Καλωσόρισμα

Εγώ, ο πρωτοπανεντιμοϋπέρτατος Κωνσταντίνος Καντακουζηνός, οι κουροπαλάτιοί μου, οι πρωτοσπαθάριοί μου, οι λογοθέτες μου, η κυρα-Μαριγώ η πλύστρα μου και η Σβετλάνα η μασέζ μου (σιάτσου) σας καλωσορίζουμε εις το ιστολόγιόν μου.

Πέμπτη 9 Αυγούστου 2012

Επιχείρηση Ζευς Χαδίδ

Τις τελευταίες ημέρες γινόμαστε μάρτυρες (ξανά ή, καλύτερα, ξανά-μανά) μιας επιχείρησης της Αστυνομίας με στόχο το ξεβρόμισμα του τόπου από τους λαθρομετανάστες (υιοθετώ ορολογία Χρυσής Αυγής λόγω της αχράντου λευκότητος του δέρματός μου Αύγουστο μήνα και της αναντάμ ελληνικότητός μου - για την παπαντάμ δεν είμαι και τόσο σίγουρος). 
Και διαπιστώνω ακόμη μια φορά πόσο τυχερός είμαι που κατοικώ εδώ: κάθε πτυχή της πραγματικότητός μας είναι τόσο άσχημα φτιαγμένη και τόσο ιδεοληπτικώς σχολιασμένη που αποτελεί αστείρευτη πηγή γκρίνιας.
Επειδή λοιπόν ο καθείς έχει πετάξει την παπαριά του πάνω εις το θέμα, ας προσθέσω και εγώ μερικές ακόμα:


 
1. Για το όνομα "Ξένιος Ζευς" έχουν γραφτεί και ειπωθεί διάφορα, ότι δείχνει άγνοια της ιστορίας, ότι είναι ντροπή προς τον Δία (ή Ζήνα, εκ του Ζην-Ζηνός, που είναι άλλο όνομα του θεού - αλήθεια, Ζήνα πότε θα ξαναπαίξει το Star, ξέρουμε;). Πρέπει να είναι πολλά κιλά άσχετος ο δημιουργός του τίτλου της επιχειρήσεως (εκτός και αν αποτελεί μετάταξη από τον ΕΟΤ). Όχι λιγότερο άσχετοι είναι όμως και αυτοί που κατακεραυνώνουν την επιλογή του ονόματος. Και τούτο διότι η αρχαία φιλοξενία προστάτευε τους Έλληνες και όχι τους αλλοδαπούς. Οι αλλοδαποί στην κουζίνα ή στα μεταλλεία - άντε, το πολύ-πολύ στα γυμναστήρια, για να πάρουν μάτι. Γενικώς με το θέμα Αρχαία Ελλάδα έχω ένα θέμα, διότι οι σύγχρονοι ό,τι μπούρδα γινόταν στην αρχαιότητα την αναγορεύουν σε απόλυτη αξία και αδιάσειστο επιχείρημα και πρέπει εμείς τώρα να πράξουμε αναλόγως τα κέφια των Αρχαίων σαν να μην πέρασε μια μέρα: αν οι Αρχαίοι φιλοξενούσαν μόνον Έλληνες πρέπει να πετάξουμε έξω όλους τους αλλοδαπούς, ενώ αν φιλοξενούσαν και αλλοδαπούς δεν πρέπει να πετάξουμε έξω κανέναν - και να μην πω τι θα έπρεπε να κάνουμε στο πεδίο της σεξουαλικότητος, διότι μας διαβάζουν και παιδιά.
Τέλος πάντων, θεωρώ πως στα πλαίσια της αρχαιοασχετοσύνης μας καλύτερη θα ήταν η επιλογή άλλων ονομάτων από τα πολλά που είχε ο Ζευς: π.χ. Ζευς Χαδίδ (έτσι τον έλεγαν στη Μπάαλμπεκ - στον σημερινό Λίβανο), Ζευς Αιγύπτιος, Ζευς Αιθίοψ ή Ζευς Κάσιος (στη Συρία) - αναλόγως ποιον κυνηγάμε κάθε φορά.



