Καλωσόρισμα

Εγώ, ο πρωτοπανεντιμοϋπέρτατος Κωνσταντίνος Καντακουζηνός, οι κουροπαλάτιοί μου, οι πρωτοσπαθάριοί μου, οι λογοθέτες μου, η κυρα-Μαριγώ η πλύστρα μου και η Σβετλάνα η μασέζ μου (σιάτσου) σας καλωσορίζουμε εις το ιστολόγιόν μου.

Τετάρτη 25 Αυγούστου 2010

Θανάση σφίξε κι άλλο το ζωνάρι

Ένα από τα σημαντικότερα πράγματα που διάβασα τις τελευταίες ημέρες είναι τούτο εδώ (τα πρωτότυπα διά τους οικονομολόγους και τους περίεργους εδώ και εδώ). 
Επειδή η μελέτη των οικονομολών είναι πολυσέλιδος, θα την συνοψίσω ελληνιστί εις λίγας λέξεις:
Ξεκινήστε να τα μαζεύετε σιγά-σιγά, διότι με την πολιτικήν του ΔΝΤ και της κυβερνήσεως δεν υπάρχει καμία ελπίδα...

Ειμί Κωνσταντίνος ο αισιόδοξος και άρτι ωλοκλήρωσα.

2 σχόλια:

  1. Αισιοδοξία πάνω απ' όλα και κουμπαράς ταμιευτηρίου!!! (που δεν ανοιγει εύκολα)

    Καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επειδή είμαι φύσει αισιόδοξος, ήδη έχω προμηθευτεί γεωτρύπανον, διά να θάψω τα χρυσά σόλδια του μπάρμπα μου του Ιωάννη ΣΤ'.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι σεκρετικοί νοτάριοί μου θα παραλάβουν το σχόλιόν σας