηνός, οι κουροπαλάτιοί μου, οι πρωτοσπαθάριοί μου, οι λογοθέτες μου, η κυρα-Μαριγώ η πλύστρα μου και η Σβετλάνα η μασέζ μου (σιάτσου) σας καλωσορίζουμε εις το ιστολόγιόν μου.

Παρασκευή 25 Ιουνίου 2010

Τα νησιά των καταραμένων


Ο χθεσινός Φύλαξ (αγγλιστί Guardian) αναφέρει εις το πρωτοσέλιδόν του ότι η Ελλάς ξεπουλά τα νησιά της. Το βρίσκω εξαιρετικά επωφελές και προτείνω έναν κατάλογον με τις προς πώλησιν νήσους:
1. Αγαθονήσι-Ίμια (με την εγκατάστασιν βρετανών τουριστών οι Τούρκοι ούτε που θα πλησιάζουν)
2. Σκορπιός - Σπετσοπούλα (ας πωληθούν. Άλλωστε δικά μας είναι;)
3. Ίος-Σίφνος (πωλούνται πακέτο με τους πρώην πρωθυπουργούς που παραθερίζουν εκεί)
4. Μύκονος (όποιος αγοράσει μαζί και το σελεμπριτολόι που μαζεύεται, θα έχει έκπτωσιν 50%)
5. Σπιναλόγκα (καυτόν σημείον -hot spot- μετά την καινούργιαν σειράν του Μέγκα)
6. Δύο Αδέλφια (προσφέρονται για νέες εκπομπές του Big Brother)

Φαντάζομαι ότι υπονοείται εις το άρθρον πως αν μία νήσος πωληθεί, θα είναι απλώς μία ιδιωτική ιδιοκτησία εντός της ελληνικής επικρατείας και ουχί κάτι ανεξάρτητον. Δεν αντιλαμβανόμεθα όμως έτσι το μέγιστον κέρδος που θα έχομεν από την αντιστροφήν αυτού του ενδεχομένου: αν δηλαδή ανεξαρτητοποιηθεί ουχί μία νήσος από την Ελλάδα αλλά η Ελλάς από μίαν νήσον! Δηλαδή αν αποφασισθεί ότι το σύνολο της σημερινής ελληνικής επικρατείας (πλην του Αγαθονησίου επί παραδείγματι) αποσχίζεται από το ελληνικό κράτος, το οποίο περιορίζεται έτσι μονάχα εις το Αγαθονήσιον. Με τον τρόπον αυτόν το Αγαθονήσιον είναι το μόνον που απομένει από την "Ελληνική Δημοκρατία" και φορτώνεται το χρέος, το έλλειμμα, το ευρώ, την ελληνική κυβέρνησιν κτλ. και η υπόλοιπη επικράτεια ανακηρύσσεται ανεξάρτητον κράτος, λευκόν και άμωμον από χρέη και υποχρεώσεις, φέρον ονομασίαν του τύπου "Ελλαδιστάν" ή "Πρώην Οθωμανικό Χανάτο της Νοτίου Βαλκανικής" ή "Αφρικανική Μπανανία των Νοτίων Βαλκανίων" ή κάτι παρόμοιον που να αντικατοπτρίζει το γεμάτον προοπτικήν μέλλον του.
Εκ των παραπάνω γίνεται αντιληπτόν ότι η ιδέα μου αποτελεί τομή εις το διεθνές δίκαιον και την μόνην διέξοδον της χώρας από την κρίσιν γι' αυτό και ζητώ άμεσα τη σύγκληση του συμβουλίου πολιτικών αρχηγών για να την συζητήσει.

Ειμί Κωνσταντίνος ο διεθνολόγος και άρτι ωλοκλήρωσα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι σεκρετικοί νοτάριοί μου θα παραλάβουν το σχόλιόν σας