 
2. Παρατηρώ ποδοσφαιρική αντιμετώπιση και αυτού του θέματος: εδώ και καιρό παρακολουθώ σελίδες (ακρο)αριστερού και (ακρο)δεξιού περιεχομένου (η παρένθεση μπαίνει για τα μάτια του κόσμου: πλέον αν δεν είσαι στο άκρο, δεν είσαι στη μόδα). Τονίζουν οι μεν τα εγκλήματα των Ελλήνων με θύματα μετανάστες ή την οικονομική τους εκμετάλλευση (παίζει πολύ η εκμετάλλευση των αλλοδαπών στην καλλιέργεια φράουλας στη Μανωλάδα, με επιχειρήματα του τύπου "αφού τους εκμεταλλευτήκαμε για να μαζέψουν φράουλες τώρα μας χαλάει που τους λουζόμαστε", επιχείρημα που ουδόλως με αγγίζει, διότι αφενός εγώ δεν εκμεταλλεύτηκα κανέναν και αφετέρου δεν τρώω φράουλες) και οι δε αναλύουν με ανατριχιαστική λεπτομέρεια τα εγκλήματα των μεταναστών σε βάρος Ελλήνων (σημειωτέον ότι πολλά εγκλήματα είναι φανταστικά, ωστόσο, μολονότι για κάποια βγαίνει διάψευση ακόμα και από την Αστυνομία, οι συντάκτες επιμένουν, διότι η Αστυνομία, λένε, καλύπτει τους αλλοδαπούς για να μην ξεσηκωθεί ο κόσμος - επίσης η Αστυνομία κρύβει επιθέσεις του Κινγκ-Κονγκ και του Γέτι των Ιμαλαΐων).
Το συμπέρασμά μου πάντως είναι πως στην Ελλάδα κάποια εγκλήματα είναι λιγότερο εγκλήματα από κάποια άλλα, αναλόγως την πολιτική σου τοποθέτηση και την εθνικότητα του δράστη και του θύματος.



3. Στο facebook αριστερής βουλευτού της συμπολιτεύσεως (πώς γίνεται αυτό δεν ξέρω, πάντως έτσι δηλώνει), γίνεται παραπομπή στα επίσημα στοιχεία της ΕΛ.ΑΣ. για την εγκληματικότητα με σχόλιο "αφιερωμένο σε αυτούς που ισχυρίζονται ότι για την αύξηση της εγκληματικότητας φταίνε οι αλλοδαποί". Προφανώς μετράει κουκιά (2 κλοπές εγώ - 1 εσύ, 3 ληστείες εγώ - 2 εσύ), χωρίς να νοιάζεται ούτε για την΄πληθυσμιακή αναλογία ημεδαπών-αλλοδαπών και χωρίς φυσικά να βλέπει την εξέλιξη των πινάκων διαχρονικά. Αντιγράφω το σχόλιο που της άφησα: 

"Θεωρείτε ότι η αύξηση κατά 96% μέσα σε μια δεκαετία των ανθρωποκτονιών που τελέστηκαν από αλλοδαπούς (σε σύγκριση με αντίστοιχη αύξηση 38% για τους ημεδαπούς) είναι κόλαφος προς όσους ισχυρίζονται ότι για την αύξηση της εγκληματικότητας φταίνε οι αλλοδαποί (αλλοδαποί: 2001: 92 ανθρωποκτονίες - 2011: 180. Ημεδαποί: 2001: 185 ανθρωποκτονίες - 2011: 255);
http://www.astynomia.gr/images/stories/2009/grafhmata_egklhm_2008.pdf
Και ας μην αναφερθούμε στις ληστείες, όπου η κατάσταση φαίνεται να έχει ξεφύγει από νωρίς (δεδομένης μάλιστα της αναλογίας πληθυσμού).
Και εκείνη δεν απήντησε...

