Καλωσόρισμα

Εγώ, ο πρωτοπανεντιμοϋπέρτατος Κωνσταντίνος Καντακουζηνός, οι κουροπαλάτιοί μου, οι πρωτοσπαθάριοί μου, οι λογοθέτες μου, η κυρα-Μαριγώ η πλύστρα μου και η Σβετλάνα η μασέζ μου (σιάτσου) σας καλωσορίζουμε εις το ιστολόγιόν μου.

Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

Απόγνωσις

Μετά την εκπεφρασμένην απόγνωσιν των Ιεραρχών, έρχεται η σειρά των ποδοσφαιριστών (τα πρωτοσέλιδα είναι σημερινά):



και η σκληρά και άκαρδος απάντησις των αντιπάλων:




Πού θα πάει πια αυτή η κατάστασις με τους απεγνωσμένους; Ας τους πάρει κάποιος να ησυχάσουν.

Ειμί Κωνσταντίνος ο αθλητικογράφος και άρτι ωλοκλήρωσα.

12 σχόλια:

  1. majestad, συγχωρέσατε το γλωσσικόν μου ατόπημα, αλλά τα εν λόγω πρωτοσέλιδα μού θύμισαν την αρχαίαν ελληνικήν ρήσιν: δεν φτάνει που πεινάμε και κρυώνουμε, καβλ@@ και από πάνω...

    και όπως ομολογεί ορθώς ο τραγιερότατος Jerónimo, το πεζοδρόμιο θα δείξει το δρόμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου
    αυτο ειναι το δικο μου TOP 10 γι' αυτη την εβδομαδα :
    http://anisixos.blogspot.com/2011/01/anisixos-top-10_26.html

    Αν θες κανε κι εσυ ποστ με το δικο σου TOP 10 σχολιαζοντας τα τραγουδια που επελεξες και σχολιασε αν θες και το TOP 10 των αλλων μπλογκερ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δε με πειθεις, επιμενω σαυτο που λεγαμε χτες
    δε πα να κανεις και αναρτηση για τους αμαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι λέγατε χτες;

    Δεν κατεχω απο αυτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητέ anisixe, 1ον) το TOP 10 σας είναι πέραν κάθε σχολιασμού, 2ον) παραγγελίες δεν δεχόμεθα και 3ον) τα άσχετα σχόλια κατατάσσονται εις την κατηγορίαν spam, αλλά επειδή είμαι καλός άνθρωπος για την ώρα τα αφήνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητέ apos, την ρήσιν δεν την γνωρίζω, ωστόσο δεν βλέπω κάτι κακόν εις αυτήν. Αντιθέτως το τρίτον λειτουργεί ενίοτε χορταστικώς και θερμαντικώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητέ άσωτε, ο Κωνσταντίνος Καντακουζηνός είναι εκ φύσεως δημοκράτης και δεν εξαναγκάζει κανέναν να αποδεχθεί τας αληθείας του. Απλώς όσοι διαφωνούν βρίσκονται τώρα με κομμένην γλώσσαν και τυφλοί εις την Μονήν Στουδίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπητή Coula, ουδέν σημαντικόν. Απλώς ο άσωτος έχει εκφράσει αιρετικάς απόψεις περί του αληθούς μου προσώπου, αλλά ο Κωνσταντίνος Καντακουζηνός είναι πάνω από τα κοινά και τετριμμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πως τολματε να ειστε τοσο κυνικος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μεγαλειότατε, δια τούτο και ευλαβώς στηρίζομεν την Ελπίς Χορτερού. Σεμνά και ταπεινά και μακράν των κορδακιζόντων αθλητικών εξωφύλλων, η ακριτική ομάς παράγει γόνιμον έργον και συγγράφει λαμπράς σελίδας εις το ποδοσφαιρικόν libro d'oro.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπητή pastaflora, επιφυλάσσομαι να αναγνώσω τον τοπικόν τύπον και να αποφανθώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι σεκρετικοί νοτάριοί μου θα παραλάβουν το σχόλιόν σας