Ο Κωνσταντίνος Καντακουζηνός απουσίασε από τα ιστολογικά του καθήκοντα κατά το τελευταίον διάστημα, αφενός διότι γίνεται ο κακός χαμός με τας υποχρεώσεις του, αφετέρου διότι δεν υπήρχε υλικόν υψηλής αισθητικής (υπο)στάθμης. Αυτά μέχρι σήμερον, οπότε και ο άγρυπνος οφθαλμός του έπεσε επάνω εις διεθνές gala της Unesco (πηγή εδώ - πηγαίνετε, έχει κι άλλα):
Εις την φωτογραφίαν βλέπομε ένα σπάνιον έργον του υπερρεαλιστού καλλιτέχνου Alberto Giacometti. Η καλλιτεχνική αξία του έργου έγκειται εις το ότι ο καλλιτέχνης, εις την συγκεκριμένην περίπτωσιν, εδημιούργησε το μοναδικόν απολύτως ρεαλιστικόν έργον του, όπως είναι προφανές (θυμίζω ότι το κίνημα του ρεαλισμού είχε ως στόχον την αναπαράστασιν της πραγματικότητος κατά τρόπον αντικειμενικόν).
Ειμί Κωνσταντίνος ο κριτικός τέχνης και άρτι ωλοκλήρωσα.
Υ.Γ.: Από το κοσμοϊστορικόν γεγονός απουσίασε η κυρία Σούζαν Μουμπάρακ, την οποίαν μόνον ο Κωνσταντίνος Καντακουζηνός θυμάται ακόμη. Ελπίζω τουλάχιστον πριν από το σαβούριασμα του μπουφέ να ετηρήθη ενός λεπτού σιγή προς τιμήν του πεσόντος καθεστώτος.
Majestad, επιτρέψατέ μου να προσθέσω την ταπεινότητά μου σε όσους μνημονεύουν ακόμα την Σούζαν, για την οποία κάποτε το ´έγκυρον´ mega αφιέρωνε τουλάχιστον 5λεπτον ρεπορτάζ, ουχί κέρμα. Για κέρμα ήταν και είναι τα υπόλοιπα θέματα του εν λόγω δελτίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ παραπάνω φωτό θα μπορούσε ανέτως να χωριστεί σε δύο μέρη με τίτλους: ΠΡΙΝ - ΜΕΤΑ. Αφήνω στη διακριτική Σας ευχέρεια την τοποθέτηση εκάστου τίτλου.
Καλώς επιστρέψατε. Η επικαιρότης είναι αμείλικτος. Τουλάχιστον για τη μισή Αθήνα.
Με το ΠΡΙΝ υποθέτω ότι αναφέρεσθε εις το πίσω μέρος της εικόνος (ότι η Ουνέσκο κάποτε ήτο φορέας πολιτισμού) και με το ΜΕΤΑ εις το έμπροσθεν (ότι έχει καταντήσει διοργανωτής δεξιώσεων, γάμων, βαπτίσεων και κοπής πίτας).
ΔιαγραφήΟποιαδήποτε άλλη ερμηνεία θα καταγγελθεί ως κακόβουλος.
Πάει, χάλασε κι o Giacometti...
ΑπάντησηΔιαγραφήΌντως το γλυπτόν αρχίζει να σταφιδιάζει. Προτείνω μπότοξ και υαλουρονικόν οξύ.
ΔιαγραφήΜα τι στυλ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥποθέτω ότι το άουτφιτ του εν λόγω στιλ κοστίζει περισσότερα από το γλυπτόν.
ΔιαγραφήΦοβερή εικόνα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘυμίζει τις διασημότητες που ποζάρουν μπροστά στα κέρινα ομοιώματά τους.
Απλά συνήθως εκείνοι το γνωρίζουν.
Υποθέτω ότι η επιλογή έγινε εν πλήρη γνώσει και συνειδήσει: ενώπιον γλυπτού του Giacometti εστάθη, όχι ενώπιον της Γεννήσεως της Αφροδίτης του Botticelli.
ΔιαγραφήΜην το δει το γλυπτόν και το ημιζών ον ο Τατσόπουλος και αρχίσει να τρίβεται χυδαία πάνω του. Μη σας λέγω, μη`!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘέτετε ένα καίριον ζήτημα: το γλυπτόν είναι αγοράκι ή κοριτσάκι;
ΔιαγραφήΚαταγγέλλω τους διοργανωτάς διότι το μπροστινό έκθεμα δεν ετοποθετήθη εις βάθρον!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν πειράζει, έχει κερδίσει την πρώτην θέσιν του βάθρου (το άλφα με όμικρον) στις καρδιές μας.
ΔιαγραφήΑναστηλώσεις "Η Μαριάννα" Φέρτε μας τα σαφρακιασμένα σας, να τα κάνουμε σαν καινούρια. Τρίβονται και ψαροκασέλαι. Γυαλίζονται και ασημικά ακόμα. Ιδέτε και φωτό!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω ότι υπερβάλλετε: η μετριόφρων κυρία Μαριάννα θα αρνούνταν τον τίτλον του συντηρητού έργων τέχνης που της αποδίδετε.
Διαγραφή"Εγώ μια απλή φιλότεχνος κοσμική κυρία είμαι" θα σας απαντούσε.