Ωστόσο πρέπει να πω ότι αυτός ο χωρισμός (ημεδαποί/αλλοδαποί) δεν λέει και πολλά, διότι δεν μπορείς να τσουβαλιάζεις διαφορετικούς μεταξύ τους ανθρώπους, από διαφορετικές ηπείρους και με διαφορετικό υπόβαθρο, υπό την κατηγορία "αλλοδαποί" (ξέρω έναν Αμερικανό που έσπασε μια τζαμαρία: μετράει και αυτός;). Ωστόσο, από την άλλη, έχουμε ανθρώπους που δεν μετέχουν του ευρωπαϊκού πολιτισμού και των αξιών του (σε κάποιες κοινωνίες, για παράδειγμα, η τιμή είναι σημαντικότερη από τη ζωή ή η ζωή υπό συγκεκριμένες καταστάσεις ενδέχεται να μην έχει καμία αξία). Παράδειγμα το Πακιστάν, που είναι πολύ της μόδας τελευταία. Όποιος παρακολουθεί διεθνείς ειδήσεις ίσως έχει παρατηρήσει ότι ειδικά στο Πακιστάν συμβαίνουν συνεχώς εξαιρετικής βιαιότητας περιστατικά. Θυμίζω ορισμένα χτυπητά, όπως το βίντεο του όχλου που χτυπούσε με ξύλα δύο νεαρούς μέχρι θανάτου και κρέμασε τα πτώματά τους, γιατί τους πέρασε για κλέφτες τράπεζας, ενώ εκείνοι είχαν πάει να παίξουν κρίκετ (αν και καλύτερα όποιος έχει δει το βίντεο να το ξεχάσει: είναι το πιο άγριο και σοκαριστικό πράγμα που έχω δει στη ζωή μου - σχετικό άρθρο εδώ με ρεπορτάζ για τις αντιδράσεις που προκάλεσε το γεγονός στο ίδιο το Πακιστάν) ή ότι μπορεί ο όχλος να σε κάψει ζωντανό, αν κάψεις το Κοράνι (αντίθετα στην Ελλάδα το πολύ-πολύ να σου την πέσει η κυρία Λουκά και ο Άνθιμος, αν κάψεις την Καινή Διαθήκη + κάποιες ποινικές κυρώσεις), ενώ δεν συνηθίζεται στις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες να σε πιάνουν συμμορίες, να σε βασανίζουν και να πετάνε το πτώμα σου στον δρόμο (γενικώς, στο Πακιστάν παίζει πολύ ο όχλος και η συμμορία). Αυτό δεν σημαίνει φυσικά ότι όλοι οι Πακιστανοί είναι εγκληματίες, ενδεχομένως μάλιστα κάποιοι να μεταναστεύουν ακριβώς για να αποφύγουν τέτοιες καταστάσεις. Σημαίνει όμως ότι, όπως και να 'χει, έρχονται από άλλες, πιο βίαιες κοινωνίες. Και προσωπικά έχω πάντοτε την απορία: είναι έτοιμοι να προσαρμοστούν στις αξίες της δικής μας κοινωνίας ή μεταφέρουν εδώ τις βίαιες αξίες της εκεί κοινωνίας; Απάντηση δεν έχω.


