Καλωσόρισμα

Εγώ, ο πρωτοπανεντιμοϋπέρτατος Κωνσταντίνος Καντακουζηνός, οι κουροπαλάτιοί μου, οι πρωτοσπαθάριοί μου, οι λογοθέτες μου, η κυρα-Μαριγώ η πλύστρα μου και η Σβετλάνα η μασέζ μου (σιάτσου) σας καλωσορίζουμε εις το ιστολόγιόν μου.

Κυριακή 6 Μαρτίου 2011

Αποκριάτικη δημοσκόπηση

Ο βασιλεύς Καρνάβαλος ως γνωστόν βασιλεύει κατά την Αποκριάν και σήμερον, τελευταία Κυριακή αυτής, καίγεται. Η απορία μου πάντοτε ήτο: υπάρχει βασίλισσα και, εαν ναι, τι γίνεται με αυτήν; Κάνοντας ζάπινγκ εις την ελληνικήν τηλεόρασιν είδα πολλές κυρίες να διεκδικούν επαξίως τον τίτλον - μία μάλιστα ουχί μόνον είναι πυρίμαχος, αλλά μου προεκάλεσε ανελέητον κάψιμον, όταν κατά τας νυχτερινάς ώρας του Σαββάτου την εντόπισα να παρουσιάζει την υπερπαραγωγήν "Το χαλι του Ζορό" (η λέξις επίτηδες έμεινε χωρίς τόνον, για να τον τοποθετήσετε όπου επιθυμείτε).








(Στον ρόλο του Ζορό: η Δέσποινα Μοιραράκη.
Στον ρόλο του Δον Ραφαέλ: ο Μοχάμεντ.
Στον ρόλον του Δον Πέδρο: ο Αλή.
Στον ρόλον του Δον Φελίπε: ο Αχμέτ.)

Πραγματικά, αδυνατώ να αποφασίσω αν οι ανωτέρω φωτογραφίες είναι τραγικές ή τέλειες (είναι δύσκολον πολλές φορές δια διακρίνουμε το καλτ από το τρας, δεδομένου ότι κάτι μπορεί να είναι τόσο τρας που να γίνεται καλτ), διά τούτο και τις υποβάλλω σε δημόσιαν διαβούλευσιν και δημοσκόπησιν:
- Αν τις βρίσκετε τραγικές, ψηφίστε Α.
- Αν τις βρίσκετε τέλειες, ψηφίστε Β.

(Δεν ξέρω/δεν απαντώ, λευκό, άκυρο και αποχή δεν επιτρέπονται).

Ειμί Κωνσταντίνος ο βασιλεύς Καρνάβαλος και άρτι ωλοκλήρωσα.

Υ.Γ.: Η κυρία Μοιραράκη εδήλωσε ότι θα ανακοινώσει σημαντικά νέα για τον θρησκευτικόν της γάμον την Πέμπτη το βράδυ (δεν το έκανε το Σάββατον, γιατί φορούσε μάσκα - έτσι είπε, αλήθεια!). Δεν καταλαβαίνω: αφού είναι παντρεμένη, γιατί τότε φλερτάρει και με τον βασιλιά Καρνάβαλο;

8 σχόλια:

  1. majestad, πολύ συγκινήθηκα που όλοι στην εν λόγω εκπομπή είναι «Don». Ασφαλώς και θα έχει πέσει τρελλή συγκίνηση στις εσχατιές του México.

    (εντελώς ενημερωτικά zorro ισπανιστί είναι η αλεπού. Κολλάει πλήρως με την εν λόγω...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ψηφίζω Β και θα ηθελα να παραγγείλλω ενα μπορδοροδοκοκκινο γιουσουφάκι!

    φιλια

    Coula

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ για την συμμετοχήν. Η καταμέτρησις ωλοκληρώθηκε.

    Εψήφισαν 11.234.556 αναγνώστες.

    Έλαβον:
    Α: 5.617.278 ψήφους (ποσοστόν 50%)
    Β: 5.617.278 ψήφους (ποσοστόν 50%)

    (Αποχή, άκυρα, λευκά, δεν ξέρω/δεν απαντώ κτλ. μοιράστηκαν στα δύο μεγάλα κόμματα, Α και Β, όπως συνηθίζεται)

    Νικητής αναδεικνύεται το Β, διότι Β εψήφισε ο μπάρμπας μου, ο Ιωάννης ΣΤ', και η ψήφος του μετράει διπλή.

    (Σημείωσις: Οι ως άνω αριθμοί είναι κατά προσέγγισιν).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παρακαλώ να καταχωρηθεί η ψήφος μου...

    η κυρία μοιραράκη ντύθηκε καθημερινοτητα ...αρα και τέλεια!!

    Ευχαριστώ ...σκύβω...ασπάζομαι...κτλ κτλ κτλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με συγχωρείτε, αλλά οι κάλπες έκλεισαν. Επιπλέον, το αίτημά σας καταγγέλλεται ως απαράδεκτον, διότι υπονοεί ότι η συγκεκριμένη ψηφοφορία ενδέχεται να είναι διαβλητή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. είναι τραγικά τέλειες!!! απίστευτο κάλτ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. είναι τραγικά τέλειες!!! απίστευτο κάλτ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι σεκρετικοί νοτάριοί μου θα παραλάβουν το σχόλιόν σας