Καλωσόρισμα

Εγώ, ο πρωτοπανεντιμοϋπέρτατος Κωνσταντίνος Καντακουζηνός, οι κουροπαλάτιοί μου, οι πρωτοσπαθάριοί μου, οι λογοθέτες μου, η κυρα-Μαριγώ η πλύστρα μου και η Σβετλάνα η μασέζ μου (σιάτσου) σας καλωσορίζουμε εις το ιστολόγιόν μου.

Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

Ε-Ε-Ερχομαι με F-F-Facebook!

Κατόπιν πολυημέρου απουσίας από την μπλογκόσφαιραν και τους θαυμαστάς του, ο Κωνσταντίνος Καντακουζηνός επιστρέφει. Ήδη έχω δώσει εντολήν εις τους κουροπαλάτιους να προετοιμάσουν τα ανάκτορα, διότι το νέον έτος προμηνύεται γεμάτον (το έψιλον με άλφα). Ήδη εφρόντισαν ώστε ο Κωνσταντίνος Καντακουζηνός να εγγραφεί εις την βίβλον προσώπων (το αγγλιστί λεγόμενον facebook). Παρακαλώ το like να το πατάτε με φειδώ (ή, όπως θα έγραφαν τα ελληνικά ταξί: "Σιγά το like!"). Επίσης αναμένω οι υπήκοοι του παρόντος ιστολογίου (πατρίκιοι, δομέστικοι αλλά και ο απλός λαός και κλήρος) να σπεύσουν εις την βίβλον μου, για να δηλώσουν όρκον υποταγήν και αιωνίας αναγνώσεως του παρόντος ιστολογίου. Σε περίπτωσιν που δεν το πράξουν, θα τους επισκεφθώ με άγριες διαθέσεις.
Θα απαντήσω αύριον εις τα σχόλια των δύο προηγουμένων αναρτήσεων (σήμερον αφιέρωσα χρόνον εις την ανοικοδόμησιν του αυτοκρατορικού μου προφίλ) και θα συνεχίσω το νέον έτος με αναρτήσεις σχετικάς με καυτά ζητήματα που απασχολούν την υφήλιον και την Ελλάδα (ζητήματα που απασχολούν το σύμπαν εθίχθησαν ήδη εις την προηγουμένην ανάρτησιν). 

Ειμί Κωνσταντίνος ο ερχόμενος εν ονόματι Μαρκ Ζούκεμπεργκ και άρτι ωλοκλήρωσα.

12 σχόλια:

  1. Σπεύδω να σε βρω στο φατσοβιβλίο!!!!!

    Αντε που ησουν εσυ!! Αργησες μεσα στους κουραμπιεδες;;; Νισαφι πια! Δε θα σου κανει η μπερτα κι αντε να βρουμε μεταξυ με τετοια οικονομικη κριση για να ραψουμε αλλη!

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. *μετάξι ήθελα να γραψω...αλλά ενθουσιαστηκα!!


    ΑΑαααααααααα θα καταρρεύσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πρωτοπανεντιμοϋπέρτατε, πολύ φοβάμαι πως το διάβημα της ακολουθίας σας είναι λίαν ανέφικτο καθώς αρνούμαι να δημιουργήσω λογαριασμό στην εν λόγω ρουφιανοβίβλο.
    Εξάλλου, όπως είπε πολύ σοφά κάποιος λόγιος, "facebook is to socialization what jerking off is to sex"
    Παρακαλώ ως εξαιρεθώ από την απαίτησήν σας ταύτη, διότι προτίθεμαι να αναγνώσκω τακτικώς τας αναρτήσεις σας.. αλλά όχι και να μας καβαλήσετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Xαλαρώστε αδέρφια. Ούτε εγώ!
    Δεν είναι σικ άλλωστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητή Coula, ναι, είσθε η πρώτη μου επαφή (εις το facebook εννοώ...). Μ' αυτό το "θα καταρρεύσω", μήπως κατά βάθος προτιμάτε το face-cook από το face-book;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητή @#%$^ και δέρνει, είναι λογικόν να τρομάζετε: η διαδικτυακή μου αυτοκρατορία επεκτείνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητοί ephee, vam33, αβάδιστη,
    αυτό δεν το επερίμενα από εσάς. Τσακιστείτε να φτιάξετε προφίλ, γιατί έχω αγοράσει μετοχές του facebook - δεν θα με καταστρέψετε οικονομικά εσείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μεγαλειότατε, Θα συμβουλευθώ τον δικηγόρον μου και θα πράξω αναλόγως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ντεν έχω facebook καρντιά μου χαχαχα. Καλή χρονιάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητή pastaflora, ο δικηγόρος σας παρακαλώ να είναι ο Τριβωνιανός.

    Αγαπητέ mahler76, και δι' εσάς ισχύει ό,τι και για τους ανωτέρω παρανόμους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι σεκρετικοί νοτάριοί μου θα παραλάβουν το σχόλιόν σας