 
4. Έχω ακούσει τα άπαντα: από το έξω όλοι μέχρι το μέσα όλοι. Πριν προχωρήσουμε, μελέτη κανείς; Π.χ. πόσοι αλλοδαποί είναι στην Ελλάδα, πόσους αντέχει το σύστημα (π.χ. υγεία, παιδεία), τι μόρφωση έχουν, πού μπορούν να απασχοληθούν, πού θα στεγαστούν κτλ; Ας αφήσουμε στην άκρη τους μετανάστες και ας υποθέσουμε π.χ. ότι όλοι οι Έλληνες ομογενείς Αυστραλίας, ΗΠΑ και περιχώρων ξαφνικά αποφασίζουν να επιστρέψουν (πρώτα να πω ότι υπάρχει μια διαφορά: άλλο ομογενής και άλλο αλλοδαπός - μας αρέσει-δεν μας αρέσει, έτσι λέει το Σύνταγμα). Μπορεί να αντέξει η Ελλάδα τέτοια μαζική είσοδο ομογενών; Ενδεχομένως ναι, γιατί έχουν λεφτά. Ενδεχομένως όχι, γιατί δεν έχουμε υποδομές: εκεί π.χ. που στο λεωφορείο παστώνονται 100 άνθρωποι, θα παστώνονται 130 ή εκεί που στο νοσοκομείο βρίσκεις ουρά 30 ατόμων, θα βρίσκεις ουρά 50. Η λύση είναι απλή: θα αγοράσουμε περισσότερα λεωφορεία και θα χτίσουμε περισσότερα νοσοκομεία. Ναι, και μετά θα ξυπνήσουμε.
Θα περίμενε κανείς ύστερα από τόσα χρόνια να υπάρχει μια βάση και να ξέρουμε τι γίνεται, αλλά στην Ελλάδα μέχρι και οι Υπουργοί δηλώνουν άγνοια του πραγματικού αριθμού των μεταναστών (το "μέχρι και" σχήμα λόγου). Θα περίμενα πάντως άλλοι φορείς, π.χ. η ΓΣΕΕ, να βγουν και να μας πουν με στοιχεία πόσοι μετανάστες μπορούν αυτή τη στιγμή να ζήσουν στη χώρα προς όφελος της οικονομίας, των ασφαλιστικών ταμείων, της ανεργίας, των Ελλήνων πολιτών και των ιδίων των μεταναστών με τα συγκεκριμένα οικονομικά δεδομένα.
Επομένως, αν δεν ξέρεις, πώς μπορείς να πεις ποιοι θα μείνουν και ποιοι θα φύγουν; Με τι κριτήρια και με τι σχεδιασμό;



 
5. Είπα κριτήρια. Το κριτήριο απέλασης είναι ένα: από τη στιγμή που έχουμε επιλέξει να έχουμε συγκεκριμένους νόμους και διαδικασίες για την είσοδο στη χώρα, αυτός που μπήκε παρανόμως ή παρανόμησε εδώ θα πρέπει να υποστεί τις συνέπειες. Κοινώς: μαλάκας είναι ο άλλος που ταλαιπωρήθηκε στην ουρά του Προξενείου, για να καταφέρει να βγάλει βίζα και να έρθει νόμιμα στην Ελλάδα; Άμα δεν μας αρέσει, ας τα αλλάξουμε όλα αυτά, αλλά όσο τα έχουμε πρέπει να τα εφαρμόσουμε. Όπως επίσης έχουμε αναλάβει διεθνείς δεσμεύσεις για την προστασία των προσφύγων οι οποίοι εξ ορισμού θα έρθουν "παράνομα" (αν και στην Ελλάδα ούτε με την εξαίρεση των προσφύγων τα έχουμε καταφέρει και λέμε ότι θα εμποδίσουμε πρόσφυγες από τη Συρία να έρθουν εδώ - γενικώς, κατάσταση failed state κι ετσ').


 
6. Και κάτι το προβοκατόρικο: από τη στιγμή που η πλειοψηφία του ελληνικού λαού μόλις πριν από ενάμιση μήνα ψήφισε αντιμεταναστευτικά κόμματα προς τι η διαμαρτυρία; (Αντίστοιχα, θεωρώ απαράδεκτη οποιαδήποτε διαμαρτυρία κατά της στρατηγικής επιλογής της ελληνικής κοινωνίας να εξαθλιωθεί οικονομικά: αν ο άλλος αποφάσισε συνειδητά ότι θέλει να ψοφήσει, εσύ με ποιο δικαίωμα πας να τον βοηθήσεις;)


Ειμί Κωνσταντίνος ο Ζευς Φλογόεις (ένεκα του καύσωνος και του χοτ χαρακτήρος μου) και άρτι ωλοκλήρωσα.

Υ.Γ.: Όποιος διαφωνεί με κάτι εκ των παραπάνω, ας το πει. Πολιτισμένο διάλογο κάνουμε, γαμώ το φελέκι μου μέσα.

23 σχόλια:

  1. εγώ συμφνων απολυτα μαζι σου αγόρι μου ( εε πως με βρίσκεις?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αν διαφωνώ να πέσει ο Ζευς ο Φλογόεις να με κάψει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ τον μελετάμε τώρα τελευταία, γι' αυτό καλού-κακού άμα δείτε σύννεφα μπείτε σε κλειστό χώρο.

