Καλωσόρισμα

Εγώ, ο πρωτοπανεντιμοϋπέρτατος Κωνσταντίνος Καντακουζηνός, οι κουροπαλάτιοί μου, οι πρωτοσπαθάριοί μου, οι λογοθέτες μου, η κυρα-Μαριγώ η πλύστρα μου και η Σβετλάνα η μασέζ μου (σιάτσου) σας καλωσορίζουμε εις το ιστολόγιόν μου.

Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010

Πρόσκλησις

Ο σεβαστοκράτωρ Κωνσταντίνος Καντακουζηνός σήμερον Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010 προσκαλεί τους πολυπληθείς του αναγνώστας εις τα εγκαίνια του νέου του ιστο-κούτσουρου (αγγλιστί web-log, κοινώς blog) εις την διεύθυνσιν:


Ανακοινωθέν: ο Κωνσταντίνος φορώντας φασαμέν θα σερβίρει εις τo προρρηθέν παλάτιόν του - άρτι κτισθέν από το μηδέν και διακοσμηθέν με ύφασμα μπεζ μαροκέν σατέν από το γκομπλέν - ογκρατέν, κις λορέν και σαβαρέν (ολίγον μπλε μαρέν) σε πετσετάκια σεμέν.

Διαδώσατε το νέον!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι σεκρετικοί νοτάριοί μου θα παραλάβουν το σχόλιόν σας