      Διαγραφή
  3. το θέμα της αφομοίωσης η μη των μεταναστών είναι μεγάλο θέμα. και για να σου λύσω την απορία υπάρχουν πολλά είδη διαχείρισης του θέματος (κυρίως παιδαγωγικά που γνωρίζω αλλά και πολιτικά), από την πολιτική της αφομοίωσης, της ενσωμάτωσης, της πολυπολιτισμικότητας, της αντιρατσιστικής προσέγγισης και της διαπολιτισμικότητας. φυσικά στην ελλάδα δεν τίθεται καν θέμα διότι δεν έχουμε διόλου μεταναστευτική πολιτική ή αυτή που έχουμε είναι σαφώς προσανατολισμένη στην πλήρη αφομοίωση, όπως αυτή εφαρμόζοταν στο δυτικό κόσμο το 50 και το 60.

    το αν θα υιοθετήσει κάποιος τις αξίες της χώρας υποδοχής είναι καθαρά υποκειμενικό εφόσον δεν υπάρχει οργανωμένη πολιτική και κυρίως εκπαιδευτικη πολιτική. εξαρτάται από την εκπαίδευση του μετανάστη, από τους λόγους της μετανάστευσης, από το χρόνο παραμονής, από την επαφή με τη χώρα προέλευσης, από τους δεσμούς που έχει με τις εδώ κοινότητες της πατρίδας του και πάει λέγοντας. για μένα το ερώτημα δεν είναι αν θα αφομοιωθεί ή όχι, διότι ποιος είναι αυτός που θα αξιολογήσει ποιες αξίες ή ποιος πολιτισμός που φέρει ο μετανάστης είναι ανώτερες ή κατώτερες και πρέπει να αλλάξουν; και με ποια κριτήρια θα γίνει αυτή η ιεράρχηση για να καταλήξουμε ότι πρέπει να αφομοιωθεί από τις τάδε αξίες ή από τις δείνα; ο μόνος μπούσουλας για μένα σε τέτοιες περιπτώσεις είναι η χάρτα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων που την έχουν υπογράψει τα περισσότερα έθνη και εκεί μπορούμε να συμφωνήσουμε σε ένα βαθμό τι είναι πολιτισμικά αποδεκτό και τι όχι. εκπαιδευτικά τουλάχιστον η άποψη που κερδίζει έδαφος είναι ότι θα πρέπει να του ενισχύσουμε την ίδια του την ταυτότητα, τη γλώσσα και τις παραδόσεις με παράλληλη στήριξη για ένταξη στην κοινωνία. για μένα δηλαδή σκοπός δεν θα πρέπει να είναι να του αλλάξουμε το είναι, την ψυχή του και να τον αφοιμοιώσουμε, αλλά να τον βοηθήσουμε να εξελίξει αυτό που είναι, σεβόμενοι αυτό που κουβαλάει πολιτισμικά και εντάσσοντάς το στη νέα πραγματικότητα που έρχεται αντιμέτωπος. φυσικά αυτό είναι ψιλά γράμματα για την ελλάδα και δη τώρα με την κρίση κτλ. αλλά απλά το αναφέρω

    απλά πιστεύω και ότι οι μετανάστες αποτελούν ένα σάκο του μποξ που όλοι ξεσπάνε, το εύκολο θύμα, αντί να τα βάλουν με αυτούς που υπέγραψαν συνθήκες και συμβάσεις και τους έφεραν εδώ. αλλά ξέχασα, αυτούς τους ψήφισαν μόλις πριν δύο μήνες!

    φυσικά και υπάρχει πρόβλημα, δεν το παραγνωρίζω αυτό, μόνο ένας τρελλός δεν το βλέπει, αλλά θεωρώ λάθος την υστερία κατά των μεταναστών, κάθε φορά που ένας αλλοδαπός διαπράττει έγκλημα.δόξα τω θεώ σατανιστές, βιαστές και παιδεραστές είχαμε και έλληνες. το θέμα είναι να μην χρεώνεται ένα ολόκληρο έθνος και να μη στιγματίζονται άνθρωποι από τις καταδικαστέες πράξεις ενός.

    επίσης αν το δούμε και καθαρά δημογραφικά, χωρίς μετανάστες - που θα αφομοιωθούν - η ελλάδα είναι μια χώρα καταδικασμένη σε αφανισμό πληθυσμιακά, εργατολογικά και φορολογικά. και αυτό είναι μια πικρή αλήθεια. πρέπει να διαλέξουμε θέλουμε να είμαστε "καθαροί" και να αφανιστούμε ή "μπασταρδεμένοι" και να επιβιώνουμε. άσε που με τόσες επιμειξίες ανά τους αιώνες δεν πιστεύω σε καμία καθαρότητα αλλά λέμε..επίσης η πολυπολιτισμικότητα είναι μία πραγματικότητα. ανοίγεις το ίντερνετ και βρίσκεσαι στην άλλη άκρη της γης, ακούς τραγούδια, τρως φαγητα από καθε μέρος της γης, επικοινωνείς και συναλάσσεσαι οικονομικά, ερωτικά και φιλικά με ανθρώπους από παντού. δεν καταλαβαίνω πώς θα μπορέσεις να το πολεμήσεις αυτό και να αποκοπείς από τον κόσμο. όχι ότι δεν έχει αρνητικές διαστάσεις η παγκοσμιοποίηση αλλά καλύτερα να προσαρμοστείς παρά να λεονταρίζεις. αυτά. πιστεύω είσαι πολύ καυτός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρώτη φορά σχόλιο ξεπερνά το υπέρδιπλο σεντόνι μου και αναρωτιέμαι μήπως πρέπει να σας δώσω τον 26ψήφιο κωδικό μου. Πάντως το θέμα της αφομοίωσης δεν το έθιξα (ο μόνος προβληματισμός μου ήταν για τη βιαιότητα κάποιων κοινωνιών και πόσο αυτή μπορεί να μεταφερθεί εδώ - το αν θα μιλάνε τα παιδιά τους τη μητρική τους γλώσσα ή τα ελληνικά και αν θα μάθουν να χορεύουν καλαματιανό μού είναι σχετικώς αδιάφορο). Για την καθαρότητα και την πολυπολιτισμικότητα τα έχει πει και ο Παλαμάς: https://www.youtube.com/watch?v=SbjDdVRIuFU

      Επίσης πιστεύω ότι η τελευταία φράση αποζημιώνει όποιον διαβάσει το σχόλιο.

      Διαγραφή
    2. τον ξέρω τον κωδικό. και είναι και μικρότερος.

      πιστεύω ότι ο πολιτισμός είναι άμεσα συνδεδεμένος με το αν θα μεταφέρουν και τι στη χώρα υποδοχής και ότι όλα συνδέονται μεταξύ τους. βλέπω έχετε και αλλοδαπή στο παλάτι για μασάζ. αδήλωτη η τρίσμοιρη;
      πιστεύω επίσης ότι για κάθε έγκλημα αλλοδαπού φταίει ο σύρριζα.

      μου αρέσει να ολοκληρώνω εντυπωσιακά για αυτό και η τελευταία φράση.

      Διαγραφή
    3. Ο κωδικός είναι αυτός που είπα και μη με προκαλείτε, γιατί θα τον βγάλω να τον μετρήσουμε.
      Η Σβετλάνα έχει ελληνοποιηθεί με τον νόμο Ραγκούση, οπότε κάτω τα ξερά σας.
      Επίσης και εγώ πιστεύω ότι για κάθε έγκλημα αλλοδαπού φταίει ο ΣΥΡΙΖΑ και μπορείτε να το διαπιστώσει κανείς εύκολα, διότι πάνω στο όπλο του φόνου υπάρχουν δακτυλικά αποτυπώματα του Τσίπρα και του Δραγασάκη.
      Και εμένα μου αρέσει να ολοκληρώνω εντυπωσιακά, αλλά μόνον σε προσωπικές στιγμές.

      Διαγραφή
  4. κι εγώ πιστεύω είναι πολύ καυτός! γιεα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συμφωνώ με όλα όσα έχετε πει στην ανάρτηση και να παρατηρήσω πως στην ανάρτηση εμφανίζεται ένας άλλος Κωνσταντίνος Καντακουζηνός,λιγότερο σατιρικός και περισσότερο αποφασισμένος να πολιτηκολογήσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν νομίζω ότι πολιτικολογώ για πρώτη φορά. Ειδικά τον τελευταίο χρόνο το έχω βγάλει απ' τα μάτια και περιμένουν ουρά οι σελέμπριτις για σχολιασμό.

      Διαγραφή
  6. όλως παραδόξως, συμφωνώ μαζί σας καυτέ μεγαλειότατε!!!
    το υ.γ. Νο 2, στα γαλλικά είναι ή τα βυζαντινά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Διαφωνω καθετα, αλλα βαριεμαι να αναλυσω τον συλλογισμο μου!
    Δε φταιει ο Συριζα! Αυτο μονο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λάθος συναγερμός, νομίζω, από λάνθασμένη ανάγνωση του κειμένου.
      Και κάτι που έχω πει 2-3 φορές τελευταία σε ανθρώπους που καλοπροαίρετα σπεύδουν να υπερασπιστούν τον ΣΥΡΙΖΑ: κάθε φορά που γίνεται γενική αναφορά σε θέμα όπως κουκουλοφόροι, μετανάστες, δραχμή κτλ. η σωστή πρώτη αντίδραση ΔΕΝ πρέπει να είναι "δεν φταίει ο ΣΥΡΙΖΑ!"
      Διότι είναι σαν να έχει τη μύγα και να μυγιάζεται.

      Διαγραφή
    2. Ε καλά τότε: Δε φταιει το ΚΚΕ.
      οκ τωρα;

      χαχαχα

      φιλουρες

      Διαγραφή
  8. majestad, θα συμφωνήσω απόλυτα με όσα λέτε. Με κάλυψε επίσης ΑΠΟΛΥΤΑ και το σχόλιο του tovene.
    Τέλος, θα εξομολογηθώ την αμαρτία μου με μια ερώτηση, αν μπορείτε να με βοηθήσετε: λατρεύω τις φράουλες. Πρέπει να πάρω όλους τους μετανάστες σπίτι μου; Αν φύγουν οι παράνομοι, θα υπάρχει κάποιος νόμιμος για τις φράουλες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοιτάξτε, δεν μπορείτε να απολαμβάνετε τις φράουλές σας χωρίς τίμημα. Είναι κάτι που επιτάσσει η λογική της συνενοχής. Η άλλη λύση είναι να τρώτε εισαγόμενες φράουλες ή, ακόμα καλύτερα, να μην τρώτε καθόλου.

      Νόμιμοι-παράνομοι: αυτό που ξέρω είναι ότι υπάρχουν διαδικασίες για να πάει κάποιος να δουλέψει και να ζήσει σε μια χώρα. Το αν οι δικές μας είναι εύκολες ή δύσκολες, καλές οι κακές, δεν το ξέρω, αλλά ας ψηφίζαμε κόμματα που θα τις άλλαζαν, εφόσον δεν μας αρέσουν. Και πάντως, αν με τη φυγή των παρανόμων μείνουν ελάχιστοι νόμιμοι, θα πει πως αυτή η χώρα είναι αποτυχημένη.

      Διαγραφή
  9. πυρόλυση-πυρπόληση14 Αυγούστου 2012 στις 4:09 μ.μ.

    Να διαβάσω όλο το κείμενο...δεν τα κατάφερα!Αλλη ώρα.Αλλα αυτή η ψηφοφορία με πεθαίνει.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει, το κείμενο θα είναι αιωνίως εδώ, μέχρι να αλλάξω γνώμη και να το σβήσω.

      Διαγραφή
  10. Μα δεν τρώτε φράουλες πανυπερλαμπρότατε; Πέφτω απ τα σύννεφα! Ένας καυτός άνακτας όπως εσείς δεν τρώγει φράουλες οι οποίες είναι και το πιο ερωτικό φρούτο μετά το καρπούζι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν τρώω ούτε καρπούζι, για να μην θεωρηθώ συνένοχος. Για μένα ερωτικό φρούτο είναι μόνο η μπανάνα - άντε και ο ανανάς για πιο κίνκυ φάσεις.

      Διαγραφή

Οι σεκρετικοί νοτάριοί μου θα παραλάβουν το σχόλιόν σας